Belachelijk waarom er de Nederlandse titel staat.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gezien(Engelse titel dan wel
)
Ik ben alweer naar het jeugdelftal van AZ aan het kijken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:11 schreef Coco het volgende:
Sierd vindt dat Ajax een vreemdelingenlegioen heeft.
Ben ook gezapt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben alweer naar het jeugdelftal van AZ aan het kijken.
Dat is nog spannend.
Stel maar niet de landenbingo vraag in het Ajax topic.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:11 schreef Coco het volgende:
linkquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stel maar niet de landenbingo vraag in het Ajax topic.
Daar reageert men een beetje geprikkeld op.
KLB / De megalomane zelfkickende wedstrijd bedervende Sierd de Vos......quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:11 schreef Coco het volgende:
Deze 'grap' maakte je vorige week ook al.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Weinig brannie vanaf de tribunes.
Man man man wat hebben die Ajacieden lange teentjes tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
DombohetOlifantje1 in VBL / AFC AJAX #3694 Welkom Mikautadze
Ik schrok er ook een beetje van.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Man man man wat hebben die Ajacieden lange teentjes tegenwoordig.
Klopt, leuk dat de grap is blijven hangenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze 'grap' maakte je vorige week ook al.
In het Ajaxtopic gaan ze al schuimbekken zodra er iemand met een Feyenoord UI post, laat gaan joh.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
DombohetOlifantje1 in VBL / AFC AJAX #3694 Welkom Mikautadze
Die spelen tegen LOSC.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, waarom precies?
Doet mij alleen denken aan twee ellendige Europese potten.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je een vriendinnetje daar?
Mijn grote vriend Gurney date niet met Kroatische dames.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je een vriendinnetje daar?
Ha ha ha. Een Feijenoorder is de veel-poster in de Ajax topics. Ik kom als Ajacied er zelden meer. Moet me dan te veel inhouden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Man man man wat hebben die Ajacieden lange teentjes tegenwoordig.
Hoe schrik je een beetje ? Van 'oeps'quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schrok er ook een beetje van.
Lille speelt daartegen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, waarom precies?
Doet mij alleen denken aan twee ellendige Europese potten.
Die maakte Antony kamerling al.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, leuk dat de grap is blijven hangen
Duistere dealtjesquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat wordt er veel met de DM gespeeld.
Het vreemde is dat dat juist niet het geval is. We de Feijenoorder Caland alle ruimte geven z'n frustraties kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In het Ajaxtopic gaan ze al schuimbekken zodra er iemand met een Feyenoord UI post, laat gaan joh.
Ik heb wel eens met een Kroatische dame gezoend. Bleek ook nog een semi-bekende actrice te zijn van een vage High School-serie daar. Ik vond het wel stoer. Daarna heb ik haar gevolgd op Instagram. Zij mij nietquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Mijn grote vriend Gurney date niet met Kroatische dames.
Picsquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een Kroatische dame gezoend. Bleek ook nog een semi-bekende actrice te zijn van een vage High School-serie daar. Ik vond het wel stoer. Daarna heb ik haar gevolgd op Instagram. Zij mij niet
Ik krijg nooit DM's, maar ik ben dan ook een voorbeeldige user.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat wordt er veel met de DM gespeeld.
Hoeveel notes heb je?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik krijg nooit DM's, maar ik ben dan ook een voorbeeldige user.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:25 schreef tong80 het volgende:
Niemand reageert nog op me. M'n tijd is geweest. Ik ben passé, verledentijd. Trusten rakkers. Blijf vilein en adrem. Keep de voetbalzool alive.
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je?
Trusten.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:25 schreef tong80 het volgende:
Niemand reageert nog op me. M'n tijd is geweest. Ik ben passé, verledentijd. Trusten rakkers. Blijf vilein en adrem. Keep de voetbalzool alive.
Ik zie voornamelijk dat iedereen in het Ajaxtopic steeds doet alsof Caland een enorme kutuser is terwijl dat m.i. best meevalt, maar nu kijk ik ook niet dagelijks wat hij allemaal uitspookt in het Ajaxtopic moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat dat juist niet het geval is. We de Feijenoorder Caland alle ruimte geven z'n frustraties kwijt te kunnen.
Hij zuigt wel een beetje, maar het zijn over het algemeen wel kloppende uitspraken. Er zijn alleen een hoop andere vermoeiende Feyenoord-users wat minder subtiel aan het stoken, terwijl je ook users als litmanen hebt die bij ieder geintje ziedend worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk dat iedereen in het Ajaxtopic steeds doet alsof Caland een enorme kutuser is terwijl dat m.i. best meevalt, maar nu kijk ik ook niet dagelijks wat hij allemaal uitspookt in het Ajaxtopic moet ik eerlijk zeggen.
Ik geniet altijd van de Harvardanalyses van Ajaxwatcher Klaas.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zuigt wel een beetje, maar het zijn over het algemeen wel kloppende uitspraken. Er zijn alleen een hoop andere vermoeiende Feyenoord-users wat minder subtiel aan het stoken, terwijl je ook users als litmanen hebt die bij ieder geintje ziedend worden.
@DombohetOlifantje1quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zuigt wel een beetje, maar het zijn over het algemeen wel kloppende uitspraken. Er zijn alleen een hoop andere vermoeiende Feyenoord-users wat minder subtiel aan het stoken, terwijl je ook users als litmanen hebt die bij ieder geintje ziedend worden.
Ik stook nooit in het Ajax topic.quote:
Rustig aan Steijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik stook nooit in het Ajax topic.
Kom maar met bewijzen en anders mag je deze uitspraak heel snel rectificeren.
Ik zal niet zeggen dat ik van hem houd. Maar ik mag hem graag. Heerlijk recalcitrant zonder obsesief tegen de stroom in. Een liefhebber zonder kunstjes. Recht voor z'n raap. De verkeerde club, maar daar heeft m'n beste vriend ook last van. Kan tegen een stootje. Begrijp alleen z'n obsessie van Ajax niet. Als ik iets haat, open ik er een topic over in KLB. Dan heb ik m'n punt gemaakt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk dat iedereen in het Ajaxtopic steeds doet alsof Caland een enorme kutuser is terwijl dat m.i. best meevalt, maar nu kijk ik ook niet dagelijks wat hij allemaal uitspookt in het Ajaxtopic moet ik eerlijk zeggen.
Aldus de mod die schijt heeft aan AZ en Twente.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:28 schreef Coco het volgende:
Laten we het niet meer over gedoe in het Ajax topic hebben.
Jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aldus de mod die schijt heeft aan AZ en Twente.
Blijft weinig over.
Ajax werd in 1975 na de succesperiode uitgeschakeld door CSKA Sofia. Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Tering wat is dat Ajax slecht geworden.
Inzakken in eigen huis tegen een stel Bulgaren.
Wat vind jij van counterploeg Ajax?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aldus de mod die schijt heeft aan AZ en Twente.
Blijft weinig over.
Die negert ging wel hard.quote:
Ik ging ook dood. Ik sta soms versteld van mezelf.quote:
Groot kut. Ik herken m'n club niet meer. Op en naast het veld niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat vind jij van counterploeg Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |