SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zit mobiel.quote:
Lastig
alleen de TT weghalen is wat lastig op mobiel jaquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is lief, maar eigenlijk zat niemand gewoon op te letten![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sowieso, je moet eerst refreshenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen de TT weghalen is wat lastig op mobiel ja
Nee , dan krijg ik weer gezeik net als laatstquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
of gewoon al beginnen bij post 299
Ik ben moe mensen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
huh wat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee , dan krijg ik weer gezeik net als laatst
je mag hier gewoon kapen hoorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zit dit jaar ook echt lekker mee. Eerst wasmachine kapot toen de droger die de aandrijfriem op vrat en nu beeldscherm dat zwart blijft.
![]()
Ooo ja ook volgende week nog even de auto laten keuren. Daarnaast vakantiegeld en spaarpotje voor het te vervangen mengpaneel.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:41 schreef m1st1g het volgende:
Ooo ja ook volgende week nog even de auto laten keuren. Daaaaaag vakantiegeld en spaarpotje voor het te vervangen mengpaneel.![]()
Alleen qua werk niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Werk is ook kut want zit in de ziektewet.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2023 15:43:07 ]![]()
Aandrijfriem kun je gelukkig redelijk makkelijk vervangen. Bij dat beeldscherm zul je waarschijnlijk helemaal de stekker in het stopcontact moeten doenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:40 schreef m1st1g het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zit dit jaar ook echt lekker mee. Eerst wasmachine kapot toen de droger die de aandrijfriem op vrat en nu beeldscherm dat zwart blijft.
![]()
![]()
Dat ik de OP sloopquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh wat dan?
je mag hier gewoon kapen hoor
De droger was 2 uurtjes werk en 25 pleuris.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Aandrijfriem kun je gelukkig redelijk makkelijk vervangen. Bij dat beeldscherm zul je waarschijnlijk helemaal de stekker in het stopcontact moeten doen
Beeldscherm is echt verrot.![]()
Gaat aan. Geeft kort beeld van logo en dan binnen een seconde zwart.![]()
Maakt het uit. De OP is makkelijk te repareren. We hadden ooit eens een mod genaamd @Nattekat die deze reeks gesloopt had. Hij verwijderde het nieuwe topic en toen ging alles kapotquote:En dat tot 2x toe en hij blijft iemand anders de schuld geven
![]()
Klinkt als de voeding. Zou je kunnen vervangen, maar een nieuwe monitor is makkelijker. Had je dat ding al lang?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De droger was 2 uurtjes werk en 25 pleuris.
Beeldscherm is echt verrot.![]()
Gaat aan. Geeft kort beeld van logo en dan binnen een seconde zwart.![]()
Het is en blijft Haags die dat gedaan heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Maakt het uit. De OP is makkelijk te repareren. We hadden ooit eens een mod genaamd @:nattekat die deze reeks gesloopt had. Hij verwijderde het nieuwe topic en toen ging alles kapotEn dat tot 2x toe en hij blijft iemand anders de schuld geven
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
er komt weer wat mooier weer aan volgende week heb ik gezien, 23, 24 graden
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Uiteindelijk is het weer gefixed. Dus @Sally hoeft zich niet druk te maken over een verklote OPquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is en blijft Haags die dat gedaan heeft![]()
Nu niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het weer gefixed. Dus @:sally hoeft zich niet druk te maken over een verklote OP
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:40 schreef m1st1g het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
YeaAaajjjhhh! Eens een andere!!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
@:Sally
relax, en luister naar een klassieker met jouw naam erin
Zeker weten? Bij mijn weten heb ik er destijds een ban voor opgelopen omdat JIJ mijn topic verwijderde en zelf een nieuwe opende. Ik weet zelf nog precies waar ik op dat liep, ik was onderweg van alkmaar naar Wognum, en liep bij Heerhugowaard over een brug langs het spoor. Kan de datum nog wel even terugzoeken voor je ook als je wilquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is en blijft Haags die dat gedaan heeft
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: