Wat ik hier zo mooi aan vindt is dat het een prachtige spagaat heeft opgeleverd voor de #teamLH soldaten. Het is bijzonder hypocriet om 2008 en 2021 niet op dezelfde manier te bestempelen nu, dus Hamilton eindigt hoe dan ook met 7 wereldtitels.quote:Op maandag 11 september 2023 22:49 schreef daNpy het volgende:
Haha, ik denk dat ik wel durf te gokken wat Lewis zijn mening over integriteit is.
Welke 2021 race wil je schrappen dan?quote:Op maandag 11 september 2023 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik hier zo mooi aan vindt is dat het een prachtige spagaat heeft opgeleverd voor de #teamLH soldaten. Het is bijzonder hypocriet om 2008 en 2021 niet op dezelfde manier te bestempelen nu, dus Hamilton eindigt hoe dan ook met 7 wereldtitels.
Abu Dhabiquote:Op maandag 11 september 2023 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke 2021 race wil je schrappen dan?
quote:Op maandag 11 september 2023 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Prima. Max is dan nog steeds kampioen
Ga hem uitleggenquote:Op maandag 11 september 2023 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op basis van het aantal zeges
Bij een gelijk aantal punten in het kampioenschap gaan de posities waarop je eindigt tellen, net zolang tot er een verschil is. Max had 10 zeges, dinges 8, waardoor Max op basis van het aantal eerste posities de titel zou hebben gekregen.quote:
quote:Op maandag 11 september 2023 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij een gelijk aantal punten in het kampioenschap gaan de posities waarop je eindigt tellen, net zolang tot er een verschil is. Max had 10 zeges, dinges 8, waardoor Max op basis van het aantal eerste posities de titel zou hebben gekregen.
Silverstone of Bahreinquote:Op maandag 11 september 2023 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke 2021 race wil je schrappen dan?
Beide is ook een betere optiequote:
Ik durf wel met 99,9% zekerheid te beweren dat Mercedes alle juridische stappen heeft overwogen om dat kampioenschap naar Hamilton te krijgen maar dat de uitkomst van de race ongeldig verklaren hun niets zou brengen.quote:Op maandag 11 september 2023 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Prima. Max is dan nog steeds kampioen
Klein detail. Als je Abu Dhabi schrapt, dan heeft Max er 9 en Lewis 8.quote:Op maandag 11 september 2023 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij een gelijk aantal punten in het kampioenschap gaan de posities waarop je eindigt tellen, net zolang tot er een verschil is. Max had 10 zeges, dinges 8, waardoor Max op basis van het aantal eerste posities de titel zou hebben gekregen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik durf wel met 99,9% zekerheid te beweren dat Mercedes alle juridische stappen heeft overwogen om dat kampioenschap naar Hamilton te krijgen maar dat de uitkomst van de race ongeldig verklaren hun niets zou brengen.
Denken dat die oppernarcist iets zou doen wat hem "minder geweldig" maakt😂quote:Op maandag 11 september 2023 22:44 schreef opgebaarde het volgende:
SAO PAULO, Sept 8 (Reuters) - The legal team advising Felipe Massa in his attempt to be declared 2008 Formula One world champion hope Lewis Hamilton will support the case in the name of sporting integrity, one of the Brazilian's lawyers has said.
Blablateksttekst
Massa now claims the race should have been cancelled because the sport's leaders knew before the end of the season what had happened but covered it up.
His lawyers want Hamilton, who was racing for McLaren at the time to support the claims.
"He is an important ambassador for the sport and has always defended sporting integrity. He is an honorary Brazilian citizen and very well liked by Brazilians, so I hope he will support us," Viana said.
https://www.reuters.com/s(...)tm_source=reddit.com
![]()
Massa bloed leeg op zijn advocaten, die winnen nl altijdquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:16 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Denken dat die oppernarcist iets zou doen wat hem "minder geweldig" maakt😂
Op die manier denk ik toch dat hij voor 2021 kiest.quote:Op maandag 11 september 2023 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik hier zo mooi aan vindt is dat het een prachtige spagaat heeft opgeleverd voor de #teamLH soldaten. Het is bijzonder hypocriet om 2008 en 2021 niet op dezelfde manier te bestempelen nu, dus Hamilton eindigt hoe dan ook met 7 wereldtitels.
Ik zag deze titel voorbij komen en dacht, het worden er steeds meer. 😅quote:'Hamilton wil gerechtigheid voor Abu Dhabi '21 met negen titels'
Je hebt clickbait en clickbait.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag deze titel voorbij komen en dacht, het worden er steeds meer. 😅
Alleen is er imho geen enkele manier waarop hij 2021 kan krijgen, maar wel 2008 verliezen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op die manier denk ik toch dat hij voor 2021 kiest.
Dus zijn titel in 2008 opgeeft als hij daar 2021 voor terug krijgt.
Bijna iedereen blij!
Dat laatste lijkt me ook onmogelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen is er imho geen enkele manier waarop hij 2021 kan krijgen, maar wel 2008 verliezen.
Puur juridisch heeft Starflyer wel gelijk, denk ik. Theoretisch zou men de volledige uitslag van een race kunnen schappen (genoeg om 2008 te verliezen), maar men kan niet doen alsof alleen de laatste ronde van een race niet heeft plaatsgevonden (nodig om 2021 te winnen).quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me ook onmogelijk.
Z'n teamgenoot gooide hem in de muur en Hamilton kreeg een terechte penalty die ertoe geleid heeft dat we tegenwoordig al die fopstraffen hebben. Het enige lachertje was hoe geweldig die slotfase was en het gebrek aan rode vlaggen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Massa moet niet zo janken over 2008, die overwinning in Spa die hij kreeg destijds was echt een lachertje.
Spa 2008 voor de volgende terugkijk sessie😇quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Z'n teamgenoot gooide hem in de muur en Hamilton kreeg een terechte penalty die ertoe geleid heeft dat we tegenwoordig al die fopstraffen hebben. Het enige lachertje was hoe geweldig die slotfase was en het gebrek aan rode vlaggen.
Alleen als je Olav commentaar kan regelen daarvoor. Ik kan dat commentaar bijna woord voor woord in m'n hoofd afspelen zo legendarisch was hetquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Spa 2008 voor de volgende terugkijk sessie😇
Helaas niet in F1tvquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen als je Olav commentaar kan regelen daarvoor. Ik kan dat commentaar bijna woord voor woord in m'n hoofd afspelen zo legendarisch was het
Ze mogen zeker wel eens naar de strafmaat kijken. Een Russell bijvoorbeeld komt in Italië met 5 seconden straf weg voor het niet teruggeven van een positie aan Ocon. Simpelweg omdat deze optie sneller is. Niet teruggeven/ een plek opgeven zou binnen 3 ronden moeten gebeuren, anders moet het minimaal een drive-through worden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Z'n teamgenoot gooide hem in de muur en Hamilton kreeg een terechte penalty die ertoe geleid heeft dat we tegenwoordig al die fopstraffen hebben. Het enige lachertje was hoe geweldig die slotfase was en het gebrek aan rode vlaggen.
Het was dan ook weer een kutactie van hamilton, die gewoon voordeel weet te halen uit een fout die hij maakte.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Massa moet niet zo janken over 2008, die overwinning in Spa die hij kreeg destijds was echt een lachertje.
3? 1 of direct.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze mogen zeker wel eens naar de strafmaat kijken. Een Russell bijvoorbeeld komt in Italië met 5 seconden straf weg voor het niet teruggeven van een positie aan Ocon. Simpelweg omdat deze optie sneller is. Niet teruggeven/ een plek opgeven zou binnen 3 ronden moeten gebeuren, anders moet het minimaal een drive-through worden.
Jeddag 2021, maar daar kreeg Max straf vanwege Lewis niet langs wou om van plek te ruilenquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het was dan ook weer een kutactie van hamilton, die gewoon voordeel weet te halen uit een fout die hij maakte.
Hij remt te laat, schiet rechtdoor, snijdt de bocht af, geeft dan wel de plek terug maar op zo'n manier dat hij er dichter op zat dan vlak voordat hij zn fout maakte. En zet dan de inhaalactie in. Hoevaak hebben we dit soort acties nog gezien in de 15 jaar die daar op volgde? Hij flikt dit echt vaker.
Wat dat betreft kan je nu in hindsight wel zeggen dat lewis dit express deed en dat vreemde besluit wel terecht was.
Jepquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jeddag 2021, maar daar kreeg Max straf vanwege Lewis niet langs wou om van plek te ruilen
Daar zijn door de wedstrijdleiding zoveel fouten gemaakt ...quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep
Die hele zooi was idioot daar....
Mag Lewis dat niet een klein beetje zelf bepalen, wanneer hij er dan voorbij gaat? Of moet hij het net zoals in post #232 al geschetst wordt net op de plek doen wat hem opgedwongen wordt met als gevolg dat Verstappen direct op zijn bumper zit en ook nog eens DRS krijgt?quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jeddag 2021, maar daar kreeg Max straf vanwege Lewis niet langs wou om van plek te ruilen
Sure, maar na al die tijd blijft de vraag waarom hij tegen Max aan reed en niet schuin achter Max ging rijden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mag Lewis dat niet een klein beetje zelf bepalen, wanneer hij er dan voorbij gaat? Of moet hij het net zoals in post #232 al geschetst wordt net op de plek doen wat hem opgedwongen wordt met als gevolg dat Verstappen direct op zijn bumper zit en ook nog eens DRS krijgt?
Ik werd daar zo schijtziek van dat ik zei "als de volgende race weer zoiets belachelijks gebeurt zet ik hem af"quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar zijn door de wedstrijdleiding zoveel fouten gemaakt ...
Het zou wel epic zijnquote:
Simpel. Hij reed tegen Max aan omdat Hamilton niet had verwacht dat Max op het rechte stuk bij lage snelheid ineens besloot om ook nog eens te gaan remmenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sure, maar na al die tijd blijft de vraag waarom hij tegen Max aan reed en niet schuin achter Max ging rijden.
Heerlijk echtquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zou wel epic zijn
Dan nog was de positionering vreemdquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Simpel. Hij reed tegen Max aan omdat Hamilton niet had verwacht dat Max op het rechte stuk bij lage snelheid ineens besloot om ook nog eens te gaan remmen
In dat bewuste livetopic ging emoties echt al kanten op. Van teleurstelling naar hoop naar blijdschap naar spanning en weer naar blijdschap.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik werd daar zo schijtziek van dat ik zei "als de volgende race weer zoiets belachelijks gebeurt zet ik hem af"
En toen kwam de onbestrafte afsnijdactie in de eerste bocht in Abu Dhabi
Ik heb voetbal opgezet, geen idee meer welke wedstrijd. Omdat ik hier een beetje bleef meelezen vanaf de crash van Latifi toch nog het eind gezien
quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*schraapt keel*
EN DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF
Het enige wat je dan nog hoeft te doen is die rondjes rijden, aldus meestervoorspeller Tom Coronelquote:
Van alle video's op het internet kies je er eentje uit die de tv heeft gefilmd?quote:
Zekers dat was vreemd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan nog was de positionering vreemd
Mede. Als je concurrent plots langzaam rijdt dan wil je toch alle opties open houden en juist de ruimte voor je hebben ipv te kiezen voor de moeilijke weg?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zekers dat was vreemd.
Mag dat niet ofzo? Dat pal achter de voorste auto rijden?
Wat is jullie probleem ermee? Maakt dit het ongeluk Hamiltons schuld?
iemand die achterop rijd is altijd schuldig.....tevens was er echt zat ruimte en tijd om er gewoon langs te gaan.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zekers dat was vreemd.
Mag dat niet ofzo? Dat pal achter de voorste auto rijden?
Wat is jullie probleem ermee? Maakt dit het ongeluk Hamiltons schuld?
Die blijft niet lang op youtube staanquote:
Natuurlijk was het niet handig en tactisch wellicht zelfs dom.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mede. Als je concurrent plots langzaam rijdt dan wil je toch alle opties open houden en juist de ruimte voor je hebben ipv te kiezen voor de moeilijke weg?
Je gaat in de supermarkt toch ook niet achteraan een gigalange rij aansluiten terwijl je drie kassa's verderop zo aan de beurt bent?
Dat is niet altijd altijd zo. https://www.juridischbure(...)-kop-staart-botsing/quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:22 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
iemand die achterop rijd is altijd schuldig.....tevens was er echt zat ruimte en tijd om er gewoon langs te gaan.
100% dinges zijn schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2nd thatquote:
Oh nee joh. Dus je vind het vervelend om op een forum iets te lezen over een bijzonder unieke gebeurtenis van twee jaar geleden en dus besluit jij om zelf maar destructief aanwezig te zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 10:15 schreef 4-elements het volgende:
Zijn we nog steeds bezig over die oude koeien?
Nou vooruit, hier nog een oude koe voor de liefhebbers.
[ afbeelding ]
Ik verbaas me er vooral over dat sommige oude koeien telkens weer terug keren. Je zou denken, het is wel een keertje voorbij als er nieuwe koeien verschijnen.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oh nee joh. Dus je vind het vervelend om op een forum iets te lezen over een bijzonder unieke gebeurtenis van twee jaar geleden en dus besluit jij om zelf maar destructief aanwezig te zijn
Hier een plaatje speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk. Sorry man. Mogen we het op fok nog wel hebben over eerdere races dit seizoen of is alles van voor deze zomebreak een oude koe?quote:Op woensdag 13 september 2023 10:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik verbaas me er vooral over dat sommige oude koeien telkens weer terug keren. Je zou denken, het is wel een keertje voorbij als er nieuwe koeien verschijnen.
Eigenlijk mag jij het niet eens meer over een post van 1 minuut geleden hebben, want dat is inmiddels ook al een oude koe.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Sorry man. Mogen we het op fok nog wel hebben over eerdere races dit seizoen of is alles van voor deze zomebreak een oude koe?
Nog een mooi plaatje voor jou
[ afbeelding ]
Had ik al gezien. Houd eens op met die ouwe koeien.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eigenlijk mag jij het niet eens meer over een post van 1 minuut geleden hebben, want dat is inmiddels ook al een oude koe.![]()
Maar laten we het eens over nieuwe koeien hebben. De stealth mode livery van McLaren bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
bron
Meer voor:quote:Op woensdag 13 september 2023 11:19 schreef 4-elements het volgende:
Maar laten we het eens over nieuwe koeien hebben. De stealth mode livery van McLaren bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
bron
Ik kijk Peter Windsor, Formel Schmidt, bijna altijd wel in/na een raceweekend, verder af en toe iets van The Race en P1, afhankelijk van het onderwerp.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:56 schreef Questular het volgende:
Welke podcasts luisteren/kijken jullie eigenlijk graag?
https://www.youtube.com/channel/UC0onx184zyCuVzmGi3RBaFA
https://www.youtube.com/@:PitstopPodcast
Deze bekijk ik graag, maar mochten er nog tips zijn
Eeehh ben je nu vergeten dat er hier maar 1 (één) iemand aan het huilen is over oude gebeurtenissen en dat ben jij. Niet iemand anders, jij. Ik vraag oprecht waar voor jou de grens ligt, zoals de zomerbreak die redelijk recent was, en nu doe je alsof iemand anders zo ridicuul deedquote:Op woensdag 13 september 2023 11:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eigenlijk mag jij het niet eens meer over een post van 1 minuut geleden hebben, want dat is inmiddels ook al een oude koe.![]()
Missed Apex vind ik vaak leuk. Nemen de avond van de race op, maandagochtend al te beluisteren. Zijn wel Hamilton fans die proberen neurtraal('ish) te zijn en hebben interessante inzichten. Zijn vooral Britten dus vaak erg grappig.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:56 schreef Questular het volgende:
Zonde 😭quote:Op woensdag 13 september 2023 12:05 schreef Nattekat het volgende:
https://streamin.me/v/b6d38041
Even een beetje respect voor deze fantastische en iconische bochtencombinatie die we dit jaar kwijt zijn geraakt.
Kwam inderdaad heel oprecht over.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eeehh ben je nu vergeten dat er hier maar 1 (één) iemand aan het huilen is over oude gebeurtenissen en dat ben jij. Niet iemand anders, jij. Ik vraag oprecht waar voor jou de grens ligt, zoals de zomerbreak die redelijk recent was, en nu doe je alsof iemand anders zo ridicuul deed![]()
3 Legs 4 Wheels, helaas zijn ze vanwege allerlei persoonlijke omstandigheden niet meer zo consequent met het uitbrengen van podcasts, maar luister nog altijd graag naar ze.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:56 schreef Questular het volgende:
Dit is toch tijdelijk?quote:Op woensdag 13 september 2023 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Even een beetje respect voor deze fantastische en iconische bochtencombinatie die we dit jaar kwijt zijn geraakt.
Daar lees ik verschillende verhalen over. Voorlopig lijkt het tijdelijk, dus hopelijk is dat ook zo.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is toch tijdelijk?
Weer update, huidige verwachtingen: Zaterdag quali droog, zondagavond kans op, jawel, regen
Zie ninja edit, ik ben voorstander van de lay-out van dit jaar.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar lees ik verschillende verhalen over. Voorlopig lijkt het tijdelijk, dus hopelijk is dat ook zo.
Nou, hoera, weer een baan zonder uniek karakter voor een 'flow'.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zie ninja edit, ik ben voorstander van de lay-out van dit jaar.
Al besproken. Heel lang geleden al.quote:
Misschien dat we dan nu ook een keer de vorige raceafstand krijgen in plaats van meteen minder rondjes zodra er een SC komt..quote:Op woensdag 13 september 2023 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar lees ik verschillende verhalen over. Voorlopig lijkt het tijdelijk, dus hopelijk is dat ook zo.
De ‘Nooooo’-racequote:Op woensdag 13 september 2023 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Ah excuus, ik zag 'm vandaag voor het eerst, dacht dat ik een primeur had!quote:Op woensdag 13 september 2023 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al besproken. Heel lang geleden al.
Dat dit Spa is zegt misschien wel wat
Natte, die baan heeft genoeg uniek karakter.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, hoera, weer een baan zonder uniek karakter voor een 'flow'.
Ik kijk naar layout en niets dan layout. En daar was dat stuk het meest iconische deel van de baan.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Natte, die baan heeft genoeg uniek karakter.
Voor mij is dat de smalle sectie met de brug en raffles boulevardquote:Op woensdag 13 september 2023 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk naar layout en niets dan layout. En daar was dat stuk het meest iconische deel van de baan.
Ok, dat stuk ook wel.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor mij is dat de smalle sectie met de brug en raffles boulevard
Ik had hem nog niet gezien hoor, prima om te posten dus.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:43 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ah excuus, ik zag 'm vandaag voor het eerst, dacht dat ik een primeur had!![]()
Is inderdaad op zich een mooi stuk. Ik begreep echter dat in die sectie gebouwd wordt en de aanpassing definitief is?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor mij is dat de smalle sectie met de brug en raffles boulevard
Check mn bron in eerdere post. Die zegt precies het andere.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Is inderdaad op zich een mooi stuk. Ik begreep echter dat in die sectie gebouwd wordt en de aanpassing definitief is?
Er wordt een evenemententerrein gebouwd dat pas eind 2026 klaar is. Dus of ze volgend jaar alweer teruggaan naar de oude layout is nog maar de vraag.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Check mn bron in eerdere post. Die zegt precies het andere.
We merken het van t weekend wel. De gp zelf zat vaak genoeg al net tegen de tijdgrens aan, dus er is wel een reden om het zo te laten.
En Alpine?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
TD018 treedt vanaf komende race in werking en TD039 is aangescherpt. Een aantal teams had te flexibele vleugels en moest ze aanpassen. Aston Martin heeft de voorvleugel moeten veranderen, Haas moet de achtervleugel verstevigen en ook gaan geruchten dat de achtervleugel bij Mercedes te flexibel was.
TD039 gaat over de onderzijde van de auto en daar moest Williams aan de slag. Er gaan geruchten dat ook Red Bull wat aan moest passen, al ontkent Horner dit.
https://www.auto-motor-un(...)-fluegel-unterboden/
De bouwactiviteiten daar duren tot 2027 (zijn pas deze maand begonnen). Of er in het nieuwe ontwerp ruimte is voor een F1 layout wordt in de lokale media niet benoemd.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er wordt een evenemententerrein gebouwd dat pas eind 2026 klaar is. Dus of ze volgend jaar alweer teruggaan naar de oude layout is nog maar de vraag.
https://racingnews365.nl/nieuwe-circuit-layout-singapore
Als het niks tijdelijks is dan wordt het wel krap zo. Nu hebben ze in Singapore natuurlijk ook niet enorm veel ruimte..quote:Op donderdag 14 september 2023 02:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
De bouwactiviteiten daar duren tot 2027 (zijn pas deze maand begonnen). Of er in het nieuwe ontwerp ruimte is voor een F1 layout wordt in de lokale media niet benoemd.
https://www.straitstimes.(...)be-completed-by-2027
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |