Ha ha ha. Die was briljant.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Je meest recente topic in ONZ is niet alleen gesloten maar ook weg.![]()
Maar goed ookquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet mijn posts van gisteren nauwelijks nog.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Die was briljant.
FOK! is niet doot. Ik knijp er nu tussenuit. Trusten brothers en maten. Keep de halve zool alive. In de geest van Jan Jongbloed. Op de oudjes moet je teren.
Tot morgen makker brother.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Die was briljant.
FOK! is niet doot. Ik knijp er nu tussenuit. Trusten brothers en maten. Keep de halve zool alive. In de geest van Jan Jongbloed. Op de oudjes moet je teren.
Je las toen wat anders.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet mijn posts van gisteren nauwelijks nog.
Hé maat. Ben verdrietig en put hier energie uit......quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
Je zou standaard om 20:30 op bed liggen.
Oh wacht
We?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
We hebben hem net nog geholpen met pokémon.
42 minuten geleden geüpload. Netjes.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé maat. Ben verdrietig en put hier energie uit......
Trusten.
Jij bent echt niet goed Billy.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben weer terug bij de jouwe @:Coco
Rock out with your cock out.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben weer terug bij de jouwe @:Coco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |