Ik heb de op niet geschreven.. hij pakt denk ik automatisch de vorigequote:Op zaterdag 9 september 2023 13:59 schreef livelink het volgende:
Je had toch wel een plaatje van een piemel kunnen vinden?
Hoe is het met je?quote:
Beterschap!quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:01 schreef livelink het volgende:
Goede timing bij mij. Ik ben koortsig en heb het dus eerder te koud dan te warm op het moment. Als je dan toch koorts moet hebben, dan het beste als het buiten 30 graden is.
Oh bah!! Beterschap!quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:01 schreef livelink het volgende:
Goede timing bij mij. Ik ben koortsig en heb het dus eerder te koud dan te warm op het moment. Als je dan toch koorts moet hebben, dan het beste als het buiten 30 graden is.
Niet fantastisch… mijn vader was weer thuis maar is gisteren weer opgenomen met een longontsteking. Hij heeft nauwelijks energie en valt veel te veel af. Ik denk dat hij niet lang meer heeft maar mijn vader heeft ons eerder verbaasd dus wie weet.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet fantastisch… mijn vader was weer thuis maar is gisteren weer opgenomen met een longontsteking. Hij heeft nauwelijks energie en valt veel te veel af. Ik denk dat hij niet lang meer heeft maar mijn vader heeft ons eerder verbaasd dus wie weet.
Zelf ben ik vooral erg moe en heb ik een kort lontje. We zouden graag even eruit willen maar dat zit er nu niet in. Het is even in de overlevingsstand momenteel.
Op zich wel goed hoor, maar een heel ander leven nu he. Ik vind het maar saai.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:48 schreef Vicky het volgende:
@:donna is het bij jullie?
Iets met gevalletje slechte timing.
Wij zijn aan het klussen... het zweet staat op plekken waarvan ik niet wist dat het kon 🤣🤣🤣
Doen jullie zelf mee? Zo ja veel succes!quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:48 schreef LeSage het volgende:
Majo![]()
De jongens en ik hebben net geholpen bij het bloemencorso![]()
Altijd zo gezellig. Waren pas na 9 uur terug en net met de jongens nog het zwembad ingesprongen. Volgend jaar alleen even afspreken dat vriend geen activiteit heeft op de zaterdagavond, want dan kan ik blijven voor de priknacht
We zitten nu al een paar weken in deze situatie en het steeds schakelen is behoorlijk zwaar ja. Vreselijk ook om je vader zo achteruit te zien gaanquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:37 schreef livelink het volgende:
Dank jullie. Vanmiddag wat geslapen, dus ik voel me weer iets beter.
Sterkte Majo, zo'n overlevingsstand hou je ook niet te lang vol, maar je hebt helaas geen keuze
Wij gaan morgen voor het eerst kijken bij de parade sinds we in het dorp wonenquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:48 schreef LeSage het volgende:
Majo![]()
De jongens en ik hebben net geholpen bij het bloemencorso![]()
Altijd zo gezellig. Waren pas na 9 uur terug en net met de jongens nog het zwembad ingesprongen. Volgend jaar alleen even afspreken dat vriend geen activiteit heeft op de zaterdagavond, want dan kan ik blijven voor de priknacht
Ik heb jaren gebouwd en gefigureerd, maar dat doe ik nu niet. Dus alleen even geprikt. Probeer wel de jongens aan te moedigen, want het is zo’n toffe hobby!quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:59 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Doen jullie zelf mee? Zo ja veel succes!
Volgend jaar toch eens plannen om te gaan kijken. Schiet er steeds over heen omdat ik het pas vlak daarvoor weer mee krijg dat het is.
Woon jij in hetzelfde dorp dan? Zuidelijk in het land of juist oostelijk?quote:Op zondag 10 september 2023 04:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij gaan morgen voor het eerst kijken bij de parade sinds we in het dorp wonen! Mijn man zat al te twijfelen om zich bij het buurtschap aan te melden om te helpen bouwen maar dat was dit jaar qua planning niet zo handig.
Geen idee haha, maar het is hier ook corso parade hier vandaag! Ik woon zuidelijkquote:Op zondag 10 september 2023 09:50 schreef LeSage het volgende:
[..]
Woon jij in hetzelfde dorp dan? Zuidelijk in het land of juist oostelijk?
Ik vind het altijd een groot feest!
Jullie wonen in hetzelfde dorp jaquote:Op zondag 10 september 2023 09:50 schreef LeSage het volgende:
[..]
Woon jij in hetzelfde dorp dan? Zuidelijk in het land of juist oostelijk?
Ik vind het altijd een groot feest!
Maar als het je veel geld kost zijn er toch wel mensen in jouw gezin die het wel leuk vinden. Mijn zoon vond en vindt kermis het hoogtepunt van het jaar. Wij gaan niet op vakantie, dus ik vind het geen probleem om daar wat geld voor neer te leggen, maar het wordt echt met het jaar schrikbarend duurder, ja.quote:Op zondag 10 september 2023 12:22 schreef Adrian4 het volgende:
O ja oliebollen!. Die kan ik vanmiddag wel eens wat gaan halen.
Maar ik heb echt een hekel aan kermis. Dat volk wat uit alle grotten van het dorp komt gekropen en die je normaal dus nooit ziet zijn nu aanwezig.
En verder kost het mij echt veel geld. De kermis is verderop in de straat, dus kan het niet negeren.
Wie weet tref je tzt een nieuwe man die ook aan breakdance doet… je kan er zelfs op selecteren, maar dat is vooral handig bij online daten of speeddaten denk ik. Bij een natuurlijk gesprek komt zoiets meestal niet ter sprake.quote:Op zondag 10 september 2023 12:12 schreef Donna het volgende:
Toch jammer dat ik dat piemelpraat nooit mee zal maken.
Het is hier eind deze maand kermis.
Oliebollen en kip van 't spit.
Hahaha. Ik doelde specifiek op piemelpraat van koters.quote:Op zondag 10 september 2023 12:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wie weet tref je tzt een nieuwe man die ook aan breakdance doet… je kan er zelfs op selecteren, maar dat is vooral handig bij online daten of speeddaten denk ik. Bij een natuurlijk gesprek komt zoiets meestal niet ter sprake.
Mijn zoon praat nooit over z’n piemel, ook niet toen hij (de zoon dus) nog klein wasquote:Op zondag 10 september 2023 12:12 schreef Donna het volgende:
Toch jammer dat ik dat piemelpraat nooit mee zal maken.
Het is hier eind deze maand kermis.
Oliebollen en kip van 't spit.
Ik denk indd altijd, jemig ze hebben weer ergens een deur open laten staan hoorquote:Op zondag 10 september 2023 12:22 schreef Adrian4 het volgende:
O ja oliebollen!. Die kan ik vanmiddag wel eens wat gaan halen.
Maar ik heb echt een hekel aan kermis. Dat volk wat uit alle grotten van het dorp komt gekropen en die je normaal dus nooit ziet zijn nu aanwezig.
En verder kost het mij echt veel geld. De kermis is verderop in de straat, dus kan het niet negeren.
quote:Op zondag 10 september 2023 13:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn zoon praat nooit over z’n piemel, ook niet toen hij (de zoon dus) nog klein was
quote:Op zondag 10 september 2023 13:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn zoon praat nooit over z’n piemel, ook niet toen hij (de zoon dus) nog klein was
Ow, dat is wel naar. Maar inderdaad wel erg warm, zeker om dan nog verkleed in een parade rond te lopen. Wel zonde, is toch iets waar de groepen een hele tijd naar toe gewerkt hebbenquote:Op zondag 10 september 2023 15:55 schreef Debsterr het volgende:
Nou, na bijna 1,5 uur huiswaarts gegaan omdat de parade is stil gelegd - 2 onwelwordingen blijkbaarhet is ook wel echt gruwelijk warm buiten.
Lopen de plannen voor je secret wedding een beetje?quote:Op zondag 10 september 2023 17:31 schreef exode het volgende:
B zou met zijn 2 neven naar de kermis gaan, maar het was zo gruwelijk heet dat ze binnen spelletjes hebben gespeeld. Zo leuk om die band te zien tussen B en zijn 10 jaar oudere neven.
Nu halverwege de weg naar huis gestopt om te Maccen met B. Cheatmeal!
Ik lees het net in de krant jaquote:Op zondag 10 september 2023 15:55 schreef Debsterr het volgende:
Nou, na bijna 1,5 uur huiswaarts gegaan omdat de parade is stil gelegd - 2 onwelwordingen blijkbaarhet is ook wel echt gruwelijk warm buiten.
Vandaag brandgang weer schoon geharkt, draaiboek moet ik nog aan beginnen.quote:Op zondag 10 september 2023 17:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lopen de plannen voor je secret wedding een beetje?
Ik wandel nu naar huisquote:Op zondag 10 september 2023 15:55 schreef Debsterr het volgende:
Haha lekker hoor! Wij hadden sowieso nog andere verplichtingen in de avond en voor de baby was het ook echt heel warm.quote:Op zondag 10 september 2023 22:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik wandel nu naar huis![]()
Was érg gezellig nog, haha.
Hoorde net dat er 1 iemand onwel is geworden op de wagen, maar ze is inmiddels gewoon veilig thuis gelukkig.
Heus wel.quote:Op zondag 10 september 2023 23:07 schreef Adrian4 het volgende:
Ik vroeg aan manlief vanmorgen of die van hem ook kon breakdancen, maar dat kon ie niet
Ja dat snap ik zeker. Het was ook echt warm.quote:Op maandag 11 september 2023 03:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha lekker hoor! Wij hadden sowieso nog andere verplichtingen in de avond en voor de baby was het ook echt heel warm.
Beter is een groot woord, maar wel een stuk beter.quote:Op maandag 11 september 2023 21:06 schreef F_r het volgende:
Hier gaat het los. Flink onweer
Livelink weer beter?
Hopelijk gaat het dan vanaf nu de goede kant op met je vader, Ingrid!quote:Op dinsdag 12 september 2023 00:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sterkte Majo
Pa heeft eindelijk voor het eerst lichte fysio gehad. En toen wij een radio kwamen brengen heeft hij ook eindelijk een paar hapjes avond eten gehad sinds tig weken!
Van mij mag het wel afkoelen, hopelijk helpt het ook tegen mijn olifanten voeten en enkels. Echt niet leuk meer ondertussen. En pijnlijk.
Wel gezellige verjaardag en bbq gehad bij zwager op 2u rijden gisteren . Zonder airco in de Buick ♡ want die is stuk. Dus met ramen open. Maar goed dat de kinderen bij mijn moeder bleven, konden ze ook niet weg waaien
Auw, sterkte! Is de pijn inmiddels gezakt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:36 schreef Troel het volgende:
Al halve nacht wakker. Weer een niersteen. Was vergeten hoe pijnlijk dat was.
Ja, maar ben bang dat het door de pijnstillers komt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 07:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Auw, sterkte! Is de pijn inmiddels gezakt?
Wat een ellende is het.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar ben bang dat het door de pijnstillers komt.
Een van de velen toch?quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:16 schreef amaranta het volgende:
Is het vandaag Fok!Multiverjaardag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heerst er ook een of ander gastrovirus. Ze verwacht eerder dat het daar bij hoort dan bij de nierstenen...troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat zijn goede berichten, hopelijk gaat het vanaf nu stukken beter!quote:Op dinsdag 12 september 2023 00:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sterkte Majo
Pa heeft eindelijk voor het eerst lichte fysio gehad. En toen wij een radio kwamen brengen heeft hij ook eindelijk een paar hapjes avond eten gehad sinds tig weken!
Van mij mag het wel afkoelen, hopelijk helpt het ook tegen mijn olifanten voeten en enkels. Echt niet leuk meer ondertussen. En pijnlijk.
Wel gezellige verjaardag en bbq gehad bij zwager op 2u rijden gisteren . Zonder airco in de Buick ♡ want die is stuk. Dus met ramen open. Maar goed dat de kinderen bij mijn moeder bleven, konden ze ook niet weg waaien
quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:39 schreef Troel het volgende:
Hetbis ook multiklachtendag. Volgens de huisarts, die ik belde vanwege een naar ongeluk in de keukenDat klinkt vervelend. Daar is ook niet echt iets aan te doen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heerst er ook een of ander gastrovirus. Ze verwacht eerder dat het daar bij hoort dan bij de nierstenen...
Sorry mama. School is ook heel leukquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:10 schreef LeSage het volgende:
Mijm was gisteren ziek thuis. Koortsig, niet fit.
Ik zei vanmorgen dat ie dan vandaag maar lekker bij mij moest uitzieken, maar meneer stond erop dat ik zijn temperatuur zou meten. Geen verhoging meer, dus hij is naar school![]()
Ik leg het dus af tegen school tegenwoordig
Hij zit in het laatste stadium van hartfalen, waardoor het opeens heel slecht kan gaan maar dan ook opeens toch weer wat beter. Heel onvoorspelbaar allemaal. Maar nu ziet het er wel naar uit dat het niet lang meer duurt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:43 schreef SQ het volgende:
Wat heftig en verdrietig, MaJo. Ik heb heel veel niet mee gekregen, maar ik neem aan dat hij is uitbehandeld? Hoe ziet hij zelf het einde voor zich?
Heel veel sterkte voor de komende tijd. Dit is de zwaarste periode voor iedereen, daarna wordt het weer lichter...
Heel lief, dank je welquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb in dit topic niets te zoeken, maar ik zag de berichten van @:MaJo en ik herken dat van 2010 met mijn eigen vader. Ik wil je sterkte wensen met de situatie, en met de situatie die komen gaat.
Och. Heel veel sterktequote:Op dinsdag 12 september 2023 11:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn goede berichten, hopelijk gaat het vanaf nu stukken beter!
Hier gaat het steeds minder helaas, mijn vader is 10 kilo afgevallen in een maand. Hij is weer terug uit het ziekenhuis. Ze wilden hem langer houden maar hij wilde niet meer. Volgens mij is hij er klaar mee, al dat gedoe. Alleen nu nog geestelijk, volgens mij kan hij nog niet loslaten. Vreselijk lijkt me datOndertussen zien we mijn vader steeds verder wegzakken. Ik hoop echt voor hem dat het snel voorbij is, dit is onmenselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |