Als ik er aan denk.quote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Mention me dan even in die post, hoef ik niet alles terug te lezen.
komt altijd van pas als de knoopjes en ritsjes bij je vastzittenquote:Op maandag 11 september 2023 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem altijd een attribuut mee als ik ga zoeken in de slaapkamer. Een mes of bijl ofzo
Met mijn lengte was dat zo gebolkt.quote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Thijs lid is van de Bolkhighclub
quote:
Natuurlijk logarithm van het aantal dagen dat je al op FOK! post. Als je dat nog moet vragen, dan hoor je eigenlijk niet in deze reeks thuis.quote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
vraag
Gebod 10: houdt uw bolk/post-ratio op peil.
wat is een gezond ratio?
gevarieerd en met matequote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
vraag
Gebod 10: houdt uw bolk/post-ratio op peil.
wat is een gezond ratio?
dan zijn er een aantal met een probleemquote:
Ben jij de Thijs van de meeting bij moehoe ofzo? Dat we risk speelden etc. Met complex?quote:Op maandag 11 september 2023 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met mijn lengte was dat zo gebolkt.
quote:Op maandag 11 september 2023 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk logarithm van het aantal dagen dat je al op FOK! post. Als je dat nog moet vragen, dan hoor je eigenlijk niet in deze reeks thuis.
quote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat klopt, is correct en tevens juist.
Lachen en zorg dat je haar goed zitquote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
MOet zeggen dat het hier behoorlijk flitst en rommelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |