quote:Na Griekenland is Ierland de volgende horde voor Nederland op weg naar het EK. Oranje krijgt in Dublin te maken met een getergde tegenstander, want bij de Ieren staat de druk er na nederlagen tegen Frankrijk en Griekenland al vol op.
Nederland moet op weg naar kwalificatie voor het EK zien te winnen in Dublin om goede zaken te doen in de poule. Bij de Ieren, van wie alle spelers in de diverse Britse competities actief zijn, staat de druk erop na nederlagen tegen Frankrijk en Griekenland.
Ierland vs. Nederland
In het verleden heeft Oranje vaker cruciale wedstrijden tegen de Ieren gespeeld. In 2001 had Nederland, toen onder leiding van Louis van Gaal, de simpele taak om te winnen in de Ierse hoofdstad. Het doel: kwalificatie voor het WK.
Oranje trad aan met grote namen als Edwin van der Sar, Jaap Stam, Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooij, maar slaagde er niet in te scoren, zelfs niet toen de thuisploeg met tien man kwam te spelen. De Ieren wonnen met 1-0 en de ploeg van Van Gaal bleef met lege handen achter.
Ierland tegen Nederland is op zondag 10 september om 20:45 uur te zien op NPO1.
Maar Luuk speelt niet.quote:Op zondag 10 september 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de afstemming tussen Wieffer en De Jong wel fijn
Als het loopt
In 3-5-2 wel het beste, alleen moet je dan wel met andere wingbacks spelen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:34 schreef Caland het volgende: [..] Ik vind de afstemming tussen Wieffer en De Jong wel fijn Als het loopt
Ierland - Nederland #4 Afgangquote:
Goh. In juni waren er nog users (noem geen namen) die deze lichting vergelijkbaar noemden.quote:Op zondag 10 september 2023 21:39 schreef PzKpfw het volgende:
Ik besef me nu pas hoe verwend we waren met spelers zoals van Bommel, de Jong, van der Vaart, van Persie, Sneijder en Robben. Er loopt er nu ook geen één van dat kaliber rond bij de huidige selectie.
quote:Op zondag 10 september 2023 21:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat @:chufi ook een oostblokkert is.
Wij doen niet aan klinkers.
Frenkie is ook dramatisch. De Ligt ook. Zijn er maar 2 die hun niveau halen of zo.quote:Op zondag 10 september 2023 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Allemaal slecht vandaag, maar Flekken, Wieffer en Simons spannen wel echt de kroon.
linkte hem laatste een goede spaanse muziekclip die hij niet eens waardeerde.quote:Op zondag 10 september 2023 21:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat @:chufi ook een oostblokkert is.
Wij doen niet aan klinkers.
Je vergeet Te Ligtquote:Op zondag 10 september 2023 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Allemaal slecht vandaag, maar Flekken, Wieffer en Simons spannen wel echt de kroon.
Lol, namen en rugnummers graag.quote:Op zondag 10 september 2023 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goh. In juni waren er nog users (noem geen namen) die deze lichting vergelijkbaar noemden.
Volgend weekend Singaporequote:Op zondag 10 september 2023 21:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel echt een heerlijk potje zo op de zondagavond.
Dit Nederlands elftal is een beetje het Ferrari onder de landenteams.quote:
Accuraat.quote:Op zondag 10 september 2023 21:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit Nederlands elftal is een beetje het Ferrari onder de landenteams.
Hij raakt toch de bal helemaal niet?quote:Op zondag 10 september 2023 21:46 schreef LethalNinja het volgende:
Eens dat het geen penalty was voor NL
Mijn buurvrouw is ook een heerlijk potjequote:Op zondag 10 september 2023 21:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel echt een heerlijk potje zo op de zondagavond.
Hup Med.quote:Op zondag 10 september 2023 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Gelukkig kunnen we straks overschakelen naar echte sport @:monkyyy
Welke taal is dit?quote:Op zondag 10 september 2023 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die nie kenne lopen die flikker ik d'r uit
@Dannyquote:Op zondag 10 september 2023 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Blijkbaar zijn bepaalde users blind,
Welkom. De kerk bezocht vandaag?quote:Op zondag 10 september 2023 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Blijkbaar zijn bepaalde users blind, maar ik zei net
IK BEN ER
Nee, die staat op het veld.quote:Op zondag 10 september 2023 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Blijkbaar zijn bepaalde users blind, maar ik zei net
IK BEN ER
dankjewel maat, jazeker. was weer een leerzame dienst.quote:Op zondag 10 september 2023 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Welkom. De kerk bezocht vandaag?
Keeper van Ierland lag er al. Dumfries liep er tegen aanquote:Op zondag 10 september 2023 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij raakt toch de bal helemaal niet?
Gaan we eraan? Nadert de wederkomst?quote:Op zondag 10 september 2023 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dankjewel maat, jazeker. was weer een leerzame dienst.
trouwens, tijdje niet gezien maat.
Jammer dat je dit zegt vriend, maar goed jouw mening respecteer ik.quote:Op zondag 10 september 2023 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De kerk bezoeken op zondag
Het is geen 1950 meer.
ja de man kan er geen reet vanquote:
Neejoh moet je lekker zelf weten. Ik heb alleen niet zoveel met het geloof.quote:Op zondag 10 september 2023 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat je dit zegt vriend, maar goed jouw mening respecteer ik.
Jazeker. elke keer wanneer ik een topic binnenkom wint oranje 9 van de 10 keerquote:Op zondag 10 september 2023 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaan we eraan? Nadert de wederkomst?
Doet mij altijd denken aan Voeckler.quote:Op zondag 10 september 2023 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Wappiewout met zijn acts, zo vermoeiend.
Groningen, was leuke dag. Maar wel moe na 5 uur rijden.quote:Op zondag 10 september 2023 21:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fijn dat je er bent. Waar was je geweest?
En hoe was wat?
quote:Op zondag 10 september 2023 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jazeker. elke keer wanneer ik een topic binnenkom wint oranje 9 van de 10 keer![]()
dat zijn de stats die ik heb doorgekregen
Een mens mag hopen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Koeman van z’n geloof gevallen?
Beter Wout in de Punt dan Reijnders.quote:Op zondag 10 september 2023 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Wappiewout met zijn acts, zo vermoeiend.
Erwinquote:Op zondag 10 september 2023 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
Misschien een domme vraag![]()
Maar wie is die aliexpress Dennis Bergkamp die naast koeman zit?
trilspinquote:Op zondag 10 september 2023 21:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Er zit een teringgrote spin op mijn plafond
Misschien moet je wat vaker schoonmaken thuisquote:Op zondag 10 september 2023 21:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Kutbeesten. Fik erin.quote:Op zondag 10 september 2023 21:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Sipke Hulshoff, ook assistent bij Feyenoord.quote:Op zondag 10 september 2023 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
Misschien een domme vraag![]()
Maar wie is die aliexpress Dennis Bergkamp die naast koeman zit?
Ik denk alleen dat jij hier nog wel 2 dagen over door gaat mekkeren.quote:Op zondag 10 september 2023 21:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Puntje meenemen en het nooit meer over deze pot hebben zou ik nu al zeggen.
Spinnen zorgen juist voor een schoon huis.quote:Op zondag 10 september 2023 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker schoonmaken thuis
Wie moet het gaan doen dan? Verbruggen?quote:Op zondag 10 september 2023 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Flekken kan er echt geen reet van.
feitelijk juistquote:Op zondag 10 september 2023 21:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Spinnen zorgen juist voor een schoon huis.
Nooit van gehoordquote:Op zondag 10 september 2023 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sipke Hulshoff, ook assistent bij Feyenoord.
Trutje @Orientequote:Op zondag 10 september 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
De Jong is echt een mietje in de duels
Het is allemaal kut.quote:Op zondag 10 september 2023 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie moet het gaan doen dan? Verbruggen?
Wat luguber.quote:Op zondag 10 september 2023 21:56 schreef GGMM het volgende:
Oh Wieffer is uit z'n lijden verlost.
Erg mooi
Maak me niet lekker.quote:Op zondag 10 september 2023 21:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Breekt bijna ze been
Dan was het geen goede muziekclip he??quote:Op zondag 10 september 2023 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
linkte hem laatste een goede spaanse muziekclip die hij niet eens waardeerde.
Ik slaap de afgelopen week met al mijn ramen en deuren open omdat het zo tering warm isquote:Op zondag 10 september 2023 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker schoonmaken thuis
Wat heeft hij gedaan??quote:
die is alleen gewisseld omdat hij een gele kaart hadquote:Op zondag 10 september 2023 21:56 schreef GGMM het volgende:
Oh Wieffer is uit z'n lijden verlost.
Erg mooi
pics?quote:Op zondag 10 september 2023 21:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Toch het systeemquote:
Goeij.quote:
Rene Eijkelkampquote:Op zondag 10 september 2023 21:59 schreef PzKpfw het volgende:
We missen spelers met een neusje voor de goal. Types als Gerald Sibon.
Topshots godquote:
Ik heb mn eigen topic dus als je muziekjes wil plaatsen is het daar .. Moet ik alles overal waarderen? Ja doeiquote:Op zondag 10 september 2023 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
linkte hem laatste een goede spaanse muziekclip die hij niet eens waardeerde.
Aan die domme overtreding? Hij doet echt vrijwel alles verkeerd.quote:Op zondag 10 september 2023 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hier kon hij niets aan doen.
Die kostte ons een wereldtitel.quote:
Soort Kuytquote:Op zondag 10 september 2023 22:00 schreef Newone82 het volgende:
Je kunt zeggen van Weghorst wat je wilt….de beste man heeft tenminste inzet! Top
Dacht dat je op die gemiste kans doelde net.quote:Op zondag 10 september 2023 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Aan die domme overtreding? Hij doet echt vrijwel alles verkeerd.
Inb4tonganekdotevan1965quote:
Goede combi met Woutquote:Op zondag 10 september 2023 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
DumbGOD beste speler van Nederland.
Waarom?quote:Op zondag 10 september 2023 22:03 schreef KingRoland het volgende:
Caland is WOEST
Feyenoorders gooien met stoelen op dit moment
Duffy?quote:Op zondag 10 september 2023 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer zo'n duffe Ier die daar staat.
Yesquote:Op zondag 10 september 2023 22:03 schreef -XOR- het volgende:
Weghorst is als enige immuun voor de malaise.
Terwijl hij voor heel veel andere ziektes weer niet immuun isquote:Op zondag 10 september 2023 22:03 schreef -XOR- het volgende:
Ongekend.quote:Op zondag 10 september 2023 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
DumbGOD beste speler van Nederland.
quote:
Nee, pupilletje Xavi op het middenveld kan echt (nog) nietquote:Op zondag 10 september 2023 22:03 schreef Max23 het volgende:
Dit is wel het ideale middenveld veld ook
Helaas ben jij de enige bij wie het geen satire is, maar die dit echt meent.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 21:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij kopt net 3 meter naast, heb je gezopen ofzo?
Is ie gecremeerd?quote:Op zondag 10 september 2023 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
die fukking frenkie de jong draait 10000 keer per wedstrijd rondjes in zijn eigen as
walgelijk
Geen prikquote:Op zondag 10 september 2023 22:05 schreef Newone82 het volgende:
Waarom wordt Weghorst eigenlijk wappie genoemd?
Iemand uitleg?
Niet in dat tempo van jou nee.quote:Op zondag 10 september 2023 22:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport
Op volle toeren.quote:Op zondag 10 september 2023 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
die fukking frenkie de jong draait 10000 keer per wedstrijd rondjes in zijn eigen as
walgelijk
Hij gelooft dat we door reptielen worden bestuurd.quote:Op zondag 10 september 2023 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helaas ben jij de enige bij wie het geen satire is, maar die dit echt meent.
Potje pingpong in de rust.quote:Op zondag 10 september 2023 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Pingfrom ofzo wat moeten we daar nou mee
Weer zo'n "hype" omdat hij in een andere competitie 3 leuke wedstrijden speelt.quote:Op zondag 10 september 2023 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Pingfrom ofzo wat moeten we daar nou mee
Je bent een goed mens en zou bijna zeggen een dierenliefhebber.quote:Op zondag 10 september 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
Er zat hier een lieveheersbeestjes
Nog voordat Benji hem kon pakken naar buiten gewerkt(en dus niet door het toilet gespoeld @:zoekeenleven)
een beestjes?quote:Op zondag 10 september 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
Nog voordat Benji hem kon pakken naar buiten gewerkt(en dus niet door het toilet gespoeld @:zoekeenleven)
Zanger van de Libertines toch?quote:
Schijn bedriegtquote:Op zondag 10 september 2023 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een goed mens en zou bijna zeggen een dierenliefhebber.
Als het een lievespin was geweest had die ook niet hoeven zwemmen hoorquote:Op zondag 10 september 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
En de Babyshamblesquote:Op zondag 10 september 2023 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zanger van de Libertines toch?
Autootje rijden is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de autowereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die op een auto rijden. Jaaaa wat vroemen en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op zondag 10 september 2023 22:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport
Er wordt wel eens geroepen dat Wout dom is, maar dat is nu heel handig. Juist iemand die minder slim is kan zich heel duidelijk op één taak focussenquote:Op zondag 10 september 2023 22:03 schreef -XOR- het volgende:
Dat heb je goed gezegdquote:Op zondag 10 september 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer zo'n "hype" omdat hij in een andere competitie 3 leuke wedstrijden speelt.
En dan hoor je altijd mensen roepen die hem nooit hebben zien spelen
Toen was ie al in shambles door zijn drugsgebruik. Kan totaal niet zingen daardoor.quote:
Uitstekende zelfkritiekquote:
Ik ook niet, onzin.quote:
Daar heeft deze spin niets meer aanquote:Op zondag 10 september 2023 22:08 schreef zoekeenleven het volgende:
De volgende spin in mijn huis zal ik vriendelijk uitzetten en een studiepot meegeven @:coco @:ggmm
Een mooiere lofzang op Engeland dan Albion ken ik echter niet.quote:Op zondag 10 september 2023 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was ie al in shambles door zijn drugsgebruik. Kan totaal niet zingen daardoor.
Jij wel dan?quote:Op zondag 10 september 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer zo'n "hype" omdat hij in een andere competitie 3 leuke wedstrijden speelt.
En dan hoor je altijd mensen roepen die hem nooit hebben zien spelen
Dit moest je nog kwijt?quote:Op zondag 10 september 2023 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de autowereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die op een auto rijden. Jaaaa wat vroemen en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Autootje rijden is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Autootje rijden is meer dan alleen dat simpele gaspedaal indrukken. Autootje rijden is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat autootje rijden werkelijk is als je zelf eens dat autootje twee en een half uur lang gaat berijden, maakt niet uit op welke baan je rijdt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 laps, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat autootje rijden. Het hele jaar door, dag na dag autootje rijden om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder snel rijdt. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren in de auto, de show, het feest. Autootje rijden wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is autootje rijden en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat autootje rijden meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie autootje rijden geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met een autootje.
Viesdikquote:Op zondag 10 september 2023 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was ie al in shambles door zijn drugsgebruik. Kan totaal niet zingen daardoor.
Mijn stamkroeg heet De Spin.quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 22:09 schreef tong80 het volgende:
Je bent geen goede coach als je in de rust je eigen fout moet herstellen.
Nou nou nouquote:Op zondag 10 september 2023 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
frenie de jong vertraagt het spel alleen
maar mongolen commentator roept dat hij de tempo van de wedstrijd bepaalt
trap deze commentator naar zijn malle moer joh
quote:Op zondag 10 september 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zullen wel een matige omzet hebben nu dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |