SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal jou eens regelen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Niet op de gewone layout. wel op mobiel.quote:Op maandag 11 september 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niks aan staan en zie nog steeds niets![]()
DICHT.quote:Ben er al.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ze wil wel heel graag.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
uhuquote:Op maandag 11 september 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze wil wel heel graag.
quote:Op maandag 11 september 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze wil wel heel graag.![]()
Ik beroep me op mijn zwijgdinges.![]()
quote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
Niet iedereen valt voor je swag Thijs![]()
![]()
![]()
gebolktquote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef maily het volgende:
@:greysbones
Whatever happened to Bolkstreet![]()
@SwJquote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
Wie heeft de OP eigenlijk aangepast in dts geboden?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmmm morgen eens kijken hoeveel geboden ik kan overtreden in 1 post
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 11 september 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
Niet iedereen valt voor je swag Thijs![]()
Dat hoeft ook niet.quote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
ow jaquote:
zouden we een prijs winnen als we ons aan alle 11 geboden hebben gehouden![]()
Ik heb al een tijd niet gekeken bij Talla. Er zijn te veel streams die ik leuk vind en dan wil ik zelf ook nog wel eens een uurtje muziek opzetten.quote:Op maandag 11 september 2023 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
Deze trilt door mijn huis @:m1st1g
https://www.twitch.tv/talla2xlc![]()
Bonuspunten.quote:Op maandag 11 september 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ja
zouden we een prijs winnen als we ons aan alle 11 geboden hebben gehouden![]()
![]()
![]()
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Succesquote:Op maandag 11 september 2023 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm morgen eens kijken hoeveel geboden ik kan overtreden in 1 post![]()
quote:Op maandag 11 september 2023 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm morgen eens kijken hoeveel geboden ik kan overtreden in 1 post![]()
![]()
Ja daar moet ik wel even voor gaan zitten en goed over nadenkenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Als je iemand een ban aan kan smeren, 20 puntenquote:Op maandag 11 september 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja daar moet ik wel even voor gaan zitten en goed over nadenken
"Omae wa mou shindeiru."
kijken wat de straf is op overtreden van de geboden
een enkeltje vakantie?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig staat er niets over penissen afhakken of flirten. Dus dat scheelt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: