abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 september 2023 @ 13:13:42 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210578624
" De strekking: gepaste kleding en niet te bloot. Het leverde gefronste wenkbrauwen op bij pubers én hun ouders. ‘Mijn dochter mag geen crop tops meer dragen’, schrijft een ouder verontwaardigd in een mail aan deze krant. ,‘Als je toch dit draagt moet je naar huis om wat anders aan te doen. Dat is toch niet meer van deze tijd?’

Niet te bloot
Naveltruitjes, korte broekjes of een diep decolleté. Middelbare scholen in Twente en ver daarbuiten worstelen met de outfits die hun leerlingen dragen. Wat kan wel en wat kan niet? En is het aan een school om hier iets van te zeggen? Afgelopen juni kwam een school in het Limburgse Heerlen in het nieuws. De onderwijsinstelling vroeg leerlingen via de nieuwsbrief zich niet te bloot te kleden. Korte broekjes of blote buiken mochten niet."

https://www.bd.nl/binnenl(...)op-top-aan~a095a162/

-----------------------------

Hier verder

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 9 september 2023 @ 13:19:12 #2
13462 BansheeBoy
pi_210578684
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2023 12:45 schreef phpmystyle het volgende:
Laat onderwijs personeel zich focussen op onderwijs in plaats van andere zaken waarin hun bemoeienis niet is gevraagd. De werkdruk ligt toch zo hoog?
Dat is dus juist het hele probleem. Ze krijgen die gelegenheid niet en worden onnodig afgeleid. Zowel de potente leraren als leerlingen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_210578692
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is dus juist het hele probleem. Ze krijgen die gelegenheid niet en worden onnodig afgeleid. Zowel de potente leraren als leerlingen.

Kun je ergens aangeven waar in het artikel gewag wordt gemaakt van leraren die 'afgeleid' worden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210578724
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik begrijp je gedachtegang. Ik durf wel te stellen dat driften dierlijk zijn ja. Je moet heel die afleiding niet willen voor leraren en mannelijke medeleerlingen. Je kan een afgerichte huishond wel leren om van de malse tenderloin af te blijven, maar het liefst bijt ie er in en laat ie zich helemaal gaan. Al dan niet op een ongecontroleerd moment.

Huishond.

:')

zoek hulp
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210578816
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

zoek hulp
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210578822
Topic al verpest met alleen maar de titel :')
pi_210578877
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

zoek hulp
2nd that
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210578885
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:30 schreef DJKoster het volgende:
Topic al verpest met alleen maar de titel :')
Dit.. meteen een kant uit gestuurd door een conservatief mannetje
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 9 september 2023 @ 13:37:55 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210578930
Weer teruggezet naar originele TT
  zaterdag 9 september 2023 @ 13:38:48 #10
13462 BansheeBoy
pi_210578947
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kun je ergens aangeven waar in het artikel gewag wordt gemaakt van leraren die 'afgeleid' worden?
Dat staat helemaal nergens aangegeven hoor. Maar een oplettende en welwillende lezer zou dit kunnen en moeten extraheren uit de tekst. Meer tussen de regels door zeg maar. Ik ben zo'n oplettende en welwillende lezer. Jij hebt wellicht andere kwaliteiten. Prima toch? :?

Huishond

pi_210579016
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat staat helemaal nergens aangegeven hoor. Maar een oplettende en welwillende lezer zou dit kunnen en moeten extraheren uit de tekst. Meer tussen de regels door zeg maar. Ik ben zo'n oplettende en welwillende lezer. Jij hebt wellicht andere kwaliteiten. Prima toch? :?

Huishond

Nee, je bent ongetwijfeld door conservatieve religie en allerlei incel websites tot de conclusie gekomen dat de man een halve wilde is die alles wat los en vast zit wil bespringen, en daarom eist dat de vrouwelijke wederhelft zich maar gaat inpakken, opdat voornoemde semi-neanderthaler niet verleid wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210579021
Als je ziet hoe sommige 16 jarigen er tegenwoordig bij lopen in hoog zomer snap ik dat je je als school wel een beetje achter de oren krabt.

Of je het nou leuk vindt of niet, half naakte jonge meisjes hebben nogal een effect op hormonale 16 jarige jongens. En ook op leraren, hoe graag iedereen ook wil doen alsof volwassen mannen het lijf van een 16 jarige niet aantrekkelijk vinden :') Het leidt af, en het zet leraren in ongemakkelijke situaties. Zo simpel is het.

Wat je in je vrije tijd doet moet je zelf weten. Het lijkt me niet onredelijk om regels en discipline te leren op school en kledingvoorschriften horen daar gewoon bij. Als je straks in de echte wereld aan het werk gaat mag je ook niet in je te korte rokje en je navel truitje achter de kassa zitten. Als je serveerster bent bij een restaurant wordt je ook gevraagd om je netjes te kleden. En als je aan de slag gaat bij een advocatenbureau dan trappen ze je direct naar buiten als je het in je hoofd haalt om een crop top aan te trekken.

Ik vind het eerder bizar dat ouders het de normaalste zaak van de wereld vinden om hun kinderen half naakt naar school te laten gaan.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_210579064
Een school is geen uitgaansgelegenheid. Ben wel voorstander van een sobere klederdracht.
pi_210579071
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je ziet hoe sommige 16 jarigen er tegenwoordig bij lopen in hoog zomer snap ik dat je je als school wel een beetje achter de oren krabt.

Of je het nou leuk vindt of niet, half naakte jonge meisjes hebben nogal een effect op hormonale 16 jarige jongens. En ook op leraren, hoe graag iedereen ook wil doen alsof volwassen mannen het lijf van een 16 jarige niet aantrekkelijk vinden :') Het leidt af, en het zet leraren in ongemakkelijke situaties. Zo simpel is het.

Wat je in je vrije tijd doet moet je zelf weten. Het lijkt me niet onredelijk om regels en discipline te leren op school en kledingvoorschriften horen daar gewoon bij. Als je straks in de echte wereld aan het werk gaat mag je ook niet in je te korte rokje en je navel truitje achter de kassa zitten. Als je serveerster bent bij een restaurant wordt je ook gevraagd om je netjes te kleden. En als je aan de slag gaat bij een advocatenbureau dan trappen ze je direct naar buiten als je het in je hoofd haalt om een crop top aan te trekken.

Ik vind het eerder bizar dat ouders het de normaalste zaak van de wereld vinden om hun kinderen half naakt naar school te laten gaan.
Ook aan jou de vraag: waar in het artikel wordt gerept over 'leraren die afgeleid worden'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 september 2023 @ 13:44:37 #15
13462 BansheeBoy
pi_210579076
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, je bent ongetwijfeld door conservatieve religie en allerlei incel websites tot de conclusie gekomen dat de man een halve wilde is die alles wat los en vast zit wil bespringen, en daarom eist dat de vrouwelijke wederhelft zich maar gaat inpakken, opdat voornoemde semi-neanderthaler niet verleid wordt.
En dat ben ik dus niet met je eens. Je kunt niet alles bij de vrouw neerleggen. Zowel de man als de vrouw hebben een rol in deze: de man slaat zijn blik neer (want daar begint het mee) en de vrouw kleed zich kuis. Dat zou je toch moeten voorstaan als je de voorsprong wilt behouden als kenniseconomie.

zaterdag 9 september 2023 @ 13:46:14 #16
13462 BansheeBoy
pi_210579105
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:42 schreef TigerXtrm het volgende:

Je slaat de spijker op zijn kop! Het is gewoon een gegeven. Ik vind het bv ook jammer dat de 2de wereldoorlog heeft plaatsgevonden, maar ik ga het daarom nog niet ontkennen.

Godwin? So be it.

pi_210579108
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En dat ben ik dus niet met je eens. Je kunt niet alles bij de vrouw neerleggen. Zowel de man als de vrouw hebben een rol in deze: de man slaat zijn blik neer (want daar begint het mee) en de vrouw kleed zich kuis. Dat zou je toch moeten voorstaan als je de voorsprong wilt behouden als kenniseconomie.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 13:46:51 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210579110
Als je straks achter die kassa zit moet je ook dealen met korte rokjes en naveltruitjes zonder dat je werk eronder lijdt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 9 september 2023 @ 13:48:52 #19
13462 BansheeBoy
pi_210579133
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:46 schreef sp3c het volgende:
Als je straks achter die kassa zit moet je ook dealen met korte rokjes en naveltruitjes zonder dat je werk eronder lijdt
Ik zou het daar ook liever niet zien. Maar dat is voer voor een ander topic wellicht.

pi_210579144
Affijn, dit soort topics geeft altijd mooi aan waar de werkelijke viezigheid zit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 september 2023 @ 13:50:40 #21
13462 BansheeBoy
pi_210579164
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Affijn, dit soort topics geeft altijd mooi aan waar de werkelijke viezigheid zit.
Ja, absoluut. De mannetjes van middelbare leeftijd die dit soort zaken juist liever in stand houden. Je hoeft niet je aangesproken te voelen. Mag wel.

pi_210579184
Alsof mannen massaal geilen op jonge meisjes als die wat schaarser gekleed gaan |:( Die kunnen zich prima inhouden hoor. De mannen die daadwerkelijk opgewonden worden van jonge meisjes zijn zwaar in de minderheid en die groep zou geen reden moeten zijn om van meisjes te vragen dat ze zich maar dik inpakken

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2023 13:52:43 ]
pi_210579205
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, absoluut. De mannetjes van middelbare leeftijd die dit soort zaken juist liever in stand houden. Je hoeft niet je aangesproken te voelen. Mag wel.

Aangezien ik de mazzel heb de mooiste vrouw van de wereld te hebben als mijn metgezel, heb ik geen enkele behoefte aan anderen, al staan ze poedelnaakt naast me.

Dat werkt op een gegeven moment zo; iets met de ontwikkeling van het brein naar volwassenheid, de Kohlberg stadia en het daadwerkelijk houden van een ander.

Voor de eeuwige puber blijft alles steken bij directe behoeftebevrediging en een uitermate infantiele kijk op zaken als seksualiteit, lichamelijkheid en relaties.

Maar dat is wel altijd het mooie van types als jij: werkelijk al je eigen neuroses, angsten en passies en verlangens projecteren op 'de ander'. Daarom ook denk je te kunnen spreken over 'de mannen' en 'de vrouwen'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 september 2023 @ 13:54:43 #24
13462 BansheeBoy
pi_210579226
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Alsof mannen massaal geilen op jonge meisjes als die wat schaarser gekleed gaan |:( Die kunnen zich prima inhouden hoor. De mannen die daadwerkelijk opgewonden worden van jonge meisjes zijn zwaar in de minderheid en die groep zou geen reden moeten zijn om van meisjes te vragen dat ze zich maar dik inpakken
Je zou mannen eens moeten horen als er geen vrouwen bij zijn. Ik breng mijn zaak ter ruste.

pi_210579247
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je zou mannen eens moeten horen als er geen vrouwen bij zijn. Ik breng mijn zaak ter ruste.

Dat moeten drukke bijeenkomsten zijn, wat, met pak 'm beet 4 miljard mannen bij elkaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210579256
quote:
Toen ik net in de Jumbo was probeerde het kassameisje oogcontact te maken. Ik stond op het punt m'n worst op de lopende band te leggen, maar ik zag gelukkig nog net kans mijn blik naar de grond te wenden en het gepaste totaalbedrag schichtig op goed geluk in haar richting te gooien.
  zaterdag 9 september 2023 @ 13:56:46 #27
13462 BansheeBoy
pi_210579269
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat werkt op een gegeven moment zo; iets met de ontwikkeling van het brein naar volwassenheid, de Kohlberg stadia en het daadwerkelijk houden van een ander.
Het is mooi om te zien dat je gegroeid bent als persoon. Ik moet dat maar aannemen want ik ken je voor de rest niet. Maar je hebt nog een stukje te gaan. Geeft echt niet want dat herken (in mindere mate) bij mezelf. Maar het begint bij toegeven.

pi_210579276
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is mooi om te zien dat je gegroeid bent als persoon. Ik moet dat maar aannemen want ik ken je voor de rest niet. Maar je hebt nog een stukje te gaan. Geeft echt niet want dat herken (in mindere mate) bij mezelf. Maar het begint bij toegeven.

Toegeven van wat?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210579315
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

gezien jou reacties denk ik dat jij nog wel wat verder hebt te gaan _O-
  zaterdag 9 september 2023 @ 14:00:05 #30
13462 BansheeBoy
pi_210579330
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Toegeven van wat?
Dat je er nog niet bent. Je hebt wat stadia doorlopen, mooi! Maar je hebt er zeker nog een aantal te gaan. Tipje van de sluier wil ik je best geven, meewerkend voorman dat ik ben. Maar écht alleen als je er concreet naar vraagt. En dan nog neem ik de toon van de bevraging in ogenschouw.

pi_210579332
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zegt veel over jouw mannenkring als je oprecht gelooft dat mannen het onderling heel veel hebben over al die lekkere minderjarige meisjes.
pi_210579350
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat je er nog niet bent. Je hebt wat stadia doorlopen, mooi! Maar je hebt er zeker nog een aantal te gaan. Tipje van de sluier wil ik je best geven, meewerkend voorman dat ik ben. Maar écht alleen als je er concreet naar vraagt. En dan nog neem ik de toon van de bevraging in ogenschouw.

Was peyote in de aanbieding of zo?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210579356
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Zegt veel over jouw mannenkring als je oprecht gelooft dat mannen het onderling heel veel hebben over al die lekkere minderjarige meisjes.
Bingo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 september 2023 @ 14:01:34 #34
13462 BansheeBoy
pi_210579358
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Zo'n feest is het niet. Ik vang deze dingen op bij 3den waar ik een toevallige medestander ben. Noem het voorbijganger.

pi_210579371
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zo'n feest is het niet. Ik vang deze dingen op bij 3den waar ik een toevallige medestander ben.

_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 september 2023 @ 14:08:16 #36
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210579459
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210579476
Dit topic. Mijn hemel :') Mannen die klagen dat ze eindelijk weer wat beweging in hun pielemuis voelen bij een jonge meid in crop top en shorts _O-
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 9 september 2023 @ 14:12:52 #38
13462 BansheeBoy
pi_210579525
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:10 schreef Barbusse het volgende:
Dit topic. Mijn hemel :') Mannen die klagen dat ze eindelijk weer wat beweging in hun pielemuis voelen bij een jonge meid in crop top en shorts _O-
Het daadwerkelijke probleem zijn natuurlijk de gevolgen. Als we het dan toch over stadia hebben. Hier de stadia van de wellustige ruwe vent:

• Leraar ziet stout meisje
• Leraal voelt seismologie in pants
• Leraar raakt afgeleid en zakt door de ondergrens bij de kwaliteit van het lesgeven
• Leerlingen krijgen slechte les
• Kenniseconomie down the drain

Moet je niet willen joh.

pi_210579558
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het daadwerkelijke probleem zijn natuurlijk de gevolgen. Als we het dan toch over stadia hebben. Hier de stadia van de wellustige ruwe vent:

• Leraar raakt afgeleid en zakt door de ondergrens bij de kwaliteit van het lesgeven

Moet je niet willen joh.

Dan kweekt die leraar maar wat karakter.
  zaterdag 9 september 2023 @ 14:17:13 #40
13462 BansheeBoy
pi_210579567
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dan kweekt die leraar maar wat karakter.
Ik zou het als leerlinge liever binnen mijn eigen invloedsfeer houden.

pi_210579570
Maar dat moeten we schijnbaar niet willen volgens de banshees onder ons.

Overigens:

quote:
banshee \BAN-shee\ noun. : a female spirit in Gaelic folklore whose appearance or wailing warns a family that one of them will soon die.
Ik weet niet of jouw mening op rationaliteit is gebaseerd :{
pi_210579584
quote:

[..]

Moet je niet willen joh.

Zou je onderhand kunnen aangeven waar in het artikel gewag wordt gemaakt van afgeleide leraren?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210579606
quote:

[..]

Moet je niet willen joh.

Waardoor de toekomstige wetenschappers niet voldoende stimulansen van de leraar krijgen, en hun kennis aldus niet tot een hoogtepunt zullen brengen. Hierdoor kunnen we het penetreren van belangwekkende wetenschappelijke zones als interplanetair reizen wel vergeten.

Laten we ons hard maken voor een leven in space, en croptops verbieden!

pi_210579622
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zou je onderhand kunnen aangeven waar in het artikel gewag wordt gemaakt van afgeleide leraren?
Zal z'n eigen fantasie wel zijn. Pornhub heeft er een speciale subcategorie voor.
pi_210579768
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
'Waardevol'... Een vrouw afschilderen als soort cadeautje dat manlief mag uitpakken. Over vernedering gesproken. Een object, dat is het voor types als jij
Hoe naakter een vrouw, hoe meer ze als object wordt gezien door mannen, blijkt uit onderzoek:

Bikinis Make Men See Women as Objects, Scans Confirm
Pictures of scantily dressed women cause a region of the male brain associated with tool use to light up, a new brain-scan study reveals.
https://www.nationalgeogr(...)-men-objects-science
pi_210580009
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:41 schreef Brussel het volgende:

[..]
Hoe naakter een vrouw, hoe meer ze als object wordt gezien door mannen, blijkt uit onderzoek:

Pictures of scantily dressed women cause a region of the male brain associated with tool use to light up, a new brain-scan study reveals.
Snel! Alle lichaamsdelen van vrouwen verbieden en vrouwen opsluiten!!

Echt joh.. je hebt meer hersendelen buiten het tool-use stukje. Gebruik je frontale cortex maar om je terug met de voetjes op aarde te zetten.
Net zoals anderen zichzelf moeten leren beheersen als ze iets zien wat voor hun als aantrekkelijk beschouwd kan worden (ongezonde voeding,drank, drugs,..). Dit is meteen een goede oefening als puber om je driften te leren beheersen.

Zo makkelijk om de ander dingen te verbieden zodat jij niet hoeft te dealen met je eigen dierlijke verlangens.
pi_210580142
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:02 schreef Lenny77 het volgende:

Zo makkelijk om de ander dingen te verbieden zodat jij niet hoeft te dealen met je eigen dierlijke verlangens.
Ik hoef helemaal met niets te dealen, ik ben niet degene die gedehumaniseerd en als tool wordt gezien.
pi_210580181
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:13 schreef Brussel het volgende:

[..]
Ik hoef helemaal met niets te dealen, ik ben niet degene die gedehumaniseerd en als tool wordt gezien.
Ik heb het ook niet specifiek over jou met mijn jij. Maar over mannen die hier 'last' van ondervinden en zij zijn het trouwens die dehumaniseren en iemand als tool zien.
Dat doet de vrouw niet: zij loopt gewoon in bikini rond op het strand of in een zwembad.
pi_210580192
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Snel! Alle lichaamsdelen van vrouwen verbieden en vrouwen opsluiten!!

Echt joh.. je hebt meer hersendelen buiten het tool-use stukje. Gebruik je frontale cortex maar om je terug met de voetjes op aarde te zetten.
Net zoals anderen zichzelf moeten leren beheersen als ze iets zien wat voor hun als aantrekkelijk beschouwd kan worden. Dit is meteen een goede oefening als puber om je driften te leren beheersen.

Zo makkelijk om de ander dingen te verbieden zodat jij niet hoeft te dealen met je eigen sierlijke verlangens.
Blijft eeuwig fascinerend hoe erg vrouwen de seksuele driften van mannen onderschatten omdat ze dat zelf niet zo ervaren. Het is als man niet iets wat je zomaar even uit zet. Het is onze sterkste biologische drift, en hoewel de meeste van ons zich niet direct aan een mooie meid vergrijpen en ons prima kunnen inhouden wil dat niet zeggen dat het uitzicht op een mooie vrouw niets met ons doet. In het beste geval leidt het af, in het ergste geval ga je als man domme dingen doen.

Het is zo ongelooflijk hypocriet om alle verantwoordelijkheid voor seksueel wangedrag bij mannen neer te leggen. Mannen wordt verteld dat ze in de moderne maatschappij hun sterkste biologische instincten moeten negeren, maar tegelijkertijd worden de vrouwen (als trigger voor die instincten) niets aangerekend. Een vrouw kan in een bloedsexy outfit over straat lopen en flirterig doen met alle mannen die ze tegenkomt,, maar het is enkel de man die verantwoordelijk gehouden wordt als de vrouw daardoor de nodige ongewenste aandacht krijgt.

Zo werkt het natuurlijk niet. Je weet als vrouw dat je met een bepaalde outfit een bepaald niveau van aandacht krijgt. Je weet ook dat er dan altijd 1 of 2 gasten tussen zitten die hun pik niet onder controle hebben en gekke dingen gaan doen. Daar zit ook een stukje eigen verantwoordelijkheid. Wil je niet met zulk gedrag geconfronteerd worden, dan moet je je anders kleden. Dan kun je tot het einde der tijden gaan klagen over hoe oneerlijk het allemaal wel niet is dat je niet gewoon kunt dragen wat je wil, en dat mannen allemaal beesten zijn die alleen maar aan seks denken, maar je gaat niet 65 miljoen jaar aan evolutie eruit slopen bij mannen. Dit soort problemen zullen er altijd zijn, of je dat nou leuk vindt of niet. Hoe je daar mee omgaat is je eigen probleem, niet dat van 99% van de mannen die zich, ondanks de seksuele prikkelingen, wel weten te gedragen :{w
pi_210580281
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:17 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb het ook niet specifiek over jou met mijn jij. Maar over mannen die hier 'last' van ondervinden en zij zijn het trouwens die dehumaniseren en iemand als tool zien.
Dat doet de vrouw niet: zij loopt gewoon in bikini rond op het strand of in een zwembad.
De vrouw is de enige die iets kan doen aan het feit dat ze als object wordt gezien, zoals TigerXtrm zei, je gaat niet in een middagje miljoenen jaren evolutie eruit slopen.
pi_210580284
quote:

[..]

Moet je niet willen joh.

Ik geef les op een MBO, dus we hebben met dit weer honderden leuke jonge meiden rondlopen in een rokje met zo'n blote schouders top. Ik geloof niet dat het tot problemen leidt , zelfs de Turkse en Syrische studentes zonder hoofddoekje zijn nog niet aangerand.

Ik ben zelf ook man en vind die meiden best wel sexy, maar daar doe ik niks mee. Ik ben oud genoeg om hun vader te zijn. Ik zou geen relatie willen met iemand van 18 , want die heeft niks met mij gemeen. De meeste mensen, ook mannen willen toch liever een relatie met iemand die ongeveer in dezelfde levensfase zit. en je fantasieën leef je maar uit op internet of met wederzijds goedvinden in een seksclub ofzo

Het idee dat een paar weken mooi weer tot slechter onderwijs leidt is echt compleet van de zotte
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_210580368
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:18 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Blijft eeuwig fascinerend hoe erg vrouwen de seksuele driften van mannen onderschatten omdat ze dat zelf niet zo ervaren. Het is als man niet iets wat je zomaar even uit zet. Het is onze sterkste biologische drift, en hoewel de meeste van ons zich niet direct aan een mooie meid vergrijpen en ons prima kunnen inhouden wil dat niet zeggen dat het uitzicht op een mooie vrouw niets met ons doet. In het beste geval leidt het af, in het ergste geval ga je als man domme dingen doen.

Het is zo ongelooflijk hypocriet om alle verantwoordelijkheid voor seksueel wangedrag bij mannen neer te leggen. Mannen wordt verteld dat ze in de moderne maatschappij hun sterkste biologische instincten moeten negeren, maar tegelijkertijd worden de vrouwen (als trigger voor die instincten) niets aangerekend. Een vrouw kan in een bloedsexy outfit over straat lopen en flirterig doen met alle mannen die ze tegenkomt,, maar het is enkel de man die verantwoordelijk gehouden wordt als de vrouw daardoor de nodige ongewenste aandacht krijgt.

Zo werkt het natuurlijk niet. Je weet als vrouw dat je met een bepaalde outfit een bepaald niveau van aandacht krijgt. Je weet ook dat er dan altijd 1 of 2 gasten tussen zitten die hun pik niet onder controle hebben en gekke dingen gaan doen. Daar zit ook een stukje eigen verantwoordelijkheid. Wil je niet met zulk gedrag geconfronteerd worden, dan moet je je anders kleden. Dan kun je tot het einde der tijden gaan klagen over hoe oneerlijk het allemaal wel niet is dat je niet gewoon kunt dragen wat je wil, en dat mannen allemaal beesten zijn die alleen maar aan seks denken, maar je gaat niet 65 miljoen jaar aan evolutie eruit slopen bij mannen. Dit soort problemen zullen er altijd zijn, of je dat nou leuk vindt of niet. Hoe je daar mee omgaat is je eigen probleem, niet dat van 99% van de mannen die zich, ondanks de seksuele prikkelingen, wel weten te gedragen :{w
Ik onderschat het niet.
Ik geloof best dat dat pittig is. Niemand heeft het ook over niet mogen kijken hè? En ik weet dat 99% van de mannen zich prima kan beheersen. Mannen zijn leuke wezens, dit is geen rant tegen het mansvolk :)

Los daarvan is het mijn mening dat je als vrouw wel een stuk verantwoordelijkheid hebt op het gebied van uitdagend doen en flirten. Als je gaat liggen teasen met jan en alleman dan moet je ook niet raar opkijken als iemand over een grens gaat. Geen A zeggen als je geen B wil geven.
Maar als ik gewoon in het warme weer op straat loop met een short en topje, zonder te lonken naar de mannen of met mijn billen te draaien, dan vind ik niet dat ik mij moet verbergen onder een lange broek en trui om maar geen object te worden. Hier stopt mijn verantwoordelijkheid en start de beschaafde beheersing van de ander.
pi_210580441
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:24 schreef Brussel het volgende:

[..]
De vrouw is de enige die iets kan doen aan het feit dat ze als object wordt gezien, zoals TigerXtrm zei, je gaat niet in een middagje miljoenen jaren evolutie eruit slopen.
Iemand anders bekijkt de vrouw als object, maar daar moet die vrouw maar wat aan doen want jaaa evolutie dit dat??
Hou toch op joh :')
Dat is hetzelfde als zeggen: de auto is er zelf de schuld van dat hij gestolen is.
Nee, die dief moet er met zijn poten vanaf blijven, die auto heeft het recht om op die parking te staan.
  zaterdag 9 september 2023 @ 15:44:15 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210580495
quote:

[..]

En waar moet die grens liggen zodat die verdomde vrouwen niet meer arme mannen kunnen opwekken tot seksueel wangedrag ? Als ze een jeans met t-shirt zouden dragen in dit weer zouden bepaalde mensen dat ook weer te veel vinden, ze ziet hun vormen te goed, kunt gewoon hun nek/hals zien. Sommige mannen in bepaalde landen zouden nog geil worden van een blote enkel of een stukje haar.

Dit zou je nog verder kunnen doortrekken. Geen mooie spullen kopen, anders komen de oerdriften van sommige personen boven en gaan ze je spullen jatten. Dus niet die spullen kopen want anders verleid je die mensen te veel!
pi_210580519
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:38 schreef Lenny77 het volgende:
Iemand anders bekijkt de vrouw als object, maar daar moet die vrouw maar wat aan doen
Ja, want er is geen andere oplossing.

quote:
Dat is hetzelfde als zeggen: de auto is er zelf de schuld van dat hij gestolen is.
Ook dan zijn er mogelijkheden om autodieven dwars te zitten.

quote:
Om autodieven dwars te zitten, hebben wij de volgende tien tips voor je:

De belangrijkste regel van allemaal: laat de contactsleutel nooit in de auto achter. Ook niet wanneer je ‘even’ uitstapt, om welke reden dan ook. Een (gelegenheids)dief is er sneller met je auto vandoor dan je voor mogelijk houdt.
Draai je stuur in het stuurslot voor je uitstapt.
Sluit altijd je auto af.
Bewaar autosleutels uit het zicht. Zeker moderne smart keys of keyless entry sleutels moeten zo ver mogelijk van de auto worden bewaard, het liefst in een zogenaamde RFID-sleutelhoes die de radiografische straling onderbreekt. Zo voorkom je dat je autosleutel gehackt wordt en een makkelijke prooi is voor autodiefstal.
Moet je je auto parkeren op een voor jou onbekende plek? Zoek dan bij voorkeur naar een parkeerplek in een drukke, bebouwde omgeving, voorzien van goede verlichting. Op goed verlichte plekken lopen ’s avonds vaker mensen rond en worden eventuele verdachte situaties eerder ontdekt.
Ben je niet zeker over de te kiezen parkeerplek, wijk dan uit naar een parkeergarage met cameratoezicht. Het is geen garantie tegen diefstal, maar dieven houden nu eenmaal niet van camera’s en licht.
Laat de kentekenplaat in alle ruiten graveren. Dit maakt rijden met een valse kentekenplaat moeilijker en vooral kostbaar, omdat dan alle ruiten moeten worden vervangen. Dit maakt een auto een stuk minder interessant voor doorverkoop en dus voor autodiefstal.
Maak gebruik van extra beveiliging, zoals een stuurslot of een slot voor op de handrem of het gaspedaal.
Laat een antidiefstalalarm installeren. Deze zijn in de meest uiteenlopende prijsklassen beschikbaar.
Parkeer je op eigen terrein of in eigen garage? Kies dan voor een lamp met bewegingsmelder of – nog beter – voor een camera met bewegingsmelder
pi_210580522
En wat dan nog als een man een schaars geklede vrouw als object ziet. Daar hoeft zij nl niks mee. Zij hoeft zich nl niet aan te passen aan zijn visie, zijn mening of fysieke reactie. Sommige achterlijken lijken maar niet te snappen dat een vrouw een zelfstandig denkend wezen is. Kortom: dat maken we/ze zelf wel uit. Dat een man je een object vindt, je toeschreeuwt dat je een hoer bent omdat je dat draagt wat je wil.. Wie heeft er dan werkelijk een probleem?

En wederom is het de vrouw die zich “anders” moet gaan kleden omdat mannen er moeite mee hebben. Laat je baard groeien en ga maar eerst een jurk dragen als je iets wil, flikker er wat haatdragende cult overheen en misschien krijg je het dan vd grond. Ga weg, joh.
Go hard or go home
pi_210580526
quote:

[..]

Moet je niet willen joh.

Hoezo ‘stout meisje’?
Daar gaat het al fout. Teveel porno gekeken, vermoed ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210580553
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:24 schreef Brussel het volgende:

[..]
Degene die de vrouw als object is, moet dat afleren.
pi_210580557
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:44 schreef Momo het volgende:
Dit zou je nog verder kunnen doortrekken. Geen mooie spullen kopen, anders komen de oerdriften van sommige personen boven en gaan ze je spullen jatten. Dus niet die spullen kopen want anders verleid je die mensen te veel!
Niet overdreven pronken met je spullen.
pi_210580559
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:49 schreef miss_sly het volgende:

Degene die de vrouw als object is, moet dat afleren.
Pipedream.
pi_210580573
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:46 schreef Noek het volgende:
Dat een man je een object vindt, je toeschreeuwt dat je een hoer bent omdat je dat draagt wat je wil.. Wie heeft er dan werkelijk een probleem?
De vrouw, want vrouwen zijn zwakker.
pi_210580626
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:51 schreef Brussel het volgende:

[..]
Je moeder.
Go hard or go home
pi_210580772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:49 schreef Brussel het volgende:

[..]
Pipedream.
Dromen moet ie zelf weten. Als hij zijn dromen maar niet in de echte wereld wil uitvoeren. Grow a pair.
pi_210580806
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:51 schreef Brussel het volgende:

[..]
Ja dus duidelijk niet hè, als een stuk been je hersenfuncties al laat uitschakelen :')
  zaterdag 9 september 2023 @ 16:12:10 #65
13462 BansheeBoy
pi_210580844
quote:

[..]

Deze beste man snapt het

zaterdag 9 september 2023 @ 16:12:49 #66
13462 BansheeBoy
pi_210580851
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoezo ‘stout meisje’?
Stout, omdat ze blijkbaar andere intenties heeft dan alleen les krijgen.

zaterdag 9 september 2023 @ 16:16:50 #67
13462 BansheeBoy
pi_210580890
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Iemand anders bekijkt de vrouw als object, maar daar moet die vrouw maar wat aan doen want jaaa evolutie dit dat??
Overr het algemeen kijken mannen niet naar vrouwen we ze niks (interessants aan) kunnen zien. Dus zo passief is die betreffende helemaal vrouw niet.

zaterdag 9 september 2023 @ 16:20:39 #68
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210580921
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Overr het algemeen kijken mannen niet naar vrouwen we ze niks (interessants aan) kunnen zien. Dus zo passief is die betreffende helemaal vrouw niet.

Dus alle vrouwen aan de burka?
pi_210581044
En evolutie heeft ook gezorgd dat 1-3% van de mannen gevoelens ervaart voor kinderen tot 13 jaar. Vinden we ook niet okee.

Iedereen mag dragen wat die wil, punt.
Je kunt les geven op school dat bepaalde kleding in een bepaalde setting ongewenst is vanwege bijvoorbeeld uniformiteit of veiligheid.
Je kunt les geven op school over consent icm wanneer het een gepaste setting is om bepaald gedrag te tonen. (Spoiler: niet random op het schoolplein bij een 'schaarsgekleed' meisje).
Desnoods vertel je die "van hormonen overlopende puber jongens" maar dat ze even "stoom moeten afblazen" als het even allemaal te veel is.

Dat is het ongeveer wel, de rest is victim blaming.
  zaterdag 9 september 2023 @ 16:35:21 #70
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210581075
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2023 16:32 schreef DJKoster het volgende:
En evolutie heeft ook gezorgd dat 1-3% van de mannen gevoelens ervaart voor kinderen tot 13 jaar. Vinden we ook niet okee.

Iedereen mag dragen wat die wil, punt.
Je kunt les geven op school dat bepaalde kleding in een bepaalde setting ongewenst is vanwege bijvoorbeeld uniformiteit of veiligheid.
Je kunt les geven op school over consent icm wanneer het een gepaste setting is om bepaald gedrag te tonen. (Spoiler: niet random op het schoolplein bij een 'schaarsgekleed' meisje).
Desnoods vertel je die "van hormonen overlopende puber jongens" maar dat ze even "stoom moeten afblazen" als het even allemaal te veel is.

Dat is het ongeveer wel, de rest is victim blaming.
Precies, helemaal mee eens. Meer minirokjes, meer buiktruitjes, meer bloot, meer, meer nog meer.

zaterdag 9 september 2023 @ 16:36:57 #71
13462 BansheeBoy
pi_210581091
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 16:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Precies, helemaal mee eens. Meer minirokjes, meer buiktruitjes, meer bloot, meer, meer nog meer.

[ afbeelding ]
Elke vent weet hoe vunzig andere mannen (kunnen) zijn in hun denken, doen en laten. Daarom snap ik niet dat er vaders zijn die hun dochters vermarkten als ware het goedkope sloeries. :N

Zulke vaders zijn de echte huishonden.

Huishond

pi_210581101
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:

Daarom snap ik niet dat er vaders zijn die hun dochters vermarkten als ware het goedkope sloeries. :N
Cucks.

pi_210581110
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 16:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja dus duidelijk niet hè, als een stuk been je hersenfuncties al laat uitschakelen :')
_O_ _O- ^O^
pi_210581160
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Elke vent weet hoe vunzig andere mannen (kunnen) zijn in hun denken, doen en laten. Daarom snap ik niet dat er vaders zijn die hun dochters vermarkten als ware het goedkope sloeries. :N

Zulke vaders zijn de echte huishonden.

Huishond

Terug naar de middeleeuwen jij
pi_210581279
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ken een paar leuke landen voor je waar je helemaal in je nopjes zou zijn ;)
pi_210581518
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk dat de grootste groep mannen die zelfbeheersing ook gewoon heeft. Vinden het vast leuk om een wat schaars geklede vrouw te zien; net zoals vrouwen het vast leuk vinden om schaars geklede mannen te zien, maar de meeste mensen gaan niet verder dan dat en raken niet meteen afgeleid. Hoe hard sommigen hier ook wel niet roepen dat er grote groepen mannen zijn die geilen op jonge meisjes en afgeleid raken.
  zaterdag 9 september 2023 @ 17:28:49 #77
13462 BansheeBoy
pi_210581637
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik denk dat de grootste groep mannen die zelfbeheersing ook gewoon heeft. Vinden het vast leuk om een wat schaars geklede vrouw te zien; net zoals vrouwen het vast leuk vinden om schaars geklede mannen te zien, maar de meeste mensen gaan niet verder dan dat en raken niet meteen afgeleid. Hoe hard sommigen hier ook wel niet roepen dat er grote groepen mannen zijn die geilen op jonge meisjes en afgeleid raken.
Het is anekdotisch. Maar ik heb een keer een ongeluk gehad met de auto doordat de tegenpartij was afgeleid door een voorbij lopende schaars geklede vrouw en pontificaal tegen mee aanreed.

Huishond

pi_210581692
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is anekdotisch. Maar ik heb een keer een ongeluk gehad met de auto doordat de tegenpartij was afgeleid door een voorbij lopende schaars geklede vrouw en pontificaal tegen mee aanreed.

Huishond

Pretty women make men stupid

It has long been said that “a pretty woman kills a man's brain cells,” but a recent study carried out by European scientists shows that an attractive woman also lowers a man's IQ and causes him to suffer “flatulence of the brain.''

According to a report published Saturday in German tabloid Bild, scientists at Nijmegen University in the Netherlands studied the effect on men's IQ when dating pretty women.
They selected 50 males and 60 females from the university and let them talk before undergoing an examination.

It showed that those who talked with beautiful girls couldn't think normally during and after the conversation.

Scientists perceived that when a man sees a pretty woman, his first reaction is to give a good impression to her. Such thought will dominate his brain and leave little space for other matters.

The research also revealed that when a woman meets a charming man, her brain will not be affected and she can think normally.

Scientists believe that this is the reason why girls in middle school and university study better than boys.

In addition, the result also explains the failure of some courageous men in front of pretty women.

https://www.globaltimes.cn/content/437185.shtml
  zaterdag 9 september 2023 @ 17:33:01 #79
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210581712
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Als biologieleraar de sekseducatie ook altijd plannen met warm weer. Gegerandeerd succes.

pi_210581804
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:31 schreef Brussel het volgende:

[..]
Pretty women make men stupid

It has long been said that “a pretty woman kills a man's brain cells,” but a recent study carried out by European scientists shows that an attractive woman also lowers a man's IQ and causes him to suffer “flatulence of the brain.''

According to a report published Saturday in German tabloid Bild, scientists at Nijmegen University in the Netherlands studied the effect on men's IQ when dating pretty women.
They selected 50 males and 60 females from the university and let them talk before undergoing an examination.

It showed that those who talked with beautiful girls couldn't think normally during and after the conversation.

Scientists perceived that when a man sees a pretty woman, his first reaction is to give a good impression to her. Such thought will dominate his brain and leave little space for other matters.

The research also revealed that when a woman meets a charming man, her brain will not be affected and she can think normally.

Scientists believe that this is the reason why girls in middle school and university study better than boys.

In addition, the result also explains the failure of some courageous men in front of pretty women.

Ik ken wel een jongen die een master opleiding volgt het altijd had over ik val op intelligentie algemene kennis bla en nu smoorverliefd is op een tiktokker met grote tetten achterlijke autotune liedjes aan het zingen is :')
  zaterdag 9 september 2023 @ 17:40:03 #81
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210581837
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:38 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Ik ken wel een jongen die een master opleiding volgt het altijd had over ik val op intelligentie algemene kennis bla en nu smoorverliefd is op een tiktokker met grote tetten achterlijke autotune liedjes aan het zingen is :')
link svp.
pi_210581846
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:38 schreef Selenophilia het volgende:
Lol.

pi_210581865
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:44 schreef Momo het volgende:

[..]
En waar moet die grens liggen zodat die verdomde vrouwen niet meer arme mannen kunnen opwekken tot seksueel wangedrag ? Als ze een jeans met t-shirt zouden dragen in dit weer zouden bepaalde mensen dat ook weer te veel vinden, ze ziet hun vormen te goed, kunt gewoon hun nek/hals zien. Sommige mannen in bepaalde landen zouden nog geil worden van een blote enkel of een stukje haar.

Waar die grens ligt mag voor iedere vrouw anders zijn, toch? Ik pleit hier voor een stukje eigen verantwoording. Als jij merkt dat je in bepaalde kleding aandacht uitlokt die je niet wil, dan is het voor in ieder geval 50% je eigen verantwoordelijkheid om iets met die informatie te doen. Dat kan je als niet eerlijk ervaren, en misschien is het dat ook niet, maar het is realistischer dan van alle 4 miljard mannen in de wereld verwachten dat ze hun handen thuis houden. Dat gaat namelijk sowieso niet gebeuren.

En wat jij ongewenste aandacht vindt kan voor de buurt slet een leuk ommetje door het park zijn om haar dagelijkse dosis aandacht binnen te halen. Daar moet iedereen lekker z'n eigen afweging in maken. Maar die kleine 1% van mannen die hun driften niet onder controle houden gaan er altijd zijn. En dat percentage wordt hoger naarmate er meer alcohol in het spel is.
pi_210581877
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 13:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Aangezien ik de mazzel heb de mooiste vrouw van de wereld te hebben als mijn metgezel, heb ik geen enkele behoefte aan anderen, al staan ze poedelnaakt naast me.

Voor de eeuwige puber blijft alles steken bij directe behoeftebevrediging en een uitermate infantiele kijk op zaken als seksualiteit, lichamelijkheid en relaties.

Maar dat is wel altijd het mooie van types als jij: werkelijk al je eigen neuroses, angsten en passies en verlangens projecteren op 'de ander'. Daarom ook denk je te kunnen spreken over 'de mannen' en 'de vrouwen'.
Jij bent getrouwd met Sophia Vergara? :o
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210581920
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:40 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
link svp.
Straks verander jij ook in een kwijlende zombie
pi_210581962
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:41 schreef TigerXtrm het volgende:
En wat jij ongewenste aandacht vindt kan voor de buurt slet een leuk ommetje door het park zijn om haar dagelijkse dosis aandacht binnen te halen.
pi_210581968
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Huishond

Trololol.

Suuuuure
  zaterdag 9 september 2023 @ 17:57:30 #88
13462 BansheeBoy
pi_210582069
quote:
Jammer he dat het wetenschappelijk gebackt wordt. :')

Huishond

pi_210582089
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:41 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Waar die grens ligt mag voor iedere vrouw anders zijn, toch? Ik pleit hier voor een stukje eigen verantwoording. Als jij merkt dat je in bepaalde kleding aandacht uitlokt die je niet wil, dan is het voor in ieder geval 50% je eigen verantwoordelijkheid om iets met die informatie te doen. Dat kan je als niet eerlijk ervaren, en misschien is het dat ook niet, maar het is realistischer dan van alle 4 miljard mannen in de wereld verwachten dat ze hun handen thuis houden. Dat gaat namelijk sowieso niet gebeuren.

En wat jij ongewenste aandacht vindt kan voor de buurt slet een leuk ommetje door het park zijn om haar dagelijkse dosis aandacht binnen te halen. Daar moet iedereen lekker z'n eigen afweging in maken. Maar die kleine 1% van mannen die hun driften niet onder controle houden gaan er altijd zijn. En dat percentage wordt hoger naarmate er meer alcohol in het spel is.
En dan ligt de fout daar. Nergens anders.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:01:22 #90
13462 BansheeBoy
pi_210582099
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:59 schreef marsan het volgende:

[..]
Succes met de verzekering en aangifte doen bij de politie als jij de deur van je gemoedelijke huisje open hebt gehouden voor een inbraak.

Huishond

pi_210582100
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Huishond

Linkje naar dat onderzoek?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210582105
Als je als leraar niet tegen blote buikjes en benen kan had je een ander vak moeten gaan beoefenen
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:02:07 #93
13462 BansheeBoy
pi_210582110
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:01 schreef marsan het volgende:

[..]
Dat waardeer ik zeer. Altijd op zoek gaan naar onversneden kennis.

pi_210582111
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Huishond

quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Succes met de verzekering en aangifte doen bij de politie als jij de deur van je gemoedelijke huisje open hebt gehouden voor een inbraak.

Huishond

Goede vergelijking. Succes met de lotto.

Klapjosti
pi_210582114
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat waardeer ik zeer. Altijd op zoek gaan naar onversneden kennis.

Dat is een nieuwsbericht. Niet t onderzoek.
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:03:19 #96
13462 BansheeBoy
pi_210582116
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:01 schreef Cupfighter het volgende:
Als je als leraar niet tegen blote buikjes en benen kan had je een ander vak moeten gaan beoefenen
Bij het kiezen van zijn opleiding was de leraar in spé in de veronderstelling dat hij les ging geven op een school. Niet op een semi-huis van lichte zeden.

pi_210582119
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2023 15:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoezo ‘stout meisje’?
+ te weinig contact met vrouwen
pi_210582132
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Bij het kiezen van zijn opleiding was de leraar in spé in de veronderstelling dat hij les ging geven op een school. Niet op een semi-huis van lichte zeden.

Zegt meer over de persoon die die meisjes zo ziet dan over die meisjes.
pi_210582139
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als leraar weet je dt meiden mee gaan in de mode, nu is dat korte en blote erg in, en als je het lastig hebt met de uiterlijkheden van pubermeisjes zou ik zeker geen leraar op het middelbare onderwijs worden, ik zeg eerlijk dat ik het niet zou willen proberen
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:06:36 #100
13462 BansheeBoy
pi_210582146
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:05 schreef marsan het volgende:

[..]
Zegt meer over de persoon die die meisjes zo ziet dan over die meisjes.
Als iets loopt als een eend, kwaakt als een eend en naar brood hapt als een eend, dan is het geen marmot.

pi_210582153
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 17:59 schreef marsan het volgende:

[..]
Ja, en dan? Door een schuldige aan te wijzen is nu het probleem opgelost ofzo?
pi_210582154
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:03 schreef marsan het volgende:

[..]
Dat is een nieuwsbericht. Niet t onderzoek.
Het was een Nederlands onderzoek.

Een man kan niet meer goed nadenken als hij in gezelschap is van een mooie vrouw. Mannen zijn dan zo bezig om indruk op haar te maken, dat hun hersencapaciteit het even laat afweten.
Dat blijkt donderdag uit een onderzoek dat sociaal psycholoog Johan Karremans van de Radboud Universiteit in Nijmegen binnenkort publiceert.

Volgens Karremans kunnen zijn bevindingen een verklaring zijn voor het bekende gegeven dat jongens het in het voortgezet onderwijs slechter doen dan meisjes. Dat zou dus niet alleen te maken hebben met inzet en discipline.
https://www.nu.nl/wetensc(...)n-mannen-dommer.html

Interacting with women can impair men’s cognitive functioning
Johan C. Karremans, Thijs Verwijmeren, Tila M. Pronk, Meyke Reitsma
https://www.sciencedirect(...)109001164?via%3Dihub
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:09:34 #103
13462 BansheeBoy
pi_210582189
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:06 schreef Brussel het volgende:

[..]

Een man kan niet meer goed nadenken als hij in gezelschap is van een mooie vrouw. Mannen zijn dan zo bezig om indruk op haar te maken, dat hun hersencapaciteit het even laat afweten.
Dat blijkt donderdag uit een onderzoek dat sociaal psycholoog Johan Karremans van de Radboud Universiteit in Nijmegen binnenkort publiceert.

Volgens Karremans kunnen zijn bevindingen een verklaring zijn voor het bekende gegeven dat jongens het in het voortgezet onderwijs slechter doen dan meisjes. Dat zou dus niet alleen te maken hebben met inzet en discipline.

Hier vroeg je nog om @marsan. Bij deze. Lees je in zou ik zeggen.

pi_210582204
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hier vroeg je nog om @:marsan. Bij deze. Lees je in zou ik zeggen.

Jongens en meisjes moeten gescheiden les krijgen. Dat zegt de Besturenraad, de belangenvereniging van christelijk onderwijs, in dagblad Trouw.
"In de puberteit lopen jongens gemiddeld twee jaar achter op meisjes in hun hersenontwikkeling. Daar moet je in het onderwijs rekening mee houden door aangepaste lessen", zegt voorzitter Wim Kuiper van de Besturenraad in Trouw.

Aangepast
"We vinden het volkomen logisch dat leerlingen van dezelfde leeftijd bij elkaar in de klas zitten, maar leerlingen van hetzelfde geslacht bij elkaar plaatsen is taboe", vertelt Kuiper. De Besturenraad denkt dat jongens het beter doen als ze aangepast les krijgen in aparte klassen.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-jongens-en-meisjes
pi_210582215
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ben bang dat we dan geen mannelijke leraren meer over houden. Allemaal foei foei en groot taboe enzo, maar de meeste mannen zullen er ook niet aan ontkomen om het gemiddelde tienermeisje aantrekkelijk te vinden, zeker in korte rokjes en korte topjes. Ook dat is weer zo'n biologisch feit waar niet aan te ontkomen valt.
pi_210582235
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:11 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Ben bang dat we dan geen mannelijke leraren meer over houden. Allemaal foei foei en groot taboe enzo, maar de meeste mannen zullen er ook niet aan ontkomen om het gemiddelde tienermeisje aantrekkelijk te vinden, zeker in korte rokjes en korte topjes. Ook dat is weer zo'n biologisch feit waar niet aan te ontkomen valt.
Aantrekkelijk vinden mag ook best er opgewonden of geil van worden is een andere status
pi_210582236
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als iets loopt als een eend, kwaakt als een eend en naar brood hapt als een eend, dan is het geen marmot.

Wat is zo.een meisje dan?
pi_210582242
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:06 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Ja, en dan? Door een schuldige aan te wijzen is nu het probleem opgelost ofzo?
Zeg ik dat?
Gewoon ff duidelijk dat de fout ligt bij die vieze mannetjes die hun handen niet thuis kunnen houden.
Daar moet de verandering zijn en niet bij de slachtoffers.
pi_210582245
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:11 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Dat zal echt wel meevallen hoor. Al helemaal geen feit. Meeste mannen zouden meer zoiets hebben van: dat zou m’n dochter kunnen zijn.
pi_210582247
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:12 schreef marsan het volgende:

[..]
Daffy of Katrien Duck
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:14:39 #111
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210582252
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:10 schreef Brussel het volgende:

[..]
Jongens en meisjes moeten gescheiden les krijgen. Dat zegt de Besturenraad, de belangenvereniging van christelijk onderwijs, in dagblad Trouw.
"In de puberteit lopen jongens gemiddeld twee jaar achter op meisjes in hun hersenontwikkeling. Daar moet je in het onderwijs rekening mee houden door aangepaste lessen", zegt voorzitter Wim Kuiper van de Besturenraad in Trouw.

Aangepast
"We vinden het volkomen logisch dat leerlingen van dezelfde leeftijd bij elkaar in de klas zitten, maar leerlingen van hetzelfde geslacht bij elkaar plaatsen is taboe", vertelt Kuiper. De Besturenraad denkt dat jongens het beter doen als ze aangepast les krijgen in aparte klassen.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-jongens-en-meisjes
Erg veel gehoor heeft deze oproep uit 2011 geloof ik niet gekregen, hè?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:15:12 #112
13462 BansheeBoy
pi_210582262
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:12 schreef marsan het volgende:

[..]
Als ze schaarsgekleed in gescheurde panty en doorzichtig topje met zichtbare navel naar "school" gaat? Geen serieuze studente in ieder geval. En dan druk ik me zachtjes uit. Ik wil niet teveel tot de verbeelding spreken omdat hier daadwerkelijk drachtige jongens met talkpoederbipsjes meelezen. Beetje begrip aub.

Huishond

pi_210582264
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Aantrekkelijk vinden mag ook best er opgewonden of geil van worden is een andere status
Die dingen gaan redelijk hand in hand lijkt me. Thuis gaan zitten rukken op de foto's van het jaarboek van de brugklas is misschien wat te ver, maar ik durf wel te stellen dat menig man heus wel eens in de zomer een 15/16 jarige over straat heeft zien lopen en dacht 'als het toch eens zou kunnen...'
pi_210582286
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:06 schreef Brussel het volgende:

[..]

Kun je ff wijzen waar t onderzoek zich richt op kleding?
pi_210582290
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:14 schreef marsan het volgende:

[..]
Zeg ik dat?
Gewoon ff duidelijk dat de fout ligt bij die vieze mannetjes die hun handen niet thuis kunnen houden.
Daar moet de verandering zijn en niet bij de slachtoffers.
Mijn punt is dat de verandering daar niet gaat zijn. Nooit. Wat je ook probeert, los van castratie. Het gedrag komt voort uit hormonen. En dat heeft meer invloed op iemand's gedrag dan de meeste mensen beseffen.
pi_210582293
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:14 schreef Janneke141 het volgende:

Erg veel gehoor heeft deze oproep uit 2011 geloof ik niet gekregen, hè?
Nederlanders zijn momenteel te ver heen.
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:17:37 #117
13462 BansheeBoy
pi_210582303
Ik zou zeggen, probeer eens een afgerichte huishond die je wijs hebt gemaakt louter vegetarisch te eten een keer malse tenderloin en wagyu steak voor te houden. Maar er een gezellige avond van en deel de uitkomsten hier.

pi_210582305
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:15 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Die dingen gaan redelijk hand in hand lijkt me. Thuis gaan zitten rukken op de foto's van het jaarboek van de brugklas is misschien wat te ver, maar ik durf wel te stellen dat menig man heus wel eens in de zomer een 15/16 jarige over straat heeft zien lopen en dacht 'als het toch eens zou kunnen...'
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:15 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Ja ik kom er eerlijk voor uit dat ik dat wel eens denk ja, maar ik kies er dan ook bewust voor om mijn werk niet te kiezen in een sector waar veel meiden zijn
pi_210582313
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:16 schreef marsan het volgende:

[..]
Kun je ff wijzen waar t onderzoek zich richt op kleding?
Dat was een ander onderzoek.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 14:41 schreef Brussel het volgende:

pi_210582315
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als ze schaarsgekleed in gescheurde panty en doorzichtig topje met zichtbare navel naar "school" gaat? Geen serieuze studente in ieder geval. En dan druk ik me zachtjes uit. Ik wil niet teveel tot de verbeelding spreken omdat hier daadwerkelijk drachtige jongens met talkpoederbipsjes meelezen. Beetje begrip aub.

Huishond

Maar ik vroeg wat ze dan is. Niet wat ze niet is.
pi_210582336
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:18 schreef Brussel het volgende:

[..]
Dat was een ander onderzoek.
[..]

Volgens mij is een bikini niet echt gangbaar op scholen.
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:20:44 #122
13462 BansheeBoy
pi_210582342
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:18 schreef marsan het volgende:

[..]
Hoewel ik niet graag op de man speel vrees ik dat jij het resultaat ben van zo'n "school" waar ik juist tegen ageer. Begrijpend lezen, deductie of extraheren lukt je maar mondjesmaat. Spijtig, want zo komt dit eerlijke discours niet op gang.

pi_210582353
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:18 schreef marsan het volgende:

[..]
Een aandachtshoer. Ook jonge meisjes weten dondersgoed dat je uitdagend kleden de nodige aandacht oplevert.
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:22:09 #124
13462 BansheeBoy
pi_210582362
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:20 schreef marsan het volgende:

[..]
Dus zelfs dit ben je niet zeker?? I rest my case.

pi_210582368
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hoewel ik niet graag op de man speel vrees ik dat jij het resultaat ben van zo'n "school" waar ik juist tegen ageer. Begrijpend lezen, deductie of extraheren lukt je maar mondjesmaat. Spijtig, want zo komt dit eerlijke discours niet op gang.

Je post weer een hoop, maar een simpele vraag beantwoorden lukt niet echt he?

Op de man spelen sla ik maar ff over. Moet niet te simpel worden.
pi_210582386
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:21 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Een aandachtshoer. Ook jonge meisjes weten dondersgoed dat je uitdagend kleden de nodige aandacht oplevert.
Jij bent hier net zo goed een aandachtshoer met je jankerige kakreacties, dus veel recht van spreken heb je niet
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:23:47 #127
13462 BansheeBoy
pi_210582390
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:22 schreef marsan het volgende:

[..]
Je post weer een hoop, maar een simpele vraag beantwoorden lukt niet echt he?

Je vragen komen niet voort uit de oprechte honger naar waarheidsvinding. Ik pas daarvoor.

pi_210582396
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dus zelfs dit ben je niet zeker?? I rest my case.

Ik wacht nog op de link naar t onderzoek. Niet een mening over bikini's.

Als je dat niet hebt, is t wss beter om de zaak de laten rusten.
pi_210582398
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:23 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Jij bent hier net zo goed een aandachtshoer met je jankerige kakreacties, dus veel recht van spreken heb je niet
Don't shoot the messenger.
pi_210582399
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou zeggen, probeer eens een afgerichte huishond die je wijs hebt gemaakt louter vegetarisch te eten een keer malse tenderloin en wagyu steak voor te houden. Maar er een gezellige avond van en deel de uitkomsten hier.

Done.

zaterdag 9 september 2023 @ 18:24:26 #131
13462 BansheeBoy
pi_210582400
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:23 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik vind dat hij wel een punt heeft eigenlijk. In principe zeg ik hetzelfde maar niet me zoveel woorden.

pi_210582412
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je vragen komen niet voort uit de oprechte honger naar waarheidsvinding. Ik pas daarvoor.

T past niet je straatje bedoel je.
Ook goed.
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:25:07 #133
13462 BansheeBoy
pi_210582414
a
quote:
ahahahha!!! Precies wat ik bedoel! :D :D :D

zaterdag 9 september 2023 @ 18:25:31 #134
13462 BansheeBoy
pi_210582424
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:25 schreef marsan het volgende:

[..]
T past niet je straatje bedoel je.
Ook goed.
Nee, want dan had ik dat wel gezegd.

pi_210582432
quote:

"scantily dressed women"
pi_210582454
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nee, want dan had ik dat wel gezegd.

Nou je hebt nogal moeite om simpele vraag te beantwoorden en komt met aanwijzingen wat iets niet is waar gevraagd wordt wat t wel is. Zo logisch dat je dan ook daadwerkelijk zegt wat he bedoelt is t dan ook niet.
  zaterdag 9 september 2023 @ 18:27:38 #137
13462 BansheeBoy
pi_210582464
quote:

[..]
Technisch gezien zijn de topjes van vandaag de bikini's van 50 jaar geleden. Dat is dus exact ons punt. Als we zo doorgaan eindigen we over 50 jaar naakt in de klas en moeten we types als jou wijsmaken dat de huishond best brandnetel thee wil ipv malse overheerlijk gemarineerde tenderloin.

pi_210582486
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Technisch gezien zijn de topjes van vandaag de bikini;s van 50 jaar geleden. Dat is dus exact ons punt. Als we zo doorgaan eindigen we over 50 jaar naakt in de klas en moeten we types als jou wijsmaken dat de huishond best brandnetel thee wil ipv malse overheerlijk gemarineerde tenderloin.

Aah je kunt in de toekomst kijken?

Types als jij? Altijd makkelijk om zo in een discussie te staan.
Ik pas voor dat soort simplisme.
pi_210582556
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:25 schreef BansheeBoy het volgende:
a
[..]
ahahahha!!! Precies wat ik bedoel! :D :D :D

Die comments onder de video zijn ook best wel epic en kun je eigenlijk ook toepassen op wereldvreemde lui die hun idealen die niet stroken met de werkelijkheid opleggen aan jongens en meisjes en hun laten "lijden".

- Moral of the story : Never force your ideals on an animal.

- Could you imagine the absolute bliss that dog must have felt

- "Oh you little..." What the hell were you actually expecting? I'm scared for this poor dog. That was a red-flag response from that lady.

- Vegans: don’t abuse animals!
Also vegans: put animals on an incorrect diet

- All those evolutionary advantages like FANGS, CLAWS, TEETH, PREDATOR EYES, STRONG MUSCLES......you know......because plants are very clever so wolfs have to adapt....

- Why is it that people like this who claim to be against animal cruelty, will have no qualms with subjecting their pets to suffering?
pi_210582635
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:33 schreef Brussel het volgende:

[..]
Die comments onder de video zijn ook best wel epic en kun je eigenlijk ook toepassen op wereldvreemde lui die hun idealen die niet stroken met de werkelijkheid opleggen aan jongens en meisjes en hun laten "lijden".

- Moral of the story : Never force your ideals on an animal.

- Could you imagine the absolute bliss that dog must have felt

- "Oh you little..." What the hell were you actually expecting? I'm scared for this poor dog. That was a red-flag response from that lady.

- Vegans: don’t abuse animals!
Also vegans: put animals on an incorrect diet

- All those evolutionary advantages like FANGS, CLAWS, TEETH, PREDATOR EYES, STRONG MUSCLES......you know......because plants are very clever so wolfs have to adapt....

- Why is it that people like this who claim to be against animal cruelty, will have no qualms with subjecting their pets to suffering?
Volgens mij haal je hier je eigen argument onderuit, maar oké :')
pi_210582645
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 september 2023 18:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Technisch gezien zijn de topjes van vandaag de bikini's van 50 jaar geleden. Dat is dus exact ons punt. Als we zo doorgaan eindigen we over 50 jaar naakt in de klas en moeten we types als jou wijsmaken dat de huishond best brandnetel thee wil ipv malse overheerlijk gemarineerde tenderloin.

Je vindt waarschijnlijk dat je een hele sterke vergelijking maakt, echter is natuurlijk meteen duidelijk uit welke achterhaalde ideeën je shopt.
  Admin zaterdag 9 september 2023 @ 18:59:27 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_210582875
Eeeeeeeeen dicht, het gaat nergens meer over.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')