SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen foto's te zien hoor.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 07-09-2023 17:44:13 ]Your beauty never ever scared me.
Mijn hond ging laatst zelfs een stuk in zee zwemmen. Doet die normaal ook nooit.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, Yuki heeft vier natte poten. Verder durfde hij het meer nog niet in
Nee @LTVDKquote:Op donderdag 7 september 2023 17:16 schreef AirwiN het volgende:
Gaat de TT over Russen die uit ramen worden gegooid?
Die van ons wil nog niet echt. Hij zag een vrouw uit het water komen en dat snapt ie al helemaal niet. Komt vanzelf, of anders niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond ging laatst zelfs een stuk in zee zwemmen. Doet die normaal ook nooit.
3,5 week naar de USAquote:Op donderdag 7 september 2023 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Veel plezier LTDKVKhoelang ga je, en waar precies heen?
Veel plezier.quote:
Lekker lang ook joh! Welk deel ga je heen?quote:
Koers is nu een heel stuk gunstiger dan vorig jaarquote:
Vergeet geen kaartje te sturen naar esnnhillsquote:
Nee ik ga daar voor de natuurquote:Op donderdag 7 september 2023 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar veel plezier LThopelijk hebben ze daar ook nog wat leuke industrieterreinen
nog best te overzien danquote:Op donderdag 7 september 2023 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koers is nu een heel stuk gunstiger dan vorig jaarNiet dat die nu zo denderend is, maar de euro is nu in ieder geval meer waard dan de dollar
Maar alles bij elkaar, dus met vlucht, autohuur, hotels, eten etc. is het ca. 1000 per week
Naar de Rockies, dus een beetje in het middenquote:Op donderdag 7 september 2023 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker lang ook joh! Welk deel ga je heen?Je bent er al eerder geweest toch
Ik heb nog nooit een kaartje vanaf vakantie gestuurdquote:Op donderdag 7 september 2023 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet geen kaartje te sturen naar esnnhills
Ja pas na de vakantie, zal hier tussendoor ook wel wat postenquote:Op donderdag 7 september 2023 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.En we verwachten wel een fotoreeks he.
Kun je nagaan hoe gewaardeerd ze zich voelt als je dan wel een kaartje naar haar stuurt.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit een kaartje vanaf vakantie gestuurdJa vroeger als kind ofzo
Kliekjes van gisteren. Pasta met een roomsaus, kip en groentenquote:Op donderdag 7 september 2023 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies
[..]
mja, oke ander onderwerp. Wat ga je eten
Voelt nu een beetje als peer-pressure ditquote:Op donderdag 7 september 2023 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gewaardeerd ze zich voelt als je dan wel een kaartje naar haar stuurt.
quote:Op donderdag 7 september 2023 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kaartje vanaf vakantie gestuurdJa vroeger als kind ofzo
Zie het als een kans om haar adres te hosselen.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:34 schreef LTVDK het volgende:
Voelt nu een beetje als peer-pressure dit
Smoothquote:Op donderdag 7 september 2023 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gewaardeerd ze zich voelt als je dan wel een kaartje naar haar stuurt.
Peren zijn wel lekkerquote:Op donderdag 7 september 2023 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weten we van je.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja pas na de vakantie, zal hier tussendoor ook wel wat posten
Doei alvastquote:Op donderdag 7 september 2023 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
lekkiequote:Op donderdag 7 september 2023 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kliekjes van gisteren. Pasta met een roomsaus, kip en groenten
Kom hier vanavond denk ik ook nog wel even klooienquote:Op donderdag 7 september 2023 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doei alvast![]()
Denk dat je al weg bent als ik thuis ben
Ik kan 'm laten zien waar de deur is, maar hij moet er zelf doorheen lopen. Vooralsnog denk ik dat je van hem geen geheime aanbidder post krijgt met een berg After Eight rond Valentijnsdag.quote:
okee Dr. Philquote:Op donderdag 7 september 2023 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan 'm laten zien waar de deur is, maar hij moet er zelf doorheen lopen. Vooralsnog denk ik dat je van hem geen geheime aanbidder post krijgt met een berg After Eight rond Valentijnsdag.
Dat zou dan ook niet heul erg geheim zijnquote:Op donderdag 7 september 2023 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan 'm laten zien waar de deur is, maar hij moet er zelf doorheen lopen. Vooralsnog denk ik dat je van hem geen geheime aanbidder post krijgt met een berg After Eight rond Valentijnsdag.
Je hoeft niet zo te pushen hoorquote:Op donderdag 7 september 2023 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat geen daten wordt.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:41 schreef essnhills het volgende:
Dat zou dan ook niet heul erg geheim zijn
quote:
quote:
Oké:pquote:Op donderdag 7 september 2023 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom hier vanavond denk ik ook nog wel even klooien
Ben je toch gaan zwemmenquote:
Zo heb ik Cali ook kunnen veroveren.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hondenplaatjes voor de komende tijd.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doei alvast![]()
Denk dat je al weg bent als ik thuis ben
quote:Op donderdag 7 september 2023 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hondenplaatjes voor de komende tijd.
Ook gelijk maar aan de zware Hollandse kost?quote:Op donderdag 7 september 2023 18:00 schreef LTVDK het volgende:
Maar even op een Hollands tijdstip eten
Nee stoomsoepjequote:Op donderdag 7 september 2023 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook gelijk maar aan de zware Hollandse kost?
quote:
huh? Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 7 september 2023 18:03 schreef mschol het volgende:
wel veel meer jongeren
en wat is dat voor gare trend, gozer met ondergoed onder de zwemshort
Dat deden ze ook al toen ik nog op de basisschool zatquote:Op donderdag 7 september 2023 18:03 schreef mschol het volgende:
wel veel meer jongeren
ja dacht ik ook aan., Dat was dan een ballenknijper met een sportbroekje eroverheen omdat een zwemshort stoer was maar die konden AL HULLIE MOEDERS niet betalen etcquote:Op donderdag 7 september 2023 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat deden ze ook al toen ik nog op de basisschool zat
ja geen idee, ik zie het iig voorbij komen en denk gadverdamme wie trapt ze uit het zwembadquote:Op donderdag 7 september 2023 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
huh? Waarom zou je dat doen?
moet je voorstellen hoe lang ik niet gezwommen hebquote:Op donderdag 7 september 2023 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat deden ze ook al toen ik nog op de basisschool zat
Je bent zelfquote:
Goh wat onverwachtquote:
Is al jaren zo. Smerig gedoe.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:03 schreef mschol het volgende:
wel veel meer jongeren
Hebben ze iig kreeften aan boord gehadquote:Op donderdag 7 september 2023 18:21 schreef Haags het volgende:
Mijn buurman ging vissen op zee maar vergat de zonnebrand.
Heb ze nog nooit zo rood gezien.
nou het was drukker dan van de week, toen het ook zo warm was..quote:Op donderdag 7 september 2023 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent zelf
[..]
Goh wat onverwacht
[..]
Is al jaren zo. Smerig gedoe.
Hangt erg van het water afquote:Op donderdag 7 september 2023 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwemmen in natuurwater is pas smerig gedoe
Je gaat morgen weer naar huis? Of ben je alweer thuis?quote:Op donderdag 7 september 2023 18:23 schreef mschol het volgende:
goed, om weer te wennen aan huis heb ik een magnetron maaltijd klaar staan
morgen weer naar huisquote:Op donderdag 7 september 2023 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je gaat morgen weer naar huis? Of ben je alweer thuis?
Beetje acceptabele uitchecktijd?quote:
10.30 dus das primaquote:Op donderdag 7 september 2023 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje acceptabele uitchecktijd?
10u? 10.30?
Nee had het er eentje als snackquote:Op donderdag 7 september 2023 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
en als lunch en ans ontbijt toch?
quote:Op donderdag 7 september 2023 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hondenplaatjes voor de komende tijd.
Ik ben zo blij dat ik al mijn accounts op insta en facebook heb verwijderd.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat feesboek toch mensonterend hoerig zeg. Ik krijg steeds vaker totale kutzooi en alleen omdat ik even nodig heb om te bedenken hoe kut ik dit nou weer vind, denkt feesboek dat ik het leuk vind omdat ik er langer naar kijk.
ik heb een account op fb puur okdat dat de enige manier is mee te kijken op de groepspagina van de flatquote:Op donderdag 7 september 2023 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik al mijn accounts op insta en facebook heb verwijderd.
Maar hoe moet je dan fitgirls met gekleurd haar en tatoeagesquote:Op donderdag 7 september 2023 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik al mijn accounts op insta en facebook heb verwijderd.
niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan fitgirls met gekleurd haar en tatoeagesbekijken?
Of big tiddy goth girls?
Ik mag maandag weer aan de gleuf als het goed is..quote:Op donderdag 7 september 2023 19:05 schreef bitterbal het volgende:
Wat een weer![]()
Heb maandag kunnen ruilen dus dan kan misschien nog naar strand
DEN PAMA DRAMA LAMAquote:Op donderdag 7 september 2023 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat weten we van je.Maar vind ik zelf juist wel leuker. Heb je even wat te bekijken en je maakt mooie foto's.
Calculatiefserpentquote:Op donderdag 7 september 2023 19:05 schreef bitterbal het volgende:
Wat een weer![]()
Heb maandag kunnen ruilen dus dan kan misschien nog naar strand
Wel mooie timing, niet hoeven werken tijdens de meeste hete dagenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag maandag weer aan de gleuf als het goed is..
Tot morgenochtend? Of gewoon even een paar uurtjes dutjequote:
Nou ja. Ik heb eigenlijk wel gewoon gewerkt he de laatste weken, maar niet als gleuvenvullerquote:Op donderdag 7 september 2023 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel mooie timing, niet hoeven werken tijdens de meeste hete dagen
Geen idee. Even wat extras gedaan (rondje meer met hond) en het is weer knudde.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tot morgenochtend? Of gewoon even een paar uurtjes dutje
Meh bagger zegquote:Op donderdag 7 september 2023 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Even wat extras gedaan (rondje meer met hond) en het is weer knudde.
Heb jij dat nou nog steeds elke nacht dat je wakker wordt en niet meer kan slapen?quote:
Ik heb een broodje paling nu als voorgerechtje en dat is pas lekker, zit bijna met een tentje te eten.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
Boh wat was dat gvd lekker mensen
Wat heb je gesmikkeldquote:Op donderdag 7 september 2023 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
Boh wat was dat gvd lekker mensen
Bluetooth aanslingeren en inbreken op die boombox. Vinden ze vast erg leuk.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:44 schreef bitterbal het volgende:
hangjeugd met mee gebrachte boombox
Zo goed als elke nacht ja. De ene nacht is het een kwartier de andere nacht is het 2 uurquote:Op donderdag 7 september 2023 19:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb jij dat nou nog steeds elke nacht dat je wakker wordt en niet meer kan slapen?
denk te ver wegquote:Op donderdag 7 september 2023 19:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Bluetooth aanslingeren en inbreken op die boombox. Vinden ze vast erg leuk.
Teveel stress kerel.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo goed als elke nacht ja. De ene nacht is het een kwartier de andere nacht is het 2 uur
quote:Op donderdag 7 september 2023 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog niks. Bedoelde de zon, de wijn en het water
Geen idee. Zou kunnenquote:
Ja nee dat snap ik. Het is ook hard werken. Maar ik bedoel dat je niet in die hitte buiten hoefde te fietsen en lopenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb eigenlijk wel gewoon gewerkt he de laatste weken, maar niet als gleuvenvuller
Wat sneu ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Kwart van de kinderen groeit op met ouder met stoornis of verslaving
Meer dan een kwart van de kinderen die thuis wonen, groeit op met een of twee ouders met een psychische aandoening of een alcohol- of drugsverslaving. Ze lopen daardoor een 2 tot 4 keer grotere kans om later zelf psychische problemen te ontwikkelen, zegt het Trimbos-instituut.
https://nos.nl/artikel/24(...)oornis-of-verslaving
Tering
Psychische aandoening is wel een breed begrip. Neem aan dat daar ook depressie etc. in zit.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Meer dan een kwart van de kinderen die thuis wonen, groeit op met een of twee ouders met een psychische aandoening of een alcohol- of drugsverslaving. Ze lopen daardoor een 2 tot 4 keer grotere kans om later zelf psychische problemen te ontwikkelen, zegt het Trimbos-instituut.
Tering
ja staat ook in het artikel schrok meer van de verslavingenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Psychische aandoening is wel een breed begrip. Neem aan dat daar ook depressie etc. in zit.
Daarom eigenlijk plasjes inleveren en samen op de sofa voor je kinderen mag maken, doen we met rashondjes ook.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Tering
Oh ja. Dat is volgens mij bij alcohol iets van 5% van de mannen en 2% van de vrouwenquote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja staat ook in het artikel schrok meer van de verslavingen
Want aan een plasje kun je een psychische stoornis zien?quote:Op donderdag 7 september 2023 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom eigenlijk plasjes inleveren en samen op de sofa voor je kinderen mag maken, doen we met rashondjes ook.
33 % van de mensjes heeft het verslavingsgen en zijn er dus extra vatbaar voor, vandaar dat je vaak families zit waar er meerdere verslaafden voorkomen.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is volgens mij bij alcohol iets van 5% van de mannen en 2% van de vrouwen
"Samen op de sofa" kwekvogel dat je er bent.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want aan een plasje kun je een psychische stoornis zien?
Verslaving heeft wel een erfelijkheidsfactor ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
33 % van de mensjes heeft het verslavingsgen en zijn er dus extra vatbaar voor, vandaar dat je vaak families zit waar er meerdere verslaafden voorkomen.
Oh verkeerd gelezen. Ik dacht "voor je samen op de sofa mag"quote:Op donderdag 7 september 2023 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Samen op de sofa" kwekvogel dat je er bent.
Bij Patricia Paay regende het.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want aan een plasje kun je een psychische stoornis zien?
Die is eigenlijk nog veel leuker.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh verkeerd gelezen. Ik dacht "voor je samen op de sofa mag"
Mijn familie dusquote:Op donderdag 7 september 2023 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
33 % van de mensjes heeft het verslavingsgen en zijn er dus extra vatbaar voor, vandaar dat je vaak families zit waar er meerdere verslaafden voorkomen.
https://www.instagram.com/p/Cwp3mprrBNl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==quote:Op donderdag 7 september 2023 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb volgens mij wel depressie in de familie zitten
Jezus voor schoenen?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor 386 de juiste maat gekocht en ga ze nu te koop zetten voor voor 400 euro
Wtf!quote:Op donderdag 7 september 2023 20:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor 386 de juiste maat gekocht en ga ze nu te koop zetten voor voor 400 euro
zijn gewildquote:Op donderdag 7 september 2023 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf!![]()
Die sneakers met strijkplaatjes?
Hier het tegenovergestelde, allemaal sterke leuke mensen die met een glimlach op het gezicht de Maan en de sterren opvreten.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom koop je niet knock-offs op ali express?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat ik ze zo graag wil anders had ik wel goede winst kunnen maken
Van die schoenen kun je twee maanden leven in Thailand.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat ik ze zo graag wil anders had ik wel goede winst kunnen maken
Ik ook.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
mjaquote:Op donderdag 7 september 2023 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die schoenen kun je twee maanden leven in Thailand.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook.
Het is mij. Ik ben de depressie.
Wat heb je er zelf voor betaald dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:12 schreef bitterbal het volgende:
als ik niets had om te verkopen had ik er niet zo veel voor betaald
140quote:Op donderdag 7 september 2023 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat heb je er zelf voor betaald dan?
Of ze dat even niet willen doen, de maan is nodig voor eb en vloedquote:Op donderdag 7 september 2023 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier het tegenovergestelde, allemaal sterke leuke mensen die met een glimlach op het gezicht de Maan en de sterren opvreten.
maar nu voor de juiste maat 386 inc shippingquote:Op donderdag 7 september 2023 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Owwww dat valt harstikke mee
Je kunt ook een risico nemen en ze een jaar in de doos bewaren en kijken of ze dan 1200 waard geworden zijnquote:
hmm nee wil ze gewoon dragenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook een risico nemen en ze een jaar in de doos bewaren en kijken of ze dan 1200 waard geworden zijn
Ja maar je verkoopt ze ook weer voor 400quote:Op donderdag 7 september 2023 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu voor de juiste maat 386 inc shipping
Draag je ze voor de eerste keer poept er een hond van 10 meter groot overheen, zul je net zien.quote:
dan ga ik huilenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draag je ze voor de eerste keer poept er een hond van 10 meter groot overheen, zul je net zien.
Ja, maar misschien de rest van de wereld nietquote:Op donderdag 7 september 2023 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou wel kunnen leven zonder eb denk ik, even goed uitdenken.
daar heb ik 10 jaar aan schoenen voor, als ik 1 paar per jaar verslijtquote:Op donderdag 7 september 2023 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu voor de juiste maat 386 inc shipping
Ja, behalve als je er moet parkerenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een mooi stadje hč
bewust alle rotzooi weggesoept?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een mooi stadje hč
Waarheid als een koequote:Op donderdag 7 september 2023 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve als je er moet parkeren
Gewoon onder de arena.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve als je er moet parkeren
Zou jij eb missen?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar misschien de rest van de wereld niet
Dan pak je de metro.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wat als je niet bij de arena moet zijn?
Jaquote:Op donderdag 7 september 2023 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja maar das toch weer kut.
Dan ben je verdwaald.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja maar das toch weer kut.
Na ja knap als je kunt verdwalen met google maps. Maar als je in het centrum moet zijn ga je niet bij de arena parkerenquote:
wel als je van p&r gebruik maakt, wat by far de goedkoopste optie is heb ik begrepenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na ja knap als je kunt verdwalen met google maps. Maar als je in het centrum moet zijn ga je niet bij de arena parkeren
Dat hangt er vanaf waar ik moet zijn, maar nu heb ik sowieso geen reden meer om naar Amsterdam te gaanquote:
Ik moest dus in het centrum zijnquote:Op donderdag 7 september 2023 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na ja knap als je kunt verdwalen met google maps. Maar als je in het centrum moet zijn ga je niet bij de arena parkeren
Ja, ik denk dat ik de gevolgen niet leuk vindquote:
Ja blij dat ik een parkeervergunning hebquote:Op donderdag 7 september 2023 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest dus in het centrum zijn
Moet je er drie dagen zijn betaal je dus 312.000 euro.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar ik moet zijn, maar nu heb ik sowieso geen reden meer om naar Amsterdam te gaan
En ik hoefde toch niet te betalen, dus yolo
Voor iets meer dan een uur, moest ik 12 euro nog wat betalen of zo
Invalidenkaart?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja blij dat ik een parkeervergunning heb
Ja ok als je er voor een dagje moet zijn is dat je beste optie. Maar als je er woont nietquote:Op donderdag 7 september 2023 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wel als je van p&r gebruik maakt, wat by far de goedkoopste optie is heb ik begrepen
de rai was ook een goeie heb ik begrepen..
ik ben ooit 1x bij de rai geweest, verder misschien daarnaast 2x in amsterdam geweest in mn leven
Kan je daarmee altijd goed je auto kwijt?quote:Op donderdag 7 september 2023 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja blij dat ik een parkeervergunning heb
Minstensquote:Op donderdag 7 september 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je er drie dagen zijn betaal je dus 312.000 euro.
je moet er ook niet gaan wonenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ok als je er voor een dagje moet zijn is dat je beste optie. Maar als je er woont niet
Nee zelfs dan nietquote:Op donderdag 7 september 2023 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je daarmee altijd goed je auto kwijt?
[..]
Gewoon even via Parkbee.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zelfs dan niet![]()
Maar kost dan geen 10 euro per 50 minuten
Dus meer een probeervergunning dan.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zelfs dan niet![]()
Maar kost dan geen 10 euro per 50 minuten
dat doe ik nietquote:Op donderdag 7 september 2023 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet je ook niet zo laten oppompen
Moet je straks in het midden gaan zitten omdat het vliegtuig anders scheefhangt.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef bitterbal het volgende:
moet al beginnen met wat minder te eten voor thailand :p
ja precies , beschamend welquote:Op donderdag 7 september 2023 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je straks in het midden gaan zitten omdat het vliegtuig anders scheefhangt.
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus meer een probeervergunning dan.
Kon je weer niet bij een normale mensenportie houdenquote:Op donderdag 7 september 2023 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vandaag hadden we zweedse balletjes
had een snackportiequote:Op donderdag 7 september 2023 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kon je weer niet bij een normale mensenportie houden
toch eens op letten dan? ingredienten erbij halen, opschrijven..quote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch door iets in het eten
denk dat ui een grote kansmaker is en vleesquote:Op donderdag 7 september 2023 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
toch eens op letten dan? ingredienten erbij halen, opschrijven..
en volgende keer dat het gebeurd wwer doen, net zolang tot je patroon ontdekt
ga je met ze mee?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooh zaterdag wordt mooi joh![]()
Komen een paar vrienden hierheen en die doen een dagje Deventer. Heel cursuspakket gemaakt en allesDit wordt wat
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Kwiwi
oh wat schattigquote:Op donderdag 7 september 2023 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Kwiwi
quote:Op donderdag 7 september 2023 20:55 schreef Elvi het volgende:
Ik zit een beetje naar de recepten op Picnic te kijken en 'babi ketjap met kokosboontjes' ziet er wel ongelukkig uitlijkt net of iemand zn kwak over de boontjes heeft gemikt
Had jij een varkensslachterij in Minecraft?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat schattigdoet mij denken aan minecraft
Dat weten we allang.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
toch eens op letten dan? ingredienten erbij halen, opschrijven..
en volgende keer dat het gebeurd wwer doen, net zolang tot je patroon ontdekt
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Had jij een varkensslachterij in Minecraft?
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is gewoon letterlijk witte derrie dat van de bonen afdruipt
Enge scientology-toestanden met die gast.quote:Acteur Danny Masterson veroordeeld tot dertig jaar gevangenisstraf voor verkrachting
neequote:Op donderdag 7 september 2023 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Had jij een varkensslachterij in Minecraft?
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Avondrondje aan zee vandaag.[ afbeelding ]
Nee. ik zit gewoon een stukje verderop in de stadquote:
weinig korte rokjes gezien hier en in duitsland. meeste had gewoon een spijkerbroek aanquote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef Karzai het volgende:
verder vind ik dit wel lekker weer hoor kan mij niet lang genoeg duren die bruine benen in korte rokjes
tja wat doe je daar dan ook?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
weinig korte rokjes gezien hier en in duitsland. meeste had gewoon een spijkerbroek aan
nee dat zou wat zijnquote:Op donderdag 7 september 2023 21:29 schreef Karzai het volgende:
ja ik zie de meisjes toch liever zo, niet dat ik gelijk een stijve lul van krijg
Iedereen lekker zomers.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:24 schreef Karzai het volgende:
verder vind ik dit wel lekker weer hoor kan mij niet lang genoeg duren die bruine benen in korte rokjes
waarom niet gewoon tegen ze aan gefietst?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
Oh bijna vergeten te vertellen.
Ik fietste vanmiddag bijna Dries Roelvink en zoon van zijn sokken
Toch beter mikken de volgende keer.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
jammerquote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
Woon je in zo'n tokkiebuurt dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
ik vond het uberhaupt opvallen dat er weinig zomers werd gedragen op een dag met 30 gradenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ben ik nou zo'n weirdo dat ik me echt niet zou kunnen herinneren wat de vrouwen droegen die ik tegenkwam buiten?
Was bij het Vondelpark. Dries druk aan de telefoon en lette niet op met oversteken.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woon je in zo'n tokkiebuurt dan?
Aanrijden en aanklagen.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was bij het Vondelpark. Dries druk aan de telefoon en lette niet op met oversteken.
Ik moet Dimmy toch wel gelijk geven hoor; er lopen af en toe wat mensen in afzichtelijke korte broeken rond.quote:
ja maar een leuke jongen in een korte broek wordt nog leukerquote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet Dimmy toch wel gelijk geven hoor; er lopen af en toe wat mensen in afzichtelijke korte broeken rond.
Sensueelserpentquote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een leuke jongen in een korte broek wordt nog leuker
zoiets?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet Dimmy toch wel gelijk geven hoor; er lopen af en toe wat mensen in afzichtelijke korte broeken rond.
DRAAG ER NU 1 KOMT WEL DICHTBIJ ZOOOO1!111111!1!11111413R42R413~````!quote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:44 schreef Modus het volgende:
[..]
DRAAG ER NU 1 KOMT WEL DICHTBIJ ZOOOO1!111111!1!11111413R42R413~````!
Werkt hapje nog bij IKEA?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kunnen we een date voor je inplannen met bal?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:44 schreef Modus het volgende:
[..]
DRAAG ER NU 1 KOMT WEL DICHTBIJ ZOOOO1!111111!1!11111413R42R413~````!
ja maar die is verleden tijd johquote:Op donderdag 7 september 2023 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkt hapje nog bij IKEA?
Iets anders gespot?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die is verleden tijd joh
neequote:Op donderdag 7 september 2023 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel. Ben je stiekem aan het daten?
Ik ging met 4bEEe trouwen tochquote:Op donderdag 7 september 2023 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we een date voor je inplannen met bal?
Wanneer was de laatste relatie voor jou dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef bitterbal het volgende:
ik begrijp niet hoe er mensen zijn die de ene relatie na de ander hebben
Je wil toch geen eenzaam kattenvrouwtje worden?quote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
dat gaat denk ik nooit meer gebeuren
al jaren terugquote:Op donderdag 7 september 2023 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste relatie voor jou dan?
Sommige mensen kunnen en willen gewoonweg niet alleen zijn; of staan juist heel erg open voor relaties.
neequote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je wil toch geen eenzaam kattenvrouwtje worden?
Rentenieren op Thailand zodra ze de 40 aantikt.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je wil toch geen eenzaam kattenvrouwtje worden?
In Thailand hebben ze ook poezenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rentenieren op Thailand zodra ze de 40 aantikt.
Nooit alleenquote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef bitterbal het volgende:
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 7 september 2023 21:52 schreef bitterbal het volgende:
hoe moet je elke keer weer iemand zo leuk vinden dta je er een relatie mee wilt en hoe moet een ander jou ook weer elke keer zo leuk vindenquote:
Er lopen genoeg leuke mensen rond op de wereld hoorquote:Op donderdag 7 september 2023 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe moet je elke keer weer iemand zo leuk vinden dta je er een relatie mee wilt en hoe moet een ander jou ook weer elke keer zo leuk vinden
Ja ik begrijp dus niet hoe dat überhaupt kan.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe moet je elke keer weer iemand zo leuk vinden dta je er een relatie mee wilt en hoe moet een ander jou ook weer elke keer zo leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |