SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja? waar dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er lopen genoeg leuke mensen rond op de wereld hoor
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Thailand hebben ze ook poezen
In een bruisende stad als Rotterdam moet je er toch bijna over struikelen?quote:
nou dat weet ik niet . meeste mensen die ik zie lopen met hun partnerquote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In een bruisende stad als Rotterdam moet je er toch bijna over struikelen?
Als ik hier de stad in loop zie ik genoeg leuke mensen.
Kan nooit dat iedereen in Rotterdam een rela heeft behalve jij.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet . meeste mensen die ik zie lopen met hun partner
Zo voelt het welquote:Op donderdag 7 september 2023 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan nooit dat iedereen in Rotterdam een rela heeft behalve jij.
Of ga avondje op terras bij Biergarten in Rotterdam zitten.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ga een keer speeddaten of vraag en vriendin of ze een leuke single kent
Hondenplaatjes vanaf nuquote:Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef bitterbal het volgende:
nou goed dat kattenplaatje kwan net op tijd
Komen daar veel eligible bachelors ja?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ga avondje op terras bij Biergarten in Rotterdam zitten.
Best hippe feestjesquote:Op donderdag 7 september 2023 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komen daar veel eligible bachelors ja?
Ben in Duitslandquote:
Je kunt er ook gewoon aansluiten voor een hapje en een drankje. Wijst zich vanzelf daarna.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar Bal doet geen feestjes meer
staat ze misschien weer eens op een barquote:Op donderdag 7 september 2023 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar Bal doet geen feestjes meer
Weten we de datum van het personeelsfeest?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
staat ze misschien weer eens op een bar
@bitterbal wanneer is je personeelsfeest?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weten we de datum van het personeelsfeest?
Makkie an.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:58 schreef Karzai het volgende:
mja ik heb nog nooit een relatie gehad, ben al 51 misschien een keertje tijd
Serieues?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:58 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:58 schreef Karzai het volgende:
ja je moet wat offers doen,ik ben ook wel een einzelganger, maar ik zit nu voornamelijk op fokquote:Op donderdag 7 september 2023 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieues?Ik zou me echt de tering schrikken. Ineens rekening moeten houden met iemand noooo
Hondje of een kat pakken, kun je ook veel "liefde" aan hebben.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:58 schreef Karzai het volgende:
rotop mongoolquote:Op donderdag 7 september 2023 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hondje of een kat pakken, kun je ook veel "liefde" aan hebben.
Ja. Maar ook ZO ver weg.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je moet wat offers doen,ik ben ook wel een einzelganger, maar ik zit nu voornamelijk op fok
wel lekker op afstand en je kan wat dingen roepen
maar echte liefde en dingen doen samen lijkt me ook wel leuk
Ja kutjong is het. Je kunt het zien als hij pakkerig wordt. Dan wegwezen.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:07 schreef Karzai het volgende:
die uitstraling pakt je weer op zwakke plek hoor, volgens mij is het eden valse nicht
Dan werkt die tip voor jou niet en moet je door.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind de suggestie altijd wel leuk dat je de deur uit moet, ga sociaal je hobbies beoefenen, vind iemand waarmee het klikt!
Op de ene helft van van mijn hobbies komen alleen lotgenoten af, op de andere altijd gepensioneerde mannen.
🎉
De meeste mannen moeten helaas actief zoeken. Zeker sinds de komst van online datingquote:Op donderdag 7 september 2023 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar ook ZO ver weg.
En eerlijk is eerlijk, hoeveel vrouwen heb ik nou de afgelopen dertig jaar van me af moeten slaan? Nul. Het ligt er echt niet aan of ik me wel open stel of niet hoor.
truste, nog een muziekje ga ik ook naar bedquote:Op donderdag 7 september 2023 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou goed, welterusten allemaal hoor
Gepensioneerde man met veel centen en het dan even uitzitten.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan werkt die tip voor jou niet en moet je door.
Of "ga vrijwilligerswerk doen!" Zit je daar weer met gepensioneerde Gerda en Gerrit aan de koffie.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind de suggestie altijd wel leuk dat je de deur uit moet, ga sociaal je hobbies beoefenen, vind iemand waarmee het klikt!
Op de ene helft van van mijn hobbies komen alleen lotgenoten af, op de andere altijd gepensioneerde mannen.
🎉
Daar krijgen vrouwen weer keuzestress van.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste mannen moeten helaas actief zoeken. Zeker sinds de komst van online dating
I know. Het is niet alsof ik ergens heen ga met de gedachte "Hmm, zouden er nog leuke chickies te scoren zijn op de Modelspoordagen?" Dat lijkt me een uitputtende manier van leven.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan werkt die tip voor jou niet en moet je door.
Ohja nee want voor mij als vrouw staan ze massaal in de rijquote:Op donderdag 7 september 2023 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste mannen moeten helaas actief zoeken. Zeker sinds de komst van online dating
Jibbiesquote:Op donderdag 7 september 2023 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know. Het is niet alsof ik ergens heen ga met de gedachte "Hmm, zouden er nog leuke chickies te scoren zijn op de Modelspoordagen?" Dat lijkt me een uitputtende manier van leven.
Maar het is een erg veel voorkomend advies. En moet er altijd wel een beetje om lachen. Goedbedoeld. Maar dan had ik andere jibbies moeten hebben.
Voor vrouwen is online dating ook absoluut geen godsgeschenk. Die concurreren met 80% van de vrouwen voor 20% van de mannenquote:Op donderdag 7 september 2023 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar krijgen vrouwen weer keuzestress van.
Het is een goeie tip voor mensen die basic bitch hobbies hebben.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know. Het is niet alsof ik ergens heen ga met de gedachte "Hmm, zouden er nog leuke chickies te scoren zijn op de Modelspoordagen?" Dat lijkt me een uitputtende manier van leven.
Maar het is een erg veel voorkomend advies. En moet er altijd wel een beetje om lachen. Goedbedoeld. Maar dan had ik andere jibbies moeten hebben.
Dat schiet niet op hequote:Op donderdag 7 september 2023 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r Nu twee premier drafts op Arena gedaan. Beide keren 3 keer verloren, nul gewonnen.
Geen idee. Maar je hebt het waarschijnlijk makkelijk dan mannen.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohja nee want voor mij als vrouw staan ze massaal in de rij
Ik zie nu weer van dichtbij hoe het een vriend van me vergaat, die is ook beetje klaar met het online daten.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor vrouwen is online dating ook absoluut geen godsgeschenk. Die concurreren met 80% van de vrouwen voor 20% van de mannen
Ik heb geen hobby'squote:Op donderdag 7 september 2023 23:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Of "ga vrijwilligerswerk doen!" Zit je daar weer met gepensioneerde Gerda en Gerrit aan de koffie.
En als ik een nieuwe hobby zoek dan zitten er altijd stelletjes of vriendengroepen en ik ben dan in mn eentje![]()
Ik zat te kijken of er op instagram een beetje een actieve vertaalcommunity was. Twee huwelijksaanzoeken.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor vrouwen is online dating ook absoluut geen godsgeschenk. Die concurreren met 80% van de vrouwen voor 20% van de mannen
*ikquote:Op donderdag 7 september 2023 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lezen. Dan doe je al meer dan mij.
Winningquote:Op donderdag 7 september 2023 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat te kijken of er op instagram een beetje een actieve vertaalcommunity was. Twee huwelijksaanzoeken.
Nooit geenquote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb je simpelweg de reden waarom je nooit geen meisje hebt.
Nee, totaal niet. Dus nu vraag ik me af. Ligt deze set mij gewoon niet of is het iets anders.quote:
nou nou nouquote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Jij gaat nog naar de klimhal, CE. Als ik dat doe stort de halve muur in.
Als ik dat over een paar jaar nog doe dan noem ik wel een hobby. Heb vorige maand grootste deel van mijn muziekspul verkocht waarvan ik dacht dat het een leuke hobby was.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef CherryLips het volgende:
oei hu hu moet ik nu gaan huilen, jij bent de zielige sukkel die hier mensen afzeikt, flikker lekker op idiootquote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb je simpelweg de reden waarom je nooit geen meisje hebt.
quote:Op donderdag 7 september 2023 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je hebt het waarschijnlijk makkelijk dan mannen.
Ga je over 65 jaar dood heb je eigenlijk helemaal niets gedaan maar jezelf toch prima vermaaktquote:Op donderdag 7 september 2023 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik dat over een paar jaar nog doe dan noem ik wel een hobby. Heb vorige maand grootste deel van mijn muziekspul verkocht waarvan ik dacht dat het een leuke hobby was.
Ben wel goed in mijn tijd verdoen. Op FOK!, bij de zoveelste herhaling van Law&Order etc.
alssie happy is zoals het is, waarom?quote:Op donderdag 7 september 2023 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Go for it. Iedereen verdient een maatje
Ga lekker slapen joh, lieverd.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei hu hu moet ik nu gaan huilen, jij bent de zielige sukkel die hier mensen afzeikt, flikker lekker op idioot
Spieren zijn zwaarder.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weegschaal in de klimhal gaat niet onder de 95 kilo anders
Ach welnee, ik vraag altijd naar het laadvermogen van dingen en dan blijkt zoiets toch meer te kunnen hebben dan je denkt.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Jezus dan pas.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je over 65 jaar dood heb je eigenlijk helemaal niets gedaan maar jezelf toch prima vermaakt
nog niet hoor, ach ik heb je wel door ga nog wat muziek luisterenquote:Op donderdag 7 september 2023 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga lekker slapen joh, lieverd.
dies gewoon gehacktquote:Op donderdag 7 september 2023 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weegschaal in de klimhal gaat niet onder de 95 kilo anders
Hoop wel dat ze nog wat nieuwe afleveringen maken dan.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je over 65 jaar dood heb je eigenlijk helemaal niets gedaan maar jezelf toch prima vermaakt
Gaan we eens samen naar de klimhal.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ach welnee, ik vraag altijd naar het laadvermogen van dingen en dan blijkt zoiets toch meer te kunnen hebben dan je denkt.
Dat boulderen lijkt me bijvoorbeeld echt hilarisch. Ik zal het echt niet kunnen, maar het is wel weer een uurtje lachen.
Zou het een vloek of een zegen zijn als je dan nog precies dezelfde bent?quote:Op donderdag 7 september 2023 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze nog wat nieuwe afleveringen maken dan.
Precies hetzelfde? Liever niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou het een vloek of een zegen zijn als je dan nog precies dezelfde bent?
volgens de statistieken heb ik nog een jaar of 30 te gaan, misschien moet ik een midlifecrisis gaan startenquote:Op donderdag 7 september 2023 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan ook veel eerder maar volgens de statistieken ben je dan pas rijp voor het oventje.
Oude baas van me zei altijd "stilstand is achteruitgang" en dat klopt ook wel een beetje.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies hetzelfde? Liever niet.
Dan ben ik 105quote:Op donderdag 7 september 2023 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan ook veel eerder maar volgens de statistieken ben je dan pas rijp voor het oventje.
Veel mensen die zich zoveel zorgen maken over overmorgen dat ze vandaag vergeten te genieten.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens de statistieken heb ik nog een jaar of 30 te gaan, misschien moet ik een midlifecrisis gaan starten
Klinkt als iemand die ooit gezakt is op zijn hellingproef.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude baas van me zei altijd "stilstand is achteruitgang" en dat klopt ook wel een beetje.
Het heeft ook allemaal geen zin als je even nadenkt.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen die zich zoveel zorgen maken over overmorgen dat ze vandaag vergeten te genieten.
jij begon over statistieken, niet ikquote:Op donderdag 7 september 2023 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen die zich zoveel zorgen maken over overmorgen dat ze vandaag vergeten te genieten.
count me outquote:Op donderdag 7 september 2023 23:39 schreef Elvi het volgende:
Dus we doen een keer een meet met alle singles hier?
Wij wel, ons lezen ze over duizenden jaren nog terug, digitaal zijn we onsterfelijk, misschien zijn we dan wel helden en staan sommige van onze wijze gevleugelde uitspraken op tegeltjes in toiletten.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Het heeft ook allemaal geen zin als je even nadenkt.
Niet waarquote:
Daarvoor is er allang één of andere oempa loempa die op het rode knopje heeft gedrukt.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij wel, ons lezen ze over duizenden jaren nog terug, digitaal zijn we onsterfelijk, misschien zijn we dan wel helden en staan sommige van onze wijze gevleugelde uitspraken op tegeltjes in toiletten.
Dat kan volgende week al zomaar zijn.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarvoor is er allang één of andere oempa loempa die op het rode knopje heeft gedrukt.
Fair enough. Je moet mij en @CherryLips ook niet tegelijkertijd meeten. Dan krijg je geen goed beeld.quote:
Misschien krijgen we Trump vs Poetin + Little Rocket Man.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kan volgende week al zomaar zijn.
misschien bestaat die inderdaad wel, maarik heb er geen behoefte aan (iig niet op dit of een vorig moment in mijn leven )quote:Op donderdag 7 september 2023 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar misschien bestaat er wel een vschol! Het zou jammer zijn als je die misloopt.
misschien juist wel? dat het dan juist kliktquote:Op donderdag 7 september 2023 23:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fair enough. Je moet mij en @:CherryLips ook niet tegelijkertijd meeten. Dan krijg je geen goed beeld.
We jagen alle kerels weg.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fair enough. Je moet mij en @:CherryLips ook niet tegelijkertijd meeten. Dan krijg je geen goed beeld.
Je hoeft toch niet samen te gaan wonen? Je kunt ook een relatie hebben waarin je elkaar af en toe ziet en iets leuks gaat doen.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien bestaat die inderdaad wel, maarik heb er geen behoefte aan (iig niet op dit moment in mijn leven )
Als je tijdens het eten graag geconfronteerd wordt met foto's van schimmelvoeten.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien juist wel? dat het dan juist klikt
Ik was bij jullie ook niet in beeld.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jammiequote:Op donderdag 7 september 2023 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar je bent zelf een puddingbroodje
Staan we wel raar te kijken als Trump binnen een weekje de oorlog in Oekraīne stopt.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien krijgen we Trump vs Poetin + Little Rocket Man.
Maar jij bent een ninja.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was bij jullie ook niet in beeld.
nee dat snap ik, maar ook daar:geen behoefte aan, alleen dingen doen vind ik helemaal prima, soms onhandig en duur maar dat heb ik jaren geleden al geaccepteerdquote:Op donderdag 7 september 2023 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet samen te gaan wonen? Je kunt ook een relatie hebben waarin je elkaar af en toe ziet en iets leuks gaat doen.
try me, ik zet de meest gore filmpjes op als ik aan et eten benquote:Op donderdag 7 september 2023 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je tijdens het eten graag geconfronteerd wordt met foto's van schimmelvoeten.
En dat vertel je nuquote:Op donderdag 7 september 2023 23:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sweet summer child.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
try me, ik zet de meest gore filmpjes op als ik aan et eten ben
Trump geeft half Europa gewoon weg aan Poetin als Trump een Trumptower in Moskou mag bouwen.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan we wel raar te kijken als Trump binnen een weekje de oorlog in Oekraīne stopt.
Kunnen we van jou smikkelen danquote:
Huehue?quote:Op donderdag 7 september 2023 23:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sting kreeg de volle laag. Is er nooit overheen gekomen.
Gelukkig heb je je gedragen bij de vreetschuurquote:Op donderdag 7 september 2023 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je tijdens het eten graag geconfronteerd wordt met foto's van schimmelvoeten.
Op geen enkel moment wisten we waar jij was. Bij een volgende meet moet je een paar belletjes omdoen.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was bij jullie ook niet in beeld.
Ik snap dat je dat geaccepteerd hebt en dat je er niet actief naar op zoek bent, maar het leven kan soms raar lopen. Ik zou het ook niet uitsluiten.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat snap ik, maar ook daar:geen behoefte aan, alleen dingen doen vind ik helemaal prima, soms onhandig en duur maar dat heb ik jaren geleden al geaccepteerd
oh, dus het is 1 toneelstukjequote:Op donderdag 7 september 2023 23:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je gedragen bij de vreetschuur
Oh je kent ons echt nietquote:Op donderdag 7 september 2023 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
try me, ik zet de meest gore filmpjes op als ik aan et eten ben
Sises from another Mrs.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee elvi en ik zijn sisters from another mister...s.
helemaal uitsluiten zal ik het ook niet, want idd, je weet nooit hoe het loopt maar persoonlijk verwacht ik gewoon niet dat er een vschol voorbij komtquote:Op donderdag 7 september 2023 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat geaccepteerd hebt en dat je er niet actief naar op zoek bent, maar het leven kan soms raar lopen. Ik zou het ook niet uitsluiten.
En misschien was ik er ook wel bij! Je weet het niet!quote:Op donderdag 7 september 2023 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig heb ik de helft van de tweeling al gemeet dan
Komt het niet door de hitte dat hij daarom ook slomer is?quote:Op donderdag 7 september 2023 23:57 schreef Ama het volgende:
Dit kan normaal zeg maar niet eens voor 2 seconden.
hmm apartquote:Op donderdag 7 september 2023 23:56 schreef Ama het volgende:
Eddy is echt helemaal niet zichzelf en ik kan hem gewoon zo op schoot leggen en hij doet helemaal niks maar gewoon niks.
[ link | afbeelding ]
Mijn kat is ook lekker sloom nu inderdaad.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Komt het niet door de hitte dat hij daarom ook slomer is?
Nee absoluut niet. Het is niet alleen dit.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Komt het niet door de hitte dat hij daarom ook slomer is?
lekker met satesausquote:Op donderdag 7 september 2023 23:56 schreef Ama het volgende:
Eddy is echt helemaal niet zichzelf en ik kan hem gewoon zo op schoot leggen en hij doet helemaal niks maar gewoon niks.
[ link | afbeelding ]
Ja maar bij Eddy komt het niet door de hitte.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n hamster ligt ook als een poffertje op de verdieping.
Oh het is geen good ding? Ik dacht dattie chill was.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:57 schreef Ama het volgende:
Dit kan normaal zeg maar niet eens voor 2 seconden.
Daar was @Elvi niet bijquote:
Ja dat zou je in principe wel denken maar nee dit is voor hem geen normaal gedrag.quote:Op vrijdag 8 september 2023 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh het is geen good ding? Ik dacht dattie chill was.
Hij is alweer terug in de kooi.quote:Op vrijdag 8 september 2023 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou hem dan maar niet zo neerleggen.
quote:Op donderdag 7 september 2023 23:56 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik snap jouw hamster wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n hamster ligt ook als een poffertje op de verdieping.
de 17e :pquote:Op donderdag 7 september 2023 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
@:bitterbal wanneer is je personeelsfeest?
Klerenquote:
why not?quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ai ai nee das niet snackwaardig
mag wel in deze hittegolfquote:
Tegenwoordig kan allesquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dat soort kleding niet en van een gozer wordt dat niet verwacht
links gaan, recjts staan?quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:50 schreef bitterbal het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen die geen roltrap etiquette kennen
omdat we in nederland zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:50 schreef bitterbal het volgende:
Past wel hoorquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat we in nederland zijn.
Daarnaast zijn veel roltrappen ook te smal om elkaar te passeren.
Het wordt er hier minder met de paplepel ingegoten dan in bijvoorbeeld de UK sowieso. Maar ik merk ook dat sinds corona en het hele afstand houden de gang van zaken verstoorde, het er bij iedereen compleet uit lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:50 schreef bitterbal het volgende:
nee johquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Mensen staan ook gewoon naast elkaar.dacht dat dit toch algemeen bekend is
Hallo halloquote:
Hand uit je broek halen danquote:
UGHquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:44 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ustige-vakantie.html
@:4EverBlackEyed
iedereen vrijwillig de file in![]()
moar thuiswerkenquote:Op vrijdag 8 september 2023 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UGH![]()
Is het niet de file, dan is het wel de spits in de trein.
Dit hoort bij ongeveer de nuttigste informatie die ik dagelijks op Facebook tegenkom.quote:
You're welcome.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit hoort bij ongeveer de nuttigste informatie die ik dagelijks op Facebook tegenkom.
Hier ben ik stiekem nu wel benieuwd naar ja.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dit is veel interessanter Zwabbel![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)echt-vandaag-onthuld
Geinigquote:Op vrijdag 8 september 2023 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dit is veel interessanter Zwabbel![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)echt-vandaag-onthuld
quote:Maple Glazed Scottish Pork Belly with Dauphinoise Potato, Cavolo Nero, Crackling and a Rich Jus
Nice. Geen haggis?quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk ik ga natuurlijk niet een Big Mac menu in mijn nek stompen als de slaaptrein zelf dit aanbiedt![]()
[ afbeelding ]
[..]
Zit er straks een dode mus in dat doosjequote:Op vrijdag 8 september 2023 08:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier ben ik stiekem nu wel benieuwd naar ja.
Een jus die rijker is dan jijzelf.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk ik ga natuurlijk niet een Big Mac menu in mijn nek stompen als de slaaptrein zelf dit aanbiedt![]()
[ afbeelding ]
[..]
Nou ja na aanschaf van dat ticket en dit maaltje wel jaquote:Op vrijdag 8 september 2023 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een jus die rijker is dan jijzelf.
Die ligt hier straks ook de hele dag voor pampus.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:45 schreef Pheno het volgende:
Zo, terug van een lange wandeling/laat-maar-los-op-groot-veld. De rest van de dag is het toch te warm voor die flufbal.
Wel een keer uitproberen hč, anders heb je de echte Scotische ervaring niet te pakken.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ze hebben gewoon keuze uit een aantal gerechten. En niet overal zit haggis bijVind je dat raar?
Komt goedquote:Op vrijdag 8 september 2023 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een keer uitproberen hč, anders heb je de echte Scotische ervaring niet te pakken.
Nee, ik had niet verwacht dat een trein, ook al is hij Schots, haggis op de kaart heeft staan. Maar ik sta er überhaupt van te kijken dat de kaart blijkbaar niet heel beperkt is.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ze hebben gewoon keuze uit een aantal gerechten. En niet overal zit haggis bijVind je dat raar?
Een uitermate fatsoenlijke kaart zelfs. Ruime keuze voor- hoofd- en nagerechten alschmede alcoholische en niet-alcoholische drankjes ende versnaperingen. Take a look: https://www.sleeper.scot/menu-overview/menus/club-car/quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik had niet verwacht dat een trein, ook al is hij Schots, haggis op de kaart heeft staan. Maar ik sta er überhaupt van te kijken dat de kaart blijkbaar niet heel beperkt is.
Schappelijke prijsjes en een extreem uitgebreide drankenkaart, welcome to Caledonia.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een uitermate fatsoenlijke kaart zelfs. Ruime keuze voor- hoofd- en nagerechten alschmede alcoholische en niet-alcoholische drankjes ende versnaperingen. Take a look: https://www.sleeper.scot/menu-overview/menus/club-car/
quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ligt hier straks ook de hele dag voor pampus.
Oke dan. Niet slecht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een uitermate fatsoenlijke kaart zelfs. Ruime keuze voor- hoofd- en nagerechten alschmede alcoholische en niet-alcoholische drankjes ende versnaperingen. Take a look: https://www.sleeper.scot/menu-overview/menus/club-car/
Die lijnvoering heeft bijna dezelfde stagiar-met-rolletje-schilderstape vibe als de ICNG.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan je wel doen alsof je zo'n hekel aan de USA hebt, Kimjongunnetje, maar om met je nukeboot nou ZO nadrukkelijk tegen Captain America aan te gaan schuren is toch op z'n minst twijfelachtig![]()
[ afbeelding ]
aan de zijkant vast klikken kan met lego ook, dat is SNOT-techniekquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanmiddag kijken voor een nieuwe bril.
En verder bouwen. Ben aan de hond begonnen. Dat is een iets anders systeem dan normale lego. Nu moet je ze ook aan de zijkant vastschuiven ipv alleen aan de bovenkant op stapelen
Moest ik even zoeken.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
aan de zijkant vast klikken kan met lego ook, dat is SNOT-techniek
van Studs Not On Top.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Daar produceer ik momenteel genoeg van.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Vieslelquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar produceer ik momenteel genoeg van.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Okee, maar bij deze steentjes zitten de studs nog steeds on topquote:
yukiquote:
och nee wat vervelendquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:49 schreef mschol het volgende:
oh dear, ik heb teveel croissantjes
dat wordt onderweg naar huis knagen op croissants
ik zag je bericht en moest erop reageren MSSchol aangezien een vergelijkbare situatie mij overkomt.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:49 schreef mschol het volgende:
oh dear, ik heb teveel croissantjes
dat wordt onderweg naar huis knagen op croissants
Zonder deze TT ook wel.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:38 schreef dud0r het volgende:
elke keer als ik deze TT zie dan heb ik zin in een puddingbroodje.
Dit bleek minder 'vuige vrijdag' dan ik dacht, voordat ik zag waar je op reageerde.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja maar nu word ik er aan herinnerdquote:
al jaren niet meer opquote:
Heb je ze een croissantje gegeven?quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:47 schreef mschol het volgende:
ik heb een afscheidscomitee van 2 eekhoorns op weg naar de bus
quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:48 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, je boodschappen komen later:
[ afbeelding ]
https://www.tubantia.nl/d(...)n-deventer~aa94554a/
quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ze een croissantje gegeven?
Chocola?quote:
IJs! Zo lekker. En zo veel gegeten op Siciliëquote:
'pudding' #vuigevrijdagquote:
Het is vrijdag, meetings doe je dan om 4 uur smiddags, specifiek zodat je de middag rush ontwijkt.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Meeting is alweer klaar. De helft was er niet.
Studenten verkeerquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:48 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ben jij die dweil.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het is vrijdag, meetings doe je dan om 4 uur smiddags, specifiek zodat je de middag rush ontwijkt.
Daarnaast is het ook de perfecte manier om een laatste kop koffie in te sneaken. Het is de perfecte manier om aardig gevonden te worden door je collega's.
boh zo'n puddingcroissant met chocolade er bovenopquote:
Ik betaal je tot 17:00quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik betaal je tot 17:00wat je daarna doet moet je zelf weten.
Nog nooit iets van gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Geen idee, ik heb jou dan ook niet ingehuurd.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog nooit iets van gezien?
Is het dan geen chocoladebroodje?quote:
Dit klinkt wel als iets dat ik zou waarderenquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJs! Zo lekker. En zo veel gegeten op Sicilië
https://ciaotutti.nl/italiaans-eten/een-broodje-ijs/
allemaal kutmensen die dit likenquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:48 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klinkt wel ideaal. Vrijdag 4 uur 's middags overleg.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het is vrijdag, meetings doe je dan om 4 uur smiddags, specifiek zodat je de middag rush ontwijkt.
Daarnaast is het ook de perfecte manier om een laatste kop koffie in te sneaken. Het is de perfecte manier om aardig gevonden te worden door je collega's. Daarnaast zorg ervoor dat het onderwerp zo duidelijk is dat het eigenlijk ook een email had kunnen zijn maar sta erop dat het een meeting is , want dat is de beste manier om sociaal contact te hebben, en ervoor betaald te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dit klinkt wel ideaal. Vrijdag 4 uur 's middags overleg.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vrij op vrijdagmiddag
Redacted
Voor de volledigheid, ik moest ook nog hardop lachen.quote:
Yviequote:Op vrijdag 8 september 2023 11:08 schreef rival het volgende:
[yvie]Het is nog geen eens 12:00 uur. [/yvie]
Sorry u bent?quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt hoor, banken.
"U bent niet bekend bij ons, dus we kunnen u niet helpen".
Zakelijk ABN. Ik werk voor een administratiekantoor en wij verzorgen betalen voor onze klanten. Dus ons bedrijf is gemachtigd om betalingen te doen namens die klanten, maar als er kan iets fout gaat, mogen wij dat niet oplossen bij de bank.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sorry u bent?wel het goede nummer gebelt?
Cool ! mede-bankgenoten.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zakelijk ABN. Ik werk voor een administratiekantoor en wij verzorgen betalen voor onze klanten. Dus ons bedrijf is gemachtigd om betalingen te doen namens die klanten, maar als er kan iets fout gaat, mogen wij dat niet oplossen bij de bank.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik betaal je tot 17:00wat je daarna doet moet je zelf weten.
Oh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja, maar dat geldt toch met alles wat je er in/op doet ipv pudding?quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Is het dan geen chocoladebroodje?
[..]
Dit klinkt wel als iets dat ik zou waarderen
ook voor Aromat?quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt toch met alles wat je er in/op doet ipv pudding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |