Zwemmen is wel leuk maar niet in de zee.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker weer zeker, alleen het zeewater kan misschien iets te koud zijn (afhankelijk van de avonden).
Als je niet van plan was om te zwemmen maakt dat geen flikker uit natuurlijk
Wtf.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwemmen is wel leuk maar niet in de zee.
Stukje luxepaard.
Ik adviseer je verder in de winter te gaan, dan is het contrast nog meer genot. Ik ben dol op Tenerife en in januari zijn de vluchten nogal goedkoop.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
Ik wil eind oktober nog even kort op vakantie, iemand enig idee of de Canarische eilanden dan een redelijke garantie zijn op lekker weer?
Toen had ik een vrijgezellenfeest daar dus werd genoeg gesnorkeld inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Jij had het trouwens rond maart over snorkelen of duiken op Ibiza. Ouwe jokkebrok.
Had je een badmuts op?quote:Op woensdag 6 september 2023 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen had ik een vrijgezellenfeest daar dus werd genoeg gesnorkeld inderdaad.
Ben een beetje gebonden aan haar vakantie helaas, had ik al gezien. Misschien gokken op last minutes maar lijkt me ook wat riskant buiten de zomer.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik adviseer je verder in de winter te gaan, dan is het contrast nog meer genot. Ik ben dol op Tenerife en in januari zijn de vluchten nogal goedkoop.
Maar ook in oktober dikke prima, hoor. Hou rekening ermee dat de laatste week van oktober regio noord vakantie heeft dus dat vluchtprijzen kunnen tegenvallen.
Nee daar zwemt die sloerie in het Oostblok mee.quote:
haar vakantie? Bloeit er iets @Caland ?????quote:Op woensdag 6 september 2023 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een beetje gebonden aan haar vakantie helaas, had ik al gezien. Misschien gokken op last minutes maar lijkt me ook wat riskant buiten de zomer.
Ik heb al een tijdje een redelijk vaste scharrel. Een prela heet dat heb ik laatst geleerd.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haar vakantie? Bloeit er iets @:Caland ?????
VERTEL ONS ALLES.
Ik moet vandaag na het werk voor de derde keer terug naar de Apple Store voor exact hetzelfde defect aan mijn AirPods Proquote:
Wat leuk. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 september 2023 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een redelijk vaste scharrel. Een prela heet dat heb ik laatst geleerd.
airpodsquote:Op woensdag 6 september 2023 09:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik moet vandaag na het werk voor de derde keer terug naar de Apple Store voor exact hetzelfde defect aan mijn AirPods Pro![]()
![]()
/KLB
Ja.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
Ik wil eind oktober nog even kort op vakantie, iemand enig idee of de Canarische eilanden dan een redelijke garantie zijn op lekker weer?
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heerlijke dingen als ze werken.
Dat laatste is dus een probleem.
kijk de stukprijs en de hoeveelheid gezeik die je er mee hebt nog eens naquote:Op woensdag 6 september 2023 09:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heerlijke dingen als ze werken.
Dat laatste is dus een probleem.
ben jij er zo een die het dan altijd in die fase laat?quote:Op woensdag 6 september 2023 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een redelijk vaste scharrel. Een prela heet dat heb ik laatst geleerd.
Je zou denken dat het bij een nieuwe generatie (2de gen Pro) opgelost zou zijn.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kijk de stukprijs en de hoeveelheid gezeik die je er mee hebt nog eens na
timisoara, portoquote:Op woensdag 6 september 2023 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik organiseer het vriendenweekje weg eind april en ik overweeg knakenvliegtijden er doorheen te duwen zodat we enigszins betaalbaar naar Cyprus of Sicilië kunnen.
Albanië leek mij ook leuk maar daar valt weer geen fatsoenlijke Airbnb te vinden voor negen, en vermoedelijk cancelen ze daar toch de dag van te voren voor een beter bod.
Iemand nog leuke suggesties? Gezien de periode van schoolvakanties zijn plekken die geïnfecteerd worden door Nederlanders (Mallorca, Ibiza) uitgesloten
Onderwijsmeisje?quote:Op woensdag 6 september 2023 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een beetje gebonden aan haar vakantie helaas, had ik al gezien. Misschien gokken op last minutes maar lijkt me ook wat riskant buiten de zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |