Ik ga heel saai weer voor het broodje pindakaasquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Spannend. Wat eet je dan thuis? Tosti's?
quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel betere TT.
#NooitMeerJ-Dilla
Die nieuwe soorten pindakaas zonder toevoegingen en met olie.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga heel saai weer voor het broodje pindakaas
Ik hou van pindakaas
Die worden toch alleen gegeten door heksenvrouwtjes en geitenbreiers?quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die nieuwe soorten pindakaas zonder toevoegingen en met olie.
Confirmed.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die worden toch alleen gegeten door heksenvrouwtjes en geitenbreiers?
De vorige heeft de sleutel overgedragen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor het eerst in twintig jaar heeft Leiden een nieuwe burgemeester, jongens.
Poging tot humorquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De vorige heeft de sleutel overgedragen?
Ha ha ha
Heb je al espn brotherquote:
Nee maat. Ben wel beroerd en gaat snel legge. Wil niet zielig doen. Maar het hakt er allemaal wel in. Soms is m'n ironie en sarcasme niet genoeg om te relativeren. Probeer de moed er in te houden. Zeg maar Tong met z'n absurde reacties en posts. Ik vergeet soms dat ik als hartpatient kanker heb. Het leed ligt bij anderen. Ik ben het niet waard. Genoeg zelfbevlekking. FOK! is niet doot. Trusten. Ik gaat weer effe legge.quote:
Voor m'n gevoel lig je de laatste tijd wel 20+ uur per dag plat of niet?quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee maat. Ben wel beroerd en gaat snel legge. Wil niet zielig doen. Maar het hakt er allemaal wel in. Soms is m'n ironie en sarcasme niet genoeg om te relativeren. Probeer de moed er in te houden. Zeg maar Tong met z'n absurde reacties en posts. Ik vergeet soms dat ik als hartpatient kanker heb. Het leed ligt bij anderen. Ik ben het niet waard. Genoeg zelfbevlekking. FOK! is niet doot. Trusten. Ik gaat weer effe legge.
Ongeveer brother.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel lig je de laatste tijd wel 20+ uur per dag plat of niet?
Herman Emmink. De achterlijke schoonbroer van Gerard Cox.quote:
Sterkte voor jouw zieke onwetende zieke geest. Je zal maar zo'n droeftoeter zijn als debiele olifant. Dat ik steeds reageer op je infantiele persoonlijke aanvallen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wens haar nabestaanden sterkte namens mij.
Stel je niet zo aan dorpsidioot.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sterkte voor jouw zieke onwetende zieke geest. Je zal maar zo'n droeftoeter zijn als debiele olifant. Dat ik steeds reageer op je infantiele persoonlijke aanvallen.
@DombohetOlifantje1 is het jongetje in de klas dat op de nominatielijst staat om zwaar gepest te worden maar als reddingsboei ternauwernood een nog net iets zwakker jongetje heeft gevonden en daar zijn pijlen op richt; en dat ben jij nu helaas.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sterkte voor jouw zieke onwetende zieke geest. Je zal maar zo'n droeftoeter zijn als debiele olifant. Dat ik steeds reageer op je infantiele persoonlijke aanvallen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan dorpsidioot.
Jij valt hem toch aanquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij zich aangevallen voelt. Ik reageerde niet eens op hem.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij valt hem toch aan
Hij reageerde op mij.
Laat @:dombo met rust
Hij zal tijdens z'n dutje wel naar over je gedroomd hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij zich aangevallen voelt. Ik reageerde niet eens op hem.
Kwa latente homo's ben je voor mij de eerste die mag opflikkeren. Verder zou ik 'En' weg laten. Zoals 'maar' ook afbreuk doet aan een slecht geformuleerde zin.quote:
Dat kan zijn depressie wel verklaren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal tijdens z'n dutje wel naar over je gedroomd hebben
Nee, ik had een natte droom over een FA. Na Shmoopy ging ik in de gangbang het rijtje af.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal tijdens z'n dutje wel naar over je gedroomd hebben
quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwa latente homo's ben je voor mij de eerste die mag opflikkeren. Verder zou ik 'En' weg laten. Zoals 'maar' ook afbreuk doet aan een slecht geformuleerde zin.
Tot morgen. Hopende dat je in de tussentijd zwaar aan de schijt bent geraakt.
quote:
Wist je dat Gullit vandaag jarig is ?quote:
Als je er maar van genietquote:
Ik doe ook agvquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pasta pestoquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pad thaiquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit niet wetenquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:07 schreef Oriente het volgende:
Ik zit vast in Vermilion City
Weet niet hoe ik in die volgende stad kom, er ligt een Snorlax in de weg.
@Mortaxx @KingRolandquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:07 schreef Oriente het volgende:
Dit klinkt als Animal horizons.quote:
@Lavenderr ?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Terug naar Lavender Town gast
Ez. Heb Charmeleon, pikachu, mankey en diggletquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Verbaasd dat jij langs de Pewter City Gym bent gekomen.
'Volwassen'quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
Volwassen mannen die Pokemon spelen [ afbeelding ]
Je moet naar die spookstad en in die toren dat verhaal afmakenquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:07 schreef Oriente het volgende:
Je jeugd helemaal opgevenquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
Volwassen mannen die Pokemon spelen [ afbeelding ]
Bedankt maatjequote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet naar die spookstad en in die toren dat verhaal afmaken
Alphavillequote:
DuneGODENquote:
Stukje verkrachting van een klassieker @Cocoquote:
Andere zangeresquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stukje verkrachting van een klassieker @:Coco
quote:
Hier ben ik zovaak op los gegaan hé.quote:
Deze clip op youtube klinkt wel kut. Moest zeker 96 kbps zijn om geen concurrentie te zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ben ik zovaak op los gegaan hé.
Jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stukje verkrachting van een klassieker @:Coco
Pasta pesto met kip en groentenquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben voor racisme. Een beetje racisme maakt m'n dagquote:
Pastaatje besteld (NEE NEE NEE, GOORLAP)quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idiootquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben voor racisme. Een beetje racisme maakt m'n dag
Colaatje erbij om op Geert te proosten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pastaatje besteld (NEE NEE NEE, GOORLAP)
De zanger was nog lelijker dan de ex-mod.quote:
Als de muziek maar goed is.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
De zanger was nog lelijker dan de ex-mod.
Van een schaal van 1 tot 10 hoe hard vind jij deze beat (10.35)? Ik vind 'm best lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Colaatje erbij om op Geert te proosten.
Ik zal luisteren als je bereid bent om terug te proosten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van een schaal van 1 tot 10 hoe hard vind jij deze beat (10.35)? Ik vind 'm best lekker
Ach, gescheld doet me niks in deze tijden, waar ironie niet meer wordt begrepen. Blijf lekker woke en succes met Seth Gaaikema.quote:
Ik ben Seth Gaaikema een keer in het echt tegengekomenquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, gescheld doet me niks in deze tijden, waar ironie niet meer wordt begrepen. Blijf lekker woke en succes met Seth Gaaikema.
We proosten zeker op Geertquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal luisteren als je bereid bent om terug te proosten.
Mooi showtje.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van een schaal van 1 tot 10 hoe hard vind jij deze beat (10.35)? Ik vind 'm best lekker
Doet me denken aan m'n stamkroeg jaren 80.quote:
Walgelijkquote:
Bronski beat.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n stamkroeg jaren 80.
Net zoals dit.....Toen uiterlijk er nog niet toe deed......
Trots op wansmaak.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, prima eindshowtje idd. Code of the warrior is ook een lekkere beukplaat van Ran-D.
Sloeg idd weinig kant nog wal. Maar wel de indruk dat tegenwoordig nog meer marketing aan te pas komt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bronski beat.![]()
Uiterlijk doet er toch (merendeel) nog steeds niet toe?
nog walquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sloeg idd weinig kant nog wal. Maar wel de indruk dat tegenwoordig nog meer marketing aan te pas komt.
Leuke bass, tot de draaiorgels gaan spelen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
M'n briljante column van 6 jaar geleden.....quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:51 schreef GGMM het volgende:
Gewoon na 60 jaar nog steeds niet weten wat ironie betekent.
Die staan allemaal in een .txt bestand op z'n computer (voor Word moet je betalen)quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan ben je ook ernstig veel in jezelf gaan geloven als je jouw column van 6 jaar geleden nog weet.
Dat interview is opgenomen november 1994, niet in het jaar 1992.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n briljante column van 6 jaar geleden.....
Ironie is een serieuze zaak.
Ik zag afgelopen week 'Een Prettig Gesprek' van Theo van Gogh met de Belgische schrijver, en beroeps provocateur Herman Brusselmans uit 1992. In het interview zei Brusselmans dat ironie niet meer werd begrepen, je er mee moest uitkijken. Het kon tegen je gaan werken, de overdrijving als stijlmiddel was uit de "mode" en "not done." Kees van Kooten en Wim de Bie moesten bijvoorbeeld stoppen met hun "Tegenpartij." De typetjes Jacobse en van Es zouden, als ze hadden meegedaan aan de verkiezingen, 25 zetels hebben gehaald met politieke standpunten rechts van de PVV. Hun pijlsnelle, van VVV Venlo overgenomen, vleugelspeler Blonde Greet staat model voor de werkelijkheid die de ironie heeft ingehaald.
Een paar jaar daarna kwam de ironie echter alsnog opzetten. Werd het weer geaccepteerd en gemeengoed. Frappant was daarom dat juist in die periode Theo van Gogh en Pim Fortuijn werden vermoord. Fortuijn was denk ik de ironie al voorbij. Dat was een recalcitrant waarbij de ondertoon iets te serieus was. Zoals Gerard Reve, een paar decennia daarvoor, als briljant schrijver en preker voor eigen parochie, echt van zijn geloof was gevallen. Momenteel leven we naar mijn mening, en die is zéér relevant, weer in een tijd van doe maar normaal en kijk uit met wat je zegt. 25 jaar later zijn we dus weer in 1992 beland.
Daarom was het leuk en toevallig afgelopen week Herman Brusselmans bij Jeroen Pauw aan tafel te zien. Hij vertelde dat je hem en zijn grootspraak allemaal niet zo serieus moet nemen. Dat-ie maar een verlegen jongen is die drank nodig had om zelfvertrouwen te kweken. Dat is dodelijk. Dan val je net als Gerard Reve destijds van een zelf gecreëerd voetstuk. Je kunt niet tot twee kampen behoren en van twee walletjes eten. Theo Maassen noemde in zijn laatste voorstelling humor niet voor niets de hoogste kunstvorm. Daar wil ik humor om te lachen aan toevoegen. Humor om te lachen is een serieuze zaak. Daar mag je geen loopje mee nemen. Als er mensen mochten zijn die na het lezen van deze column twijfelen aan mijn oprechtheid en goede bedoelingen, geef ik ze geen ongelijk. Dat doe ik zelf namelijk ook. Althans, daarnet nog.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die staan allemaal in een .txt bestand op z'n computer (voor Word moet je betalen)
Die wist ik niet meer, ook niet minder. Jij zou zelfs Shakespeare verwijten dat-ie uit z'n eigen ouevre citeert. Terwijl geniale citaten van Dries Roelvink voor het apengrapen liggen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan ben je ook ernstig veel in jezelf gaan geloven als je jouw column van 6 jaar geleden nog weet.
Heb je weer gedronken maat?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die wist ik niet meer, ook niet minder. Jij zou zelfs Shakespeare verwijten dat-ie uit z'n eigen ouevre citeert. Terwijl geniale citaten van Dries Roelvink voor het apengrapen liggen.
Je meest recente topic in ONZ is niet alleen gesloten maar ook weg.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:00 schreef tong80 het volgende:
Die wist ik niet meer, ook niet minder. Jij zou zelfs Shakespeare verwijten dat-ie uit z'n eigen ouevre citeert. Terwijl geniale citaten van Dries Roelvink voor het apengrapen liggen.
Alsof de digibeet weet wat dit betekentquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die staan allemaal in een .txt bestand op z'n computer (voor Word moet je betalen)
Mijn God, in zoverre ik je God mag noemen. Je hebt me nu wel beet. Straks ga je nog vertellen dat de tweede wereldoorlog ook maar relatief is. Qua omvang en tijdsbesef.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat interview is opgenomen november 1994, niet in het jaar 1992.
Zelf hier ga je nat.
Hier geniet ik van. Internet plaatjes.quote:
Stringer Bellquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier geniet ik van. Internet plaatjes.Wie is dit ook alweer ?
Ik weet mijn posts van gisteren nauwelijks nog.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet mijn posts van gisteren nauwelijks nog.
The Wire?quote:
Ha ha ha. Die was briljant.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Je meest recente topic in ONZ is niet alleen gesloten maar ook weg.![]()
Maar goed ookquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Die was briljant.
FOK! is niet doot. Ik knijp er nu tussenuit. Trusten brothers en maten. Keep de halve zool alive. In de geest van Jan Jongbloed. Op de oudjes moet je teren.
Tot morgen makker brother.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Die was briljant.
FOK! is niet doot. Ik knijp er nu tussenuit. Trusten brothers en maten. Keep de halve zool alive. In de geest van Jan Jongbloed. Op de oudjes moet je teren.
Je las toen wat anders.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Hé maat. Ben verdrietig en put hier energie uit......quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Je zou standaard om 20:30 op bed liggen.
Oh wacht
We?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
We hebben hem net nog geholpen met pokémon.
42 minuten geleden geüpload. Netjes.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé maat. Ben verdrietig en put hier energie uit......
Trusten.
Jij bent echt niet goed Billy.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben weer terug bij de jouwe @:Coco
Rock out with your cock out.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben weer terug bij de jouwe @:Coco
Heb je spijt dat je je op FOK geregistreerd hebt?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. @:Doublepain doet soms ook mee.
Geen moment. Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je spijt dat je je op FOK geregistreerd hebt?
Met jou?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. @:Doublepain doet soms ook mee.
Topic doorgelezen.quote:
Ik nog geen dag. Vind het nog steeds erg leuk hier.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je spijt dat je je op FOK geregistreerd hebt?
Ik ook makker. Inmiddels al 20,5 jaarquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Topic doorgelezen.
Paar likes uitgedeeld, teleurgesteld in jouw post.
Dat is lang!quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook makker. Inmiddels al 20,5 jaar
@Zemblaquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Paternotte is dan ook wel een enorme engnek
Is Coco zo oud.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen tong hé. En jonger dan @:GGMM en @:Coco
We praten hier Nederlands @Cocoquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leeftijd is just a number, Oriente;)
Mokeroudquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is Coco zo oud.
Jeetje.
Sorry. Oh wacht, excuses.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We praten hier Nederlands @:coco
42quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is Coco zo oud.
Jeetje.
érg jammer.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Lavender uit de SC!
[ afbeelding ]
Het is Tong en tong80.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen tong hé. En jonger dan @:GGMM en @:Coco
Ik wist wel dat je homo was. Beetje kletsen op de vroege ochtend.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80.
Goeiemorgen.
Net geklets met Diederik Jekel in de Albert Heijn. Sympathieke vent, ook zonder schminck.
[ afbeelding ]
Neuken ?quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je homo was. Beetje ketsen op de vroege ochtend.
Zal aan m'n secretaresse vragen of ze nog een gaatje kan vinden.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal aan m'n secretaresse vragen of ze nog een gaatje kan vinden.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Al twee likes uitgedeeld aan @:RamboDirk deze ochtend. Hopelijk trekt 'ie die lijn dit weekend door.
boh. Strijderquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:01 schreef Bezsen het volgende:
Level 19 hardcore wow
@:onlogisch @:scrummie @:drizzt
Hou mij alsjeblieft niet langer in spanning.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Erasmus Ik heb het verlossende antwoord.
Wil je eerst een voorspelling doen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hou mij alsjeblieft niet langer in spanning.
Segafredo, illy, Lavazza, DE of een eigen huismerk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wil je eerst een voorspelling doen?
Dit is geen voorspelling.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Segafredo, illy, Lavazza, DE of een eigen huismerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is geen voorspelling.Ik ben net wakker maar hierdoor kan ik in vrede slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel. 🙏
Fijn om te horen. Ik heb een uitstekende werkshift gehad.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben net wakker maar hierdoor kan ik in vrede slapen.
Dank je wel. 🙏
Werken ?quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Ik heb een uitstekende werkshift gehad.
Dit boeit echt niemandquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
lieffies allemaal hier![]()
uiteindelijk zijn we voetbalfans die graag gewoon aantrekkelijk voetbal willen zien ongeacht voor wie we zijn
en ja ik geef het gewoon toe, ik ben een oud ajax fan dus ik ga niet ineens te erg anti-ajax doen of zo, vandaar dat ik daar post
mijn vader is een PSV fan, was ook seizoenkaarthouder eerst, nu niet meer, allang niet meer, gewoon nu ESPN
en ik ben een fortuna fan nu, so be it, mijn redenen zijn mijn redenen, ik hou wel van ietsjes meer spanning, met een wat mindere club dan de gebruikelijke top 3
Iets met bietjesquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Geniet er lekker van maat.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een burgermenu besteld.
Geen zin om te koken.
Wat denk je?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat.
Hoe oud ben jij
Daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh ja dan wel
(31)
Maar ik vind Samson en Gert nog steeds leuk
Wij willen voetballenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.
GertGod @:T3hTommay
Is wel je niveau idd. Je hebt toch alle Bassie en Adriaans op DVD ?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh ja dan wel
(31)
Maar ik vind Samson en Gert nog steeds leuk
VHSquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is wel je niveau idd. Je hebt toch alle Bassie en Adriaans op DVD ?
Niet die ik gezien heb.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dan 5 olifantengifjes
Hier stond net een ander gifjequote:Op zaterdag 2 september 2023 18:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slaap lekker ouwe reus, tot morgen!
Welke server?quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:01 schreef Bezsen het volgende:
Level 19 hardcore wow
Classic era downloadenquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom ik op een hardcore server?
Ben erquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Classic era downloaden
Dan onderin tabblad hardcore
Genot.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:01 schreef Bezsen het volgende:
Level 19 hardcore wow
We gaan verhuizen naar de server van Inso maat. Tenminste, als ik weet hoe ik er in moet loggen.quote:
Oké, ik kom eraan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan verhuizen naar de server van Inso maat. Tenminste, als ik weet hoe ik er in moet loggen.
Wat nog meer?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen nog wel een paladin gebruiken
Ooit was er @Scrummie @Littlerabbit ik en Inso. Nu is er @Drizzt Inso en ik. Maar we spelen niet op dezelfde server.quote:
Gouden tijden maat al vergeet je knut. Hopelijk hebben jullie nu net zoveel plezier.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooit was er @:Scrummie @:Littlerabbit ik en Inso. Nu is er @:Drizzt Inso en ik. Maar we spelen niet op dezelfde server.
Knutgod ook nog ja. Genot.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gouden tijden maat al vergeet je knut. Hopelijk hebben jullie nu net zoveel plezier.
Heul nie. Ik zit goed op Mirage Raceway en Mograine.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan verhuizen naar de server van Inso maat. Tenminste, als ik weet hoe ik er in moet loggen.
Pussy ben je!!quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heul nie. Ik zit goed op Mirage Raceway en Mograine.
Kom fegtuh dan.quote:
Coolio 3:8quote:As I walk through the valley of the shadow of death
I take a look at my life and realize there's nothin' left
'Cause I've been blastin' and laughin' so long that
Even my momma thinks that my mind is gone
quote:Op zondag 3 september 2023 07:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Coolio 3:8
Fijne zondag @:KingRoland
Las het net. Kraaij is dan ook een hufter.quote:
De altijd vervelende theatrale hans kraaij jr.quote:Op zondag 3 september 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las het net. Kraaij is dan ook een hufter.
Langer al. Jaren 90 al bij Sport7.quote:Op zondag 3 september 2023 11:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De altijd vervelende theatrale hans kraaij jr.
Geen idee waarom de Nederlandse voetbalkijker daar al 20 jaar mee gemarteld wordt
quote:Op zondag 3 september 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe omelet en stokbroodje gezond.
Iets vettigs halen straks vrees ik met groot genoegen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bamiquote:Op zondag 3 september 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni.quote:Op zondag 3 september 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Het Amsterdamse dispuut Ares is door studentenvereniging L.A.N.X. geschorst vanwege een uit de hand gelopen ontgroening in het buitenland. In een brief aan leden en oud-leden van de vereniging, die in handen is van de NOS, staat onder meer dat de eerstejaars punten moesten verdienen door seks te hebben met een vrouw in een steeg.
Eerstejaars van het dispuut kregen de brief voorafgaand aan een reis naar het buitenland. Door het uitvoeren van de opdrachten op de lijst tijdens de reis, konden de studenten punten verdienen. De opdrachten waren onderverdeeld in categorieën variërend van ‘Algemeen’, zoals ‘jat een item uit The Buddhist Stripteaseclub’ (een stripclub in Boekarest), tot ‘Dames en Seksgerelateerd’ zoals ‘regel een vluchteling’ en ‘naai een emmer in een steeg’, waarbij met een emmer een vrouw wordt bedoeld.
De eerstejaars moesten elke dag beeldmateriaal uploaden van de uitgevoerde opdrachten als bewijs.
ahhaha geschorstquote:
Klopt. Allemaal slappe hap die maatregelen. Maar papa en mama van die jongeren zijn te invloedrijk, hebben geld, hebben er zelf gezeten.quote:Op zondag 3 september 2023 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ahhaha geschorst
Dit land is grappig. net zoals die andere pauper vereniging in Groningen. Alleen schorsing en dan niks (of schrappen van het geld dat ze krijgen van de uni, maar zelfs dat is ook tijdelijk). Ze gaan gewoon zo door hoor.
Is dit hoe je Rebekka hebt leren kennen?quote:Op zondag 3 september 2023 22:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Neuken in een steeg; het moet toch ergens een keer gebeuren. Waar maakt iedereen zich zo druk over?
Ik wil je hiermee van harte feliciteren.quote:Op maandag 4 september 2023 07:33 schreef onlogisch het volgende:
2 likes binnen van moderator @:Coco en de werkdag is pas net begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |