Singapore lijkt me nog mooier want een WK is nog nooit eerder zo snel beslist, nog een record voor Max erbijquote:
dat stond inderdaad in beeld. 15 op een rijquote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef -XOR- het volgende:
RBR nu ook het record consecutive wins van McLaren afgesnoept als het goed is.
Jup en als je zag hoe moeilijk Max 't had met de Ferrari's is het erg knap dat ie alsnog een P2 heeft gehaald.quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar kudos voor Perez. Deed echt zijn best en reed een hele goede race.
15quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef -XOR- het volgende:
RBR nu ook het record consecutive wins van McLaren afgesnoept als het goed is.
Daarom. Perez heeft het vuur weer.quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jup en als je zag hoe moeilijk Max 't had met de Ferrari's is het erg knap dat ie alsnog een P2 heeft gehaald.
Ik had er ook echt een hard hoofd in dat het een 1-2 zou wordenquote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jup en als je zag hoe moeilijk Max 't had met de Ferrari's is het erg knap dat ie alsnog een P2 heeft gehaald.
Ik voel een nickchange aankomenquote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar kudos voor Perez. Deed echt zijn best en reed een hele goede race.
Die tellen natuurlijk niet mee.quote:Op zondag 3 september 2023 16:58 schreef Ferry_76 het volgende: [..] Door schrapresultaten in het verleden staan er een paar op 100%, dus dat gaat niet lukken.
quote:Op zondag 3 september 2023 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voel een nickchange aankomen
Rustig aan tijgerquote:Op zondag 3 september 2023 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom. Perez heeft het vuur weer.
Zal jou eens tijgeren.quote:Op zondag 3 september 2023 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rustig aan tijger
1 zwaluw maakt geen zomer
Grrrrrrquote:Op zondag 3 september 2023 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens tijgeren.
Rawr.quote:
Wanna join?quote:
1-4 had ik eerder verwacht inderdaadquote:Op zondag 3 september 2023 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik had er ook echt een hard hoofd in dat het een 1-2 zou worden
Aston Martin.quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Singapore lijkt me nog mooier want een WK is nog nooit eerder zo snel beslist, nog een record voor Max erbij
Plus Honda vertrekt toch bij Red Bull, gaan naar MclLaren (dacht ik.. of Aston Martin, een van de 2)
Zelfs Yuki is niet heilig, geruchten gaan dat ricciardo sowieso bij het team komt en de 2e rijder wordt Yuki of Lawson.
was er op aan het wachten op sky daar hebben ze horner in beeld, maar het geluid van viaplay stond nog te hard dus ik ben bang dat ik dat al gemist heb.quote:Op zondag 3 september 2023 17:08 schreef greysbones het volgende:
Nou wachten op bericht wat er mis was
Misschien wilde ze het ego van Checo nog een beetje sparen door hem niet weer 15+ seconden achter hem te laten finishenquote:Op zondag 3 september 2023 17:09 schreef Donderkonijn het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar wat er nou met de auto van Max was.
Ziggo: Max had problemen met de voorbanden en te hete remmen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:09 schreef Donderkonijn het volgende:
Mwa, als je vorige week mee hebt gekregen weet je dat kant 1 van de garage niet op die manier rekening wenst te houden met de andere kant.quote:Op zondag 3 september 2023 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wilde ze het ego van Checo nog een beetje sparen door hem niet weer 15+ seconden achter hem te laten finishen
Remmen hoor ik op ziggoquote:Op zondag 3 september 2023 17:09 schreef Donderkonijn het volgende:
Volgend jaar rb en Ferrari met elkaar in gevecht zou fantastisch zijn.quote:
Red Bull Lightquote:Op zondag 3 september 2023 17:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aston Martin.
En dat gerucht kwam bij Viaplay vandaan (althans, die vertelden het), dus in hoeverre het waar is is afwachten, al wilde Red Bull er minder een opleidingsteam van maken en meer een zusterteam. Dus het zou me niet verbazen.
Die hebben zoals gewoonlijk geen ideequote:Op zondag 3 september 2023 17:11 schreef Nizno het volgende:
viaplay gokt op het koelen van de banden
ik denk alleen toch dat Max dat zelf ook gemerkt zou hebben en GP dan niet zo overduidelijk dwingend had hoeven praten
Hij staat lasagne te maken.quote:
Hoe kan het eigenlijk dat Barichello in 2001 de snelste ronde heeft gereden? Zijn de auto's niet sneller geworden?quote:Op zondag 3 september 2023 17:03 schreef Toby56 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Autodromo Nazionale Monza
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
# Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen?
Zwaarder en groterquote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat Barichello in 2001 de snelste ronde heeft gereden? Zijn de auto's niet sneller geworden?
EPOquote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat Barichello in 2001 de snelste ronde heeft gereden? Zijn de auto's niet sneller geworden?
Lekker.quote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij staat lasagne te maken.![]()
Wel een toepasselijk gerecht voor vandaag.
Reeds genoemd zijn:quote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Max heeft dat zelf wel in de gaten, die voelt beter hoe de banden zijn dan ze aan de pitmuur kunnen vertellen aan de hand van cijfers.quote:Op zondag 3 september 2023 17:11 schreef Nizno het volgende:
viaplay gokt op het koelen van de banden
ik denk alleen toch dat Max dat zelf ook gemerkt zou hebben en GP dan niet zo overduidelijk dwingend had hoeven praten
dat vermoed ik idd ook.quote:Op zondag 3 september 2023 17:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max heeft dat zelf wel in de gaten, die voelt beter hoe de banden zijn dan ze aan de pitmuur kunnen vertellen aan de hand van cijfers.
Ik dnek dat het de motor was, Tsunoda z'n motor was ook stuk gegaan dus ik kan me voorstellen dat ze daar dan meer naar kijken.
De manier waarop hjet verteld werd was ook "urgent", ze leken bang te zijn dat max de finish niet zou halen.
Misschien dat het later naar buiten gebracht wordt.quote:Op zondag 3 september 2023 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vermoed ik idd ook.
Jammer dat het niet aan Horner werd gevraagd en het alleen over de records ging en ik het interview van SKY met horner niet helemaal gehoord heb
ik hoop ut iddquote:Op zondag 3 september 2023 17:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien dat het later naar buiten gebracht wordt.
Top van die wagens lagen een stuk hoger. 350/360 zonder drs, ronde na ronde. Pa Verstappen had in een Arrows lang de absulute top met 372kmh.quote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Iemand moet hem eens vertellen dat het een verwend nest is, zo'n beetje de meest gepriviligeerde man op aade die vanwege marketingtechnische maar opgehemeld bleef worden ondanks dat hij een mentale zwakkeling is die daardoor een flinke underachiever is geweest.quote:Op zondag 3 september 2023 17:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niettemin zal Lewis wel weer genoeg te klagen hebben.
"Slechte bandentactiek", "ik deed niets fout, de straf was onterecht" en wat al niet.
Lewis lijkt me een moeizame levensgenieter. Hij moet er inmiddels voor waken dat hij straks niet, als 65-jarige ofzo, de vraag "wat was de rotste periode van je leven?" zal gaan beantwoorden met "toen ik in de Formule 1 reed."
Als je ziet wat die gast allemaal heeft bereikt, en welke groten der aarde hem al hebben bewierookt... iemand zou hem eens moeten vertellen dat hij verdorie moet leren genieten.
Zoals zovaak komt hij er makkelijk mee weg.quote:Op zondag 3 september 2023 17:30 schreef Blik het volgende:
Vermakelijke race, vond de straf van Hamilton wel echt te laag, 5s voor het kapotmaken van iemand anders zn race kan echt niet.
5 tellen en 2 penalty pointsquote:Op zondag 3 september 2023 17:29 schreef TwenteFC het volgende:
F1TV vergat letterlijk dat het niet Piastri's schuld was maar Lewis zijn schuld. wat een clowns.
Bovendien werden de versnellingen nog per circuit aangepast, hoefde de motor het maar 1 race uit te houden.quote:Op zondag 3 september 2023 17:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Top van die wagens lagen een stuk hoger. 350/360 zonder drs, ronde na ronde. Pa Verstappen had in een Arrows lang de absulute top met 372kmh.
Deze karren moeten vanwege het gewicht iets eerder remmen. Verlies je ook mee. Generatie nu gaat wel harder de bocht door maar in de race helpt dat niet veel op Monza.
Bekijk de onboard anders van Montoya op Monza. Wel een leuke tip
'Moeizame levensgenieter', mooi gezegd idd. Zonder de amateur-psycholoog te willen uithangen, hij komt op mij ook vaak over als iemand die niet altijd mentaal even stabiel is en (in z'n hoofd) alles en iedereen tot vijand maakt. En dat zeg ik dit keer echt niet om hem te dissen. Het maakt juist dat ik ook af en toe gewoon medelijden voel.quote:Op zondag 3 september 2023 17:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niettemin zal Lewis wel weer genoeg te klagen hebben.
"Slechte bandentactiek", "ik deed niets fout, de straf was onterecht" en wat al niet.
Lewis lijkt me een moeizame levensgenieter. Hij moet er inmiddels voor waken dat hij straks niet, als 65-jarige ofzo, de vraag "wat was de rotste periode van je leven?" zal gaan beantwoorden met "toen ik in de Formule 1 reed."
Als je ziet wat die gast allemaal heeft bereikt, en welke groten der aarde hem al hebben bewierookt... iemand zou hem eens moeten vertellen dat hij verdorie moet leren genieten.
Blijf het maar vreemd vinden. 5s voor het vergallen van andermans race. Ik heb er geen alternatief voor en natuurlijk blijft het racen maar de manier waarop dit weer gebeurd… typischquote:Op zondag 3 september 2023 17:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals zovaak komt hij er makkelijk mee weg.
Drive-throughquote:Op zondag 3 september 2023 17:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Blijf het maar vreemd vinden. 5s voor het vergallen van andermans race. Ik heb er geen alternatief voor en natuurlijk blijft het racen maar de manier waarop dit weer gebeurd… typisch
Over 2 weken zeker iets Aziatischquote:Op zondag 3 september 2023 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lasagne, leek me wel toepasselijk
[ afbeelding ]
Met een laagje stamppot?quote:Op zondag 3 september 2023 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nou ja, dat moeten we dan even zien, want dan zijn we onderweg naar de camping in Frankrijkquote:Op zondag 3 september 2023 17:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over 2 weken zeker iets Aziatisch
noodlesoupcup mee, alleen heet water toevoegenquote:Op zondag 3 september 2023 17:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat moeten we dan even zien, want dan zijn we onderweg naar de camping in Frankrijk
[ afbeelding ]
Hij weet het best, maar hij wil het niet zeggen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:56 schreef Nizno het volgende:
Helaas bij SKY in de vierkantjes wist Max ook nog niet wat het was op het einde.
ik denk het niet. Het zal hem niet op de teamradio gemeld zijn en bij het feesten dat hij twee records heeft verbroken zal het ook niet even gemeld zijn. Daarna waren de vierkantjes ook al heel rap.quote:Op zondag 3 september 2023 17:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij weet het best, maar hij wil het niet zeggen.
5 seconden of 1 plek verlies als het geen plekken verlies oplevertquote:Op zondag 3 september 2023 17:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Blijf het maar vreemd vinden. 5s voor het vergallen van andermans race. Ik heb er geen alternatief voor en natuurlijk blijft het racen maar de manier waarop dit weer gebeurd… typisch
Ik zeg: 1 plek achter de persoon finishen die je eraf hebt gekegeldquote:Op zondag 3 september 2023 18:00 schreef franklop het volgende:
[..]
5 seconden of 1 plek verlies als het geen plekken verlies oplevert
10s penalty.quote:Op zondag 3 september 2023 17:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Of 5 seconden achter de persoon finishen die je eraf gekegeld hebt.quote:Op zondag 3 september 2023 18:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zeg: 1 plek achter de persoon finishen die je eraf hebt gekegeld
lekker manquote:Op zondag 3 september 2023 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 september 2023 17:34 schreef Nizno het volgende:
Sky is in dit geval eerlijk dat het idd echt een fout van Lewis was, hoewel Piastri volgens hun nog wel iets naar rechts had gekund... euh ja das gewoon een ander weg dwingen dan.
En Lewis zegt dat hij excuses heeft aangeboden
Ja Chev deelde het twitterbericht van ESPN al iddquote:
Wat nu als diegene er achter ook 5 seconden straf heeft/ 1 plek verlies? Schuift diegene die daar achter zit dan 2 plekken op?quote:Op zondag 3 september 2023 18:00 schreef franklop het volgende:
[..]
5 seconden of 1 plek verlies als het geen plekken verlies oplevert
yupquote:Op zondag 3 september 2023 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat nu als diegene er achter ook 5 seconden straf heeft/ 1 plek verlies? Schuift diegene die daar achter zit dan 2 plekken op?
Die zijn gelukkig met pensioen gestuurdquote:Op zondag 3 september 2023 17:37 schreef AnneX het volgende:
De ster verslaggevers Jack en Olav hoeven niet meer naar het ‘vierkantje’?
Had wel het interview met HAM willen horen.
Of bestaat het vierkantje niet meer
Ik mis ze ook niet.quote:Op zondag 3 september 2023 18:37 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Die zijn gelukkig met pensioen gestuurd
Dat ben ik, spuit 11.quote:Op zondag 3 september 2023 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja Chev deelde het twitterbericht van ESPN al idd
Iemand die ook maar iets leest waar Max gesproken heeft over records weet dat Max het echt niet uit maakt of het zijn eerste winst is of zijn 100e op een rij. als hij maar wint.quote:"Ik weet niet of hij [Max] om die records geeft. Het is niet iets wat voor mij belangrijk zou zijn. Die cijfers zijn toch voor Wikipedia en niemand leest dat", aldus de Mercedes-teambaas.
Echt, ik heb zelden slechtere verliezers gezien dan Mercedesquote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef Nizno het volgende:
Wolff over record Verstappen: "Cijfers zijn voor Wikipedia, niemand leest dat"
[..]
Iemand die ook maar iets leest waar Max gesproken heeft over records weet dat Max het echt niet uit maakt of het zijn eerste winst is of zijn 100e op een rij. als hij maar wint.
Wel Lewis de GOAT status gevenquote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef Nizno het volgende:
Wolff over record Verstappen: "Cijfers zijn voor Wikipedia, niemand leest dat"
[..]
Iemand die ook maar iets leest waar Max gesproken heeft over records weet dat Max het echt niet uit maakt of het zijn eerste winst is of zijn 100e op een rij. als hij maar wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |