De No Lime To Die is wel goed lime-ig!quote:Op donderdag 14 november 2024 12:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks! Hans onze ontwerper is echt zo geweldig
[..]
Leuk!
[..]
Jazekerdaarom is er komende week ook nog een speciale kortingscode
Ja tochquote:Op donderdag 12 december 2024 17:12 schreef Troel het volgende:
[..]
De No Lime To Die is wel goed lime-ig!
Ja, ik vond de smaak wel echt gewoon onmiskenbaar lime, maar niet zo zuur dat minn tanden mijn mond uitvlogen.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja toch
Ik vind hem wel meer friszuur dan echt zuur zuur.
Fijn! Goed om te horenquote:Op zondag 15 december 2024 00:24 schreef Troel het volgende:
niet iedereen op de verjaardag hier wilde inchecken, maar alleen maar pluspunten voor de lime en de porter!
Zoals een 'normale' weizen krijg je een hint van banaan, dat komt door de gist. Maar de Galaxy hop voegt ook nog wat ananas, passievrucht, perzik en citrusnoten toequote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:22 schreef MadMaster het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een Tropical Weizen?
Kan je dat in een smaakprofiel beschrijven?
Ik ben de 23e helaas niet thuis, ben wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zoals een 'normale' weizen krijg je een hint van banaan, dat komt door de gist. Maar de Galaxy hop voegt ook nog wat ananas, passievrucht, perzik en citrusnoten toe
Spannendquote:
De flesjes die we hadden waren geen statiegeldflesjes. Toen we over gingen naar blikken was het wel even gedoe. Maar dat loopt niet eigenlijk allemaal goed. De bieren worden aangemeld bij statiegeld Nederland en vanaf dan kunnen ze ingeleverd worden. De prijzen in onze webshop zijn inclusief statiegeld, dat is soms wel wat onduidelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Blijft leuk om al die etiketten te bestuderen![]()
Misschien een gekke vraag maar moesten jullie ook nog iets speciaals regelen i.v.m. statiegeld op blik en misschien ook nog flesjes?
Hmmm, is er een plek rondom huis waar we het achter kunnen laten? Of bij buren?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de 23e helaas niet thuis, ben wel nieuwsgierig.
Ook naar jullie Porter…
Nee, dat eerste durf ik niet te gokken en het tweede is waarschijnlijk ook geen optie.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm, is een plek rondom huis waar we het achter kunnen laten? Of bij buren?
Laat maar wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat eerste durf ik niet te gokken en het tweede is waarschijnlijk ook geen optie.
Ik ga even kijken of ik iets kan bedenken…
Ja, superleuk! Onze eerste echte proeverijquote:Op maandag 14 april 2025 16:32 schreef Fogel het volgende:
Over een week of twee ga ik eindelijk proefondervindelijk vaststellen hoe jullie bier smaakt
Zin in!quote:Op maandag 14 april 2025 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, superleuk! Onze eerste echte proeverijKomende week alvast wat proefbakken voor de foodpairing.
Dan zie ik jullie daar!quote:Op maandag 14 april 2025 16:27 schreef Sarabi het volgende:
@:Troel we zijn ook dit jaar weer uitgenodigd voor het bierfestival van Rigters
Ah er is dus wel wat basiskennis, leuk! Kunnen we soms wat dieper in alles.quote:Op maandag 14 april 2025 17:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zin in!
Meer dan de helft van de groep zijn overigens ook brouwers. (En ze hebben meestal veel dorst)
Leukquote:
2 weken geleden was het dan eindelijk zo ver en mochten we een bierproeverij verzorgen voor een enthousiaste groep bierliefhebbers.quote:Op maandag 14 april 2025 17:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zin in!
Meer dan de helft van de groep zijn overigens ook brouwers. (En ze hebben meestal veel dorst)
Het was ook voor ons leuk en ben van plan om volgend jaar met een andere groep het nogmaals te boekenquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
2 weken geleden was het dan eindelijk zo ver en mochten we een bierproeverij verzorgen voor een enthousiaste groep bierliefhebbers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We vonden het ontzettend leuk om te doen en hopelijk volgen er nog veel proeverijen in de toekomst
Superquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was ook voor ons leuk en ben van plan om volgend jaar met een andere groep het nogmaals te boeken![]()
Dat zegt net iets meer dan alleen 'aanrader'
Jazekerquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Superje weet me te vinden.
Is de brouwdag zaterdag trouwens goed gegaan?
Saai is op zo'n manier wel positiefquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jazeker
Brouwdag was bijna saai te noemen, alles ging goed... en dat met drie brouwketels tegelijk en alle drie twee batches. Ben vooral benieuwd hoe de tripel wordt, is een nieuw recept. Staat nu lekker te bloppen in een garage (de hele garage heeft een constante temperatuur van 18 graden).
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:51 schreef Sarabi het volgende:
De afgelopen weken hebben we al op veel festivals gestaan en dit is onze agenda voor de komende tijd:
20 & 21 juni: IJver Bierfestival Venlo
22 juni: Leuth
27 & 28 juni: 24 Uurs van Maastricht
29 juni: Gimmert Gist
7 juli: Biermatinee Oisterwijk
26 juli: Rigters Speciaalbier Festival
9 augustus: Bierfestival Hoeven
6 september: IJver Bierfestival Arnhem
7 september: Grave
14 september: Bier in 't Bos
20 september: Rietmolen
28 september: Dordrecht
Verder zijn we druk met niet 1 maar 2 nieuwe bierenom ons 5 jarig bestaan te vieren
Als je het zo ziet is het wel een beetje veelquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Holymoly wat een agenda
Succes met alle festivals en het brouwen
Ik had eerlijk gezegd nog geen idee waar dat precies wasquote:
Leukste festival van allemaal!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 00:01 schreef Fogel het volgende:
26 juli ben ik in NL. Maar Richters lijkt uit de richting
Dankjewelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie labels zijn zo tof
En gefeliciteerd met de vijf jaar
Thanks! Ik zag nog een leuke foto van jou en Ramon voorbij komenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Rocketmango, wat een leuke naam![]()
En wat tof dat ik jullie afgelopen weekend heb gezien! Volgens mij stonden jullie op een best goede plek daar. Als mensen terugkwamen van het toilet, dan kwamen ze het snelst bij jullie uit.
Ik ben geen fan van blondjes, maar de Half-Blond Prince smaakte lekker. En dat gold ook voor de Porter On The Orient Expres en het biertje met limoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu nog een keer combineren met zijn allenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Rocketmango, wat een leuke naam![]()
En wat tof dat ik jullie afgelopen weekend heb gezien! Volgens mij stonden jullie op een best goede plek daar. Als mensen terugkwamen van het toilet, dan kwamen ze het snelst bij jullie uit.
Ik ben geen fan van blondjes, maar de Half-Blond Prince smaakte lekker. En dat gold ook voor de Porter On The Orient Expres en het biertje met limoen.
Ik zal je een berichtje sturen als de tour data bekend isquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:58 schreef sigme het volgende:
Geef je nog even een extra seintje? Ik wil de rocketmango niet mislopen![]()
Jouw Vlaams rood was ook erg lekkerquote:Op zondag 28 september 2025 23:00 schreef leolinedance het volgende:
Leuk om jullie vandaag in Dordrecht te ontmoeten! Het bockbiertje smaakte goed
Dank jequote:Op maandag 29 september 2025 08:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jouw Vlaams rood was ook erg lekker
Beetje goed festival gedraaid?
Qua munten was het een gemiddeld festival. Maar aangezien je redelijk veel per muntje kreeg en de glazen een mooi formaat hadden is wat we per liter verdiend hebben heel netjes.quote:Op maandag 29 september 2025 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank je
Het was prima, goed georganiseerd ook. Qua verkoop niet super maar wel gezellig![]()
Jullie?
Ja dat was één leiding die na een uurtje weer ontdooit was. Vandestreek had een groter probleem, die hebben volgens mij de eerste 2-3 uur gemist.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Qua munten was het een gemiddeld festival. Maar aangezien je redelijk veel per muntje kreeg en de glazen een mooi formaat hadden is wat we per liter verdiend hebben heel netjes.
En inderdaad erg goed georganiseerd. En onderling is het eigenlijk altijd gezellig.
Was het nog goed gekomen met je buurman? Die dacht bevroren leidingen te hebben toch?
Yep, die is een flinke tijd met warm water bezig geweest.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat was één leiding die na een uurtje weer ontdooit was. Vandestreek had een groter probleem, die hebben volgens mij de eerste 2-3 uur gemist.
Thanks! Ja, hij is subtiel he. Je mond staat niet in de fik maar in de afdronk proef je hem.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:28 schreef sigme het volgende:
De Rocketmango is opnieuw een heel apart en heel fijn biertje. Vooral dat pepertje in de afdronk![]()
Dat is meestal wel een goed teken inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:17 schreef Troel het volgende:
Hier waren de blikjes vrij snel op en vaak is dat een goed teken!
Yepquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:02 schreef sigme het volgende:
Oh ja, zit er statiegeld op de blikjes? Dan breng ik ze naar kantoor; daar wordt ingezameld voor een goed doel.
Mooi, kan ik ze op kantoor ook spammen met je prachtige bierquote:
Meer adressen voor in jouw omgeving voor onze tour zijn altijd welkomquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi, kan ik ze op kantoor ook spammen met je prachtige bier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |