jij hebt veel interesse in poep raar ventequote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Blij dat ik geen neuk om voetbal geef. Blijft me een hoop onzin bespaart.
Ik moest je altijd in één ding respect geven, je reacties waren tot op de dag van vandaag stijlvol, inhoudelijk en nooit beledigend. Meestal intelligente dooddoeners in de vorm van simpele doch pakkende one-liners.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:14 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
jij hebt veel interesse in poep raar vente
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik moest je altijd in één ding respect geven, je reacties waren tot op de dag van vandaag stijlvol, inhoudelijk en nooit beledigend. Meestal intelligente dooddoeners in de vorm van simpele doch pakkende one-liners.
Aan dat respect is vandaag bij deze een eind gekomen.
Het kutte is dat je nergens een neuk om geeft, als knaapje wel je shit post.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Blij dat ik geen neuk om voetbal geef. Blijft me een hoop onzin bespaart.
Ja maar dat was ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:17 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
dat betwijfel ik
een tijd geleden zat je mij uit te schelden
aha okayquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja maar dat was ik.
Jij stond daar altijd boven.
En jij moet niet klagen, waardelozer dan Harry Vermeegen gaat het nooit worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het kutte is dat je nergens een neuk om geeft, als knaapje wel je shit post.
Ik laat geen spaan van je heel. Beat deze woordspeling.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En jij moet niet klagen, waardelozer dan Harry Vermeegen gaat het nooit worden.
Dat weet zelf een leek.
Als iemand zich niet serieus neemt ben ik het wel. Verder wauwel ik niet. Je zau het wauwen van de grote tong80 maar eens serieus nemen. Dan zau FOK! al gauw weer op de rails rijden. Succes hautwauve, met je gemauw. Krijg nog een tientje van je. Je wau het gratis kaartje voor Ajax net te gauw.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:37 schreef HeatWave het volgende:
Raar want Sierd is eigenlijk een beetje de tong80 onder de verslaggevers, ook vaak wauwelend over het verleden, offtopic feitjes, beetje flauwe (woord)grappen.
Alleen neemt Sierd zichzelf niet zo enorm serieus.
Dit bedoel ik dusquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als iemand zich niet serieus neemt ben ik het wel. Verder wauwel ik niet. Je zau het wauwen van de grote tong80 maar eens serieus nemen. Dan zau FOK! al gauw weer op de rails rijden. Succes hautwauve, met je gemauw. Krijg nog een tientje van je. Je wau het gratis kaartje voor Ajax net te gauw.
Nau weer terug in je nest. Heatwaus.
Dus ja, je wauwelt.quote:Je hebt gezocht op het woord: wauwelen.
wau·we·len (wauwelde, heeft gewauweld)
1
vervelend dom praten, zeuren
Je mag het laatste woord hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus
[..]
Dus ja, je wauwelt..
Nee hoor, ik geloof nietquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag het laatste woord hebben.
Laat het geen amen zijn.
Waarom dan al die shit brother ? Eerste reactie is tegenwoordig gelijk negatief. Ik open een topic in VBL over een nieuwe jonge goeie voetballer. Eerste reacties zijn negatief. Open je een topic over "oude" helden blijf ik zogenaamd in het verleden hangen. Niet ik beschouw FOK! als m'n vijand. Beschouwde FOK! mij maar als vriend.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof niet.
Maar laat je toch niet altijd zo makkelijk opnaaien, niet heel FOK! is je vijand.
Zag je nou echt niet dat het een geintje was? Je bent zelf idd zo'n nostalgische wauwelaar, en dat is helemaal niet zo negatief bedoeld. Je hebt gewoon best wat gemeen met Sierdquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom dan al die shit brother ? Eerste reactie is tegenwoordig gelijk negatief. Ik open een topic in VBL over een nieuwe jonge goeie voetballer. Eerste reacties zijn negatief. Open je een topic over "oude" helden blijf ik zogenaamd in het verleden hangen. Niet ik beschouw FOK! als m'n vijand. Beschouwde FOK! mij maar als vriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |