Ja dat was één leiding die na een uurtje weer ontdooit was. Vandestreek had een groter probleem, die hebben volgens mij de eerste 2-3 uur gemist.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Qua munten was het een gemiddeld festival. Maar aangezien je redelijk veel per muntje kreeg en de glazen een mooi formaat hadden is wat we per liter verdiend hebben heel netjes.
En inderdaad erg goed georganiseerd. En onderling is het eigenlijk altijd gezellig.
Was het nog goed gekomen met je buurman? Die dacht bevroren leidingen te hebben toch?
Yep, die is een flinke tijd met warm water bezig geweest.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat was één leiding die na een uurtje weer ontdooit was. Vandestreek had een groter probleem, die hebben volgens mij de eerste 2-3 uur gemist.
Thanks! Ja, hij is subtiel he. Je mond staat niet in de fik maar in de afdronk proef je hem.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:28 schreef sigme het volgende:
De Rocketmango is opnieuw een heel apart en heel fijn biertje. Vooral dat pepertje in de afdronk![]()
Dat is meestal wel een goed teken inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:17 schreef Troel het volgende:
Hier waren de blikjes vrij snel op en vaak is dat een goed teken!
Yepquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:02 schreef sigme het volgende:
Oh ja, zit er statiegeld op de blikjes? Dan breng ik ze naar kantoor; daar wordt ingezameld voor een goed doel.
Mooi, kan ik ze op kantoor ook spammen met je prachtige bierquote:
Meer adressen voor in jouw omgeving voor onze tour zijn altijd welkomquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi, kan ik ze op kantoor ook spammen met je prachtige bier
Ik begrijp als het zo gezien wordt, als ze willen dan stop ik ook.quote:Op zondag 22 februari 2026 20:18 schreef Smallish het volgende:
Ik vind het prima hoor, maar zit je nu niet al geruime tijd eigenlijk gewoon reclame te maken voor jullie bier? Mag dit gewoon op Fok?
Het topic lijkt een beetje doodgeslagen, om in biertermen te blijven.quote:Op zondag 22 februari 2026 20:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begrijp als het zo gezien wordt, als ze willen dan stop ik ook.
Ik kan wel zeggen dat we normaal maar 1 a 2 klanten van Fok! hebben.
Ik vond/vind het gewoon leuk om het topic up to date te houden.
Fijn om te horen!quote:Op maandag 23 februari 2026 18:13 schreef Troel het volgende:
Ik vind het wel gaaf en ik vind het leuk dat jullie reis door jullie hier gedeeld wordt.
quote:Op maandag 23 februari 2026 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om in de termen te blijven
Hier lurk ik graag
Coolquote:
Ja tochquote:
Van allebei nog niets gehoord. Volgens mij begint Rigters meestal iets later met brouwerijen vragen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:43 schreef Troel het volgende:
Zijn jullie al geboekt voor Rigters dit jaar? En anders Bronckhorster?
Neuh, daar hebben we nog wel wat doosjes van. En we hopen als alles mee zit morgen sowieso de nieuwe bieren ook in de verkoop te gooienquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:03 schreef sigme het volgende:
Hoeveel Rocketmango is er nog op voorraad? Moet ik alvast reserveren om aan de bestelling van de blondjes en koudjes toe te voegen?
Dan wacht ik even tot morgenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Neuh, daar hebben we nog wel wat doosjes van. En we hopen als alles mee zit morgen sowieso de nieuwe bieren ook in de verkoop te gooien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |