SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen foto's te zien hoor.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 07-09-2023 17:44:13 ]Your beauty never ever scared me.
Mijn hond ging laatst zelfs een stuk in zee zwemmen. Doet die normaal ook nooit.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, Yuki heeft vier natte poten. Verder durfde hij het meer nog niet in
Nee @LTVDKquote:Op donderdag 7 september 2023 17:16 schreef AirwiN het volgende:
Gaat de TT over Russen die uit ramen worden gegooid?
Die van ons wil nog niet echt. Hij zag een vrouw uit het water komen en dat snapt ie al helemaal niet. Komt vanzelf, of anders niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond ging laatst zelfs een stuk in zee zwemmen. Doet die normaal ook nooit.
3,5 week naar de USAquote:Op donderdag 7 september 2023 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Veel plezier LTDKVKhoelang ga je, en waar precies heen?
Veel plezier.quote:
Lekker lang ook joh! Welk deel ga je heen?quote:
Koers is nu een heel stuk gunstiger dan vorig jaarquote:
Vergeet geen kaartje te sturen naar esnnhillsquote:
Nee ik ga daar voor de natuurquote:Op donderdag 7 september 2023 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar veel plezier LThopelijk hebben ze daar ook nog wat leuke industrieterreinen
nog best te overzien danquote:Op donderdag 7 september 2023 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koers is nu een heel stuk gunstiger dan vorig jaarNiet dat die nu zo denderend is, maar de euro is nu in ieder geval meer waard dan de dollar
Maar alles bij elkaar, dus met vlucht, autohuur, hotels, eten etc. is het ca. 1000 per week
Naar de Rockies, dus een beetje in het middenquote:Op donderdag 7 september 2023 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker lang ook joh! Welk deel ga je heen?Je bent er al eerder geweest toch
Ik heb nog nooit een kaartje vanaf vakantie gestuurdquote:Op donderdag 7 september 2023 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet geen kaartje te sturen naar esnnhills
Ja pas na de vakantie, zal hier tussendoor ook wel wat postenquote:Op donderdag 7 september 2023 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.En we verwachten wel een fotoreeks he.
Kun je nagaan hoe gewaardeerd ze zich voelt als je dan wel een kaartje naar haar stuurt.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog nooit een kaartje vanaf vakantie gestuurdJa vroeger als kind ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |