SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal jou eens regelen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Niet op de gewone layout. wel op mobiel.quote:Op maandag 11 september 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niks aan staan en zie nog steeds niets![]()
DICHT.quote:Ben er al.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ze wil wel heel graag.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
uhuquote:Op maandag 11 september 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze wil wel heel graag.
quote:Op maandag 11 september 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze wil wel heel graag.![]()
Ik beroep me op mijn zwijgdinges.![]()
quote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
Niet iedereen valt voor je swag Thijs![]()
![]()
![]()
gebolktquote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef maily het volgende:
@:greysbones
Whatever happened to Bolkstreet![]()
@SwJquote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
Wie heeft de OP eigenlijk aangepast in dts geboden?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmmm morgen eens kijken hoeveel geboden ik kan overtreden in 1 post
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
Niet iedereen valt voor je swag Thijs![]()
Dat hoeft ook niet.quote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
ow jaquote:
zouden we een prijs winnen als we ons aan alle 11 geboden hebben gehouden![]()
Ik heb al een tijd niet gekeken bij Talla. Er zijn te veel streams die ik leuk vind en dan wil ik zelf ook nog wel eens een uurtje muziek opzetten.quote:Op maandag 11 september 2023 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
Deze trilt door mijn huis @:m1st1g
https://www.twitch.tv/talla2xlc![]()
Bonuspunten.quote:Op maandag 11 september 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ja
zouden we een prijs winnen als we ons aan alle 11 geboden hebben gehouden![]()
![]()
![]()
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Succesquote:Op maandag 11 september 2023 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm morgen eens kijken hoeveel geboden ik kan overtreden in 1 post![]()
quote:Op maandag 11 september 2023 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm morgen eens kijken hoeveel geboden ik kan overtreden in 1 post![]()
![]()
Ja daar moet ik wel even voor gaan zitten en goed over nadenkenquote:Trotste mama van Ambar
Als je iemand een ban aan kan smeren, 20 puntenquote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daar moet ik wel even voor gaan zitten en goed over nadenken
"Omae wa mou shindeiru."
kijken wat de straf is op overtreden van de geboden
een enkeltje vakantie?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig staat er niets over penissen afhakken of flirten. Dus dat scheelt.Trotste mama van Ambar
hey kom je hier vakerquote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig staat er niets over penissen afhakken of flirten. Dus dat scheelt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat zijn wel twee uitersten.quote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig staat er niets over penissen afhakken of flirten. Dus dat scheelt.![]()
![]()
gelukkig wel.quote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig staat er niets over penissen afhakken of flirten. Dus dat scheelt.How can I make this topic about me?![]()
Combi in 1 zinquote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig staat er niets over penissen afhakken of flirten. Dus dat scheelt.
Trust nobody![]()
Ik kom meestal niet tijdens het bolkenquote:Trotste mama van Ambar
wil je een drankje van mijquote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom meestal niet tijdens het bolkenUw ADH vitamine Worst
Mannen vallen in 1 van de 2 categorieënquote:Trotste mama van Ambar
Ieniminimuis blijft uit de buurt van mijn pielemuis."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Wij moeten nog dansenquote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij @:ieniminimuis
Trotste mama van Ambar
heb jij drank in huis? ik alleen koffie en thee.quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je een drankje van mijHow can I make this topic about me?![]()
En in welke volgorde.quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij @:ieniminimuis![]()
![]()
Je mag mij er zelfs in mentionen.quote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daar moet ik wel even voor gaan zitten en goed over nadenken![]()
![]()
Jij flirt alleen om n mannelijke huishouder veilig te stellen..quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen vallen in 1 van de 2 categorieënTrust nobody![]()
T werd tijd voor een updatequote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
Wie heeft de OP eigenlijk aangepast in dts geboden?F.K.A. SuperwormJim![]()
Oh ja had al gereageerd welke volgorde.quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij @:ieniminimuis Kan ook allebei tegelijkertijd![]()
![]()
Mijn gutjes. Altijd mensen die hun zonnescherm omhoog halen en oprollen terwijl dat ding zeiknat is terwijl ze het al uren geleden hadden kunnen oprollen
Trotste mama van Ambar
MetaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ben wat kwijt in mijn slaapkamer, kom je mij helpen zoeken?quote:Uw ADH vitamine Worst
Stttt. Niet te hard. Straks willen ze niet meer.quote:Op maandag 11 september 2023 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij flirt alleen om n mannelijke huishouder veilig te stellen..Trotste mama van Ambar
Mention me dan even in die post, hoef ik niet alles terug te lezen.quote:Op maandag 11 september 2023 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm morgen eens kijken hoeveel geboden ik kan overtreden in 1 postF.K.A. SuperwormJim![]()
Je kan wel bij mij komen drogenquote:Op maandag 11 september 2023 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes. Altijd mensen die hun zonnescherm omhoog halen en oprollen terwijl dat ding zeiknat is terwijl ze het al uren geleden hadden kunnen oprollenUw ADH vitamine Worst
Ik neem altijd een attribuut mee als ik ga zoeken in de slaapkamer. Een mes of bijl ofzoquote:Op maandag 11 september 2023 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wat kwijt in mijn slaapkamer, kom je mij helpen zoeken?Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
frequentbolkmiles
de bolkhighclub![]()
![]()
![]()
![]()
En de S voor Saviorquote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké![]()
Dus de J staat voor Jezus?F.K.A. SuperwormJim![]()
vraag
Gebod 10: houdt uw bolk/post-ratio op peil.
wat is een gezond ratio?How can I make this topic about me?![]()
ik denk dat Thijs lid is van de Bolkhighclubquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ik er aan denk.quote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Mention me dan even in die post, hoef ik niet alles terug te lezen.Trotste mama van Ambar
komt altijd van pas als de knoopjes en ritsjes bij je vastzittenquote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem altijd een attribuut mee als ik ga zoeken in de slaapkamer. Een mes of bijl ofzoUw ADH vitamine Worst
Met mijn lengte was dat zo gebolkt.quote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Thijs lid is van de Bolkhighclub"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Natuurlijk logarithm van het aantal dagen dat je al op FOK! post. Als je dat nog moet vragen, dan hoor je eigenlijk niet in deze reeks thuis.quote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
vraag
wat is een gezond ratio?![]()
gevarieerd en met matequote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
vraag
wat is een gezond ratio?Uw ADH vitamine Worst
Ben jij de Thijs van de meeting bij moehoe ofzo? Dat we risk speelden etc. Met complex?quote:Op maandag 11 september 2023 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met mijn lengte was dat zo gebolkt.![]()
quote:Op maandag 11 september 2023 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk logarithm van het aantal dagen dat je al op FOK! post. Als je dat nog moet vragen, dan hoor je eigenlijk niet in deze reeks thuis.zeggggg
GG hoort bij DTSThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie is dat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MOet zeggen dat het hier behoorlijk flitst en rommeltThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat klopt, is correct en tevens juist.
Lachen en zorg dat je haar goed zitquote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
MOet zeggen dat het hier behoorlijk flitst en rommeltUw ADH vitamine Worst
Dat is de aarde die te snel draait. Dan wordt ze geflitst.Trotste mama van Ambar
Dat plaatje van mario.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
-quote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
MOet zeggen dat het hier behoorlijk flitst en rommelt
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2023 22:15:55 ]![]()
check en checkquote:Op maandag 11 september 2023 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lachen en zorg dat je haar goed zitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
…They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maakt mij niet uit hoor, bedoelde het niet op zo'n manier sorry. Ik zal mijn reactie weghalen. Privacy is belangrijkquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2023 22:16:11 ]![]()
quote:Ik wijs hem er gewoon vriendelijk op dat hij zoiets triviaals als de correcte post punten ratio gewoon zou moeten kunnen berekenen.quote:4. Gij zult elkaar met respect bejegenen zoals gij ook zelf bejegend wenst te worden.![]()
bereken hem eens danquote:Op maandag 11 september 2023 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik wijs hem er gewoon vriendelijk op dat hij zoiets triviaals als de correcte post punten ratio gewoon zou moeten kunnen berekenen.
Het gaat hard
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Met H_J, Tirza en anderen?quote:Op maandag 11 september 2023 22:10 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ben jij de Thijs van de meeting bij moehoe ofzo? Dat we risk speelden etc. Met complex?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nee in Groningen met vroeger hungry_joe en daan ofzo (weet het niet precies meer). Maar waarschijnlijk ben je het dan niet. Hij heette ook Thijs en reed motor vandaar dat ik dat even dachtquote:Op maandag 11 september 2023 22:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met H_J, Tirza en anderen?![]()
Dat ben ik welquote:Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nee in Groningen met vroeger hungry_joe en daan ofzo (weet het niet precies meer). Maar waarschijnlijk ben je het dan niet. Hij heette ook Thijs en reed motor vandaar dat ik dat even dacht
H_J was Hungry_Joe. Complex was een goeie kerel. Alleen die ene mafklapper was apart."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Moonquote:Op maandag 11 september 2023 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
Oehhh ik heb Disney plus genomen![]()
![]()
Wie zei dat nou straks ook..
@:Lovely?
Ik loop al 7295 dagen rond op FOK!, dus mijn maximale ratio is 8.9. Mijn huidige post-punten ratio is 1.7, dus ik kan nog wel even doorbaggerenquote:![]()
![]()
Ow wow lol, H_J en tirza zeggen me niks namelijk (H_J is hungry joe, dus zegt me wel wat). Eefje, moemoe, complex wel. Ik was die gast die niemand mocht (en nog steeds niet) maar wel risk wonquote:
Maar mooi man dat je hier nog steeds bent, jij was gewoon normaal, geen onnodig gedoe
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2023 22:22:56 ]![]()
mag in dagbaggerquote:Op maandag 11 september 2023 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik loop al 7295 dagen rond op FOK!, dus mijn maximale ratio is 8.9. Mijn huidige post-punten ratio is 1.7, dus ik kan nog wel even doorbaggeren
Ik doe dat zo:quote:Op maandag 11 september 2023 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe je Moon schrijift nu..![]()
![]()
kook niequote:Op maandag 11 september 2023 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe je Moon schrijift nu..
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
RookworstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zucht.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hmmm...quote:Op maandag 11 september 2023 22:28 schreef JeWa100 het volgende:
Ik ga mijn puntje krijgen, het maakt niet uit wat jullie doen
[..]
Ik ben hooggeleider dan jou"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nee hc blijf.. we vinden het gezellig dat je er bent!quote:Op maandag 11 september 2023 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
Nee jullie moeten zeggen;
Nee hc blijf.. we vinden het gezellig dat je er bent!
![]()
![]()
Droom lekker verder.quote:Op maandag 11 september 2023 22:28 schreef JeWa100 het volgende:
Ik ga mijn puntje krijgen, het maakt niet uit wat jullie doen
[..]
Ik ben hooggeleider dan jouIk heb er één en ik ben er trots op
Bolk die HCquote:Op maandag 11 september 2023 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
Nee jullie moeten zeggen;
![]()
ZZonderquote:Op maandag 11 september 2023 22:28 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
!
Trust nobody![]()
quote:Op maandag 11 september 2023 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
Nee hc blijf.. we vinden het gezellig dat je er bent!![]()
De grote vraag van vandaag is: laat ik m'n pc aanstaan om vannacht makkelijk en snel te kunnen bolken, of zet ik 'm uit om energie te besparen ???Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is weer gezellig."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik ben altijd heel optimistisch ingesteld maar ik heb het gevoel dat ik geen puntje ga krijgen vandaag![]()
slaapstandquote:Op maandag 11 september 2023 22:31 schreef DJMO het volgende:
De grote vraag van vandaag is: laat ik m'n pc aanstaan om vannacht makkelijk en snel te kunnen bolken, of zet ik 'm uit om energie te besparen ???![]()
zet maar uitquote:Op maandag 11 september 2023 22:31 schreef DJMO het volgende:
De grote vraag van vandaag is: laat ik m'n pc aanstaan om vannacht makkelijk en snel te kunnen bolken, of zet ik 'm uit om energie te besparen ???How can I make this topic about me?![]()
toch knap hequote:
dat bepaalde mensen een dergelijk effect hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
JochemSjakie?quote:Op maandag 11 september 2023 22:31 schreef NotSourButSweet het volgende:
[..]
aandacht aandacht aandacht![]()
kost bijna geen energie heb ik me een keer laten vertellen door een boer uit het noordenquote:Op maandag 11 september 2023 22:31 schreef DJMO het volgende:
De grote vraag van vandaag is: laat ik m'n pc aanstaan om vannacht makkelijk en snel te kunnen bolken, of zet ik 'm uit om energie te besparen ???![]()
Ik laat 'm wel in slaapstand gaanquote:Dat vergemakkelijkt het vannacht
Ja bedankt voor het krediet van de tip..quote:Op maandag 11 september 2023 22:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik laat 'm wel in slaapstand gaanDat vergemakkelijkt het vannacht
![]()
Bolk."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pardon, ik bedoelde DJMO. moet anders de post editten en das mobiel k...quote:How can I make this topic about me?![]()
Nee, niet altijd. Als ik thuis ben zit ik achter de PC.quote:Op maandag 11 september 2023 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
pardon, ik bedoelde DJMO. moet anders de post editten en das mobiel k...Ik heb er één en ik ben er trots op
JA.Ik heb er één en ik ben er trots op
Everybody is a target.quote:
EVERYBODY."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ja ik wat meer dan sommige anderen maar goed dat hoort erbijquote:Op maandag 11 september 2023 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Everybody is a target.
EVERYBODY.![]()
Jij dus ookquote:Op maandag 11 september 2023 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Everybody is a target.
EVERYBODY.
I knowquote:
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op maandag 11 september 2023 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
gunnen, werken voor je pleurispunten zul je
![]()
gewoon op oude voet verdergaan toch?quote:Op maandag 11 september 2023 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
ja laten we gelijk emotionele chantage erbij pakkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, daar zijn er meerdere mee bekend hierquote:Op maandag 11 september 2023 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
ja laten we gelijk emotionele chantage erbij pakken
jaquote:Op maandag 11 september 2023 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
sommige mensen zijn echt parodieen van zichzelf
Of paranoďdequote:Op maandag 11 september 2023 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
sommige mensen zijn echt parodieen van zichzelfIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ga richting bed. Tot vannacht
Bolk ze vannacht, counting on youquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Er zijn maar een paar mensen aan wie ik denk tijdens mijn slaap. Jij behoort er niet toequote:Op maandag 11 september 2023 22:40 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Trustuh, probeer niet aan mij te denken
Will do my bestquote:Op maandag 11 september 2023 22:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bolk ze vannacht, counting on you
Jij krijgt een extra kusje terugquote:![]()
![]()
Mag ik m'n eigen vent geen kusje geven? -_-quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ze heeft het niet tegen mij he!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
voor deze keerquote:Op maandag 11 september 2023 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mag ik m'n eigen vent geen kusje geven? -_-
jij neemt onze honneurs waarquote:Op maandag 11 september 2023 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
iedereen gaat naar bed?
meer bolkmogelijkheden.Uw ADH vitamine Worst
nietquote:Op maandag 11 september 2023 22:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft het niet tegen mij he!!
nouuuuuuu dacht dat jij ook Rob was
de andere kerels hier staan jaloers toe te kijken.quote:Op maandag 11 september 2023 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mag ik m'n eigen vent geen kusje geven? -_-How can I make this topic about me?![]()
Jij laat anderen het bolkwerk voor je opknappen?quote:Op maandag 11 september 2023 22:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bolk ze vannacht, counting on you![]()
Ik ga ookquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Waaronder jij ?quote:Op maandag 11 september 2023 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
de andere kerels hier staan jaloers toe te kijken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Net thuisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik doe even mijn helm opquote:
"Omae wa mou shindeiru."
afquote:Op maandag 11 september 2023 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe even mijn helm op![]()
![]()
![]()
klepThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op maandag 11 september 2023 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe even mijn helm op![]()
![]()
Eindelijk regenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niemand gunt hier punten."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Zou het opvallen als je de 11 geboden aanpast?Trotste mama van Ambar
Het is n speeeeeeelquote:Op maandag 11 september 2023 22:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niemand gunt hier punten.Trust nobody![]()
Jaquote:Op maandag 11 september 2023 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou het opvallen als je de 11 geboden aanpast?F.K.A. SuperwormJim![]()
Precies.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Jaquote:Op maandag 11 september 2023 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou het opvallen als je de 11 geboden aanpast?Trust nobody![]()
nopequote:Op maandag 11 september 2023 22:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niemand gunt hier punten.How can I make this topic about me?![]()
8. Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.
belediging voor kleine kinderen![]()
![]()
Oh. Je leest elk topic alle 11 geboden na?quote:Trotste mama van Ambar
Over een tijdje een twaalfde erbij zetten.quote:Op maandag 11 september 2023 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou het opvallen als je de 11 geboden aanpast?![]()
![]()
dit is een uitdagingquote:Op maandag 11 september 2023 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh. Je leest elk topic alle 11 geboden na?![]()
![]()
Calorieën voor vandaag gehaald.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb ze nu gelezenquote:Op maandag 11 september 2023 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh. Je leest elk topic alle 11 geboden na?
Trust nobody![]()
Ja, nu wel bedtijd."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Uiteraardquote:Op maandag 11 september 2023 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh. Je leest elk topic alle 11 geboden na?F.K.A. SuperwormJim![]()
sorry happytjequote:Op maandag 11 september 2023 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Jij hebt nu zo'n moeilijke naam, kon je niet mentionen![]()
![]()
beter dan mijn koffie denk ik?quote:Op maandag 11 september 2023 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
I got the good stuff that you wantHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: