Singapore lijkt me nog mooier want een WK is nog nooit eerder zo snel beslist, nog een record voor Max erbijquote:
dat stond inderdaad in beeld. 15 op een rijquote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef -XOR- het volgende:
RBR nu ook het record consecutive wins van McLaren afgesnoept als het goed is.
Jup en als je zag hoe moeilijk Max 't had met de Ferrari's is het erg knap dat ie alsnog een P2 heeft gehaald.quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar kudos voor Perez. Deed echt zijn best en reed een hele goede race.
15quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef -XOR- het volgende:
RBR nu ook het record consecutive wins van McLaren afgesnoept als het goed is.
Daarom. Perez heeft het vuur weer.quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jup en als je zag hoe moeilijk Max 't had met de Ferrari's is het erg knap dat ie alsnog een P2 heeft gehaald.
Ik had er ook echt een hard hoofd in dat het een 1-2 zou wordenquote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jup en als je zag hoe moeilijk Max 't had met de Ferrari's is het erg knap dat ie alsnog een P2 heeft gehaald.
Ik voel een nickchange aankomenquote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar kudos voor Perez. Deed echt zijn best en reed een hele goede race.
Die tellen natuurlijk niet mee.quote:Op zondag 3 september 2023 16:58 schreef Ferry_76 het volgende: [..] Door schrapresultaten in het verleden staan er een paar op 100%, dus dat gaat niet lukken.
quote:Op zondag 3 september 2023 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voel een nickchange aankomen
Rustig aan tijgerquote:Op zondag 3 september 2023 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom. Perez heeft het vuur weer.
Zal jou eens tijgeren.quote:Op zondag 3 september 2023 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rustig aan tijger
1 zwaluw maakt geen zomer
Grrrrrrquote:Op zondag 3 september 2023 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens tijgeren.
Rawr.quote:
Wanna join?quote:
1-4 had ik eerder verwacht inderdaadquote:Op zondag 3 september 2023 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik had er ook echt een hard hoofd in dat het een 1-2 zou worden
Aston Martin.quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Singapore lijkt me nog mooier want een WK is nog nooit eerder zo snel beslist, nog een record voor Max erbij
Plus Honda vertrekt toch bij Red Bull, gaan naar MclLaren (dacht ik.. of Aston Martin, een van de 2)
Zelfs Yuki is niet heilig, geruchten gaan dat ricciardo sowieso bij het team komt en de 2e rijder wordt Yuki of Lawson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |