Goed dat je het zegt, ik moet voor onze maandelijkse afdeling meeting op donderdag nog een cake bakken. Of twee eigenlijk maar.quote:
Je hoort die collega's gewoon denken.quote:Op maandag 11 september 2023 10:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet voor onze maandelijkse afdeling meeting op donderdag nog een cake bakken. Of twee eigenlijk maar.
Max een van de weinigen die bij het naderen van een bocht niet hoeft te denken dat het wel eens "einde carriere" kan zijn als hij het rempunt mist.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, maar altijd wel leuk om naar Windsor te luisteren.
En jij gelooft dat al die andere coureurs dat wel denken?quote:Op maandag 11 september 2023 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Max een van de weinigen die bij het naderen van een bocht niet hoeft te denken dat het wel eens "einde carriere" kan zijn als hij het rempunt mist.
Dat soort druk krijgt hij pas weer bij een ander team (zeg bijv. Ferrari) of als ander (zeg bijv. Norris) in de RB net zo snel zou blijken te zijn.
Ik denk dat McLaren inderdaad staat te popelen om Norris' vierjarig contract a 20 miljoen per jaar af te kopen als hij zich een keer verremt.quote:Op maandag 11 september 2023 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Max een van de weinigen die bij het naderen van een bocht niet hoeft te denken dat het wel eens "einde carriere" kan zijn als hij het rempunt mist.
Dat soort druk krijgt hij pas weer bij een ander team rijdt (zeg bijv. Ferrari) of als andere coureur (zeg bijv. Norris) in de RB net zo snel zou blijken te zijn.
"Oh nee, RACE WEEK WEER CAKE!quote:Op maandag 11 september 2023 10:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Je hoort die collega's gewoon denken.
"Och nee, daar komt hij weer aan met zijn cake"
Ik ken er wel een paar. Ene Nick de Vries bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 september 2023 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
En jij gelooft dat al die andere coureurs dat wel denken?
Is gewoon onzin, als je voor een bocht denkt m'n contract wordt niet verlengd dan heb je al een stel bochten eerder gemist.quote:Op maandag 11 september 2023 14:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar. Ene Nick de Vries bijvoorbeeld
RIC had het, PER heeft het. LEC en SAI houden elkaar in de gaten.
RUS wil vaak te veel, BOT was gefrustreerd bij Merc
Er zijn er niet veel die zo zorgeloos rond kunnen rijden als Verstappen. Maar zelf verdiend natuurlijk, door te leveren als het er op aan kwam.
Pfff hou maar opquote:Op maandag 11 september 2023 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon onzin, als je voor een bocht denkt m'n contract wordt niet verlengd dan heb je al een stel bochten eerder gemist.
Zo'n weekend als Monza kon ook echt niet.quote:Op maandag 11 september 2023 17:15 schreef Red_85 het volgende:
Vooruitzichten voorlopig volgens Yr.no
Zaterdag en Zondag overdag een buitje. Maandag totaal niet best.
Er zit dus weer een kans in van regen aankomend weekend.
Nee man, veel te mooi weer.quote:Op maandag 11 september 2023 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n weekend als Monza kon ook echt niet.
Wie?quote:Op maandag 11 september 2023 14:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar. Ene Nick de Vries bijvoorbeeld
RIC had het, PER heeft het. LEC en SAI houden elkaar in de gaten.
RUS wil vaak te veel, BOT was gefrustreerd bij Merc
Er zijn er niet veel die zo zorgeloos rond kunnen rijden als Verstappen. Maar zelf verdiend natuurlijk, door te leveren als het er op aan kwam.
They were so fast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |