"Rugklachten"quote:
Met de manschappen onderling?quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef etuiedelapiel het volgende:
Tijd van mijn leven gehad in Seedorf, leren neuken
Wat hebben ze gedaan dan behalve puinhoop veroorzaken in diverse onderdelen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja eindelijk, na al die jaren vvd, een partij die wat doet. hup vvd!
dat was sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan dan behalve puinhoop veroorzaken in diverse onderdelen?
Dus het kan kwaad?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:36 schreef Hathor het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal geen slecht idee, ik heb eigenlijk louter positieve dingen gehoord van de jongens die ik kon die hun dienstplicht vervuld hebben. Beetje discipline bijbrengen en leren hoe in teamverband te werken kan nooit geen kwaad.
Altijd zelfs!quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hing er wel een beetje vanaf waar je bij zat natuurlijk, als je als totaal mislukt niks presterend figuur veroordeeld was tot de IBC of Werktroepen dan was dat wel een beetje je lot ja...
Het zo n beetje bij alle onderdelen. Ik zat als verkenner bij de 43 Painf. Af en toe een oefening, schieten misschien 4 keer gedaan. Voor de rest onderhoud, onderhoud en onderhoud…ohja en sommige voertuigen hebben we 4 keer in jaar geverfd.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hing er wel een beetje vanaf waar je bij zat natuurlijk, als je als totaal mislukt niks presterend figuur veroordeeld was tot de IBC of Werktroepen dan was dat wel een beetje je lot ja...
Prinses Beatrix, ooit koningin, destijds staatshoofd, heeft deelgenomen aan de Bilderberggroep, maar om dit nou de wereldregering te noemen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:02 schreef Welfareboy het volgende:
Onzin, boven het koningshuis en zijn corrupte vriendjes zit een wereldregering. Legers zijn dus overbodig sinds alles centraal wordt aangestuurd
Dit dus!quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Altijd zelfs!
Overigens hoor ik van de generatie mannen van m'n vaders leeftijd vooral dat het in het gunstigste geval een aardige periode was om lekker te zuipen en andersoortige gekkigheid uit te halen (die zogeheten discipline die je bijgebracht moest worden was in de jaren 70 kennelijk al flink afgezwakt), degenen die er met minder plezier op terugkijken vonden het vooral tijdverspilling.
Als ze mij nu nog oproepen hebben we al verloren, hoorquote:Op vrijdag 1 september 2023 16:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel.
Volgens mij kan je tot 45 jaar opgeroepen worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |