Echt he, zolang je niet iemand het ziekenhuis in slaat moet alles gewoon kunnenquote:Op zondag 3 september 2023 22:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Neuken in een steeg; het moet toch ergens een keer gebeuren. Waar maakt iedereen zich zo druk over?
Die is niet wijs.quote:Op maandag 4 september 2023 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een monsterlijke tijd weer vanochtend @:onlogisch
Onwijs. Ik heb zojuist een puntgave bolus doorgetrokken. Had ik dit contact nu geweten had ik hem gefotografeerd voor je.quote:Op maandag 4 september 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We strijden gewoon door maat. Hoe is de leef in Berlijn?
Morgen een nieuwe kansquote:Op maandag 4 september 2023 09:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Onwijs. Ik heb zojuist een puntgave bolus doorgetrokken. Had ik dit contact nu geweten had ik hem gefotografeerd voor je.
Nee gelukkig niet, nou ja 1 keer wat mee geprobeerd maar zijn niet prettig zakelijk, tenminste deze mensen niet, veel geschreeuw maar uiteindelijk is het een mini markt.quote:Op maandag 4 september 2023 10:29 schreef Bezsen het volgende:
@:tarado heb jij wel eens met Israëlis te maken gehad
niet gekliktquote:Op maandag 4 september 2023 10:27 schreef Bezsen het volgende:
Dit vannacht gekeken in een hotelkamer en daarna niet kunnen slapen pff
quote:Op maandag 4 september 2023 10:24 schreef Bezsen het volgende:
Morning voetbalvrienden @:ggmm @:onlogisch @:tarado
Hallo maatquote:Op maandag 4 september 2023 10:24 schreef Bezsen het volgende:
Morning voetbalvrienden @:ggmm @:onlogisch @:tarado
Hier geen lawaai.quote:
Dat deel willen de Russen niet hebben blijkbaar.quote:Op maandag 4 september 2023 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier geen lawaai.
Uitsmijter ham/kaas.
PiebeGodquote:Op maandag 4 september 2023 12:30 schreef tong80 het volgende:
@:DutchSuomiFan1992 In de spelersbus van FC Twente
Ik moet in december waarschijnlijk een overstap in 2 uur vanaf Glasgow naar Luton (- Amsterdam) doen. Ben ik daar dan meer tijd aan kwijt met die BREXIT of is dat te doen?quote:Op maandag 4 september 2023 10:27 schreef Bezsen het volgende:
Dit vannacht gekeken in een hotelkamer en daarna niet kunnen slapen pff
Makkelijk hoor.quote:Op maandag 4 september 2023 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet in december waarschijnlijk een overstap in 2 uur vanaf Glasgow naar Luton (- Amsterdam) doen. Ben ik daar dan meer tijd aan kwijt met die BREXIT of is dat te doen?
Hulpverleningquote:Volgens het Openbaar Ministerie (OM) zouden de 31-jarige verdachten uit Hoorn en Wognum het slachtoffer hebben ontvoerd, hem hebben opgesloten in een chalet en hem hebben geslagen met een bamboestok. Ook lieten de mannen hem een vuurwapen zien en bedreigden ze hem met de dood, aldus het OM.
Volgens de advocaat van de twee verdachten was er geen sprake van ontvoering, maar van 'hulpverlening': "De man was psychisch in de war, drugsverslaafd en onder invloed van drugs en mogelijk had hij een psychose".
Op beelden van een beveiligingscamera was te zien hoe eind mei een man op klaarlichte dag onder dwang een auto in werd geduwd. Verschillende winkeliers zagen dat gebeuren. Ze zeiden tegen NH Nieuws dat de man schreeuwde en geen kant op kon.
Geen troep achterlaten hequote:Op maandag 4 september 2023 14:03 schreef KingRoland het volgende:
zometeen vondelpark @:tarado @:karina
Daar zag ik Tadic nog net voor z’n verhuizing hardlopen.quote:Op maandag 4 september 2023 14:03 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga hier uitgebreid antwoord op geven!quote:Op maandag 4 september 2023 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet in december waarschijnlijk een overstap in 2 uur vanaf Glasgow naar Luton (- Amsterdam) doen. Ben ik daar dan meer tijd aan kwijt met die BREXIT of is dat te doen?
Toch maar besloten om een dagje Edingburg erbij te doen en dan op vrijdag rechtstreeks terug te vliegenquote:Op maandag 4 september 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga hier uitgebreid antwoord op geven!
Hou er rekening mee dat je een vluchtje later gaat moeten pakken ivm vertraging, als dat niet ondoenlijk is gewoon doorzetten. Ik vloog via Luton naar Tirana en had door vertragingen zeer weinig tijd voor de overstap (uur/anderhalf uur), zeg maar met rennende Feyenoorders uit het eerste vliegtuig, en uiteindelijk had ik zelfs nog de tijd om een hapje te eten en een biertje te doen op Luton achter de douanen.
Dat zal een feest zijn geweest op aidsport lutonquote:Op maandag 4 september 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga hier uitgebreid antwoord op geven!
Hou er rekening mee dat je een vluchtje later gaat moeten pakken ivm vertraging, als dat niet ondoenlijk is gewoon doorzetten. Ik vloog via Luton naar Tirana en had door vertragingen zeer weinig tijd voor de overstap (uur/anderhalf uur), zeg maar met rennende Feyenoorders uit het eerste vliegtuig, en uiteindelijk had ik zelfs nog de tijd om een hapje te eten en een biertje te doen op Luton achter de douanen.
Moet altijd lachen hoe vliegvelden als Stansted, Luton en Southend (quote:Op maandag 4 september 2023 14:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat zal een feest zijn geweest op aidsport luton
'quote:Op maandag 4 september 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch maar besloten om een dagje Edingburg erbij te doen en dan op vrijdag rechtstreeks terug te vliegen
Terugvlucht was overboekt, aids van al die tussenaanbieders. Gelukkig bleef de heenvlucht wel staan
Ik ben vrijdag sowieso vrij dus het scheelt niksquote:Op maandag 4 september 2023 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
'
Misschien zonde van de vrije dagen, maar denk de juiste keuze. Edinbro zou heel tof moeten zijn.
Alleen al om Feyenoord-Ajax in april op een zaterdagmiddag te hebben wil ik overwinteren in de CL.quote:Op maandag 4 september 2023 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag sowieso vrij dus het scheelt niks![]()
Nog een dagje extra de overwintering in de CL vieren (makkelijk tweede).
Mijn ticket naar Madrid is geboektquote:Op maandag 4 september 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen al om Feyenoord-Ajax in april op een zaterdagmiddag te hebben wil ik overwinteren in de CL.
Is Madrid inmiddels ook al gelukt?
Nee, denk dat ik die moet overslaan. Qua tijdslijn persoonlijk en normale betaalbare reisopties bijna niet meer te doen. Hoop nog een beetje dat Rome mag, ga ik daar maar incognito een paar dagen die ouwe rotzooi bekijken.quote:Op maandag 4 september 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen al om Feyenoord-Ajax in april op een zaterdagmiddag te hebben wil ik overwinteren in de CL.
Met Rome is er ook niets mis mee, is alleen kut als je alweer moet gaan rennen daar.quote:Op maandag 4 september 2023 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik die moet overslaan. Qua tijdslijn persoonlijk en normale betaalbare reisopties bijna niet meer te doen. Hoop nog een beetje dat Rome mag, ga ik daar maar incognito een paar dagen die ouwe rotzooi bekijken.
Valt toch reuze mee? Dinsdag/woensdag heen via de trein naar Parijs en vanaf daar vliegen, donderdag terugvliegen via Mallorca, blijf je ruim onder de 200 euro.quote:Op maandag 4 september 2023 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik die moet overslaan. Qua tijdslijn persoonlijk en normale betaalbare reisopties bijna niet meer te doen. Hoop nog een beetje dat Rome mag, ga ik daar maar incognito een paar dagen die ouwe rotzooi bekijken.
Ja dat vind ik al geen normale reisopties meer.quote:Op maandag 4 september 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt toch reuze mee? Dinsdag/woensdag heen via de trein naar Parijs en vanaf daar vliegen, donderdag terugvliegen via Mallorca, blijf je ruim onder de 200 euro.
Op een zonnig terrasje genietend van je espresso La Gazzetta dello Sport lezen is underratedquote:Op maandag 4 september 2023 15:05 schreef Bezsen het volgende:
Roze sportkrantje op de kop lezen bijvoorbeeld
Mietje.quote:Op maandag 4 september 2023 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat vind ik al geen normale reisopties meer.
Trein pakken naar Parijs en vanaf CDG vliegen loont zich alleen met goedkope intercontinentale vluchten, is veel te veel moeite als je binnen Europa blijftquote:Op maandag 4 september 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt toch reuze mee? Dinsdag/woensdag heen via de trein naar Parijs en vanaf daar vliegen, donderdag terugvliegen via Mallorca, blijf je ruim onder de 200 euro.
Mwah, als het honderden euro's bespaart geen probleem mee, Thalysje is ook wel leuk joh. Maar goed, net als Dennis te Kloese wil ik altijd dubbeltje eerste rij zitten en bovendien kun je mij uren lang in een krap shuttlebusje proppen zonder bezwaar.quote:Op maandag 4 september 2023 15:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Trein pakken naar Parijs en vanaf CDG vliegen loont zich alleen met intercontinentale vluchten, is veel te veel moeite als je binnen Europa blijft
In april nog CL, dat lijkt me wat moeilijk.quote:Op maandag 4 september 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Finale is pas 1 juni hoorquote:Op maandag 4 september 2023 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
In april nog CL, dat lijkt me wat moeilijk.
Het programma wordt volgens mij opgesteld in de winterstop aan de hand van de Europese resultaten, er is in principe de dinsdag na het geplande Klassieker een speelronde CL dus daar moet dan rekening mee gehouden worden. Maakt niet uit dat die kans klein is.quote:Op maandag 4 september 2023 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
In april nog CL, dat lijkt me wat moeilijk.
Haha, die mentaliteit ken ik hoor. Had jaren geleden een goedkoop dealtje op de kop weten te tikken, retourtje CDG - Shanghai rechtstreeks met Air France, lekker op de Thalys stappen vanaf Rotterdam Centraal en doorrr. Maar voor binnen Europa lijkt het mij veel te veel moeitequote:Op maandag 4 september 2023 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, als het honderden euro's bespaart geen probleem mee, Thalysje is ook wel leuk joh. Maar goed, net als Dennis te Kloese wil ik altijd dubbeltje eerste rij zitten en bovendien kun je mij uren lang in een krap shuttlebusje proppen zonder bezwaar.
Op die manier, overwinteren kan wel maar meer dan 1 ronde erna overleven lijkt me wat moeilijk.quote:Op maandag 4 september 2023 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het programma wordt volgens mij opgesteld in de winterstop aan de hand van de Europese resultaten, er is in principe de dinsdag na het geplande Klassieker een speelronde CL dus daar moet dan rekening mee gehouden worden. Maakt niet uit dat die kans klein is.
Ez clapquote:Op maandag 4 september 2023 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met andere woorden. We winnen dit gewoon.
Stukje zelfkastijding @KingRolandquote:Op maandag 4 september 2023 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, als het honderden euro's bespaart geen probleem mee, Thalysje is ook wel leuk joh. Maar goed, net als Dennis te Kloese wil ik altijd dubbeltje eerste rij zitten en bovendien kun je mij uren lang in een krap shuttlebusje proppen zonder bezwaar.
Wikiquote:Er zijn mensen die zichzelf pijnigen zonder dat dat het een religieuze basis heeft. Het is dan vaak het gevolg van psychische problematiek.
Afgelopen januari miste ik door vertraging de laatste Thalys na de vlucht, heb ik mij zelfs nog in een nachtflixbusje gepropt om de volgende dag gewoon op werk te komenquote:Op maandag 4 september 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, die mentaliteit ken ik hoor. Had jaren geleden een goedkoop deal op de kop weten te tikken, retourtje CDG - Shanghai rechtstreeks met Air France, lekker op de Thalys stappen vanaf Rotterdam Centraal en doorrr. Maar voor binnen Europa lijkt het mij veel te veel moeite
Misschien ben ik gewoon een verwend nest, dat sluit ik niet uit
Ik had met die halve finale een retourtje Luxemburg - Marseille voor 37 euro maar ik vond die autorit van dik 3,5 uur er naartoe al intens kut.quote:Op maandag 4 september 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, die mentaliteit ken ik hoor. Had jaren geleden een goedkoop dealtje op de kop weten te tikken, retourtje CDG - Shanghai rechtstreeks met Air France, lekker op de Thalys stappen vanaf Rotterdam Centraal en doorrr. Maar voor binnen Europa lijkt het mij veel te veel moeite
Misschien ben ik gewoon een verwend nest, dat sluit ik niet uit
Die hadden het nog beter dan in een gemiddeld ryanairvliegtuig.quote:Op maandag 4 september 2023 15:34 schreef Bezsen het volgende:
Ik vlieg geen economy rot op met je jodenvervoer
Autoritjes vind ik in principe ook het ergste, ik ga niet goed op kleine afgesloten ruimtes voor een langere tijd. Maar vluchten, treinen, bussen, prima. Lekker autistisch mijn koptelefoon op en ik heb gewoon een uitknop. Tenzij er een gekkie in de buurt van mij zit.quote:Op maandag 4 september 2023 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had met die halve finale een retourtje Luxemburg - Marseille voor 37 euro maar ik vond die autorit van dik 3,5 uur er naartoe al intens kut.
Stukje luxepaard.
Hoefden bovendien geen 50 euro extra te betalen als ze te laat incheckten.quote:Op maandag 4 september 2023 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hadden het nog beter dan in een gemiddeld ryanairvliegtuig.
Ik had vorig jaar direct na een paar dagen losgaan op ADE in een rechtstreekse Flixbus terug naar Berlijn gezeten, was compleet naar de klote en werd wakker gemaakt toen ik in Berlijn aankwam. Nuchter zou ik zo'n reis nooit hebben gemaakt, dus respect dat je een Flixbus hebt kunnen fixenquote:Op maandag 4 september 2023 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afgelopen januari miste ik door vertraging de laatste Thalys na de vlucht, heb ik mij zelfs nog in een nachtflixbusje gepropt om de volgende dag gewoon op werk te komenHet maakt mij allemaal echt geen reet uit. Ik vind het altijd nog wel lastig als ik met anderen een reis boek om daar rekening mee te houden, mensen die al één kleine overstap te veel vinden en gerust 100 euro meer willen betalen. Wat moet je daar mee.
Aan de andere kant maakt deze periode waarin ik gesloopt ben na een enkeltje Amsterdam-Rotterdam met de trein mij een stuk nederiger.
Ken mensen die vanaf Rotterdam rustig naar Düsseldorf gaan reizen voor een goedkope vlucht. Tenzij je aan de grens woont prima, maar niet vanaf het westenquote:Op maandag 4 september 2023 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had met die halve finale een retourtje Luxemburg - Marseille voor 37 euro maar ik vond die autorit van dik 3,5 uur er naartoe al intens kut.
Stukje luxepaard.
Vroeger helemaal van Rotterdam naar Weeze om naar Polen te gaan met kerstquote:Op maandag 4 september 2023 15:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ken mensen die vanaf Rotterdam rustig naar Düsseldorf gaan reizen voor een goedkope vlucht. Tenzij je aan de grens woont prima, maar niet vanaf het westenVind de keren dat ik vanaf Zaventem vlieg of daar aankom al ver genoeg. Laat staan Luxemburg.
Maar goed, halve finale Conference Liek zal het wel 100% waard zijn geweest dus alsnog Restecp
Dat is anderhalf uur rijden ofzo johquote:Op maandag 4 september 2023 15:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vroeger helemaal van Rotterdam naar Weeze om naar Polen te gaan met kerst
Wat was dat kut
Het kan erger.quote:Op maandag 4 september 2023 15:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vroeger helemaal van Rotterdam naar Weeze om naar Polen te gaan met kerst
Wat was dat kut
12 uur snachts wegrijden omdat ouders bang waren vlucht van 7 uur te missenquote:Op maandag 4 september 2023 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is anderhalf uur rijden ofzo joh
Als het je überhaupt lukt om zonder kilometerslange files uit Rotterdam te komen ripquote:Op maandag 4 september 2023 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is anderhalf uur rijden ofzo joh
Ja het grote voordeel van Weeze is nou juist dat je makkelijk 40-45 minuten voordat de vlucht vertrekt kan komen aankakken.quote:Op maandag 4 september 2023 15:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
12 uur snachts wegrijden omdat ouders bang waren vlucht van 7 uur te missen
Uren op weeze wachten voordat security überhaupt wakker was
Met tientallen polen en roemenen op de grond slapen
Kkr leven was dat
Vervang Polen met Marokko en ik had precies dezelfde ervaring als kindquote:Op maandag 4 september 2023 15:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
12 uur snachts wegrijden omdat ouders bang waren vlucht van 7 uur te missen
Uren op weeze wachten voordat security überhaupt wakker was
Met tientallen polen en roemenen op de grond slapen
Kkr leven was dat
Ja maar als ik in Nijmegen woonde zou ik ook lovend over Weeze zijn hoorquote:Op maandag 4 september 2023 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het grote voordeel van Weeze is nou juist dat je makkelijk 40-45 minuten voordat de vlucht vertrekt kan komen aankakken.
Ik verbaas me altijd over Belgen op de vlucht, die dan al 2,5 / 3 uur in de auto hebben gezeten om via Schiphol te gaan vliegen (vlucht a 11 uur).quote:Op maandag 4 september 2023 15:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja maar als ik in Nijmegen woonde zou ik ook lovend over Weeze zijn hoorbegrijp mij niet verkeerd
Vanaf Rotterdam naar Weeze of Düsseldorf kan het makkelijk een groot ellende worden als er files staan
Vaak vliegen die gewoon van Brusselquote:Op maandag 4 september 2023 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd over Belgen op de vlucht, die dan al 2,5 / 3 uur in de auto hebben gezeten om via Schiphol te gaan vliegen (vlucht a 11 uur).
Zelfs voor een paar honderd verschil zou ik het nog niet doen.
Eensquote:Op maandag 4 september 2023 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
Vliegen vanaf een vliegveld dat meer dan 2 uur rijden is omdat het "goedkoper" is. Kk skeer, blijf dan thuis. Gerommel in de marge van het bestaan.
En dan bij aankomst in dorp in Polen ouders helemaal t heertje zijn als de verloren zonen en dochters uit Nederland.quote:Op maandag 4 september 2023 15:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vervang Polen met Marokko en ik had precies dezelfde ervaring als kind![]()
Ook weer zoiets, weet niet of ze er nog zijn, maar je had vroeger goedkope aanbiedingen voor rechtstreekse vluchten met KLM vanaf Schiphol.quote:Op maandag 4 september 2023 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd over Belgen op de vlucht, die dan al 2,5 / 3 uur in de auto hebben gezeten om via Schiphol te gaan vliegen (vlucht a 11 uur).
Zelfs voor een paar honderd verschil zou ik het nog niet doen.
Eensquote:Op maandag 4 september 2023 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
Vliegen vanaf een vliegveld dat meer dan 2 uur rijden is omdat het "goedkoper" is. Kk skeer, blijf dan thuis. Gerommel in de marge van het bestaan.
Dat wil je toch ook helemaal niet.quote:Op maandag 4 september 2023 16:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vaak vliegen die gewoon van Brussel
Kijk voor de grap eens naar het netwerk vanaf Brussel.quote:Op maandag 4 september 2023 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wil je toch ook helemaal niet.(Al spreek ik ze juist regelmatig die met de auto zijn gekomen.)
Tenzij je dan Emirates kunt vliegen, met je gestrekte benen in je privé hok, dan zou ik ook wel langer rijden. Anders nooit.quote:Op maandag 4 september 2023 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
Is toch prima, paar honderd euro besparen. Geef je dat weer uit aan een airporthotelletje en je reist heerlijk stressvrij.quote:Op maandag 4 september 2023 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tenzij je dan Emirates kunt vliegen, met je gestrekte benen in je privé hok, dan zou ik ook wel langer rijden. Anders nooit.
Vluchtelingen worden nog beter behandeld dan wij en in het dorp denken ze allemaal dat die vliegende Flixbussen van Ryanair lekker "luxe" is puur omdat je uit Nederland komt.quote:Op maandag 4 september 2023 16:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En dan bij aankomst in dorp in Polen ouders helemaal t heertje zijn als de verloren zonen en dochters uit Nederland.
Heb je net een mensonterende reis gemaakt om in Polen te shinen
Nee, echt traumatisch allemaal
Dan komt Emirates je halen in een limoquote:Op maandag 4 september 2023 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tenzij je dan Emirates kunt vliegen, met je gestrekte benen in je privé hok, dan zou ik ook wel langer rijden. Anders nooit.
Paps die zegt dat je een extra trui en broek moet dragen met 30+ graden zodat de flessen olijfolie uit Marokko mee de koffer in kan en onder het limiet blijftquote:Op maandag 4 september 2023 16:10 schreef Bezsen het volgende:
Ook altijd een soort hossel tussen Polen om bagage in elkaars koffer te stoppen om onder limiet te blijven
Eerste: ja. Tweede: hell no.quote:Op maandag 4 september 2023 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon Lelystad Airport opengooien. Alle Ryanair, EasyJet en Transavia-vluchten daarheen.
Als je veel van de wereld wil zien op een onderwijssalaris moet je creatief zijn met de kosten. Hoort erbij. Moeilijk doen om een paar uurtjes extra reizenquote:Op maandag 4 september 2023 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
Met een vlucht van 11 uur?quote:Op maandag 4 september 2023 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch prima, paar honderd euro besparen. Geef je dat weer uit aan een airporthotelletje en je reist heerlijk stressvrij.
Dan is de winst is toch alweer weg?quote:Op maandag 4 september 2023 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch prima, paar honderd euro besparen. Geef je dat weer uit aan een airporthotelletje en je reist heerlijk stressvrij.
Tijd krijg je nooit meer terug. Die grijpstuivers welquote:Op maandag 4 september 2023 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je veel van de wereld wil zien op een onderwijssalaris moet je creatief zijn met de kosten. Hoort erbij. Moeilijk doen om een paar uurtjes extra reizen
Als ik BER-AMS v.v. vlieg is er tegenwoordig zelden verschil tussen EasyJet, KLM en Lufthansa dus ik heb hier 100% vrede meequote:Op maandag 4 september 2023 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon Lelystad Airport opengooien. Alle Ryanair, EasyJet en Transavia-vluchten daarheen.
Ben jij Marokkaans of familie daar?quote:Op maandag 4 september 2023 16:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Paps die zegt dat je een extra trui en broek moet dragen met 30+ graden zodat de flessen olijfolie uit Marokko mee de koffer in kan en onder het limiet blijft
Wollah wat denk je zelfquote:Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij Marokkaans of familie daar?
Je maakt je druk om neerstorten maar in de auto voel je je wel veilig?quote:Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan is de winst is toch alweer weg?
Overigens vind ik vliegen sowieso kut, alleen maar wachten, wachten en nog meer wachten. Vervolgens in zo'n tube gepropt en maar hopen dat ie niet neerstort. Binnen Europa zvm met de auto, heerlijk.
2de generatie mocroquote:Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij Marokkaans of familie daar?
stukje vliegangstquote:Op maandag 4 september 2023 16:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je maakt je druk om neerstorten maar in de auto voel je je wel veilig?
Enig probleem is dat je natuurlijk niet meer wegkomt uit Lelystad als je met vertraagde Transavia-vlucht uit Faro komt om 1.30 nachts.quote:Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik BER-AMS v.v. vlieg is er tegenwoordig zelden verschil tussen EasyJet, KLM en Lufthansa dus ik heb hier 100% vrede mee
Op een onderwijssalaris zijn wellicht de grijpstuivers kostbaarder dan tijd (lol)quote:Op maandag 4 september 2023 16:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tijd krijg je nooit meer terug. Die grijpstuivers wel
Langparkeren voor 10 eurogenot net zoals een tijdlang bij Weeze het geval was.quote:Op maandag 4 september 2023 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enig probleem is dat je natuurlijk niet meer wegkomt uit Lelystad als je met vertraagde Transavia-vlucht uit Faro komt om 1.30 nachts.
Niet mijn probleem overigens
Het is Nederland dus dat gaat voor een weekje gauw richting 100.quote:Op maandag 4 september 2023 16:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Langparkeren voor 10 eurogenot net zoals een tijdlang bij Weeze.
Als Lelystad opengaat en alle budgetvluchten daarheen gaan heb ik een mooie reden om EasyJet permanent te vermijden wanneer ik terug naar NL moet vliegenquote:Op maandag 4 september 2023 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enig probleem is dat je natuurlijk niet meer wegkomt uit Lelystad als je met vertraagde Transavia-vlucht uit Faro komt om 1.30 nachts.
Niet mijn probleem overigens
Taxi's in Nederlandquote:Op maandag 4 september 2023 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde eens een keer m’n auto bij Schiphol zetten, tot ik de bedragen zag. Ik hou het dus wel bij een taxi.
Klaarblijkelijk blond om te denken dat het ook betaalbaar was voor 3 weken.
Ik betaal 5 Euro van Zaltbommel naar Den Bosch. 16 kilometer. Zit dan ook in de WAO en wordt het gesubsidieerd door het rijk. Daarom leuke TT.quote:Op maandag 4 september 2023 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Taxi's in NederlandSnelste manier om in de schuldhulpverlening te belanden
Voor een Uber in Rotterdam 35-45 euro betalen voor een stuk van 7 km genot
Ook daarom loont een airporthotelletje nog wel eens.quote:Op maandag 4 september 2023 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde eens een keer m’n auto bij Schiphol zetten, tot ik de bedragen zag. Ik hou het dus wel bij een taxi.
Klaarblijkelijk blond om te denken dat het ook betaalbaar was voor 3 weken.
Alsof het OV niet belachelijk duur is. Echt anti-genot. Altijd in het buitenland ben ik positief verrast over de prijzen omdat ik in mijn hoofd nog in het tienvoudige reken.quote:Op maandag 4 september 2023 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Taxi's in NederlandSnelste manier om in de schuldhulpverlening te belanden
Voor een Uber in Rotterdam 35-45 euro betalen voor een stuk van 7 km genot
Ik zit in een zucht op Schiphol, dus zou een beetje idioot zijn.quote:Op maandag 4 september 2023 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daarom loont een airporthotelletje nog wel eens.
Lekker man, mijn oma heeft ook zoiets. Heeft x aantal kilometers per jaar die ze "gratis" met de taxi kan afleggen, betaald door de gemeente. Die gebruikt ze voornamelijk voor haar tripjes naar het ziekenhuis, gok dat dat bij jou ook zo is?quote:Op maandag 4 september 2023 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik betaal 5 Euro van Zaltbommel naar Den Bosch. 16 kilometer. Zit dan ook in de WAO en wordt het gesubsidieerd door het rijk. Daarom leuke TT.
quote:Op maandag 4 september 2023 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof het OV niet belachelijk duur is. Echt anti-genot. Altijd in het buitenland ben ik positief verrast over de prijzen omdat ik in mijn hoofd nog in het tienvoudige reken.
Eigenlijk kan je het beste alles fietsen.
Ik schrik er altijd van hoe bizarduur het OV in Nederland is. Het loont vaak gewoon niet meer om met het OV te reizen, tenzij je met de auto bent en een P+R gaat pakken. Anders mag je je blauw betalen aan de parkeerautomaten.quote:Op maandag 4 september 2023 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof het OV niet belachelijk duur is. Echt anti-genot. Altijd in het buitenland ben ik positief verrast over de prijzen omdat ik in mijn hoofd nog in het tienvoudige reken.
Eigenlijk kan je het beste alles fietsen.
Zeg je nu dat je dik bent?quote:Op maandag 4 september 2023 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit in een zucht op Schiphol, dus zou een beetje idioot zijn.
Ik denk dat jij ook iets korter en lichter vliegt.
Lekker logistiek probleempje hier inderdaad, bovendien zijn de treinen vaak propvol. Traject Utrecht-Rotterdam gebruiken ze zelfs nog van die ranzige oude treinen, de volgepropte stoomtrein in Cambodja is nog comfortabeler. En dan heb je nog de metro in Rotterdam waar je doorgaans vaker met dan zonder steekwonden uitstapt.quote:Op maandag 4 september 2023 16:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik schrik er altijd van hoe bizarduur het OV in Nederland is. Het loont vaak gewoon niet meer om met het OV te reizen, tenzij je met de auto bent en een P+R gaat pakken. Anders mag je je blauw betalen aan de parkeerautomaten.
Beter gewoon fietsen idd
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet toch iets lekker vast kunnen houden.
Dat gaat vanaf deze week veranderenquote:Op maandag 4 september 2023 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker logistiek probleempje hier inderdaad, bovendien zijn de treinen vaak propvol.
Las ik nou dat je nog last hebt van die Dengue?quote:Op maandag 4 september 2023 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker logistiek probleempje hier inderdaad, bovendien zijn de treinen vaak propvol. Traject Utrecht-Rotterdam gebruiken ze zelfs nog van die ranzige oude treinen, de volgepropte stoomtrein in Cambodja is nog comfortabeler. En dan heb je nog de metro in Rotterdam waar je doorgaans vaker met dan zonder steekwonden uitstapt.
Klopt. Vooral "de laatste" tijd naar het Jeroen Boschziekenhuis. Laatste paar jaar, voor m'n hartklachten/operatie, ook regelmatig naar de Albert Heijn een kilometer verderop. Dat laatste hoeft gelukkig niet meerquote:Op maandag 4 september 2023 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker man, mijn oma heeft ook zoiets. Heeft x aantal kilometers per jaar die ze "gratis" met de taxi kan afleggen, betaald door de gemeente. Die gebruikt ze voornamelijk voor haar tripjes naar het ziekenhuis, gok dat dat bij jou ook zo is?
Ja helaas wel, alhoewel het inmiddels echt aan de beterende hand is, vandaag voor het eerst weer een dagje serieus naar werk geweest. Maar qua vermoeidheid en spierpijn is het nog wel naar, het voelt alsof ik 70 ben. Van een treinreisje of een halfuurtje wandelen ben ik echt bekaf.quote:Op maandag 4 september 2023 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Las ik nou dat je nog last hebt van die Dengue?
Klote wel, er schijnen wat verschillende vormen van te zijn, ik was er toch vrij snel vanaf, een week plat en nog een week herstellen, dat was het wel.quote:Op maandag 4 september 2023 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja helaas wel, alhoewel het inmiddels echt aan de beterende hand is, vandaag voor het eerst weer een dagje serieus naar werk geweest. Maar qua vermoeidheid en spierpijn is het nog wel naar, het voelt alsof ik 70 ben. Van een treinreisje of een halfuurtje wandelen ben ik echt bekaf.
Tot morgen.quote:Op maandag 4 september 2023 17:30 schreef tong80 het volgende:
Gehaktbal met rodekool, aardappelen en appelmoes.
Tot morgen brothers and sister.
Ik las dat zo’n 25% langdurige klachten eraan overhoudt maar dan zit je wel wetenschappelijke artikelen uit Nepal door te bladeren, het is jammer dat er in de meeste westerse landen nauwelijks onderzoek is gedaan, laat staan over lange termijn klachten. Strontvervelend want voor iedere goede dag krijg ik er twee slechte terug, maakt het heel moeilijk in te schatten of ik rustig moet gaan opbouwen of juist langer rust moet houden. Terwijl ik dolgraag weer gewoon wil werken en een beetje ritme wil opbouwen qua sport/activiteiten, maar dat zit er nog niet in.quote:Op maandag 4 september 2023 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klote wel, er schijnen wat verschillende vormen van te zijn, ik was er toch vrij snel vanaf, een week plat en nog een week herstellen, dat was het wel.
Lekker hoor! Ik zat vanmiddag nog even op balkon, heerlijk weer.quote:Op maandag 4 september 2023 14:03 schreef KingRoland het volgende:
Wat balen zeg, klinkt een beetje als de ziekte van Pfeiffer met zo een lange nasleep en moeheid.quote:Op maandag 4 september 2023 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las dat zo’n 25% langdurige klachten eraan overhoudt maar dan zit je wel wetenschappelijke artikelen uit Nepal door te bladeren, het is jammer dat er in de meeste westerse landen nauwelijks onderzoek is gedaan, laat staan over lange termijn klachten. Strontvervelend want voor iedere goede dag krijg ik er twee slechte terug, maakt het heel moeilijk in te schatten of ik rustig moet gaan opbouwen of juist langer rust moet houden. Terwijl ik dolgraag weer gewoon wil werken en een beetje ritme wil opbouwen qua sport/activiteiten, maar dat zit er nog niet in.
Vitamine D3 supplement nemen voor de zekerheidquote:Op maandag 4 september 2023 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las dat zo’n 25% langdurige klachten eraan overhoudt maar dan zit je wel wetenschappelijke artikelen uit Nepal door te bladeren, het is jammer dat er in de meeste westerse landen nauwelijks onderzoek is gedaan, laat staan over lange termijn klachten. Strontvervelend want voor iedere goede dag krijg ik er twee slechte terug, maakt het heel moeilijk in te schatten of ik rustig moet gaan opbouwen of juist langer rust moet houden. Terwijl ik dolgraag weer gewoon wil werken en een beetje ritme wil opbouwen qua sport/activiteiten, maar dat zit er nog niet in.
Mijn zwager zei ook al dat het hem daar aan deed denken. Ben al blij zat dat ik niet meer het futloze heb, dat depressieve gevoel was vreselijk, in ieder geval maak ik weer een blije sociale indruk.quote:Op maandag 4 september 2023 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat balen zeg, klinkt een beetje als de ziekte van Pfeiffer met zo een lange nasleep en moeheid.
Was het vandaag met werk wel enigszins vol te houden?
Zoals je het omschrijft lijkt me een werkdag best pittig, ik hoop met je mee dat het steeds stukken beter gaat.quote:Op maandag 4 september 2023 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn zwager zei ook al dat het hem daar aan deed denken. Ben al blij zat dat ik niet meer het futloze heb, dat depressieve gevoel was vreselijk, in ieder geval maak ik weer een blije sociale indruk.
Werk ging goed, aardig dat je het vraagtsowieso een fijn gevoel om weer wat nuttigs te doen en lekker onder de collega’s te zijn, nu hopen dat de terugslag meevalt zodat ik weer vaker die kant op kan.
ik ben er even tussenuitquote:Op maandag 4 september 2023 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:KingRoland kun jij PietjePuk even van wat advies voorzien in zijn nieuwe topic in WGR
Ik ook, tot morgenquote:Op maandag 4 september 2023 20:14 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar de gele kanarie
@:erasmus @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer
Kibbeling, bruine bol, banaan, mandarijn.quote:
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kibbeling, bruine bol, banaan, mandarijn.
29 graden.quote:
Ik hoop dat je stikt in je patat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef KingRoland het volgende:
ben nu in Rotterdam en om precies te zijn bij een Bram Ladage
@:gurneyisbestoke @:caland @:erasmus @:wereldgozer
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef KingRoland het volgende:
Geniet er lekker van!quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef KingRoland het volgende:
Papzakquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef KingRoland het volgende:
Wat een hoelahoela naam.quote:T-Mobile en Tele2 heten voortaan Odido (spreek uit: o-díé-do).
Reden om over te stappen. Ik zit bij Odido blijkbaar, voorheen Tele2.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een hoelahoela naam.
Gelukkig zit ik bij Vodafone.
Heb jij ook een hoelahoela telefoon?quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Reden om over te stappen. Ik zit bij Odido blijkbaar, voorheen Tele2.
Zelfs forum moderator @onlogisch gaat de verstandige kant op en kiest voor een iphonequote:Op dinsdag 5 september 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook een hoelahoela telefoon?
@:onlogisch
Al aan het luisteren naar het podcastje van Egmond en Krabby? Erg vermakelijk stukje over de totale ontkenningsfase waarin Ajax-supporters zich lijken te bevinden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs forum moderator @:onlogisch gaat de verstandige kant op en kiest voor een iphone
Dit is heugelijk nieuws!quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs forum moderator @:onlogisch gaat de verstandige kant op en kiest voor een iphone
Let Sven cook!!!quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al aan het luisteren naar het podcastje van Egmond en Krabby? Erg vermakelijk stukje over de totale ontkenningsfase waarin Ajax-supporters zich lijken te bevinden.
Dit zei hij ook een half jaar geleden, maar ik heb er nu wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hebben ze weer eens onongelijk. Een beetje Ajacied weet dat dit desastreus kan gaan worden. Zeg maar Feijenoord beleid van de afgelopen 30 jaar. Huilende terminale supporters op brancard omdat ze maar één keer in hun leven getuigen kunnen zijn van een kampioenschap. Ik distancier me niet maar ben momenteel niet rouwig. Laat de boel maar helemaal naar de klote gaan.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al aan het luisteren naar het podcastje van Egmond en Krabby? Erg vermakelijk stukje over de totale ontkenningsfase waarin Ajax-supporters zich lijken te bevinden.
Ooooooooooo Dildo jalalala jalalalaquote:Op dinsdag 5 september 2023 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een hoelahoela naam.
Gelukkig zit ik bij Vodafone.
Ik doe alleen iPhone. Altijd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook een hoelahoela telefoon?
@:onlogisch
“Wij in Rotterdam herkennen de signalen als het mis gaat, maar in Amsterdam kunnen ze het niet voorstellen dat er nu een Duitser aan de macht is die gewoon onzin lult”quote:
— 2 dagen geledenquote:Sven Mislintat: 'Ajax is nu veel uitgebalanceerder. We hebben het geflikt'
Rotterdammers hebben idd betere ervaringen met Duitsers.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Wij in Rotterdam herkennen de signalen als het mis gaat, maar in Amsterdam kunnen ze het niet voorstellen dat er nu een Duitser aan de macht is die gewoon onzin lult”
Grieks besteld.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Ik ben net even in een telefoonwinkel geweest om te kijken en het formaat te vergelijken met mijn huidige telefoon. Uiteraard wacht ik even op volgende week dinsdag, dan zal de nieuwe 15 gepresenteerd worden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zei hij ook een half jaar geleden, maar ik heb er nu wel vertrouwen in.
Ik zet in op rood.
Thaise wokschotel met teriyakiquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Was dit voor of na mijn bericht over je uitstelgedrag?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben net even in een telefoonwinkel geweest om te kijken en het formaat te vergelijken met mijn huidige telefoon. Uiteraard wacht ik even op volgende week dinsdag, dan zal de nieuwe 15 gepresenteerd worden.
Voor jouw berichtquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dit voor of na mijn bericht over je uitstelgedrag?
Welke kleur zou je willen?
Geen idee, schotel met van alles.quote:
Kalm aan. Tot morgen, Tong.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:24 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen luitjesNieuwe kussens gekocht. Dus rustig rusten moet gaan lukken.
Ah, de herpesschotelquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, schotel met van alles.
Ja, eet smakelijk, Roman Roy.quote:
quote:
Pohhhquote:
Die heet echt overal hetzelfde hequote:
Hallo maat. Hoe is de leef?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan mag je vanavond wel een extra uurtje hardlopen.
Ik had er nog nooit van gehoord. Bij deze genoteerd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heet echt overal hetzelfde heIs wel OPPERST genot.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:24 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen luitjesNieuwe kussens gekocht. Dus rustig rusten moet gaan lukken.
Zonnestraaltje. Hoe is het?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan mag je vanavond wel een extra uurtje hardlopen.
Wel hermes danquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Bij deze genoteerd.
Hier gebeuren dingen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slaap lekker ouwe reus, tot morgen!
Ik vrees van niet. (Behalve de sjaaltjes en zoon van Zeus dan.)quote:
Fijn om te horen dat het weer beter gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Het gaat eigenlijk wel weer goedHet leven lachte me even wat minder toe.
Wat rot van de mindere periode, fijn dat het weer beter gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg altijd zo; als het leven je even wat minder toelacht, lach het leven zelve dan maar volop uit!quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Blij om te horen dat alles gucci gaat maatquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Ruuuuun Forest ruuuuuuuuunquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom thuis ouwe reus.
The Green Milequote:Op dinsdag 5 september 2023 18:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom thuis ouwe reus.
Ijsgodquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Goede week om de perenijsjes op te maken @:Coco
Dislikequote:Op dinsdag 5 september 2023 19:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Dombohetolifantje1 J Dilla-music.
Geproduceerd door een leukere Jaydee.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Dombohetolifantje1 J Dilla-music.
Klinkt leuk, laat maar zien.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan heb ik voor jou alleen nog 2girls1cup.mp4 in de aanbieding.
https://2girls1cup.ca/quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, laat maar zien.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, laat maar zien.
Dombo is er nog mee bezigquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Eigenlijk, als je goed kijkt ziet het er allemaal uit als popcorn.
Nooit the fuss begrepen.
@Kukelecucktsju10 dat was een mooie documentaire. Bedankt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Eigenlijk, als je goed kijkt ziet het er allemaal uit als popcorn.
Nooit the fuss begrepen.
wel respect dat je die video zo lang hebt vermedenquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Kukelecucktsju10 dat was een mooie documentaire. Bedankt.
ik zit in het rauwprocesquote:
Goed om te horen xquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10
Gênant.
Bedankt voor je post. Omdat ik vandaag naar de huisarts ben heb ik een vrije dag opgenomen, zal ik pas morgen je bericht lezen en beantwoorden. Excuses alvast hiervoorquote:Op woensdag 6 september 2023 08:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die een out of office melding instellen wanneer zij de volgende dag gewoon weer aan het werk gaan.
Liefkozend een idiootje.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:07 schreef Oriente het volgende:
Gunnery wordt hard aangepakt door Harvard
Hier standaard dezelfde mensen voor zakelijk contact die enkel en alleen ziek worden op woe- en vrijdag. Altijd meteen weten dat het max één dag duurt. En heel toevallig is het dan al-tijd enorm mooi weer. Ik wens ze dan een fijne dag op het strand.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die een out of office melding instellen wanneer zij de volgende dag gewoon weer aan het werk gaan.
Wat kan die moderator @onlogisch hard werken, hè.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:11 schreef Caland het volgende:
[ Bericht 48% gewijzigd door onlogisch op 06-09-2023 09:09:37 (doe normaal) ]
[ Bericht 13% gewijzigd door onlogisch op 06-09-2023 09:09:48 (quote op edit) ]
[ afbeelding ]
Je bent een forumbeest of je bent het niet hequote:Op woensdag 6 september 2023 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat kan die moderator @:onlogisch hard werken, hè.
Net 9 uur geweest.
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent een forumbeest of je bent het niet he
Graadje of 23-25 en weinig regen, iets van 6-7 zonuren per dag. Prima dus, maar niet extreem warmquote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
Ik wil eind oktober nog even kort op vakantie, iemand enig idee of de Canarische eilanden dan een redelijke garantie zijn op lekker weer?
https://www.wunderground.(...)/GCLP/date/2022-10-4quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
Ik wil eind oktober nog even kort op vakantie, iemand enig idee of de Canarische eilanden dan een redelijke garantie zijn op lekker weer?
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.wunderground.(...)/GCLP/date/2022-10-4
Wel het walgelijke imperial systemKut yanks. Maar oktober ziet er goed uit maat
Lekker weer zeker, alleen het zeewater kan misschien iets te koud zijn (afhankelijk van de avonden).quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
Zwemmen is wel leuk maar niet in de zee.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker weer zeker, alleen het zeewater kan misschien iets te koud zijn (afhankelijk van de avonden).
Als je niet van plan was om te zwemmen maakt dat geen flikker uit natuurlijk
Wtf.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwemmen is wel leuk maar niet in de zee.
Stukje luxepaard.
Ik adviseer je verder in de winter te gaan, dan is het contrast nog meer genot. Ik ben dol op Tenerife en in januari zijn de vluchten nogal goedkoop.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
Toen had ik een vrijgezellenfeest daar dus werd genoeg gesnorkeld inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Jij had het trouwens rond maart over snorkelen of duiken op Ibiza. Ouwe jokkebrok.
Had je een badmuts op?quote:Op woensdag 6 september 2023 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen had ik een vrijgezellenfeest daar dus werd genoeg gesnorkeld inderdaad.
Ben een beetje gebonden aan haar vakantie helaas, had ik al gezien. Misschien gokken op last minutes maar lijkt me ook wat riskant buiten de zomer.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik adviseer je verder in de winter te gaan, dan is het contrast nog meer genot. Ik ben dol op Tenerife en in januari zijn de vluchten nogal goedkoop.
Maar ook in oktober dikke prima, hoor. Hou rekening ermee dat de laatste week van oktober regio noord vakantie heeft dus dat vluchtprijzen kunnen tegenvallen.
Nee daar zwemt die sloerie in het Oostblok mee.quote:
haar vakantie? Bloeit er iets @Caland ?????quote:Op woensdag 6 september 2023 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een beetje gebonden aan haar vakantie helaas, had ik al gezien. Misschien gokken op last minutes maar lijkt me ook wat riskant buiten de zomer.
Ik heb al een tijdje een redelijk vaste scharrel. Een prela heet dat heb ik laatst geleerd.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haar vakantie? Bloeit er iets @:Caland ?????
VERTEL ONS ALLES.
Ik moet vandaag na het werk voor de derde keer terug naar de Apple Store voor exact hetzelfde defect aan mijn AirPods Proquote:
Wat leuk. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 september 2023 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een redelijk vaste scharrel. Een prela heet dat heb ik laatst geleerd.
airpodsquote:Op woensdag 6 september 2023 09:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik moet vandaag na het werk voor de derde keer terug naar de Apple Store voor exact hetzelfde defect aan mijn AirPods Pro![]()
![]()
/KLB
Ja.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heerlijke dingen als ze werken.
Dat laatste is dus een probleem.
kijk de stukprijs en de hoeveelheid gezeik die je er mee hebt nog eens naquote:Op woensdag 6 september 2023 09:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heerlijke dingen als ze werken.
Dat laatste is dus een probleem.
ben jij er zo een die het dan altijd in die fase laat?quote:Op woensdag 6 september 2023 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een redelijk vaste scharrel. Een prela heet dat heb ik laatst geleerd.
Je zou denken dat het bij een nieuwe generatie (2de gen Pro) opgelost zou zijn.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kijk de stukprijs en de hoeveelheid gezeik die je er mee hebt nog eens na
timisoara, portoquote:Op woensdag 6 september 2023 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik organiseer het vriendenweekje weg eind april en ik overweeg knakenvliegtijden er doorheen te duwen zodat we enigszins betaalbaar naar Cyprus of Sicilië kunnen.
Albanië leek mij ook leuk maar daar valt weer geen fatsoenlijke Airbnb te vinden voor negen, en vermoedelijk cancelen ze daar toch de dag van te voren voor een beter bod.
Iemand nog leuke suggesties? Gezien de periode van schoolvakanties zijn plekken die geïnfecteerd worden door Nederlanders (Mallorca, Ibiza) uitgesloten
Onderwijsmeisje?quote:Op woensdag 6 september 2023 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een beetje gebonden aan haar vakantie helaas, had ik al gezien. Misschien gokken op last minutes maar lijkt me ook wat riskant buiten de zomer.
Moet het er warm zijn of is dat geen vereiste?quote:Op woensdag 6 september 2023 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik organiseer het vriendenweekje weg eind april en ik overweeg knakenvliegtijden er doorheen te duwen zodat we enigszins betaalbaar naar Cyprus of Sicilië kunnen.
Albanië leek mij ook leuk maar daar valt weer geen fatsoenlijke Airbnb te vinden voor negen, en vermoedelijk cancelen ze daar toch de dag van te voren voor een beter bod.
Iemand nog leuke suggesties? Gezien de periode van schoolvakanties zijn plekken die geïnfecteerd worden door Nederlanders (Mallorca, Ibiza) uitgesloten
niet eens, je negeert de bekende problemen in je huidige (koper/verkoper)relatiequote:Op woensdag 6 september 2023 09:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je zou denken dat het bij een nieuwe generatie (2de gen Pro) opgelost zou zijn.
MAAR NEE! Weer in de maling genomen.
Wat toevallig, volgende maand doe ik ook een week Albanië met de vriendengroep (in Nederland).quote:Op woensdag 6 september 2023 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon via booking.com, moeten zij het fixen. Die zigeuners waren rond die finale ook doodsbang dat we daar klachten gingen neerleggen.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zo’n beetje de hele Canarische eilanden vluchten uitgestippeld voor aankomende kerstvakantie, namelijk, dus eventueel kan je dan met je(p)rela gaanquote:Op woensdag 6 september 2023 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kinderopvang, weet niet of dat onder onderwijs valt.
Gurney blijft de kerstvakantie promoten.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zo’n beetje de hele Canarische eilanden vluchten uitgestippeld voor aankomende kerstvakantie, namelijk, dus eventueel kan je dan met je(p)rela gaan
Zelf besloten het helemaal anders te gaan doen, ik ga naar het land waar Ajax is opgericht. Maar vooral het buurland Jordanië trekt mij.
Ik loop nu met de Sony WH-1000XM5 rond voor mijn active noise cancelling behoeftes maar voel mij een beetje ongemakkelijk daarmee. Gebruik dat normaal gesproken alleen thuis, vliegtuig/trein en op kantoor.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet eens, je negeert de bekende problemen in je huidige (koper/verkoper)relatie
bekend probleem
Ja vereiste, anderhalf jaar terug deden we Kreta en hadden we een relatief afgelegen huisje met een eigen zwembad, dat was een groot succes dus die formule wil ik niet aanpassen. Wel iets anders dan een Grieks eiland.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moet het er warm zijn of is dat geen vereiste?
Maar niet genaaid door dat ze op het laatste moment je accommodatie gingen cancelen?quote:Op woensdag 6 september 2023 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon via booking.com, moeten zij het fixen. Die zigeuners waren rond die finale ook doodsbang dat we daar klachten gingen neerleggen.
Toeters wat een prijs die Sony.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik loop nu met de Sony WH-1000XM5 rond voor mijn active noise cancelling behoeftes maar voel mij een beetje ongemakkelijk daarmee. Gebruik dat normaal gesproken alleen thuis, vliegtuig/trein en op kantoor.
Heb jij tips voor oordopjes met goede ANC?
Als Porto een optie is, dan raad ik je Lissabon ook zeker aan. Of wellicht Madeira, iets verder vliegen wel.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja vereiste, anderhalf jaar terug deden we Kreta en hadden we een relatief afgelegen huisje met een eigen zwembad, dat was een groot succes dus die formule wil ik niet aanpassen. Wel iets anders dan een Grieks eiland.
Voor Cyprus en Sicilië heb ik de huisjes al maar voor Cyprus dus teringvluchttijden, en Sicilië is bij elkaar aan de dure kant. Voor mij allemaal geen issue maar er zal vast iemand klagen, en door de vluchttijden zal Cyprus wel extra regelstress leveren. Dus alternatieven (zoals Porto van @:atypisch ) zijn welkom
Je bent autist of je bent het niet.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toeters wat een prijs die Sony.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Madeira met een groep vrienden. Nee toch.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als Porto een optie is, dan raad ik je Lissabon ook zeker aan. Of wellicht Madeira, iets verder vliegen wel.
Nee ik had wat reserve-opties geboekt omdat we die geluiden ook meekregen. Uiteindelijk werd er één geannuleerd (die ik eigenlijk niet eens meer nodig had). Meteen een geschil bij booking ingediend, begon die zigeuner mij te appen dat hij dan mijn hotelkosten moest betalen, dat niet kon en of ik niet alsjeblieft zelf wilde annuleren.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Maar niet genaaid door dat ze op het laatste moment je accommodatie gingen cancelen?
Het was een kleine referentie naar de finale toen ieder appartement wat je boekte plots dicht ging wegens ‘lekkage’ en vervolgens op een andere naam voor het tienvoudige online kwam te staan.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat toevallig, volgende maand doe ik ook een week Albanië met de vriendengroep (in Nederland).
Alles is al geboekt via AirBnB en nu ik dit lees zakt de moed er wel bij mij in.
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je bent autist of je bent het niet.Een goeie koptelefoon is op een auto (en iPhone) na wel het beste ding om te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al 3 koptelefoons verder. Niks volstaat aan bas, maar 300 is me te gortig.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Good to know, thanks man. Even in de groep gooien of het misschien niet handiger is om ook iets via booking.com te boeken en de AirBnB als plan B aan te houden.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik had wat reserve-opties geboekt omdat we die geluiden ook meekregen. Uiteindelijk werd er één geannuleerd (die ik eigenlijk niet eens meer nodig had). Meteen een geschil bij booking ingediend, begon die zigeuner mij te appen dat hij dan mijn hotelkosten moest betalen, dat niet kon en of ik niet alsjeblieft zelf wilde annuleren.
Dat gedaan in ruil voor een middagje gratis bier in Tirana, was best een aardige oplichter nog.
ga fietsenquote:Op woensdag 6 september 2023 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Madeira met een groep vrienden. Nee toch.
Denk het liefste oplichtvolk van de wereld. Zouden een bedankje achterlaten wanneer ze je airpods stelen.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik had wat reserve-opties geboekt omdat we die geluiden ook meekregen. Uiteindelijk werd er één geannuleerd (die ik eigenlijk niet eens meer nodig had). Meteen een geschil bij booking ingediend, begon die zigeuner mij te appen dat hij dan mijn hotelkosten moest betalen, dat niet kon en of ik niet alsjeblieft zelf wilde annuleren.
Dat gedaan in ruil voor een middagje gratis bier in Tirana, was best een aardige oplichter nog.
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een goeie koptelefoon is op een auto (en iPhone) na wel het beste ding om te hebben.
Ik ben al 3 koptelefoons verder. Niks volstaat aan bas, maar 300 is me te gortig.
Ik vond het ook ontzettend lieve mensen daar. Ga ook absoluut nog een keer terug naar Albanie.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk het liefste oplichtvolk van de wereld. Zouden een bedankje achterlaten wanneer ze je airpods stelen.
Gewoon kijken of ze niet 1 a 2 reviews hebben, als dat niet zo is komt het sowieso wel goed.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Good to know, thanks man. Even in de groep gooien of het misschien niet handiger is om ook iets via booking.com te boeken en de AirBnB als plan B aan te houden.
Idem.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het ook ontzettend lieve mensen daar. Ga ook absoluut nog een keer terug naar Albanie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |