Pad thaiquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Dit niet wetenquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:07 schreef Oriente het volgende:
Ik zit vast in Vermilion City
Weet niet hoe ik in die volgende stad kom, er ligt een Snorlax in de weg.
@Mortaxx @KingRolandquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:07 schreef Oriente het volgende:
Dit klinkt als Animal horizons.quote:
@Lavenderr ?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Terug naar Lavender Town gast
Ez. Heb Charmeleon, pikachu, mankey en diggletquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Verbaasd dat jij langs de Pewter City Gym bent gekomen.
'Volwassen'quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
Volwassen mannen die Pokemon spelen [ afbeelding ]
Je moet naar die spookstad en in die toren dat verhaal afmakenquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:07 schreef Oriente het volgende:
Je jeugd helemaal opgevenquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:25 schreef 3rr0r het volgende:
Volwassen mannen die Pokemon spelen [ afbeelding ]
Bedankt maatjequote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet naar die spookstad en in die toren dat verhaal afmaken
Alphavillequote:
DuneGODENquote:
Stukje verkrachting van een klassieker @Cocoquote:
Andere zangeresquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stukje verkrachting van een klassieker @:Coco
quote:
Hier ben ik zovaak op los gegaan hé.quote:
Deze clip op youtube klinkt wel kut. Moest zeker 96 kbps zijn om geen concurrentie te zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ben ik zovaak op los gegaan hé.
Jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stukje verkrachting van een klassieker @:Coco
Pasta pesto met kip en groentenquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben voor racisme. Een beetje racisme maakt m'n dagquote:
Pastaatje besteld (NEE NEE NEE, GOORLAP)quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Idiootquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben voor racisme. Een beetje racisme maakt m'n dag
Colaatje erbij om op Geert te proosten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pastaatje besteld (NEE NEE NEE, GOORLAP)
De zanger was nog lelijker dan de ex-mod.quote:
Als de muziek maar goed is.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
De zanger was nog lelijker dan de ex-mod.
Van een schaal van 1 tot 10 hoe hard vind jij deze beat (10.35)? Ik vind 'm best lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Colaatje erbij om op Geert te proosten.
Ik zal luisteren als je bereid bent om terug te proosten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van een schaal van 1 tot 10 hoe hard vind jij deze beat (10.35)? Ik vind 'm best lekker
Ach, gescheld doet me niks in deze tijden, waar ironie niet meer wordt begrepen. Blijf lekker woke en succes met Seth Gaaikema.quote:
Ik ben Seth Gaaikema een keer in het echt tegengekomenquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, gescheld doet me niks in deze tijden, waar ironie niet meer wordt begrepen. Blijf lekker woke en succes met Seth Gaaikema.
We proosten zeker op Geertquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal luisteren als je bereid bent om terug te proosten.
Mooi showtje.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van een schaal van 1 tot 10 hoe hard vind jij deze beat (10.35)? Ik vind 'm best lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |