quote:Na Griekenland is Ierland de volgende horde voor Nederland op weg naar het EK. Oranje krijgt in Dublin te maken met een getergde tegenstander, want bij de Ieren staat de druk er na nederlagen tegen Frankrijk en Griekenland al vol op.
Nederland moet op weg naar kwalificatie voor het EK zien te winnen in Dublin om goede zaken te doen in de poule. Bij de Ieren, van wie alle spelers in de diverse Britse competities actief zijn, staat de druk erop na nederlagen tegen Frankrijk en Griekenland.
Ierland vs. Nederland
In het verleden heeft Oranje vaker cruciale wedstrijden tegen de Ieren gespeeld. In 2001 had Nederland, toen onder leiding van Louis van Gaal, de simpele taak om te winnen in de Ierse hoofdstad. Het doel: kwalificatie voor het WK.
Oranje trad aan met grote namen als Edwin van der Sar, Jaap Stam, Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooij, maar slaagde er niet in te scoren, zelfs niet toen de thuisploeg met tien man kwam te spelen. De Ieren wonnen met 1-0 en de ploeg van Van Gaal bleef met lege handen achter.
Ierland tegen Nederland is op zondag 10 september om 20:45 uur te zien op NPO1.
Maar Luuk speelt niet.quote:Op zondag 10 september 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de afstemming tussen Wieffer en De Jong wel fijn
Als het loopt
In 3-5-2 wel het beste, alleen moet je dan wel met andere wingbacks spelen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:34 schreef Caland het volgende: [..] Ik vind de afstemming tussen Wieffer en De Jong wel fijn Als het loopt
Ierland - Nederland #4 Afgangquote:
Goh. In juni waren er nog users (noem geen namen) die deze lichting vergelijkbaar noemden.quote:Op zondag 10 september 2023 21:39 schreef PzKpfw het volgende:
Ik besef me nu pas hoe verwend we waren met spelers zoals van Bommel, de Jong, van der Vaart, van Persie, Sneijder en Robben. Er loopt er nu ook geen één van dat kaliber rond bij de huidige selectie.
quote:Op zondag 10 september 2023 21:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat @:chufi ook een oostblokkert is.
Wij doen niet aan klinkers.
Frenkie is ook dramatisch. De Ligt ook. Zijn er maar 2 die hun niveau halen of zo.quote:Op zondag 10 september 2023 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Allemaal slecht vandaag, maar Flekken, Wieffer en Simons spannen wel echt de kroon.
linkte hem laatste een goede spaanse muziekclip die hij niet eens waardeerde.quote:Op zondag 10 september 2023 21:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat @:chufi ook een oostblokkert is.
Wij doen niet aan klinkers.
Je vergeet Te Ligtquote:Op zondag 10 september 2023 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Allemaal slecht vandaag, maar Flekken, Wieffer en Simons spannen wel echt de kroon.
Lol, namen en rugnummers graag.quote:Op zondag 10 september 2023 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goh. In juni waren er nog users (noem geen namen) die deze lichting vergelijkbaar noemden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |