Belachelijk waarom er de Nederlandse titel staat.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gezien(Engelse titel dan wel
)
Ik ben alweer naar het jeugdelftal van AZ aan het kijken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:11 schreef Coco het volgende:
Sierd vindt dat Ajax een vreemdelingenlegioen heeft.
Ben ook gezapt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben alweer naar het jeugdelftal van AZ aan het kijken.
Dat is nog spannend.
Stel maar niet de landenbingo vraag in het Ajax topic.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:11 schreef Coco het volgende:
linkquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stel maar niet de landenbingo vraag in het Ajax topic.
Daar reageert men een beetje geprikkeld op.
KLB / De megalomane zelfkickende wedstrijd bedervende Sierd de Vos......quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:11 schreef Coco het volgende:
Deze 'grap' maakte je vorige week ook al.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Weinig brannie vanaf de tribunes.
Man man man wat hebben die Ajacieden lange teentjes tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
DombohetOlifantje1 in VBL / AFC AJAX #3694 Welkom Mikautadze
Ik schrok er ook een beetje van.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Man man man wat hebben die Ajacieden lange teentjes tegenwoordig.
Klopt, leuk dat de grap is blijven hangenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze 'grap' maakte je vorige week ook al.
In het Ajaxtopic gaan ze al schuimbekken zodra er iemand met een Feyenoord UI post, laat gaan joh.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
DombohetOlifantje1 in VBL / AFC AJAX #3694 Welkom Mikautadze
Die spelen tegen LOSC.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, waarom precies?
Doet mij alleen denken aan twee ellendige Europese potten.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je een vriendinnetje daar?
Mijn grote vriend Gurney date niet met Kroatische dames.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je een vriendinnetje daar?
Ha ha ha. Een Feijenoorder is de veel-poster in de Ajax topics. Ik kom als Ajacied er zelden meer. Moet me dan te veel inhouden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Man man man wat hebben die Ajacieden lange teentjes tegenwoordig.
Hoe schrik je een beetje ? Van 'oeps'quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schrok er ook een beetje van.
Lille speelt daartegen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, waarom precies?
Doet mij alleen denken aan twee ellendige Europese potten.
Die maakte Antony kamerling al.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, leuk dat de grap is blijven hangen
Duistere dealtjesquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat wordt er veel met de DM gespeeld.
Het vreemde is dat dat juist niet het geval is. We de Feijenoorder Caland alle ruimte geven z'n frustraties kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In het Ajaxtopic gaan ze al schuimbekken zodra er iemand met een Feyenoord UI post, laat gaan joh.
Ik heb wel eens met een Kroatische dame gezoend. Bleek ook nog een semi-bekende actrice te zijn van een vage High School-serie daar. Ik vond het wel stoer. Daarna heb ik haar gevolgd op Instagram. Zij mij nietquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Mijn grote vriend Gurney date niet met Kroatische dames.
Picsquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een Kroatische dame gezoend. Bleek ook nog een semi-bekende actrice te zijn van een vage High School-serie daar. Ik vond het wel stoer. Daarna heb ik haar gevolgd op Instagram. Zij mij niet
Ik krijg nooit DM's, maar ik ben dan ook een voorbeeldige user.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat wordt er veel met de DM gespeeld.
Hoeveel notes heb je?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik krijg nooit DM's, maar ik ben dan ook een voorbeeldige user.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:25 schreef tong80 het volgende:
Niemand reageert nog op me. M'n tijd is geweest. Ik ben passé, verledentijd. Trusten rakkers. Blijf vilein en adrem. Keep de voetbalzool alive.
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je?
Trusten.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:25 schreef tong80 het volgende:
Niemand reageert nog op me. M'n tijd is geweest. Ik ben passé, verledentijd. Trusten rakkers. Blijf vilein en adrem. Keep de voetbalzool alive.
Ik zie voornamelijk dat iedereen in het Ajaxtopic steeds doet alsof Caland een enorme kutuser is terwijl dat m.i. best meevalt, maar nu kijk ik ook niet dagelijks wat hij allemaal uitspookt in het Ajaxtopic moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat dat juist niet het geval is. We de Feijenoorder Caland alle ruimte geven z'n frustraties kwijt te kunnen.
Hij zuigt wel een beetje, maar het zijn over het algemeen wel kloppende uitspraken. Er zijn alleen een hoop andere vermoeiende Feyenoord-users wat minder subtiel aan het stoken, terwijl je ook users als litmanen hebt die bij ieder geintje ziedend worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk dat iedereen in het Ajaxtopic steeds doet alsof Caland een enorme kutuser is terwijl dat m.i. best meevalt, maar nu kijk ik ook niet dagelijks wat hij allemaal uitspookt in het Ajaxtopic moet ik eerlijk zeggen.
Ik geniet altijd van de Harvardanalyses van Ajaxwatcher Klaas.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zuigt wel een beetje, maar het zijn over het algemeen wel kloppende uitspraken. Er zijn alleen een hoop andere vermoeiende Feyenoord-users wat minder subtiel aan het stoken, terwijl je ook users als litmanen hebt die bij ieder geintje ziedend worden.
@DombohetOlifantje1quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zuigt wel een beetje, maar het zijn over het algemeen wel kloppende uitspraken. Er zijn alleen een hoop andere vermoeiende Feyenoord-users wat minder subtiel aan het stoken, terwijl je ook users als litmanen hebt die bij ieder geintje ziedend worden.
Ik stook nooit in het Ajax topic.quote:
Rustig aan Steijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik stook nooit in het Ajax topic.
Kom maar met bewijzen en anders mag je deze uitspraak heel snel rectificeren.
Ik zal niet zeggen dat ik van hem houd. Maar ik mag hem graag. Heerlijk recalcitrant zonder obsesief tegen de stroom in. Een liefhebber zonder kunstjes. Recht voor z'n raap. De verkeerde club, maar daar heeft m'n beste vriend ook last van. Kan tegen een stootje. Begrijp alleen z'n obsessie van Ajax niet. Als ik iets haat, open ik er een topic over in KLB. Dan heb ik m'n punt gemaakt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk dat iedereen in het Ajaxtopic steeds doet alsof Caland een enorme kutuser is terwijl dat m.i. best meevalt, maar nu kijk ik ook niet dagelijks wat hij allemaal uitspookt in het Ajaxtopic moet ik eerlijk zeggen.
Aldus de mod die schijt heeft aan AZ en Twente.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:28 schreef Coco het volgende:
Laten we het niet meer over gedoe in het Ajax topic hebben.
Jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aldus de mod die schijt heeft aan AZ en Twente.
Blijft weinig over.
Ajax werd in 1975 na de succesperiode uitgeschakeld door CSKA Sofia. Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Tering wat is dat Ajax slecht geworden.
Inzakken in eigen huis tegen een stel Bulgaren.
Wat vind jij van counterploeg Ajax?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aldus de mod die schijt heeft aan AZ en Twente.
Blijft weinig over.
Die negert ging wel hard.quote:
Ik ging ook dood. Ik sta soms versteld van mezelf.quote:
Groot kut. Ik herken m'n club niet meer. Op en naast het veld niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat vind jij van counterploeg Ajax?
Zo dan, koekoek.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groot kut. Ik herken m'n club niet meer. Op en naast het veld niet.
Voor coefficienten hoef je al jaren niet op Twente te rekenen. Op deze manier blijven ze in dit cirkeltje van voorrondes ronddraaien. En met deze selectie zie ik ze dit jaar niet eens Europees voetbal halenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente verneukt onze coefficient. Kutclub.
Wanneer weten we dit?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:dombohetolifantje1 , ga jij met mij mee als we speelronde 3 uit naar Celtic moeten?
Welke club had het beter gedaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente verneukt onze coefficient. Kutclub.
Je kunt altijd voor Feijenoord worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groot kut. Ik herken m'n club niet meer. Op en naast het veld niet.
Beide ploegen tegelijk u never wok alone zingen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:dombohetolifantje1 , ga jij met mij mee als we speelronde 3 uit naar Celtic moeten?
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Laat AZ maar gewoon verliezen. Heb ik dit seizoen meer tijd voor andere dingen. Zoals afstuderen.
Wtfquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Laat AZ maar gewoon verliezen. Heb ik dit seizoen meer tijd voor andere dingen. Zoals afstuderen.
PSV, Ajax, Feyenoord, AZ.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welke club had het beter gedaan?
Ik zou het wel puur genot vinden. Lekker paar dagen naar Edinbrooh en tussendoor een avondje Glasgow voor Celtic Park.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Beide ploegen tegelijk u never wok alone zingen.
En de vijfde club?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV, Ajax, Feyenoord, AZ.
Excelsior.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Spartaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Az had sowieso verloren. Dit Ajax ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV, Ajax, Feyenoord, AZ.
AZ loot beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Az had sowieso verloren. Dit Ajax ook.
nou nou nouquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we Vitesse maar weer sturen.
Terug naar 1. CL 2. vCL genotquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als AZ dit niet wint dan eindigen we snel weer achter Portugal.
Als ze maar boven Utrecht eindigen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
AZ kan zich binnenkort weer volledig focussen op vierde worden in de competitie.
Beetje voorbarig dit hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:45 schreef Erasmus het volgende:
Geniet van die 3 CL-plekken zolang het nog kan boys, straks zijn we ze kwijt.
Bij hoge ballen echt ruk jaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:47 schreef Nober het volgende:
Mathew Ryan de nieuwe Lamprou. Veel te kort voor een keeper, komt ook niet van de doellijn af.
Zolang Dickie of Jans de boel niet overneemt gaan ze gewoon degraderen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ze maar boven Utrecht eindigen.
Mwah. Niet echt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Beetje voorbarig dit hoor
Die 3 plekken hou je toch nooit vol met deze aidsquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Beetje voorbarig dit hoor
Ik snap dat nooit zo, die laffe instelling als je een voorsprong verdedigt. Je laat je alleen maar terugdrukken. Als je sowieso al stuk wordt gespeeld begrijp ik het nog wel, maar tegen een Noorse middenmoter zou dat sowieso geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Je topscorer eraf terwijl je moet scoren
quote:
Je kunt nog winnen en anders speel je een keer gelijk zolang je maar doorgaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die 3 plekken hou je toch nooit vol met deze aids
Brann is duidelijk de bovenliggende partij nu, dus met conditie alleen gaan ze het niet redden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
AZ moet proberen de verlenging eruit te slepen en het daarna op conditie winnen.
Ik heb nu niet het idee dat AZ dit gaat winnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:50 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
[..]
Je kunt nog winnen en anders speel je een keer gelijk zolang je maar doorgaat.
Dan kunnen we weer de polonaise lopen.
Daarnaast doen Portugal en Frankrijk het ook niet bepaald lekker.
Uitstekend idee!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we Vitesse maar weer sturen.
Veronicaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
IS AZ WEL SPannend
welke zender is dat
okquote:
Met zeven Europese plekken in aantocht gaat dit vanzelf gebeurenquote:
Dan moet je Veronica Premium nemenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ok
maar ik hoor de stem van leo driessen
dat is bijna een reden om weer naar een andere zender te gaan......
omdat hij veel wedstrijden wintquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom vinden mensen Pascal Jansen nou een goede trainer?
Zelfs goede users als @:fetx vinden hem een goede trainer, terwijl het maar een laffe prutser is.
quote:
Daar wordt je ook niet zomaar toegelaten he...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb nog niet het gevoel dat we op Harvard zitten.
Dat kan jij wetenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daar wordt je ook niet zomaar toegelaten he...
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We moeten hopen dat de Kroatische sterren van Rijeka gaan leveren vanavond om de coëfficiëntenpolonaise te redden.
Ik ken in ieder geval één Kroatische ster die leverde@:dombohetolifantje1
Ivanusec en Sutalo lachen in hun vuistjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:57 schreef Wertha het volgende:
Zagreb ondertussen gedumpt naar de Conference League. Ouch.
Ik was deze maand nog in Rijeka, komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We moeten hopen dat de Kroatische sterren van Rijeka gaan leveren vanavond om de coëfficiëntenpolonaise te redden.
Ik ken in ieder geval één Kroatische ster die leverde@:dombohetolifantje1
Wordt jequote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daar wordt je ook niet zomaar toegelaten he...
Doordat de top 3 dan kan begroten op CL-voetbal waarschijnlijk wel. De top 6 van Nederland hoeft dan geen voorrondes meer te spelen, en door het nieuwe poulesysteem maar het coëfficiënt niet meer uit voor de tegenstanders die je krijgt (als je in pot 4 zit, tref je twee tegenstanders van pot 4).quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die 3 plekken hou je toch nooit vol met deze aids
Ivanusec heeft eerder spijt dat hij zijn clubje niet meer geholpen heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ivanusec en Sutalo lachen in hun vuistjes.
@BaksteenMongoolquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doordat de top 3 dan kan begroten op CL-voetbal waarschijnlijk wel. De top 6 van Nederland hoeft dan geen voorrondes meer te spelen, en door het nieuwe poulesysteem maar het coëfficiënt niet meer uit voor de tegenstanders die je krijgt (als je in pot 4 zit, tref je twee tegenstanders van pot 4).
Het is dus ook voor ons van CRUCIAAL belang dat AZ dit wint.
O ik vergat de uiteindelijke conclusie van dit verhaal:quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doordat de top 3 dan kan begroten op CL-voetbal waarschijnlijk wel. De top 6 van Nederland hoeft dan geen voorrondes meer te spelen, en door het nieuwe poulesysteem maar het coëfficiënt niet meer uit voor de tegenstanders die je krijgt (als je in pot 4 zit, tref je twee tegenstanders van pot 4).
Het is dus ook voor ons van CRUCIAAL belang dat AZ dit wint.
quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Klaasweetallesbehalvevanspelling
wtf is jullie probleemquote:
@tong80quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
wtf is jullie je probleem
kijken of jullie nog wat te vertellen heb als je morgenochtend zonder je tong wakker wordt...
het is allemaal mogelijk
@Coco kan de TT updaten.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:00 schreef RipCity het volgende:
En bedankt voor helemaal niets weer FC Twente.
Munsterman had Twente moeten verkopen aan Red Bull toen hij de kans kreeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:00 schreef RipCity het volgende:
En bedankt voor helemaal niets weer FC Twente.
Over tong gesproken, waar is diequote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
wtf is jullie probleem
kijken of jullie nog wat te vertellen heb als je morgenochtend zonder je tong wakker wordt...
het is allemaal mogelijk
Jeetje.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
wtf is jullie probleem
het is allemaal mogelijk
Knap van je dat je zelf je fout gecorrigeerd hebt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
wtf is jullie probleem
het is allemaal mogelijk
Lijkt me dat de TT gereduceert kan worden tot 'Ajax', net als de acte de presence van de Nederlandse clubs in de Europese biercompetities.quote:
waar heb je het over manquote:
Wil je alsjeblieft geen users hier bedreigen Klaas? Alvast bedankt!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
wtf is jullie probleem
het is allemaal mogelijk
Goed om te weten!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar heb je het over man
in de tijd van Erasmus was dit een gebruikelijke ritueel s'nachts...
Laten we dan maar hopen dat AZ gewoon doet wat het zou moeten doen al is het pas in de verlengingquote:
Dat gaat niet lang meer duren vrees ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Werden we maar zonder tong wakker
Dit is het moment dat ik mijn mond moet houden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat niet lang meer duren vrees ik.
was geen bedreiging sukkelquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft geen users hier bedreigen Klaas? Alvast bedankt!
Nou nou nou nou.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Werden we maar zonder tong wakker
Als je tong er af gesneden is hou je misschien wat makkelijker je mond.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is het moment dat ik mijn mond moet houden.
Geleerd van moderator Coco.
Het temperatuur.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:klaasweetalles
Wil je alsjeblieft denken aan het temperatuur van dit warme bad?
Bedankt.
Die pist en schijt in het bad en niemand doet er wat aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:klaasweetalles
Wil je alsjeblieft denken aan het temperatuur van dit warme bad?
Bedankt.
Ik mag hopen dat je deze manier van schrijven niet op school hebt geleerd. Iedere zin begint met een hoofdletter en eindigt in beginsel met een punt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
was geen bedreiging sukkel
dat doe ik niet
was een alliteratie en een pleonasme maar aangezien jij nog nooit op school gezeten heb zal je dat allemaal niet zo snel begrijpen
Dat hoop ik ook!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:07 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Jou steun kan wel eens de doorslag zijn voor AZ
Oké Braddie.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik eet momenteel een puntje gebak allen.
1x per jaar mag dat ouwe reusquote:
Schreeuw niet zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we allemaal even rustig doen.
ZOVEEL MODERATORS EN NIEMAND DOET WAT
Eet smakelijk! Ik hoop dat je er van gaat genietenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik eet nu hummus en platbroodquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
Gaat zeker lukken makker!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Ik hoop dat je er van gaat genieten
Dat vind ik wat karig voor mn verjaardag.quote:
We vroegen om een warm bad en we krijgen een warm bad. Klaas heeft wat moeite met beeldspraak en nam onze roep om een warm bad letterlijk op. Kan de beste overkomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die pist en schijt in het bad en niemand doet er wat aan.
Akkoord.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat het een mooie wedstrijd wordt.
Wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wat karig voor mn verjaardag.
Kan je de temperatuur wat omhoog gooien in dit bad?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we allemaal even rustig doen.
ZOVEEL MODERATORS EN NIEMAND DOET WAT
Een bloedbad is geen warm bad.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:09 schreef Wertha het volgende:
[..]
We vroegen om een warm bad en we krijgen een warm bad. Klaas heeft wat moeite met beeldspraak en nam onze roep om een warm bad letterlijk op. Kan de beste overkomen.
mijn hemelquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een bloedbad is geen warm bad.
Nee dat kan niet Klaas, iemand van Harvard zou dat moeten weten.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mijn hemel
waar zit jij
pieter baan centrum ofzo
Daar hebben ze geen internet volgens mijquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mijn hemel
waar zit jij
pieter baan centrum ofzo
Ja, ik zit een paar computers naast je, kom anders even gedag zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mijn hemel
waar zit jij
pieter baan centrum ofzo
Ow de verkeerde.quote:
Zit er geen glasplaat tussen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ik zit een paar computers naast je, kom anders even gedag zeggen
Van harte vriend!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
kunnen we gewoon naar de wedstrijd kijken
Geef jij eens het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mijn hemel
waar zit jij
pieter baan centrum ofzo
De grote 3 bereikt broekie, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet Klaas, iemand van Harvard zou dat moeten weten.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:12 schreef Erasmus het volgende:
Nou dat vraag ik me af
heb je die afleveringen van Peter r de vries nog gezien van die kindermoordenaar???
die had tv ...en kreeg ook nog sexboekjes op afroep binnen
Koos H?
[..]
Daar hebben ze geen internet volgens mij
Zaterdagavond feest, heb nu net de tent opgebouwd ect.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van harte vriend!
Ga je het nog vieren?
Bedankt makker, ik hoor er eindelijk bijquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De grote 3 bereikt broekie, gefeliciteerd.![]()
![]()
Gefeliciteerd ouwe.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog een terrasverwarmer gescoord?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zaterdagavond feest, heb nu net de tent opgebouwd ect.
Oh, bedankt voor de uitnodiging.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zaterdagavond feest, heb nu net de tent opgebouwd ect.
Als de keeper praat heeft AZ wel Ryan Babbel.quote:
Jazeker, 25 euro en werkt perfect, dikke prima zoquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nog een terrasverwarmer gescoord?
Akkoordquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de uitnodiging.
Ik BOB wel @:Coco @:GurneyisbestOke
er ging wat mis in de quoterngenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit heb ik pertinent niet geschreven.
Red Bull en Munster Energy zijn concurrenten dus dat kon niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Munsterman had Twente moeten verkopen aan Red Bull toen hij de kans kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |