quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:24 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen luitjesNieuwe kussens gekocht. Dus rustig rusten moet gaan lukken.
Zonnestraaltje. Hoe is het?quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan mag je vanavond wel een extra uurtje hardlopen.
Wel hermes danquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Bij deze genoteerd.
Hier gebeuren dingen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slaap lekker ouwe reus, tot morgen!
Ik vrees van niet. (Behalve de sjaaltjes en zoon van Zeus dan.)quote:
Fijn om te horen dat het weer beter gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Het gaat eigenlijk wel weer goedHet leven lachte me even wat minder toe.
Wat rot van de mindere periode, fijn dat het weer beter gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg altijd zo; als het leven je even wat minder toelacht, lach het leven zelve dan maar volop uit!quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Blij om te horen dat alles gucci gaat maatquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Ruuuuun Forest ruuuuuuuuunquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom thuis ouwe reus.
The Green Milequote:Op dinsdag 5 september 2023 18:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom thuis ouwe reus.
Ijsgodquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Goede week om de perenijsjes op te maken @:Coco
Dislikequote:Op dinsdag 5 september 2023 19:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Dombohetolifantje1 J Dilla-music.
Geproduceerd door een leukere Jaydee.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Dombohetolifantje1 J Dilla-music.
Klinkt leuk, laat maar zien.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan heb ik voor jou alleen nog 2girls1cup.mp4 in de aanbieding.
https://2girls1cup.ca/quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, laat maar zien.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, laat maar zien.
Dombo is er nog mee bezigquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Eigenlijk, als je goed kijkt ziet het er allemaal uit als popcorn.
Nooit the fuss begrepen.
@Kukelecucktsju10 dat was een mooie documentaire. Bedankt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Eigenlijk, als je goed kijkt ziet het er allemaal uit als popcorn.
Nooit the fuss begrepen.
wel respect dat je die video zo lang hebt vermedenquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Kukelecucktsju10 dat was een mooie documentaire. Bedankt.
ik zit in het rauwprocesquote:
Goed om te horen xquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10
Gênant.
Bedankt voor je post. Omdat ik vandaag naar de huisarts ben heb ik een vrije dag opgenomen, zal ik pas morgen je bericht lezen en beantwoorden. Excuses alvast hiervoorquote:Op woensdag 6 september 2023 08:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die een out of office melding instellen wanneer zij de volgende dag gewoon weer aan het werk gaan.
Liefkozend een idiootje.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:07 schreef Oriente het volgende:
Gunnery wordt hard aangepakt door Harvard
Hier standaard dezelfde mensen voor zakelijk contact die enkel en alleen ziek worden op woe- en vrijdag. Altijd meteen weten dat het max één dag duurt. En heel toevallig is het dan al-tijd enorm mooi weer. Ik wens ze dan een fijne dag op het strand.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die een out of office melding instellen wanneer zij de volgende dag gewoon weer aan het werk gaan.
Wat kan die moderator @onlogisch hard werken, hè.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:11 schreef Caland het volgende:
[ Bericht 48% gewijzigd door onlogisch op 06-09-2023 09:09:37 (doe normaal) ]
[ Bericht 13% gewijzigd door onlogisch op 06-09-2023 09:09:48 (quote op edit) ]
[ afbeelding ]
Je bent een forumbeest of je bent het niet hequote:Op woensdag 6 september 2023 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat kan die moderator @:onlogisch hard werken, hè.
Net 9 uur geweest.
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent een forumbeest of je bent het niet he
Graadje of 23-25 en weinig regen, iets van 6-7 zonuren per dag. Prima dus, maar niet extreem warmquote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
Ik wil eind oktober nog even kort op vakantie, iemand enig idee of de Canarische eilanden dan een redelijke garantie zijn op lekker weer?
https://www.wunderground.(...)/GCLP/date/2022-10-4quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
Ik wil eind oktober nog even kort op vakantie, iemand enig idee of de Canarische eilanden dan een redelijke garantie zijn op lekker weer?
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.wunderground.(...)/GCLP/date/2022-10-4
Wel het walgelijke imperial systemKut yanks. Maar oktober ziet er goed uit maat
Lekker weer zeker, alleen het zeewater kan misschien iets te koud zijn (afhankelijk van de avonden).quote:Op woensdag 6 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |