Dank voor de tip, ik ga de schrijfster eens opzoeken in de kringloopwinkels als we weer in Duitsland zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:02 schreef Serinde het volgende:
Ik heb net “lichtpunt” van Corina Bomann uit. Jammer dat het derde deel van de trilogie nog niet uit is. Ik vond het zeer vermakelijk. Gebaseerd op werkelijke gebeurtenissen rondom een ziekenhuis in Berlijn (dit deel speelt zich af vlak voor WOII) gemengd met wat zelf aangevulde verhalen.
De komende tijd heb ik (veel) meer tijd om te lezen. Gelukkig lid van de bieb
Klinkt goed, zocht de serie net nog even op GR, ga ze op mijn lijstje zetten!quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:02 schreef Serinde het volgende:
Ik heb net “lichtpunt” van Corina Bomann uit. Jammer dat het derde deel van de trilogie nog niet uit is. Ik vond het zeer vermakelijk. Gebaseerd op werkelijke gebeurtenissen rondom een ziekenhuis in Berlijn (dit deel speelt zich af vlak voor WOII) gemengd met wat zelf aangevulde verhalen.
De komende tijd heb ik (veel) meer tijd om te lezen. Gelukkig lid van de bieb
Ik ben nu halverwege in Morgen en Morgen en Morgen en ik vind het toch wel boeiend. Ik vond het lastig om aan de kant te leggen omdat ik toch door wilde blijven lezen. Het beste boek dat ik ooit las zou ik het zeker niet noemen, maar wel zeker het lezen waard. Voor mijn zoon is het niks, dat weet ik inmiddels wel.quote:Op zondag 3 september 2023 11:47 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Deze las ik toevallig. In het Engels want de vertaling kwam er niet zo gunstig uit. Ik kon er niks mee. Iedereen is lyrisch! De verkoper zei me dat het het beste boek was dat hij ooit las. Snap er niks van.
Maar goed, not my cup of tea.
Van sommige mensen neem ik blind tips aan. Van sommige mensen niet.
En ja, het juiste boek helpt enorm. Maar bij mijn zoon helpt nu even niets, en dat is ok. Komt wel weer.
Ik heb hem geluisterd. Inderdaad heel boeiend en pijnlijk, goed geschreven. Ik heb met buikpijn geluisterdquote:Op zaterdag 23 september 2023 10:15 schreef roos94 het volgende:
Iemand die "rood is ja" van Sara Kroos al heeft gelezen? Ik ben aan t wachten tot ie in de bieb als ebook komt, ze hebben hem nu alleen als luisterboeken en daar doe ik niet aan. Lijkt mij wel een heel boeiend verhaal.
Ik heb een zwak voor Sara. Ik wist niet dat ze een nieuw boek uit had gebracht. IK ga hem ook lezen/luisteren.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb hem geluisterd. Inderdaad heel boeiend en pijnlijk, goed geschreven. Ik heb met buikpijn geluisterd
Ik mag niet mee doen met raden denk ik.quote:Op zondag 24 september 2023 15:11 schreef Brokkel het volgende:
Tip2: Het is een e-boek dus niet gestempeld gesigneerd.
Ik heb een poging gedaan DAT boek te luisteren maar ik had alleen het beeld van 2 ongemakkelijke ogen voor me, alsof ze als een Bambi in de koplampen keek dus ik ben gestopt 😂quote:Op zondag 24 september 2023 15:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik mag niet mee doen met raden denk ik.
Volgens mij hadden wij eens contact over dit boek. Als je het boek wilt lezen, dan geef je maar een seintje!quote:Op zondag 24 september 2023 15:28 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan DAT boek te luisteren maar ik had alleen het beeld van 2 ongemakkelijke ogen voor me, alsof ze als een Bambi in de koplampen keek dus ik ben gestopt 😂
Nee totaal niet.quote:Op zondag 24 september 2023 16:20 schreef livelink het volgende:
Jullie praten in raadselen. Hebben we nu ook een boek dat niet genoemd mag worden?
Hij staat op storytel maar al niet meer op mijn boekenplank 😂quote:Op zondag 24 september 2023 16:05 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij eens contact over dit boek. Als je het boek wilt lezen, dan geef je maar een seintje!
Komt Goed van Annemarie Geerts, ook wel bekend als @demammavan op instagram. Een influencer, die haar gezin als verdienmodel heeft.quote:Op zondag 24 september 2023 16:20 schreef livelink het volgende:
Jullie praten in raadselen. Hebben we nu ook een boek dat niet genoemd mag worden?
Ah, nooit van gehoord. Maar gezin als verdienmodel heb ik niet zo heel veel mee ook.quote:Op zondag 24 september 2023 19:28 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Komt Goed van Annemarie Geerts, ook wel bekend als @:demammavan op instagram. Een influencer, die haar gezin als verdienmodel heeft.
Ik ook niet, daarom durfde ik hier niet te vertellen welk boek ik aan het lezen was. Het is geen opvoedboek (ze is moeder van 8 kinderen), maar het gaat wel over opvoeden en de keuzes die ze heeft gemaakt. En elk hoofdstuk eindigt met tips.quote:Op zondag 24 september 2023 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, nooit van gehoord. Maar gezin als verdienmodel heb ik niet zo heel veel mee ook.
Ik ken van haar alleen het boek: "Ik zie je tussen de wolken". Dat moest ik van mijn dochter lezen omdat zij het zo mooi vond. Ik vond het ook een mooi boek, al was het alleen maar omdat ik al blij was dat mijn dochter met plezier een boek las.quote:Op maandag 25 september 2023 22:05 schreef Brokkel het volgende:
En naast het boek van AM luister ik momenteel ook Escaperoom 2.0 van Maren Stoffels. Man, wat een spannend verhaal! Luistertijd is niet elke dag, maar ik luister nu zelfs tijdens het eten koken!
(Young Adult - jeugdthriller)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |