Dit.quote:Op maandag 11 september 2023 12:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Je kan vanuit tikkie ook gewoon een link kopiëren
Maar dat lijken me bij uitstek details die misschien niet de eerste prioriteit hebben![]()
Veel succes met werken @:Lonaa, moet er niet aan denken nu in een keuken te moeten staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2023 12:37 schreef AnneX het volgende:
Over de 20 tikkies worden het wel:
InfoDat zijn tikkies voor bedrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha…zie je wel. #noobquote:Op maandag 11 september 2023 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn tikkies voor bedrijven.
Geen lekker toetjequote:Op maandag 11 september 2023 16:11 schreef MadMaster het volgende:
Nu wel echt thuis en daar vond ik het toetje van de BBQ meet op de mat:
[ afbeelding ]
Ik moet toegeven dat ik geen idee heb hoe het buiten is en me op dit topic baseerdequote:Op maandag 11 september 2023 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Dan wonen jullie niet waar ik woonhier is het buiten nog net geen 30gr.
Binnen 27
Oh, buiten 24, ik laat de airco nog ff aan.quote:Op maandag 11 september 2023 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik geen idee heb hoe het buiten is en me op dit topic baseerde
In het westen is het goed aan het afkoelen.quote:Op maandag 11 september 2023 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik geen idee heb hoe het buiten is en me op dit topic baseerde
Het is hier nu bewolkt en 22 graden buiten…quote:Op maandag 11 september 2023 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het westen is het goed aan het afkoelen.
Beterquote:Op maandag 11 september 2023 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier nu bewolkt en 22 graden buiten…
Nou, ja, ik hoop het.quote:Op maandag 11 september 2023 16:29 schreef Candaasje het volgende:
Ga je je deerne opzoeken @:derLudolf ?
Wat is toch een 'wok kamer' ?quote:
Ze woont toch met een kok?quote:
Oh, dat is zeker jammerquote:Op maandag 11 september 2023 16:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou, ja, ik hoop het.
Maar ik heb dus al een poos geen antwoord op berichtjes gekregen.
Begin vorige maand nog leuk gepraat en helemaal enthousiast dat ik langs kwam. Nog aangeboden om een dag te helpen met klussen in dr nieuwe huis. In tussentijd weinig contact gehad, maar krijg sinds eind augustus geen reactie.
Geen idee, wat er iets aan de hand is. Heb een aantal keren proberen te bellen, maar dat wordt niet opgenomen. Als je geen contact met iemand wil druk je een oproep weg of blokkeer je een contact zou ik zeggen![]()
Verder vermaak ik me best hoor maar ik vind het wel jammer.
K=onquote:
Je weet ook niet of ze je expres negeert of dat er een andere logische verklaring is.quote:Op maandag 11 september 2023 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Weet niet zo goed wat te doen:
Misschien een vriendin van dr een berichtje sturen?
Of aanbellen
Of niets
Nee... Maar als het express is, zeg dan iets van piss off.quote:Op maandag 11 september 2023 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet ook niet of ze je expres negeert of dat er een andere logische verklaring is.
Ja, zou wel zo fair zijn. En dan ga je denken 'ligt ze in het ziekenhuis?' en dat soort gedachten.quote:Op maandag 11 september 2023 19:07 schreef derLudolf het volgende:
Nee... Maar als het express is, zeg dan iets van piss off.
Oh leuk, heb je hij/zij/het al verteld van tante Joke?quote:Op maandag 11 september 2023 16:35 schreef AnneX het volgende:
Oei…mijn kind geeft door in een berichtje dat hij/zij/het ? een nieuw nummer heeft.
Of ik daar even iets mee wil doen…
It’s a first.
Vriendin een berichtje sturen en ons op de hoogte houden uiteraardquote:Op maandag 11 september 2023 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Weet niet zo goed wat te doen:
Misschien een vriendin van dr een berichtje sturen?
Of aanbellen
Of niets
Wat was zo kut aan de studentenquote:Op maandag 11 september 2023 19:11 schreef Lonaa het volgende:
3 uur later thuis dan gepland. Kut studenten. Kut Dirk van de Broek.
Eerst douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |