Ik heb ‘m uit, zal ik ‘m voor je bewaren?quote:Op maandag 4 september 2023 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal boeken van haar gelezen en vond dat inderdaad erg fijn.
Deze ken ik nog niet.
Graag! Zolang hij niet in de weg staat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb ‘m uit, zal ik ‘m voor je bewaren?
Nee hoor, groot huis met veel kasten. Zolang ik maar onthou in welke kast het ligtquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Graag! Zolang hij niet in de weg staat.
Rechtsboven 3 streepjes > community > en daarna kan je namen in gaan vullen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
gevonden!
Nou nog vriendjes vinden daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
één boek meer of minder zal niet veel uitmaken, denk ikquote:Op woensdag 6 september 2023 09:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee hoor, groot huis met veel kasten. Zolang ik maar onthou in welke kast het ligt
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Rechtsboven 3 streepjes > community > en daarna kan je namen in gaan vullen.
Mocht iemand mij willen toevoegen:Ik ben je gaan volgen! Voor wie mij wil volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Rechtsboven 3 streepjes > community > en daarna kan je namen in gaan vullen.
Mocht iemand mij willen toevoegen:Gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik volg je nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 6 september 2023 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben je gaan volgen! Voor wie mij wil volgenEn jou volg ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij volgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dus nu en Goodreads en storygraph.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:01 schreef LeNeHe het volgende:
Wat een heerlijk topic! Lezen![]()
Ik ben dus niet de enige die droomt over een eigen bibliotheek/leeskamer 🤭maar realiteit is dat het blijft bij een te volle Billy boekenkast in de woonkamer.
Storygraph kende ik niet, maar ziet er wel leuk uit met die grafiekjes!
Zelf heb ik een account op Goodreads. Ik lees zowel luchtige boeken als wat ‘zwaardere’ literatuur.
Helaas heeft mijn dochter de liefde voor boeken niet geërfd. Ik denk dat mijn voorliefde voor boeken komt van vroeger; ik had een hele strenge oma waar we niks mochten en ze had geen speelgoed, dus was het enige vermaak als we daar waren een boek lezen. Ik vond (en vind) niets heerlijker dan om helemaal op te gaan in een boek.
Nee, ik vermeld eigenlijk alle boeken die ik lees (tenzij ik het vergeetquote:Op zondag 3 september 2023 00:38 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie ook dat je in het topic 'Wat lees je nu?' toch alleen de wat meer verantwoorde boeken wil vermelden?
Ja dat laatste vind ik ook jammer. En dat daar dan evt een reactie op komt die het ook las. Dat je je een beetje een beeld kan vormen, en kan besluiten het ook te lezen (of juist niet)quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee, ik vermeld eigenlijk alle boeken die ik lees (tenzij ik het vergeet).
Sowieso wat zijn 'verantwoorde boeken'?
Ik vind het jammer dat veel mensen enkel de cover posten en niet even vermelden waar het boek over gaat.
Ik vind het nogal een elitaire houding.quote:Op zondag 3 september 2023 11:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop mensen lezen ook gewoon alleen maar boeken die ze goed hebben uit gekozen. En terecht. Een boek lezen neemt veel tijd in beslag. Dan ga ik dat niet besteden aan oppervlakkige niemandsromannetjes. Daar kan ik er ook wel 100 van lezen maar ja, wat heb je dan gelezen? Precies niks
Leuk,quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:07 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb ook een account gemaakt op Storygraph. Ik hou mijn boeken bij op mijn Insta. Ik zal ze van afgelopen jaar (en misschien het jaar ervoor) invoeren. Maar dat zijn er nogal wat ;-)
Ja volgens mij moeten alle boeken eerst door een lezer toegevoegd worden. Soms lukt dat op ISBN, anders kun je een boek handmatig toevoegen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:59 schreef drakin het volgende:
Ik vond gister een boek in een mini bieb
Begin te lezen en wil hem zojuist aan de boeken op storygraph toevoegen.
Het boek is daar niet bekend, bij deze schrijver staan slechts 18 titels
Op Goodreads staan er 30 titels bij zijn naam.
Dit is toch wel een erg groot verschil, missen er echt zoveel boeken daar? Het viel me al op hoe weinig boektitels ook een afbeelding hebben wat ik al vervelend vind.
O best een gedoe dusquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja volgens mij moeten alle boeken eerst door een lezer toegevoegd worden. Soms lukt dat op ISBN, anders kun je een boek handmatig toevoegen.
Ik ben daar inmiddels aan gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |