Heb ik ook geprobeerd. Was niet zo succesvol als gehoopt.quote:Op zondag 3 september 2023 17:57 schreef derLudolf het volgende:
P
[..]
Glyfosaat in de stengels. Maar ja, met GL als grootste partij wordt dat hem niet natuurlijk.
De grens tussen Groningen en Friesland is niet oversteekbaar?quote:Op zondag 3 september 2023 17:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je hebt heel Groningen boos gemaakt, Lauwersoog ligt in Groningen
Die zijn ze aan het lossteken, meter voor meter.quote:Op zondag 3 september 2023 18:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De grens tussen Groningen en Friesland is niet oversteekbaar?
Ook zonder lekker band had ik 96km niet gehaald overigensquote:Op zondag 3 september 2023 18:44 schreef Tele6 het volgende:
Even 96 km gefietst, had nog wat bij m'n ouders laten liggen vorig weekend dus dat even opgehaald. Leuk rondje.
@:derLudolf jammer van de lekke band!
Even zegt ze danquote:Op zondag 3 september 2023 18:44 schreef Tele6 het volgende:
Even 96 km gefietst, had nog wat bij m'n ouders laten liggen vorig weekend dus dat even opgehaald. Leuk rondje.
@:derLudolf jammer van de lekke band!
Je loopt daar in de SS ook wel veel in het bos = koeler. Mooie omgeving man, veel plezier!quote:Op zondag 3 september 2023 19:21 schreef derLudolf het volgende:
Nog een weekje werken, dan heb ik weer vakantie![]()
Het weer lijkt best goed te zijn, sowieso
de eerste week. Misschien haast te warm om te gaan lopen in Sächsische Schweiz. Ook later in de eerste week lijkt de voorspelling in Gdansk alleraardigst.
Danku. Ik moet nog even op zoek naar een leuke wandeling. Liefst een rondjequote:Op zondag 3 september 2023 19:23 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je loopt daar in de SS ook wel veel in het bos = koeler. Mooie omgeving man, veel plezier!
Blijft dat zo…de hele maand?quote:
Uh, dat blijft toch wel een groot deel van de maand zo, ja.quote:Op zondag 3 september 2023 21:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Blijft dat zo…de hele maand?
Sooo…de brownies zijn opperdepop.![]()
De HF bezorger kreeg er twee mee: hield wel van chocola.
De ene buurvrouw twee stuks. Andere buren vijf stuks.
De resterende aten wijzelf.
Het lijkt wel echt werkquote:Op zondag 3 september 2023 21:36 schreef Sarabi het volgende:
Beetje doodwel een van de beste festivals van dit seizoen
Morgen gelukkig alleen maar een lange en zware brouwdag
Ja, zou alleen leuk zijn als het ook betaalde zoals echt werkquote:Op zondag 3 september 2023 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het lijkt wel echt werk![]()
Nu lekker met de benen omhoog zeker?
Kussen onder je matras leggen zodat je iets hoger ligt (wanneer je een verstelbaar bed hebt, natuurlijk voeteneind omhoog)quote:Op zondag 3 september 2023 21:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, zou alleen leuk zijn als het ook betaalde zoals echt werk
Achja we zijn er nog steeds erg blij mee.
En ja ben benieuwd of mijn benen vannacht nog moeilijk gaan doen. Voelt nu wel alsof ik nog kramp ga krijgen.
Hopelijk slaap je steaks lekkerquote:Op zondag 3 september 2023 21:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uh, dat blijft toch wel een groot deel van de maand zo, ja.
Nooit Groningers aaien.quote:Op zondag 3 september 2023 22:02 schreef borisz het volgende:
Bezig in
[ afbeelding ]
Boek uit 1999. Eigenlijk nog steeds actueel als Groningen en de huidige problematiek wil begrijpen.
Lang verhaal kort: Groningen werd al voor de gasbubbel geaaid.
Lol. Idd je weet het nooit met die Noorderlingenquote:Op zondag 3 september 2023 22:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nooit Groningers aaien.
Dat lijkt me gevaarlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |