SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heerst er ook een of ander gastrovirus. Ze verwacht eerder dat het daar bij hoort dan bij de nierstenen...troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat zijn goede berichten, hopelijk gaat het vanaf nu stukken beter!quote:Op dinsdag 12 september 2023 00:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sterkte Majo
Pa heeft eindelijk voor het eerst lichte fysio gehad. En toen wij een radio kwamen brengen heeft hij ook eindelijk een paar hapjes avond eten gehad sinds tig weken!
Van mij mag het wel afkoelen, hopelijk helpt het ook tegen mijn olifanten voeten en enkels. Echt niet leuk meer ondertussen. En pijnlijk.
Wel gezellige verjaardag en bbq gehad bij zwager op 2u rijden gisteren . Zonder airco in de Buick ♡ want die is stuk. Dus met ramen open. Maar goed dat de kinderen bij mijn moeder bleven, konden ze ook niet weg waaien
quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:39 schreef Troel het volgende:
Hetbis ook multiklachtendag. Volgens de huisarts, die ik belde vanwege een naar ongeluk in de keukenDat klinkt vervelend. Daar is ook niet echt iets aan te doen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heerst er ook een of ander gastrovirus. Ze verwacht eerder dat het daar bij hoort dan bij de nierstenen...
Sorry mama. School is ook heel leukquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:10 schreef LeSage het volgende:
Mijm was gisteren ziek thuis. Koortsig, niet fit.
Ik zei vanmorgen dat ie dan vandaag maar lekker bij mij moest uitzieken, maar meneer stond erop dat ik zijn temperatuur zou meten. Geen verhoging meer, dus hij is naar school![]()
Ik leg het dus af tegen school tegenwoordig
Hij zit in het laatste stadium van hartfalen, waardoor het opeens heel slecht kan gaan maar dan ook opeens toch weer wat beter. Heel onvoorspelbaar allemaal. Maar nu ziet het er wel naar uit dat het niet lang meer duurt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:43 schreef SQ het volgende:
Wat heftig en verdrietig, MaJo. Ik heb heel veel niet mee gekregen, maar ik neem aan dat hij is uitbehandeld? Hoe ziet hij zelf het einde voor zich?
Heel veel sterkte voor de komende tijd. Dit is de zwaarste periode voor iedereen, daarna wordt het weer lichter...
Heel lief, dank je welquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb in dit topic niets te zoeken, maar ik zag de berichten van @:MaJo en ik herken dat van 2010 met mijn eigen vader. Ik wil je sterkte wensen met de situatie, en met de situatie die komen gaat.
Och. Heel veel sterktequote:Op dinsdag 12 september 2023 11:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn goede berichten, hopelijk gaat het vanaf nu stukken beter!
Hier gaat het steeds minder helaas, mijn vader is 10 kilo afgevallen in een maand. Hij is weer terug uit het ziekenhuis. Ze wilden hem langer houden maar hij wilde niet meer. Volgens mij is hij er klaar mee, al dat gedoe. Alleen nu nog geestelijk, volgens mij kan hij nog niet loslaten. Vreselijk lijkt me datOndertussen zien we mijn vader steeds verder wegzakken. Ik hoop echt voor hem dat het snel voorbij is, dit is onmenselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |