hey kom je hier vakerquote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig staat er niets over penissen afhakken of flirten. Dus dat scheelt.
Dat zijn wel twee uitersten.quote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
gelukkig wel.quote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Combi in 1 zinquote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom meestal niet tijdens het bolkenquote:
wil je een drankje van mijquote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom meestal niet tijdens het bolken
Mannen vallen in 1 van de 2 categorieënquote:
Wij moeten nog dansenquote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij @:ieniminimuis
heb jij drank in huis? ik alleen koffie en thee.quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je een drankje van mij
En in welke volgorde.quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij @:ieniminimuis
Je mag mij er zelfs in mentionen.quote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daar moet ik wel even voor gaan zitten en goed over nadenken
Jij flirt alleen om n mannelijke huishouder veilig te stellen..quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen vallen in 1 van de 2 categorieën
T werd tijd voor een updatequote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
Wie heeft de OP eigenlijk aangepast in dts geboden?
Oh ja had al gereageerd welke volgorde.quote:Op maandag 11 september 2023 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet maar nooit bij @:ieniminimuis Kan ook allebei tegelijkertijd
Ben wat kwijt in mijn slaapkamer, kom je mij helpen zoeken?quote:
Stttt. Niet te hard. Straks willen ze niet meer.quote:Op maandag 11 september 2023 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij flirt alleen om n mannelijke huishouder veilig te stellen..
Mention me dan even in die post, hoef ik niet alles terug te lezen.quote:Op maandag 11 september 2023 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm morgen eens kijken hoeveel geboden ik kan overtreden in 1 post
Je kan wel bij mij komen drogenquote:Op maandag 11 september 2023 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes. Altijd mensen die hun zonnescherm omhoog halen en oprollen terwijl dat ding zeiknat is terwijl ze het al uren geleden hadden kunnen oprollen
Ik neem altijd een attribuut mee als ik ga zoeken in de slaapkamer. Een mes of bijl ofzoquote:Op maandag 11 september 2023 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wat kwijt in mijn slaapkamer, kom je mij helpen zoeken?
frequentbolkmilesquote:
quote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
frequentbolkmiles
de bolkhighclub
En de S voor Saviorquote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké![]()
Dus de J staat voor Jezus?
ik denk dat Thijs lid is van de Bolkhighclubquote:
Als ik er aan denk.quote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Mention me dan even in die post, hoef ik niet alles terug te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |