SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja? waar dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er lopen genoeg leuke mensen rond op de wereld hoor
quote:Op donderdag 7 september 2023 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Thailand hebben ze ook poezen
In een bruisende stad als Rotterdam moet je er toch bijna over struikelen?quote:
nou dat weet ik niet . meeste mensen die ik zie lopen met hun partnerquote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In een bruisende stad als Rotterdam moet je er toch bijna over struikelen?
Als ik hier de stad in loop zie ik genoeg leuke mensen.
Kan nooit dat iedereen in Rotterdam een rela heeft behalve jij.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet . meeste mensen die ik zie lopen met hun partner
Zo voelt het welquote:Op donderdag 7 september 2023 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan nooit dat iedereen in Rotterdam een rela heeft behalve jij.
Of ga avondje op terras bij Biergarten in Rotterdam zitten.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ga een keer speeddaten of vraag en vriendin of ze een leuke single kent
Hondenplaatjes vanaf nuquote:Op donderdag 7 september 2023 22:09 schreef bitterbal het volgende:
nou goed dat kattenplaatje kwan net op tijd
Komen daar veel eligible bachelors ja?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ga avondje op terras bij Biergarten in Rotterdam zitten.
Best hippe feestjesquote:Op donderdag 7 september 2023 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komen daar veel eligible bachelors ja?
Ben in Duitslandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |