Heb ik ook geprobeerd. Was niet zo succesvol als gehoopt.quote:Op zondag 3 september 2023 17:57 schreef derLudolf het volgende:
P
[..]
Glyfosaat in de stengels. Maar ja, met GL als grootste partij wordt dat hem niet natuurlijk.
De grens tussen Groningen en Friesland is niet oversteekbaar?quote:Op zondag 3 september 2023 17:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je hebt heel Groningen boos gemaakt, Lauwersoog ligt in Groningen
Die zijn ze aan het lossteken, meter voor meter.quote:Op zondag 3 september 2023 18:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De grens tussen Groningen en Friesland is niet oversteekbaar?
Ook zonder lekker band had ik 96km niet gehaald overigensquote:Op zondag 3 september 2023 18:44 schreef Tele6 het volgende:
Even 96 km gefietst, had nog wat bij m'n ouders laten liggen vorig weekend dus dat even opgehaald. Leuk rondje.
@:derLudolf jammer van de lekke band!
Even zegt ze danquote:Op zondag 3 september 2023 18:44 schreef Tele6 het volgende:
Even 96 km gefietst, had nog wat bij m'n ouders laten liggen vorig weekend dus dat even opgehaald. Leuk rondje.
@:derLudolf jammer van de lekke band!
Je loopt daar in de SS ook wel veel in het bos = koeler. Mooie omgeving man, veel plezier!quote:Op zondag 3 september 2023 19:21 schreef derLudolf het volgende:
Nog een weekje werken, dan heb ik weer vakantie![]()
Het weer lijkt best goed te zijn, sowieso
de eerste week. Misschien haast te warm om te gaan lopen in Sächsische Schweiz. Ook later in de eerste week lijkt de voorspelling in Gdansk alleraardigst.
Danku. Ik moet nog even op zoek naar een leuke wandeling. Liefst een rondjequote:Op zondag 3 september 2023 19:23 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je loopt daar in de SS ook wel veel in het bos = koeler. Mooie omgeving man, veel plezier!
Blijft dat zo…de hele maand?quote:
Uh, dat blijft toch wel een groot deel van de maand zo, ja.quote:Op zondag 3 september 2023 21:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Blijft dat zo…de hele maand?
Sooo…de brownies zijn opperdepop.![]()
De HF bezorger kreeg er twee mee: hield wel van chocola.
De ene buurvrouw twee stuks. Andere buren vijf stuks.
De resterende aten wijzelf.
Het lijkt wel echt werkquote:Op zondag 3 september 2023 21:36 schreef Sarabi het volgende:
Beetje doodwel een van de beste festivals van dit seizoen
Morgen gelukkig alleen maar een lange en zware brouwdag
Ja, zou alleen leuk zijn als het ook betaalde zoals echt werkquote:Op zondag 3 september 2023 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het lijkt wel echt werk![]()
Nu lekker met de benen omhoog zeker?
Kussen onder je matras leggen zodat je iets hoger ligt (wanneer je een verstelbaar bed hebt, natuurlijk voeteneind omhoog)quote:Op zondag 3 september 2023 21:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, zou alleen leuk zijn als het ook betaalde zoals echt werk
Achja we zijn er nog steeds erg blij mee.
En ja ben benieuwd of mijn benen vannacht nog moeilijk gaan doen. Voelt nu wel alsof ik nog kramp ga krijgen.
Hopelijk slaap je steaks lekkerquote:Op zondag 3 september 2023 21:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uh, dat blijft toch wel een groot deel van de maand zo, ja.
Nooit Groningers aaien.quote:Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef borisz het volgende:
Bezig in
[ afbeelding ]
Boek uit 1999. Eigenlijk nog steeds actueel als Groningen en de huidige problematiek wil begrijpen.
Lang verhaal kort: Groningen werd al voor de gasbubbel geaaid.
Lol. Idd je weet het nooit met die Noorderlingenquote:Op zondag 3 september 2023 22:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nooit Groningers aaien.
Dat lijkt me gevaarlijk.
Genaaid met wat?quote:Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef borisz het volgende:
Bezig in
[ afbeelding ]
Boek uit 1999. Eigenlijk nog steeds actueel als Groningen en de huidige problematiek wil begrijpen.
Lang verhaal kort: Groningen werd al voor de gasbubbel genaaid.
quote:Op zondag 3 september 2023 22:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nooit Groningers aaien.
Dat lijkt me gevaarlijk.
Grunn was voor de gaswinning al niet meer dan een gewingewest.quote:Op zondag 3 september 2023 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Genaaid met wat?
Ken de geschiedenis ervan niet
Dit.quote:
Lekker!! Ook het eten!!quote:Op zondag 3 september 2023 22:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nooit Groningers aaien.
Dat lijkt me gevaarlijk.
En Simon?quote:Op maandag 4 september 2023 08:34 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh.
Dat was een kort nachtje, van 3 uur tot half 7..... maar eenmaal wakker kon ik niet meer slapen.![]()
Ik ben mogelijk wat herfstig gekleed, als ik het weerbericht zo zie![]()
Vanmiddag komt er familie op bezoek, dus ik ga maar eens het huis een beetje aan kant maken en boodschappen doen. En wellicht toch nog ergens een dutje doen.
Die is zeker nog niet zichzelf, maar er lijkt een voorzichtig stijgende lijn in te zitten. Gisteren was ie alweer actiever buiten, en at matig maar tenminste wel iets. Vanmorgen is het me toch nog gelukt pijnstiller in z'n bek te krijgen, (zonder schrammenquote:
Oo jaa, ik had idd in mn hoofd dattie met je mee was! Niet gedaan dus.quote:Op maandag 4 september 2023 08:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die is zeker nog niet zichzelf, maar er lijkt een voorzichtig stijgende lijn in te zitten. Gisteren was ie alweer actiever buiten, en at matig maar tenminste wel iets. Vanmorgen is het me toch nog gelukt pijnstiller in z'n bek te krijgen, (zonder schrammen) Daarna pakte ik appeltaart - want ontbijten met appeltaart is het beste dat er is
- en toen stond ie opeens te miauwen. Dat heeft ie sinds donderdag niet meer gedaan. Nu is ie weer lekker buiten aan het rondscharrelen.
Maar hij zit nog zeker niet op z'n oude energie/HONGER!!!!niveau. Zeker niet. Als ie blijft kwakkelen ga ik morgen wel bloedonderzoek laten doen, vooralsnog hou ik het even op een maagdarmvirus. (Enige lastige is dat ik niet zie of ie poept. Normaal deed ie dat elke dag 1-2 keer in de grote kattenbak. Maar nu niks nada noppes. Bij vorige huis deed ie het altijd buiten...dus dat zou ook hier nu het geval kunnen zijn.....)
Wilde hem eigenlijk gisteren meeslepen naar het werk, maar was bang dat de lange autorit en de stress juist alle progressie weer om zeep zouden helpen.
Dus we kwakkelen nog even rustig verder
Ja, vanmorgen toen mijn vriend me wakker maakte (om half 7, na slechts 3,5 uur slaap...ik heb niet heel snel een ochtendhumeur, maar toen...) met de mededeling dat Simon nog niet wilde eten vervloekte ik die beslissing wel even. Niet dat ik het erg vind om op en neer te rijden, maar vandaag is het slecht te timen vanwege bezoek. Maar goed, toen dus maar de kat bij de kladden gegrepen en het lukte zowaar met in elk geval pijnstilling. Dus vooruit.quote:Op maandag 4 september 2023 08:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oo jaa, ik had idd in mn hoofd dattie met je mee was! Niet gedaan dus.
Klinkt als een goede keuze zo! Hopelijk zet het door zo!
Pff gestress als je gewoon niet weet waar je verstandig aan doet.quote:Op maandag 4 september 2023 09:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen toen mijn vriend me wakker maakte (om half 7, na slechts 3,5 uur slaap...ik heb niet heel snel een ochtendhumeur, maar toen...) met de mededeling dat Simon nog niet wilde eten vervloekte ik die beslissing wel even. Niet dat ik het erg vind om op en neer te rijden, maar vandaag is het slecht te timen vanwege bezoek. Maar goed, toen dus maar de kat bij de kladden gegrepen en het lukte zowaar met in elk geval pijnstilling. Dus vooruit.
Ehrmager zuuusjes, ik heb ook toko lunchquote:Op maandag 4 september 2023 11:39 schreef borisz het volgende:
Oeh. Eerste maandag vd maandlunch op werk is toko.
Dat is een euh intrigerende omschrijving.quote:Op maandag 4 september 2023 11:29 schreef Morgane89 het volgende:
Potver, de vacature waar ik op had gesolliciteerd is vanwege 'onverwachte ontwikkelingen' weer weggehaald
Nee helaas, zit toch vrijwel allemaal in/rond de Randstad.quote:Op maandag 4 september 2023 12:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een euh intrigerende omschrijving.
Zijn er meer opties in de regio?
Oh dat klinkt perfect voor jou! Ik duimquote:Op maandag 4 september 2023 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mensen, zet de duimen aan het werk. Bij vwn gaan ze kijken wat de mogelijkheden zijn voor een baan. Deels administratief (hebben ze hard nodig) en deels asielspreekuur.
De twee teamleiders hebben dat vanochtend besproken en toen werd ik gevraagd of ik dat wel wilde…tuuuuuurlijk.
Geen idee wanneer ik wat hoor, maar het is in gang gezet
Balen @:morgane89 intrigerende tekst ook, maakt heel nieuwsgierig
Dat zou een supermatch zijn! Ik duim, duim, duim!quote:Op maandag 4 september 2023 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mensen, zet de duimen aan het werk. Bij vwn gaan ze kijken wat de mogelijkheden zijn voor een baan. Deels administratief (hebben ze hard nodig) en deels asielspreekuur.
De twee teamleiders hebben dat vanochtend besproken en toen werd ik gevraagd of ik dat wel wilde…tuuuuuurlijk.
Doe ikquote:Op maandag 4 september 2023 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2023 11:29 schreef Morgane89 het volgende:
Potver, de vacature waar ik op had gesolliciteerd is vanwege 'onverwachte ontwikkelingen' weer weggehaald
Duimduimduim!quote:Op maandag 4 september 2023 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh bah.quote:Op maandag 4 september 2023 19:42 schreef Sarabi het volgende:
Altijd fijn een brouwdag waarop alles fout gaat. En extra handig dat mijn man over een uur al weg moet voor onze kat.
Eens kijken hoe ik vanaf Weert thuis kan komen vanavond
Kan hij je niet ook weer komen ophalen als hij klaar is met de kat?quote:Op maandag 4 september 2023 19:42 schreef Sarabi het volgende:
Altijd fijn een brouwdag waarop alles fout gaat. En extra handig dat mijn man over een uur al weg moet voor onze kat.
In nood staat hier een logeerbed hequote:Op maandag 4 september 2023 19:42 schreef Sarabi het volgende:
Bij ons ging echt binnen twee weken van alles achter elkaar kapot. Van wasmachine tot strijkijzer. Misschien zitten jullie nu ook in een zelf-destructieve fase van de huishoudelijke apparaten.quote:Op maandag 4 september 2023 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na de grasmaaier en het koffieapparaat is nu de Sodastream kapot. De hendel van de koelkastdeur gaat het ook nog maximaal een week volhouden. Good times.
quote:Op maandag 4 september 2023 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh bah.
Het is me iets te ver fietsen om je op te halen
Lief van julliequote:Op maandag 4 september 2023 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In nood staat hier een logeerbed he
Dan zou het wel heel laat worden. Zelfs met het OV zou ietsje sneller zijn.quote:Op maandag 4 september 2023 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan hij je niet ook weer komen ophalen als hij klaar is met de kat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
We zitten zeker in zo'n fasequote:Op maandag 4 september 2023 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons ging echt binnen twee weken van alles achter elkaar kapot. Van wasmachine tot strijkijzer. Misschien zitten jullie nu ook in een zelf-destructieve fase van de huishoudelijke apparaten.
Broer heeft werk en een gezin. @Cat-astrophe heeft “alleen maar” werk dus alle tijdquote:Op maandag 4 september 2023 22:48 schreef AnneX het volgende:
The seven year’s itch…zijn de apparaten in dezelfde periode aangeschaft?
Zo ging het bij ons vorig jaar.
Gelukkig heb ik vorige week nog niet het zomerdekbed vervangen![]()
Gezien de temp aankomende week ( en nachten).
Wat een gezorg Cat. Sterkte ermee.
Oh ja, woont broer in de buurt en kan die ook een beetje op zijn vader letten?
Ook net gekeken, onvoorstelbaar wat mensen andere mensen aandoenquote:Op maandag 4 september 2023 22:59 schreef Blues het volgende:
Mooie (ietwat confronterende) docu van Bromet over agressie tegen hulpverleners.
Hier en daar best herkenbaar ook.
Vooral onder invloed van t een en ander.quote:Op maandag 4 september 2023 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook net gekeken, onvoorstelbaar wat mensen andere mensen aandoen
Maar die man die de apotheker aanviel volgens mij niet. Extra idiote actiequote:Op maandag 4 september 2023 23:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Vooral onder invloed van t een en ander.
Ik had hem meteen een apotheek verbod gegeven.quote:Op maandag 4 september 2023 23:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar die man die de apotheker aanviel volgens mij niet. Extra idiote actie
Wellicht ook door de baby? Vriendin slaapt ook veel minder lang nu.quote:Op dinsdag 5 september 2023 06:56 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap soms zo slecht op vakantie. De afgelopen ochtenden was het vijf uur toen ik wakker werd. Met als dieptepunt een nacht waarop ik eerst tot half 2 wakker lag, er om 2 uur een (vals) brandalarm afging en ik daarna weer niet in slaap kon vallen.
Maar vanochtend was het gewoon kwart over zes, dus dat is top.
quote:Op maandag 4 september 2023 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oude mensen… moeders in het ziekenhuis bezocht. Die voelt zich wel oké, heel misschien morgen naar huis.
Ter plekke een tante gebeld om haar te informeren. Die heeft last van geheugenproblemen en gelukkig heeft de familie op mijn aanraden dat nu laten testen en is er een casemanager opgezet. Want je merkt het echt al, in zo’n gesprekje.
Aansluitend appcontact met een dochter aangezwengeld. Want lichamelijk speelt er ook wat, maar vergeetachtige tante overziet het allemaal niet zo dus lastig om het bij haar na te vragen.
En zo mantelzorgen we verder. Goede oefening voor… later
Later? Later is allang begonnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
De 'grootste' problemen waren dit:quote:Op maandag 4 september 2023 23:14 schreef vlindertje89 het volgende:
En Sarabi, fijn dat het toch is opgelost zo! Wat ging er allemaal mis?
Oh, dat zou ook kunnen. Versterkt elkaar misschien een beetje. Al sliep ik vorige week juist superveel. Het wisselt allemaal lekker.quote:Op dinsdag 5 september 2023 07:35 schreef Kreator het volgende:
Wellicht ook door de baby? Vriendin slaapt ook veel minder lang nu.
Moet jij ook 1700000 keer plassen? De rit hiernaartoe was alleen al duur door alle tickets voor het plassen. In Zwitserland was het trouwens 1.10 euro om te plassen. Vond ik best duur.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook kunnen. Versterkt elkaar misschien een beetje. Al sliep ik vorige week juist superveel. Het wisselt allemaal lekker.
Nee, dat valt gelukkig enorm mee.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet jij ook 1700000 keer plassen? De rit hiernaartoe was alleen al duur door alle tickets voor het plassen. In Zwitserland was het trouwens 1.10 euro om te plassen. Vond ik best duur.
Nu eens bij de Duomo kijken.
Bonnetjes sparen en inleveren voor een kop koffie .quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet jij ook 1700000 keer plassen? De rit hiernaartoe was alleen al duur door alle tickets voor het plassen. In Zwitserland was het trouwens 1.10 euro om te plassen. Vond ik best duur.
Nu eens bij de Duomo kijken.
Dat is een heel groot grijs gebied. Over euthanasie staat niks expliciet in het contract.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat ik me afvraag @:lonaa wat voor zeggenschap hebben zij over Dora?
Oja en alles stond ook op een andere plek, dus de autist in mij had sowieso een lastige start.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De 'grootste' problemen waren dit:
Door miscommunicatie over het opstarten liepen we al meteen 2u achter.
Daarna duurde het filteren 3u. Het is een zwaar bier dus dan duurt het wel vaker lang (normaal is het 1,5u) maar dit was wel heel lang.
Achja het is allemaal goed gekomen
Vanavond nog een proeverij, waar ik door de kat ook het laatste uur alleen sta. En dan even 2 dagen vrij![]()
We moeten vanmiddag ook weer glucose meten bij de kat, ik hoop dat het oké is.
Volgens mij hebben jullie in samenspraak met de dierenarts een prima keuze kunnen maken. (Alhoewel prima denk ik het verkeerde woord is, maar je snapt me wel). Als het niet expliciet in het contract staat, dan kunnen ze er niets mee. Feit is dat de dierenarts mee wil werken, dat zou een dierenarts echt niet doen als die geen reden zou zien om dat te doen. Dus ik zou dat ook gewoon zo aan de stichting communiceren en dat je nu geen behoefte hebt aan bezoek, omdat jullie aan het genieten zijn van de laatste dagen van jullie superhond, omdat jullie op korte termijn afscheid moeten nemen omdat het niet meer gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is een heel groot grijs gebied. Over euthanasie staat niks expliciet in het contract.
Bij asielen is het vaak een soort van bruikleenovereenkomst. Omdat een dier wettelijk een voorwerp isquote:Op dinsdag 5 september 2023 09:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is een heel groot grijs gebied. Over euthanasie staat niks expliciet in het contract.
Met mijn beperkte propedeuse-rechten-kennis kwam ik ook niet verder dan "beschadigen van eigendom". F. had gegoogled en kwam een aantal uitspraken tegen. Als dat de consequentie is, dan is die zo. Nog steeds beste beslissing.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij asielen is het vaak een soort van bruikleenovereenkomst. Omdat een dier wettelijk een voorwerp is![]()
Medische beslissingen, daarover staat niks vastgelegd en heb ik ook nooit asielbemoeienis gezien. Wil je een dier herplaatsen, dan moet dat formeel wel in overleg met het asiel… ook nooit wat van gezien (en gelukkig zelden meegemaakt).
Het lastige is dat je eerlijk bent geweest. Omdat herplaatsen een optie is/lijkt en zij natuurlijk het netwerk hebben. Waardoor ze er nu iets mee ‘moeten’.
Zelf denk ik dat jij Dora het beste kent, dat zij kunnen adviseren maar de de beslissing uiteindelijk bij jou moet liggen. Maja.. wat je zegt.. dat grijze gebied.
Wettelijk gezien zullen consequenties volgens mij niet verder kunnen gaan dan ‘beschadigen van eigendom’?
Wellicht interessant om in WGR voor te leggen. Al kan het thema wel weer een F&F discussie oproepen waar je vast ook geen zin in hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nu dit.Prima tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het versturen en proberen verder niet meer met die stichting bezig te zijn. Je hebt wel wat anders aan je hoofd.
Spoilers!
quote:Geachte leden van het bestuur van [Naam van de stichting],
Ik hoop dat deze brief u in goede gezondheid bereikt. Het spijt me dat ik me tot u moet wenden onder deze omstandigheden, maar ik voel me verplicht om mijn beslissing om mijn geliefde hond in te laten slapen met u te delen en te onderbouwen, omdat ik begrijp dat dit een belangrijk aspect is voor de stichting en haar doelstellingen.
Na zorgvuldige overweging, in nauwe samenspraak met mijn dierenarts en met een zwaar gemoed, heb ik de moeilijke beslissing genomen om mijn hond, [Naam van de hond], in te laten slapen. Deze keuze is niet lichtvaardig genomen en is het resultaat van een langdurig proces van bezinning en zorgvuldige evaluatie van zijn welzijn.
[Naam van de hond] heeft helaas te maken gehad met ernstige gezondheidsproblemen die zijn levenskwaliteit aanzienlijk hebben aangetast. Ondanks alle inspanningen van mijn dierenarts en mijzelf om zijn lijden te verlichten, zijn zijn symptomen ondraaglijk geworden en is er weinig tot geen kans op herstel. Dit heeft geleid tot het besluit om zijn lijden te beëindigen, met het oog op zijn welzijn en comfort.
Het herplaatsen van [Naam van de hond] is geen haalbare optie om meerdere redenen. Allereerst zijn zijn medische aandoeningen van dien aard dat het aanzienlijke zorg en toezicht vereist, wat een zware last zou leggen op een nieuwe eigenaar. Bovendien zou het plaatsen van [Naam van de hond] in een nieuwe omgeving zijn angstniveau verhogen, wat zijn algehele welzijn verder zou kunnen aantasten.
Ik ben me er terdege van bewust dat de doelstellingen van uw stichting gericht zijn op het welzijn van dieren, en ik deel die toewijding volledig. Mijn beslissing om [Naam van de hond] in te laten slapen is gebaseerd op mijn diepe liefde voor hem en mijn wens om zijn lijden te beëindigen op de meest humane en medelevende manier mogelijk.
Ik ben bereid om alle medische gegevens en verklaringen van mijn dierenarts te verstrekken om mijn beslissing verder te onderbouwen en ben blij om te zien dat de stichting zich inzet voor de bescherming en het welzijn van dieren zoals [Naam van de hond].
Dank u voor uw begrip en medeleven in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat u deze brief beschouwt als een oprecht verzoek om ondersteuning en begeleiding in deze uitdagende periode.
Met vriendelijke groet,
[Uw naam]
[Uw contactgegevens]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik even kijken of het water kan ophouden met uit m'n ogen stromen, proberen te wandelen met Dora en dan op verzenden drukken.Sterkheidsbaas van alles.
Ja, precies. Dat wil ik graag voorkomen want er over eikelen doet me enorm veel pijn. Geeft ook fucking spanning.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:43 schreef Candaasje het volgende:
Mooie, duidelijke brief Loon.
Ik zou hem zo laten, want des te meer argumenten je voor de keuze gaat benoemen, des te meer argumenten tegen/oplossingen zij zullen gaan aanbieden.
PTA? Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:55 schreef AnneX het volgende:
Even wat anders: in welk topic moet ik zijn met een vraag over vliegbewegingen?
Fok’kers hebben toch overal verstand van…?
Dezelfde vraag staat nu in fb pta.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:57 schreef Troel het volgende:
[..]
PTA? Bestaat dat nog?
WGR? Ligt ook een beetje aan de vraag natuurlijk
Dit wilde ik ook typen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:43 schreef Candaasje het volgende:
Mooie, duidelijke brief Loon.
Ik zou hem zo laten, want des te meer argumenten je voor de keuze gaat benoemen, des te meer argumenten tegen/oplossingen zij zullen gaan aanbieden.
Ik heb het afgezet. Passion hou ik wel van, maar dit vond ik echt niets.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooie mail Lonaa. En wat ontzettend rot dat je hem moet sturen, maar voor Dora het beste.
Moeders heeft flink koorts gekregen (was als optie voorspeld) dus die mag een paar dagen langer blijven logeren.
En ik heb vanmorgen de rommelmarkt resten gedropt bij de kringloop. Nu Dagboek van een herdershond terugkijken. En me nu al ergeren over de dikke stomme zwarte microfoontjes van de acteurs. Was er echt geen budget voor kleinere/huidkleurige microfoontjes? Zelfs ik heb die ooit gedragen! En bij the Passion doen ze dat ook een stuk beter #kleinigheidjes
App dat. Dat is goed. Het volstaat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:39 schreef Lonaa het volgende:
Er is zoveel dat ik ze wil zeggen omdat het de juiste beslissing is, omdat ik zoveel van Dora hou, maar ik krijg het mn vingers niet uit.
Pas je wel goed op je vader dan?quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moeders heeft flink koorts gekregen (was als optie voorspeld) dus die mag een paar dagen langer blijven logeren.
Ach, het is leuk op de achtergrond.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb het afgezet. Passion hou ik wel van, maar dit vond ik echt niets.
Slaat de AB dan niet aan? Of moet het eerst erger worden voordat het beter gaat? Wat een ellende dit voor haar (en jullie allemaal)quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooie mail Lonaa. En wat ontzettend rot dat je hem moet sturen, maar voor Dora het beste.
En ik heb vanmorgen de rommelmarkt resten gedropt bij de kringloop. Nu Dagboek van een herdershond terugkijken. En me nu al ergeren over de dikke stomme zwarte microfoontjes van de acteurs. Was er echt geen budget voor kleinere/huidkleurige microfoontjes? Zelfs ik heb die ooit gedragen! En bij the Passion doen ze dat ook een stuk beter #kleinigheidjes
quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Pas je wel goed op je vader dan?
Sterkte.
Heb je er stress van? En gedoe? Of redt het zich eigenlijk wel? Je klinkt als altijd kalm en relaxed.
Dan ga jij voor je vader zorgen, en stuur je het boodschappenlijstje zeker naar je broerquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Vanavond komt hij eten. Was ik anders zomaar vergeten![]()
Weinig stress, ze is niet doodziek, westerse geneeskunde kan best wat en dit is medisch gezien best ‘standaard’. Alleen raar dat dit de tweede keer in een paar maanden is dat ze met een infectie opgenomen is dus dat hoop ik dat uitgezocht kan worden.
Grootste stress is het familieweekend volgende week.. al hebben we gisteren aan het bed samen al een boodschappenlijst gemaakt op haar initiatief
Blijkbaar leef je vaak eerst even op, en daarna een terugval. Nu extra bloedkweken, vandaag zeker niet met tabletten naar huis en hopen dat het vanaf nu weer opwaarts gaat. Zodat ze eind van de week wel naar huis kan.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Slaat de AB dan niet aan? Of moet het eerst erger worden voordat het beter gaat? Wat een ellende dit voor haar (en jullie allemaal)
Aangezien hij (broer) de feesteling is, gaan we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan ga jij voor je vader zorgen, en stuur je het boodschappenlijstje zeker naar je broer
Ah, dat snap ikquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aangezien hij (broer) de feesteling is, gaan we dat maar niet doen
Vond ik ook. Feitelijk correct, maar zo zonder het gevoel wat van Lonaa haar versie afspat. Zonder dat zij daardoor de feiten uit het oog verloor.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:43 schreef Isabeau het volgende:
De tekst is goed zo, Lonaa
(de AI tekst is echt tenenkrommend vreselijk)
Ik vond het vooral zo erg bijzonder dat die kwam met angsten bij het verhuizen van een hond. Dat had ik namelijk niet genoemd in de opdracht. Ik vind het soms wel handig om iets te hebben om mee te kunnen vergelijken. Uiteraard is de AI-tekst niet geschikt om over te nemenquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:43 schreef Isabeau het volgende:
De tekst is goed zo, Lonaa
(de AI tekst is echt tenenkrommend vreselijk)
Volgens mij is het dat ook niet. Ze zijn al lang bezig met stukjes opnemen (net als bij de Passion, al zingt daar het koor wel live dacht ik)quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Figuranten die zingen zonder microfoon. En wel precies dezelfde geluidskwaliteit. NEP!
Doet me twijfelen aan de live-heid van al het gezang
Deel zou live zijn, deel is vooraf opgenomen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het dat ook niet. Ze zijn al lang bezig met stukjes opnemen (net als bij de Passion, al zingt daar het koor wel live dacht ik)
Ja, mijn lichaam is wel een beetje kapot na een bierfestival en brouwdag. Benieuwd hoe het morgen voeltquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:50 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi oei dat klinkt allemaal niet heel relaxt, nee. Veel spierpijn nu van het sjouwen?
oef, da's echt een aanslag op je lijfquote:Op dinsdag 5 september 2023 12:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, mijn lichaam is wel een beetje kapot na een bierfestival en brouwdag. Benieuwd hoe het morgen voelt
Vanavond nog met een paar dozen sjouwen voor de proeverij.
Zelfs mijn man klaagde over rugpijn, terwijl die normaal nergens last van heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
oef, da's echt een aanslag op je lijf
Het wordt echt een (tweede) baan voor julliequote:Op dinsdag 5 september 2023 12:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, mijn lichaam is wel een beetje kapot na een bierfestival en brouwdag. Benieuwd hoe het morgen voelt
Vanavond nog met een paar dozen sjouwen voor de proeverij.
Ik snap het ook niet hoe mijn man het volhoudt naast een fulltime baan.....quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het wordt echt een (tweede) baan voor jullieHoe houden jullie die drukke weekenden vol?
quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:44 schreef Candaasje het volgende:
Vandaag werd een deel van de materialen voor het ventilatiesysteem geleverd. (Er komen nog twee leveringen….) Ik verdenk C. er van dattie gewoon op zolder een chipmachine gaat bouwen en verkoopt aan China.
Hij vroeg zichzelf ook al of ‘ie niet wat aan het ‘over-engineeren’ was.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel genoeg kartonnen dozen om straks een mega fort te bouwen
Droomvilla voor Simonquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:44 schreef Candaasje het volgende:
Vandaag werd een deel van de materialen voor het ventilatiesysteem geleverd. (Er komen nog twee leveringen….) Ik verdenk C. er van dattie gewoon op zolder een chipmachine gaat bouwen en verkoopt aan China.
Hij vroeg zichzelf ook al of ‘ie niet wat aan het ‘over-engineeren’ was.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel genoeg kartonnen dozen om straks een mega fort te bouwen
Ik had gisteren m'n docs-sandalen aan naar werk, steenkoude tenen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:37 schreef fietsie het volgende:
Het is hier steenkoud. Airco op je werk is leuk maar thuiskomen zuigt enorm dit soort dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:48 schreef Lonaa het volgende:
Hoeveel andere honden hebben ze daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Jupquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:46 schreef AnneX het volgende:
Dat viel dan mooi mee, van de kapper.
Heb je ook coupe Clubsoda nu?
Krijg er positieve opmerkingen over.
Hoeft niet, wel leuk![]()
Candaasje? Gaan jullie het ook zelluf bouwen?
Zoals gepland naar de sportschool.
Twee rondjes weer trekken, duwen en schoppen. En even opgelet:
Legpress 51 kg /x 15/ 1 minuut.
Geen idee, dit is de enige informatie die ik heb.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoeveel andere honden hebben ze daar?
Heb al een tijd min of meer hetzelfde korter en langer. Bob achter met laagjes dan springt t wat en iets langer naar voren.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:46 schreef AnneX het volgende:
Dat viel dan mooi mee, van de kapper.
Heb je ook coupe Clubsoda nu?
quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:48 schreef Lonaa het volgende:
Verder geen empathie voor de keuze die je ws moet maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drammerig komt t over op mij.
Als je meer wilt weten, en vastloopt, dan kan ik NichtjeX vragen of zij dat wil uitzoeken. Zij woont al jaren op het eiland. Heeft connecties 😉quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen idee, dit is de enige informatie die ik heb.
Ik heb geen idee hoe de mail verder is qua toon, maar deze suggestie kan voor veel dieren best een heel goede manier van leven zijn. In Oregon zit een heel grote opvang voor (ver)wilde(ede) paarden, die bij mensen niet goed kunnen aarden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Verder geen empathie voor de keuze die je ws moet maken?
Drammerig komt t over op mij.
Dit werd nog vooraf gegaan door:quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de mail verder is qua toon, maar deze suggestie kan voor veel dieren best een heel goede manier van leven zijn. In Oregon zit een heel grote opvang voor (ver)wilde(ede) paarden, die bij mensen niet goed kunnen aarden.
Dat ze het voorstellen vind ik in die zin niet gek. Ik weet alleen natuurlijk niet of het voor Dora een oplossing is, en ik denk dat als het te overwegen is, de samenstelling van de groep honden niet teveel of te vaak kan veranderen door adoptie. Dus er moeten dan meer permanente bewoners zitten.
Ik denk ook aan die reis die Dora dan moet maken eerst daar naar toe, incl al die veranderingen, continue blaffende honden?quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de mail verder is qua toon, maar deze suggestie kan voor veel dieren best een heel goede manier van leven zijn. In Oregon zit een heel grote opvang voor (ver)wilde(ede) paarden, die bij mensen niet goed kunnen aarden.
Dat ze het voorstellen vind ik in die zin niet gek. Ik weet alleen natuurlijk niet of het voor Dora een oplossing is, en ik denk dat als het te overwegen is, de samenstelling van de groep honden niet teveel of te vaak kan veranderen door adoptie. Dus er moeten dan meer permanente bewoners zitten.
Nouja, je bent niet de enige die dit dachtquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk ook reis die Dora dan moet maken eerst daar naar toe, incl al die veranderingen, continue blaffende honden?
Mijn gedachtes hierover hoor, wat doe je dat beest aan dan.
Overigens Loon, doe wat goed voelt en trek je van mij niks aan, geen verstand van honden ook en mss dicht ik haar wel teveel menselijke eigenschappen en gevoelens toe.
Dat zijn inderdaad wel serieuze haken en ogen, waar ik ook aan moest denken. Ook dat je het dus dan uit handen moet gaan geven, en hopen dat ze echt een eerlijke keuze maken als het toch niet gaat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet ook niet of het een oplossing voor Dora is. In de essentie is een prikkelarme omgeving met een paar vriendjes natuurlijk de oplossing. Maar inderdaad wat @:Candaasje zegt, dan moet de samenstelling wel hetzelfde blijven, weinig verandering en moet het werken met de andere honden. Dat is zo'n russisch roulette. Verder voel ik ook wel een knoop in m'n maag als ik nadenk over de hoeveelheid stress die de autorit naar Schiphol + de reis met zich mee brengt.
Precies dit ja.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad wel serieuze haken en ogen, waar ik ook aan moest denken. Ook dat je het dus dan uit handen moet gaan geven, en hopen dat ze echt een eerlijke keuze maken als het toch niet gaat.
Vanuit de stichting begrijp ik het wel hoor, ik denk dat ik ongeveer hetzelfde zou antwoorden. Wij kennen jou en je toewijding. Zo’n stichting treft natuurlijk ook mensen die veel gemakkelijker de handdoek in de ring gooien. Daar wordt je wel wat wantrouwend van, daar heb ik zelf ook wel last van.
Genoeg om over na te denken. En dan zelf de keuze te maken of je er iets mee doet, of er van afziet. Je bent de stichting niks verplicht, enkel Dora (en jezelf)
het zou toch fijn zijn als dit soort stappen als een soort waarschuwing BOVENAAN een recept zouden staanquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:42 schreef Lonaa het volgende:
Ja goddomme. Ik ben aan het koken.
Een na laatste stap in het recept:
"Refrigerate until cool and set, for at least four hours, and preferably overnight."
Jaaaa dat is zo irritant!quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:42 schreef Lonaa het volgende:
Ja goddomme. Ik ben aan het koken.
Een na laatste stap in het recept:
"Refrigerate until cool and set, for at least four hours, and preferably overnight."
https://ottolenghi.co.uk/(...)mackerel-picnic-cakequote:Op dinsdag 5 september 2023 15:56 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Jaaaa dat is zo irritant!
Wat ben je aan het maken?
Het stond wel bovenaanquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://ottolenghi.co.uk/(...)mackerel-picnic-cake
Oh.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:59 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Het stond wel bovenaan
It’s best made a day ahead, so it has plenty of time to set in the fridge, but four hours should do the trick, if need be.
Klinkt wel heel lekker, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik neem aan dat je niet veel alternatief hebt, maar wat kan je bedenken aan ontsnappingsroutes en kan daarvan iets niet dan toch?quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:25 schreef Troel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al eens op Pararius gekeken?
quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:22 schreef Sarabi het volgende:
Glucosewaarde was weer 30![]()
3 maanden verder en behalve veel geschommel zijn we niets opgeschoten.
Vrijdag overleg met de dierenarts.
Behalve dat wij hem er de laatste weken wel echt beter uit vinden zien en dat hij ook actiever is.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet veel alternatief hebt, maar wat kan je bedenken aan ontsnappingsroutes en kan daarvan iets niet dan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, ik ben dol op statistieken. Maar de statistieken liegen er niet om. In vier maanden tijd zijn er 199 woningen voorbij gekomen in mijn eigen dorpje, Hengelo en Enschede waar ik op gereageerd heb. Zo'n 50 per maand dus. Er zijn ook woningen waar ik niet op mag reageren, dan mogen er maximaal 2 personen wonen of moeten er 4 of meer wonen. Je zou bijna denken dat je nog een aparte login moet maken waar ik @Lonaa opneem in mijn huishouden ofzo om op die laatste zaken te mogen reageren. Maarja, dan kunnen we het alsnog niet echt betalenJoepie!
[ Bericht 7% gewijzigd door Troel op 05-09-2023 16:57:21 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:49 schreef Troel het volgende:
[..]Vriend van mij heeft om dergelijke redenen z’n kinderen *op papier* een keertje extra laten verhuizen van hem naar ex en weer terug (of andersom, wil ik afwezen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, ik ben dol op statistieken. Maar de statistieken liegen er niet om. In vier maanden tijd zijn er 199 woningen voorbij gekomen in mijn eigen dorpje, Hengelo en Enschede waar ik op gereageerd heb. Zo'n 50 per maand dus. Er zijn ook woningen waar ik niet op mag reageren, dan mogen er maximaal 2 personen wonen of moeten er 4 of meer wonen. Je zou bijna denken dat je nog een aparte login moet maken waar ik @:Lonaa opneem in mijn huishouden ofzo om op die laatste zaken te mogen reageren. Maarja, dan kunnen we het alsnog niet echt betalenJoepie!
@Lonaa als kamerbewoner is wel veel vliegen in één klap. Misschien toch iets om nog eens nader te onderzoeken?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behalve dat wij hem er de laatste weken wel echt beter uit vinden zien en dat hij ook actiever is.
Dus dat is in ieder geval een klein beetje positief.
Maar qua diabetes schiet het niet op![]()
Ben benieuwd of ze zijn prednison gaan veranderen (daardoor heeft hij diabetes ontwikkeld).
Of misschien toch weer dieetvoer maar dan moet ik 2 katten gaan laten wennen aan 2 voedingen per dag....
Nouja geen nut om daar nu 3 dagen over te gaan piekeren.
Behalve dat we dan weinig huursubsidie krijgen of zelfs geen. En er minder woningen zijn met 4 slaapkamers, dus weet niet of het iets gaat helpen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft om dergelijke redenen z’n kinderen *op papier* een keertje extra laten verhuizen van hem naar ex en weer terug (of andersom, wil ik afwezen).
@:Lonaa als kamerbewoner is wel veel vliegen in één klap. Misschien toch iets om nog eens nader te onderzoeken?
quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:49 schreef Troel het volgende:
En dan kom je thuis en dan staat er ineens een echo-apparaat. Ja je leest het goed. Dat was ergens over en dat is praktisch voor als je een zwangere hond hebt. Die hebben ze niet. Het hele huis wordt volgebouwd met hondenzooi.
[..]
Behalve dat we dan weinig huursubsidie krijgen of zelfs geen. En er minder woningen zijn met 4 slaapkamers, dus weet niet of het iets gaat helpen.
Hoe verzin je hetquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:49 schreef Troel het volgende:
En dan kom je thuis en dan staat er ineens een echo-apparaat. Ja je leest het goed. Dat was ergens over en dat is praktisch voor als je een zwangere hond hebt. Die hebben ze niet. Het hele huis wordt volgebouwd met hondenzooi.
[..]
Thanksquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat toch een ellende met woningen
Mijn huidige woning ging zo: ik schreef me in. Een week later reageerde ik op 3 verschillende huizen. Ik kreeg huis nr. 2 aangeboden en ging kijken. Drie weken na inschrijving kreeg ik de sleutels. Er werd een week hard geklust door familie en vrienden. Een maand na inschrijving woonde ik er.![]()
![]()
Mijn eerste huis kreeg ik volgens mij een week na inschrijven de sleutels. Dat stond leeg. Net als diverse andere huizen in die straat.
Das war einmal...
Voor hun een ver van mij bedshow.quote:
Waar ik nu woon stonden ook flink wat flatgebouwen waar meer mensen woonden dan nu, en hier tegenover zelfs nog meer. Maar wat er stond kon echt niet meer en de eisen aan wonen zijn natuurlijk anders dan medio jren 50quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn ook zo ontzettend veel sociale huurwoningen gesloopt. Hier in deze gemeente al rijen met flats tegen de vlakte. Staan nu allemaal luxe woningen met rietendak en er zijn mooie waterpartijen gemaakt. Kosten wat, die huizenOok dat eerste huis wat ik hierboven noemde is gesloopt. Staan ook grote koopwoningen.
Dat kan wel zo zijn, maar er zijn ook geen sociale huurwoningen voor terug gekomen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waar ik nu woon stonden ook flink wat flatgebouwen waar meer mensen woonden dan nu, en hier tegenover zelfs nog meer. Maar wat er stond kon echt niet meer en de eisen aan wonen zijn natuurlijk anders dan medio jren 50
Deels wel. Alleen mij flatgebouw en het identieke verderop zijn koopwoningen. De appartementen ertussen zijn sociale huur. De laagbouw hierachter is ook koop. Aan de overkant is het grotendeels koop en ik geloof 1/4 sociale huurquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar er zijn ook geen sociale huurwoningen voor terug gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handig dat, als je ter plekke aanwezig bent
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vader gevoederd, vader geholpen met toegang tot elektronisch patiëntendossier van ma.
Moeder voorzien van wat persoonlijke spulletjes die ze was vergeten mee te nemen, samen de uitslagen en metingen doorgenomen. Die alweer een stuk beter zijnFijn dat het de goede kant opgaat en dat jij ook enige kennis hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handig dat, als je ter plekke aanwezig bent
Eigenlijk geen idee of je ook verhoging/koorts hebt tijdens een opvliegerWe have far more in common than that which devides us..
Een opvlieger is een storing in je hersens, waarin je hersens denken dat je het heel warm hebt en je lichaam dan met alle gepaste reacties komt (bloedvaten openzetten, zweet aanslingeren). Maar je hebt het niet objectief warm, enkel subjectief. Mind over matter.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn dat het de goede kant opgaat en dat jij ook enige kennis hebt
Eigenlijk geen idee of je ook verhoging/koorts hebt tijdens een opvlieger
En dan doe je pffffquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Een opvlieger is een storing in je hersens, waarin je hersens denken dat je het heel warm hebt en je lichaam dan met alle gepaste reacties komt (bloedvaten openzetten, zweet aanslingeren). Maar je hebt het niet objectief warm, enkel subjectief. Mind over matter.
Ik heb me er nooit zo in verdiept, alleen ondergaanquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Een opvlieger is een storing in je hersens, waarin je hersens denken dat je het heel warm hebt en je lichaam dan met alle gepaste reacties komt (bloedvaten openzetten, zweet aanslingeren). Maar je hebt het niet objectief warm, enkel subjectief. Mind over matter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb je op bahn.de gekeken? Dat staan volgens mij ook prijzen bij.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:34 schreef sigme het volgende:
Er zijn hier wel wat regelmatige treinen-in-Duitsland-rijders dacht ik?
Kan iemand mij vertellen hoeveel het ongeveer kost met de ICE van Bremen naar München te fahren?
Ik wil in januari naar een durpje in de buurt van Rosenheim, per trein.
Dus er komt ook nog een stukje boemel bij.
En heeft iemand advies hoe ik het beste in Bremen kom? Ik kan met de auto naar Bremen, maar ik zou ook ergens eerder in Duitsland of zelfs in Nederland op de trein kunnen stappen. Ik vertrek vanuit Groningen of Assen.
Ik heb op bahn.de gekeken maar dan zegt 'ie dat het 20 euro kost voor 2 personen, retour. Nou schijnt DL goedkoop treinen zijn, maar dit is te gortig. Denk ik.quote:Op woensdag 6 september 2023 00:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heb je op bahn.de gekeken? Dat staan volgens mij ook prijzen bij.
Je kan in Leer de auto ongeveer in het station parkeren en daar de trein naar Bremen nemen. Ik meen dat de grensovergang met de trein in het noorden niet handig is, mijn familie doet bij bezoek aan Bremen/Hamburg altijd deze constructie
.
quote:Op woensdag 6 september 2023 07:17 schreef Blues het volgende:
Lig je ff te chillen rond 19 uur op bed, klabammm migraine aanval![]()
Het was met alle spanning afgelopen weken geen verrassing, niet van oh jee krijg ik het überhaupt, maar meer, wanneer.
Ja in rust natuurlijk, na een fijne relaxte dag.
Hersenziekte![]()
Nu met olifant op hoofd maar aan t werk met maar 2,5 mens![]()
#einde klaag![]()
quote:Op woensdag 6 september 2023 07:17 schreef Blues het volgende:
Lig je ff te chillen rond 19 uur op bed, klabammm migraine aanval![]()
Het was met alle spanning afgelopen weken geen verrassing, niet van oh jee krijg ik het überhaupt, maar meer, wanneer.
Ja in rust natuurlijk, na een fijne relaxte dag.
Hersenziekte![]()
Nu met olifant op hoofd maar aan t werk met maar 2,5 mens![]()
#einde klaag![]()
Bremen vanaf leer, koop een NDS ticket. Kost voor 2 personen ¤31quote:Op woensdag 6 september 2023 07:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb op bahn.de gekeken maar dan zegt 'ie dat het 20 euro kost voor 2 personen, retour. Nou schijnt DL goedkoop treinen zijn, maar dit is te gortig. Denk ik.
Auto in Leer neerzetten inderdaad en dan verder naar Rosenheim (2x overstappen vanaf Leer). Moet lukken voor ca. 100 euro voor 2 personen retour (plus kosten zitplaatsreservering). Als je in januari wil reizen kan je echter wel vanaf oktober pas boeken, dan zet de DB pas de nieuwe dienstregeling open om te boeken.quote:Op woensdag 6 september 2023 07:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb op bahn.de gekeken maar dan zegt 'ie dat het 20 euro kost voor 2 personen, retour. Nou schijnt DL goedkoop treinen zijn, maar dit is te gortig. Denk ik.
Het is veel aantrekkelijker om het als één ticket te kopen, want stel er gaat iets mis op het traject Leer-Bremen, dan vervalt je Zugbindung.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:34 schreef sigme het volgende:
Er zijn hier wel wat regelmatige treinen-in-Duitsland-rijders dacht ik?
Kan iemand mij vertellen hoeveel het ongeveer kost met de ICE van Bremen naar München te fahren?
Ik wil in januari naar een durpje in de buurt van Rosenheim, per trein.
Dus er komt ook nog een stukje boemel bij.
En heeft iemand advies hoe ik het beste in Bremen kom? Ik kan met de auto naar Bremen, maar ik zou ook ergens eerder in Duitsland of zelfs in Nederland op de trein kunnen stappen. Ik vertrek vanuit Groningen of Assen.
Mooi! Hier zijn ze flink dik geworden dit jaar.quote:Op woensdag 6 september 2023 07:13 schreef sigme het volgende:
En, goedemorgen!
Het wordt alweer een zomerse dag, maar de herfst staat al klaar.
Hopbellen:
[ afbeelding ]
Thanx. Kan je het voor mij ook wat verder uittypen want ik ben echt heel dom.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bremen vanaf leer, koop een NDS ticket. Kost voor 2 personen ¤31
Is ook geweldig op de IC van Emden naar Leipzig op het traject Emden-Bremen (rijdt daar ook als RE)
Meer uitleg please. Ik ben echt heel dom in het begrijpen van zulke instructiesquote:Op woensdag 6 september 2023 08:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is veel aantrekkelijker om het als één ticket te kopen, want stel er gaat iets mis op het traject Leer-Bremen, dan vervalt je Zugbindung.
Als je losse tickets hebt, dan was je gewoon te laat in Bremen en mag je een nieuw ticket gaan kopen.
Het NDS ticket is een "Pauschalticket", een dagkaart waarmee je onbeperkt van sneltrein, stoptrein, bus, metro, S Bahn etc gebruik mag maken in Niedersachsen, Bremen en Hamburg. Dat kost ¤25 voor een persoon, de 2 persoon kost ¤6 (en de 3e,4e,5e ¤5pp). Dus ¤31 voor 2 personen.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Thanx. Kan je het voor mij ook wat verder uittypen want ik ben echt heel dom.
Kost nu een tweepersoons ticket van Leer - Bremen ¤31
OF kost een tweepersoons ticket van Leer (via Bremen) naar München ¤31?
Ik snap er echt de ballen van, sorry, en de prijzen zijn zo anders dan in NL dat ik niet kan inschatten of ik iets vreselijk verkeerd begrijp of dat de getoonde prijs klopt.
[..]
Meer uitleg please. Ik ben echt heel dom in het begrijpen van zulke instructies
Als we massaal op Timmerfrans stemmen krijgen we misschien ooit ook zulke aantrekkelijke ov-prijzen in NL.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:44 schreef derLudolf het volgende:
¤33,90 dus. Plus ¤5 de man zitplaatsreservering ofzo, als je dat zou willen.
Uur of 2 uur later vertrekken en je kunt voor ¤25,90. Of voor ¤35,90 eerste klas
Laat maar, ik betaal graag wat meerquote:Op woensdag 6 september 2023 08:49 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Als we massaal op Timmerfrans stemmen krijgen we misschien ooit ook zulke aantrekkelijke ov-prijzen in NL.
Kunnen jij en Troel nog jaren wachten op een huisje. Had je maar rijk motten zijn, had je direct wat kunnen kopen/huren, eigen schuld dus.quote:
Joah kijk af en toe wel wat, maar heb het er niet druk mee.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al plannen om uit huis te gaan?
In welk soort woning heb je interesse?quote:Op woensdag 6 september 2023 09:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Joah kijk af en toe wel wat, maar heb het er niet druk mee.
Die mensen die het 49 euro ticket kopen klagen toch niet opeens dat er weinig (frequent) ov is, dat wisten ze van te voren al. Dus je redenering is hier niet logisch. Voor een groot deel van de mensen is het 49 euro ticket wel een mooie uitkomst. Het electoraat wat meer afhankelijk is van de auto (in rurale gebieden) zal toch niet meer op de PvdA stemmen en dus ook minder in zijn voorstel zien.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:11 schreef derLudolf het volgende:
Overigens, in de zin van Timmerfrans stemmen voor goedkoop OV, want daar ging het hier om, heeft weinig zin. OV kan wel goedkoop zijn, maar dan moet er wel aanbod zijn.
Dat is dus ook de frustratie in Duitsland, heel veel mensen betalen voor dat ¤49 ticket, maar kunnen er amper gebruik van maken omdat treinen maar eens per uur of 2u rijden of bussen in het weekend/op zondag niet rijden.
Ik kom ook niet op tijd op m'n werk als ik met de bus moet.
UHm, ik ben natuurlijk gewoon eigenaar van 1/3 huis he. Alleen komt het door de omstandigheden dat ik daar niets mee kanquote:Op woensdag 6 september 2023 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kunnen jij en Troel nog jaren wachten op een huisje. Had je maar rijk motten zijn, had je direct wat kunnen kopen/huren, eigen schuld dus.
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:41 schreef MadMaster het volgende:
Mijn schnitzel gisteren was heel smaakvol.
De spaghetti met knoflook van mijn mw. MM ook.
Ik geniet er nu nog van…
Dat is een vicieuze cirkel. Want er komt pas aanbod als de vraag groter wordt. De vraag wordt groter als de prijs fatsoenlijker is.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:11 schreef derLudolf het volgende:
Overigens, in de zin van Timmerfrans stemmen voor goedkoop OV, want daar ging het hier om, heeft weinig zin. OV kan wel goedkoop zijn, maar dan moet er wel aanbod zijn.
Dat is dus ook de frustratie in Duitsland, heel veel mensen betalen voor dat ¤49 ticket, maar kunnen er amper gebruik van maken omdat treinen maar eens per uur of 2u rijden of bussen in het weekend/op zondag niet rijden.
Ik kom ook niet op tijd op m'n werk als ik met de bus moet.
Gotta love thisquote:Op woensdag 6 september 2023 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
In het kader van klantgemak wilde ik mijn facturen van T-Mobile downloaden. We zijn geen klant meer daar. T-Mobile is nu Odido en zij hebben alleen actieve klanten gemigreerd dus kan ik niet inloggen
Handig....quote:Op woensdag 6 september 2023 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
In het kader van klantgemak wilde ik mijn facturen van T-Mobile downloaden. We zijn geen klant meer daar. T-Mobile is nu Odido en zij hebben alleen actieve klanten gemigreerd dus kan ik niet inloggen
Blijkbaar betekent die stomme naam - Waáróm - ook nog ‘ik haat’ inquote:Op woensdag 6 september 2023 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
In theorie ga ik nu de facturen per mail krijgen. Volgens mij vond de medewerker me maar lastig. Alsof ik hier wat aan kan doen. Een eindafrekening komt pas nadat het abonnement is afgelopen en je kunt daar alleen aan komen door in te loggen.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Handig....
Wij zijn nog wel klant, ik ben benieuwd wat er allemaal gaat veranderen. Ik zag alleen maar veelste dure abonnementen.
Tweede/derde? We hebben er al 5 gehad de laatste maandenquote:Op woensdag 6 september 2023 11:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Blijkbaar betekent die stomme naam - Waáróm - ook nog ‘ik haat’ in
Latijn![]()
What’s in a name…
Dit wordt je tweede/derde instantie om eengeschil mee te hebben?
Welke auto is het geworden. Welke kleur 😂
Lekker pulleken. Afblijven!
Vorige week bevroor de dermatoloog plekjes op de bovenlip vanwege zonneschade.
Het was dus geen exceem. Nu vallen de korstjes en velletjes eraf.
Het hele werkwoord is 'odire' dus 'ik haat' is odio (vergelijk: audire - audio) en niet odido.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Blijkbaar betekent die stomme naam - Waáróm - ook nog ‘ik haat’ in
Latijn![]()
What’s in a name…
Ik vroeg me nog af of ik er nog /s (staat voor: dit is sarcastisch bedoeld) aan moest toevoegen, maar het leek me wel duidelijkquote:Op woensdag 6 september 2023 09:42 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm, ik ben natuurlijk gewoon eigenaar van 1/3 huis he. Alleen komt het door de omstandigheden dat ik daar niets mee kan
En dat ik iets zoek onder de huursubsidiegrens is omdat ik geen 40 uur in de week kan werken, waardoor mijn inkomen gewoon niet toereikend is voor een andere woning boven de toeslaggrens
quote:Op woensdag 6 september 2023 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af of ik er nog /s (staat voor: dit is sarcastisch bedoeld) aan moest toevoegen, maar het leek me wel duidelijk
quote:Op woensdag 6 september 2023 11:53 schreef Troel het volgende:
< auti-kaart
Heb dat irl al nauwelijks door, laat staan in geschreven tekst
Volgens mij moet je voor huursubsidie een huis,(met voordeur, keuken etc) onder die grens van ca 800 euro huren en een laag inkomen hebben. Dat zijn de enige eisen toch?quote:Op woensdag 6 september 2023 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je ook huursubsidie krijgen als je een (deel van) een huis bezit joh?
Ligt aan je vermogen hequote:Op woensdag 6 september 2023 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je ook huursubsidie krijgen als je een (deel van) een huis bezit joh?
Yum! Dat wil ik ook wel als lunchquote:
Ok. Old school m.m.s. 😉quote:Op woensdag 6 september 2023 11:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het hele werkwoord is 'odire' dus 'ik haat' is odio (vergelijk: audire - audio) en niet odido.
Lijkt mijn huishouden welquote:Op woensdag 6 september 2023 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit naar iets te kijken dat o.a. gaat over de grootste wasserette van Europa. Ze wassen 10.000 kilo was per uur
Als jij iets doet, doe je het gelijk goed he?quote:Op woensdag 6 september 2023 13:42 schreef fietsie het volgende:
Ik had dus een domme aktie gedaan op de weg terug van JFlip en Lucky, door vanwege condensvorming met mn helm open te rijden. Klassieke pink-eye. Vet ontstoken oog.
Dus zalfje AB en druppel AB. Maar na dag drie een wat warme wang. En na dag 5 was dat wel weg maar was de lymfeklier net onder mn kaaklijn toch wel stevig aanwezig. En nu dus keelontsteking from hell.
Consult HA en KNO arts gehad (vanaf HA telefonisch met mn eigen zkh) en nu AB kuur. En dan maar zien of het nu wel.... stopt.
Vrijdag ook beide oren uitspuiten en daarna worden die eenmalig met een AB volgeprut.
En dan met klem de woorden van de HA: "Los het probleem met je helm op (al gedaan) en laat een paar profi oordoppen aanmeten (het begon met oor irritatie)."
O, nee, beterschap!quote:Op woensdag 6 september 2023 13:42 schreef fietsie het volgende:
Ik had dus een domme aktie gedaan op de weg terug van JFlip en Lucky, door vanwege condensvorming met mn helm open te rijden. Klassieke pink-eye. Vet ontstoken oog.
Dus zalfje AB en druppel AB. Maar na dag drie een wat warme wang. En na dag 5 was dat wel weg maar was de lymfeklier net onder mn kaaklijn toch wel stevig aanwezig. En nu dus keelontsteking from hell.
Consult HA en KNO arts gehad (vanaf HA telefonisch met mn eigen zkh) en nu AB kuur. En dan maar zien of het nu wel.... stopt.
Vrijdag ook beide oren uitspuiten en daarna worden die eenmalig met een AB volgeprut.
En dan met klem de woorden van de HA: "Los het probleem met je helm op (al gedaan) en laat een paar profi oordoppen aanmeten (het begon met oor irritatie)."
quote:Op woensdag 6 september 2023 14:59 schreef Lonaa het volgende:
Voelt dat goed, voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Motorrijders, dure kostgangers in de zorg...quote:Op woensdag 6 september 2023 13:42 schreef fietsie het volgende:
Denk het wel. Moest huilen na het lezen van berichtje. Ik vertrouw haar wel, heb dat vanaf begin gedaan.quote:
In dat geval ben ik blijquote:Op woensdag 6 september 2023 15:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Denk het wel. Moest huilen na het lezen van berichtje. Ik vertrouw haar wel, heb dat vanaf begin gedaan.
Kijk, het is heel simpel, ik gun Dora zoveel liever geluk dan de dood. Het "perfecte" huis dat ik voor haar kan bedenken is daar waar ze lekker d'r gang kan gaan, niks moet, weinig prikkels, veel liefde.
Dit klinkt als dat.
quote:Op woensdag 6 september 2023 15:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Denk het wel. Moest huilen na het lezen van berichtje. Ik vertrouw haar wel, heb dat vanaf begin gedaan.
Kijk, het is heel simpel, ik gun Dora zoveel liever geluk dan de dood. Het "perfecte" huis dat ik voor haar kan bedenken is daar waar ze lekker d'r gang kan gaan, niks moet, weinig prikkels, veel liefde.
Dit klinkt als dat.
quote:Op woensdag 6 september 2023 14:59 schreef Lonaa het volgende:
Kan en mag Dora dan een ‘pilletje’ voor de reis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een oplossing voor haar.
Deze raken nooit op. Al is het digitaal.
😘
Das 1 van de dingen die ik nog uit moet zoekenquote:Op woensdag 6 september 2023 15:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan en mag Dora dan een ‘pilletje’ voor de reis?
Klinkt als een oplossing voor haar.
Deze raken nooit op. Al is het digitaal.
😘
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 6 september 2023 15:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna kwartetquote:Op woensdag 6 september 2023 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat klinkt wel als een goede optie @:lonaa Ik zag gisteren een schrikbeeld van enorm veel honden in een omheining voor me.
Zo terug van de ha, verwijzing ergotherapeut (voor de kousen) verwijzing dermatoloog (voor de lipodeem, hij vond het er wel erg op lijken) en een verwijzing voor foto’s van de knieën, maar dat pas wanneer ik een paar weken wat mobieler ben en ook weer heb kunnen sporten. Er zat in 2019 al artrose in mijn knieën (dacht zelf dat ze toen zeiden beginnende, maar hij zei net stevige) en hij wil het nu gaan vergelijken en dan een plan opstellen (waarschijnlijk een een of meerdere injecties)
Ouderdom komt met gebreken
Hij is lief (niet alleen hierom hoor, gewoon een leuke man)quote:Op woensdag 6 september 2023 15:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bijna kwartet
Om je op te vrolijken. Sort of.
MnAnneX schatte je 10 jaar jonger . FWIW![]()
Ober het algemeen wel.quote:Op woensdag 6 september 2023 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij is lief (niet alleen hierom hoor, gewoon een leuke man)
Dan blijft het spannend toch😂quote:Op woensdag 6 september 2023 15:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ober het algemeen wel.
Gisteravond dacht ik er even anders over…
Nee, we verblijven een weekje bij de Bodensee. Gisteren (onverwacht) Zwitserland een bliksembezoek gebracht. Bocht om en ineens doemde een ouderwetse grenspost op. Mooi!quote:Op woensdag 6 september 2023 12:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:MadMaster zijn jullie bij Sacher beland?
quote:Op woensdag 6 september 2023 15:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn schoonouders zitten nu een paar weken op alle ABC eilanden (niet tegelijk). Het is best prijzig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik niet meedoe.
quote:Op woensdag 6 september 2023 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mogelijk goed Dora nieuws![]()
Kaatje-knieën![]()
Ik heb een waakpoes. Zeker als ik thuiskom na etenstijd word ik luid klagend ontvangen. Net… geen poesNiet binnen, niet buiten te zien
Roepen in de tuin.. en daar kwam madam aangedaverd. Lag in de meest schaduwrijke hoek zo diep te slapen dat ze mijn thuiskomst gemist hadZe was er zo van ontdaan dat ze met volle bek en neus in de etensbak haar hele dag luidkeels met me heeft doorgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |