abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210601077
Omdat ik dat ook wel voel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210601091
Je kan vanuit tikkie ook gewoon een link kopiëren :)

Maar dat lijken me bij uitstek details die misschien niet de eerste prioriteit hebben ;)

Veel succes met werken @Lonaa, moet er niet aan denken nu in een keuken te moeten staan :X
pi_210601103
:D behehehe at TT
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210601107
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 12:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Je kan vanuit tikkie ook gewoon een link kopiëren :)

Maar dat lijken me bij uitstek details die misschien niet de eerste prioriteit hebben ;)

Veel succes met werken @:Lonaa, moet er niet aan denken nu in een keuken te moeten staan :X
Dit.

Dat laatste ook wel trouwens. :')

Het is niet zoveel vandaag. Ik geloof alleen maar daghap voor 60 studenten. Mogelijk vast opbouwen voor morgen op locatie. Beter hebben ze daar airco en een lift.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 11 september 2023 @ 12:22:22 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210601133
En onderweg met de volgende etappe, van Sebnitz in Duitsland naar Świnoujście. Even een pitstop aan de snelweg, bij een buffet restaurant, waar je zelf kon opscheppen. Geen idee wat de bedoeling was en qua porties dus redelijk netjes opgeschept. Achteraf bleek je bord gewoon gewogen te worden.

Allemaal mooi spul, stuk of drie personen zichtbaar die alles vers bereiden. Moest ¤8 betalen voor een echt lekkere kippenpoot, aardappels uit de oven en wortels. Lekkere wortels, met wat boter en peterselie, niet van die sponsjes uit blik.

Dus, mocht iemand onderweg zijn in Polen, stop ergens ze een "Kuchnia Marché" hebben ^O^

Oh en diesel is met ¤1,41 ook een stuk betaalbaarder. Had het precies goed gepland, eerste keer tanken was pas in Polen. Hopelijk is de volgende keer in Litouwen :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210601228
Klinkt goed @derLudolf Goeie reis verder!
pi_210601317
Over de 20 tikkies worden het wel:
Info
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210601352
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 12:37 schreef AnneX het volgende:
Over de 20 tikkies worden het wel:
Info
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn tikkies voor bedrijven.
pi_210601477
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 12:40 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dat zijn tikkies voor bedrijven.
Aha…zie je wel. #noob
Dank!
Gewoon afwachten suffie.
Echo”hold your horses” quote Lonaa
  maandag 11 september 2023 @ 13:02:48 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210601605
Goedemorgen!

Ik heb een opruim/schoonmaak dag..
De wok kamer is aan de beurt en omdatdaardingen liggen uit het hele huis,wordt okk meteen de rest van het huis gedaan _O- ~:)
En ga ik vanmiddag maar eens een salon tafeltje verfen.. :X dat stond nog een keer op de planning..
Ook moet er nog even de rest van het gras gemaaid worden voordat het gaat regenen.. }:|

Oh en ik doe ook wel een duitje in het zakje voor Dora.. Ik zou overigens nog wel even informeren wat de stichting aannevt kosten wil denken... ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_210602009
Thuis. Warm, heel erg warm en alles doet zeer. Arme @Lonaa in de keuken.

Discussie over crowdfunding gelezen en uiteraard doe ik mee. Zie wel langskomen wat er moet gebeuren. Maar echt @Lonaa geld mag geen belemmering zijn om haar daar naar toe te laten gaan #steektdaarstokjevoor

Vandaag, onder begeleiding, miljoenen formulieren ingevuld voor een meneer. De man is zo blij dat zijn familie mag komen, hij bleef er maar doorheen tetteren :D. Maar het invullen is me nu wat duidelijker geworden en bij niet al te moeilijke gevallen kan ik dat over een tijdje wel zonder begeleiding.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210602255
Overleg en overleg klaar *O*

Eerste was zinvol (maar wel veel mensen om de vergadering van te leiden), tweede was kleiner en vooral een lulverhaal *noteert*

Daarna even ogen van het scherm af door een wandelingetje naar de supermarkt. Het is inderdaad nog steeds WAAAAARM!
Inkopen gedaan voor werk tuinfeestje. Er is schaduw maar goddank is het een klein feestje want het is ook altijd gesjouw met de spullen :%

En eigk zou ik nog moeten lunchen maar inmiddels ben ik de grote honger voorbij en het feestje is american party. Ik neem ijs mee :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 11 september 2023 @ 14:38:59 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210602387
ik heb een trol- maaitractor :X }:|
er moet weer gemaaid worden dus er is wer vanalles mis met dat ding..
gister moest er een nieuwe band op die de buurman er graag opzette, plus er moest een hendeltje vast gemaakt worden op een of andere plek.. daarna moest ik de benzine bijvullen , want dat ding vreet benzine :o daarna wilde hij niet meer.. gesputter en gedoe, dus vandaag een nieuwe lucht filter gehaald, hij loopt weer beter.. en nu ben ik aan het andere eind van het veld, *ploef* de stuur ketting dondert er vanaf.. gewoon.. zomaar :? wat een apparaat zeg.. dus nu maar weer de buurman vragen om te helpen.. gelukkig vind hij het leuk, maar man man man.. ik ga maar niet vragen wat er NOGMEER kapot kan gaan, want daar heeft die machine vast weer een antwoord op 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 11 september 2023 @ 15:02:51 #14
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210602552
Ik heb een camera in mn koelkast/vriezer nodig.
Nou weet ik niet zeker of ik nog een diepvriespizza heb liggen of niet
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 11 september 2023 @ 16:11:20 #15
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210603167
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2023 16:11 schreef MadMaster het volgende:
Nu wel echt thuis en daar vond ik het toetje van de BBQ meet op de mat:

[ afbeelding ]
Geen lekker toetje -O-
pi_210603224
Balen @MadMaster!

Het is hier buiten koeler dan binnen inmiddels. NU AL! *O* Oh jongens echt, ik ben zooo intens gelukkig op dit moment daarmee. Alle ramen boven staan wagenwijd open, beneden nu ook even de voordeur open gezet. Woonkamerdeur dicht want katten, maar achterdeur wel helemaal open met de kattengaasdeur dicht en raam voor op minikiepstand (kan wel lucht door, maar zo klein dat katten niet eens pootje ertussen krijgen waar ze bij kunnen).

Mijn concentratie is wel nog steeds compleet afwezig helaas. De docentmeeting en voorbereidingen zijn van mn lijst af, en ik heb een kwart scriptie gedaan, maar meer dan dat is er sinds mn vorige post niet gelukt. Ik heb wel goede hoop dat ik straks nog wat nuttigs kan doen, als het weer een wat meer *O* aangename temperatuur *O* is hierbinnen.
pi_210603231
Dit is altijd zo'n klotepunt :D Wanneer gooi ik de airco uit en zet ik de ramen open :D

Ik denk dat ik het nog even bij de airco hou, dan hoef ik niet op hyperalert voor poes. Plus, ook weer gelijk 1000 gore strontvliegen als ik iets openzet hier :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210603237
Dan wonen jullie niet waar ik woon :D hier is het buiten nog net geen 30gr.

Binnen 27 :')
pi_210603240
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Dan wonen jullie niet waar ik woon :D hier is het buiten nog net geen 30gr.

Binnen 27 :')
Ik moet toegeven dat ik geen idee heb hoe het buiten is en me op dit topic baseerde :@
pi_210603245
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik moet toegeven dat ik geen idee heb hoe het buiten is en me op dit topic baseerde :@
Oh, buiten 24, ik laat de airco nog ff aan.
pi_210603248
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
In het westen is het goed aan het afkoelen.
  Moderator maandag 11 september 2023 @ 16:23:37 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210603265
In inmiddels aangekomen en wel. Kamer is prima, receptioniste vond haar eigen telefoontje belangrijker dan een klant helpen, dat vond ik wel irritant.

De zee is vlakbij, zo maar eens naartoe lopen.
pi_210603274
Ik zit in Utrecht en volgens de temperatuurkaart op buienradar was het hier om 16u 25.8 graden, en binnen was het 26.9. Het is inderdaad vanuit het westen goed aan het afkoelen. Het waait hier nu ook iets meer en daadwerkelijk een koeler windje. En het is enigszins bewolkt, dus ook geen volle zon meer op mn woonkamer nu, dat scheelt ook nogal :+
  maandag 11 september 2023 @ 16:25:28 #25
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210603276
Temperatuur 30, gevoelstemperatuur 31 hier :X
  maandag 11 september 2023 @ 16:28:00 #26
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210603285
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 16:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]
In het westen is het goed aan het afkoelen.
Het is hier nu bewolkt en 22 graden buiten…
pi_210603286
Ik ben nu net samen met pup naar de tuin verhuisd. In de schaduw met een briesje is het heerlijk O+

Binnen is het vooral in de eetkamer/keuken lekker, want daar staat de achterdeur open. Maar dat is Simon zijn terrein, dus ik kan de hond er niet los laten. (Dat gaat pup en oog kosten schat ik zo in…)

Nu eens bedenken wat we straks zullen eten. En douchen, dan zie ik er wellicht ook weer wat minder gekreukeld uit :P
  Moderator maandag 11 september 2023 @ 16:28:27 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210603287
Hier is het niet afgekoeld, het is 28°C. Ook morgen worden zomerse temperaturen verwacht.

Grappig wel, in Polen wordt behalve de temperatuur ook de temperatuur van het asfalt vermeld, dan staat er 29°C en 44°C op het matrixbord.

Misschien voor Klimakleber, zodat ze de juiste lijm kunnen kiezen? :D Of zodat je kunt zien wanneer het wegdek <0°C is ivm ijzel
pi_210603296
Ga je je deerne opzoeken @derLudolf ? :)
pi_210603301
quote:
7s.gif Op maandag 11 september 2023 16:28 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Het is hier nu bewolkt en 22 graden buiten…
Beter O+

Ik ben benieuwd of we nog wel wat mooi onweer krijgen vanavond/vannacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')