Ja dat vind ik ook wel een gemiste kans, ook met bijvoorbeeld kaartenquote:Op maandag 11 september 2023 21:07 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel moeite met een goed lampje aan.
Maar papieren boeken geven mij toch meer het gevoel van immersie, en ik ben ook iemand die het type boeken leest waarvoor je vaak iets terug moet zoeken. Is wat minder makkelijk bij een e-reader.
Een vriendin van mij heeft nu drie delen gelezen en is nog steeds even enthousiast.quote:Op maandag 11 september 2023 10:58 schreef cafca het volgende:
Ik ben bezig in De schaduw van de wind van Carlos Ruiz Zafón. Mooi, pakkend verhaal wel, ben benieuwd hoe het afloopt..... Het is het eerste deel van een vierluik, maar ik ben wel benieuwd of dit concept in vier boeken overeind blijft. Iemand hier die de andere delen gelezen heeft? Zijn die even goed?
Hoe doet hij dat, een zoekfunctie?quote:Op maandag 11 september 2023 21:08 schreef Meke het volgende:
Mijn vriend swipet wel regelmatig heen en weer tussen kaarten en waar hij is, dus het kán wel
Via de inhoudsopgave. Op Kobo krijg je daarna de optie om terug te gaan naar de laatste pagina waar je daarvoor wasquote:Op dinsdag 12 september 2023 10:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat, een zoekfunctie?
Handig, ik heb een aantal keer zo'n ding geprobeerd maar shortcuts zaten er niet in.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Via de inhoudsopgave. Op Kobo krijg je daarna de optie om terug te gaan naar de laatste pagina waar je daarvoor was
100… wauw! Hoe dan?quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:51 schreef J-net het volgende:
Ik heb beetje leesdip dit jaar. Normaal lees ik ongeveer 100 boeken paar jaar, zit nu pas op 58. Wel paar dikke pillen ertussen.
Lees nu (nog steeds) Charlotte Link met Minnaar.
50 is ook best veel.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:41 schreef drakin het volgende:
Ik heb net mijn 33e boek uit van dit jaar, het plan was 50 te lezen maar kans is dat ik dat toch niet ga halen.
Niet als er ook een paar luisterboeken en graphic novels tussen zitten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
50 is ook best veel.
Het boek waar ik nu in bezig ben vordert ook maar matig, hoewel het wel een goed boek is.
Had je tijdens het lezen niet in de gaten dat je een stuk miste dan?quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:39 schreef J-net het volgende:
Mn boek is uit. Op naar de volgende.
Ik had pas geleden van Jackie van Laren de gedrukte versie van De Eykenhof besteld en gelezen.
Toen ik hem uit had kreeg ik een mail dat ik een misdruk had, dat er hoofdstukken misten en dat ik een nieuw toegestuurd kreeg. Ik heb gekeken, maar leek niets te missen. Gister kwam de nieuwe versie en die is toch 50 blz langer. Dus ik heb wel een stukje van het verhaal gemist.
Ik heb hem in mn boekenkast gezet en besloten hem dan volgend jaar maar nog eens te lezen. Als het verhaal weer wat verder gezakt is in mijn geheugen. De misdruk heb ik gedoneerd aan het oud papier. Denk niet dat dit ooit een literair werk wordt waar ik nog geld kan vangen voor de misdruk
Als ik stripboeken mee tel, kom ik makkelijk boven de 50quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo juist boek 33 uit, al had ik 1 boek dat eigenlijk uit 3 boeken bestond. Maar soit.
Goal is 50, maar ik denk ook niet dat ik het ga halen.
nee, daarom wilde ik ook graag de goede versie zien en vergelijken. Maar de gaten waren niet dusdanig dat ik dacht dat ik echt iets gemist had.quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Had je tijdens het lezen niet in de gaten dat je een stuk miste dan?
Dit topic kende ik niet, thnxquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:54 schreef Donna het volgende:
@:ChildoftheStars ik weet niet zeker, maar dit topic bedoel ik!
50 is best veel. Ik heb verder geen leesdoel, lees gewoon wanneer ik zin en tijd heb. Werk de hele dag al met doelen en deadlines, dat probeer ik privé juist niet te hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo juist boek 33 uit, al had ik 1 boek dat eigenlijk uit 3 boeken bestond. Maar soit.
Goal is 50, maar ik denk ook niet dat ik het ga halen.
Geeft een beetje balans naast de 400+ blz boekenquote:Op vrijdag 15 september 2023 13:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ik stripboeken mee tel, kom ik makkelijk boven de 50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |