abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 1 september 2023 @ 15:23:19 #151
5428 crew  miss_sly
pi_210499696
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Ze zitten daar voor een andere partij, met die partij en dat programma zijn ze daar gekomen. Het is toch bijzonder vreemd dat je zomaar per direct voor een andere partij kunt gaan?

Laat ik het zo zeggen: als ik op JA21 had gestemd en de personen die in de TK zitten en mij dus vertegenwoordigen als stemmer op JA21 stappen ineens over naar een andere partij, zou ik dat bepaald niet op prijs stellen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210499698
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:20 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat zeg ik, PvdA/GL of Omtzigt wordt de grootste. Ze gaan samen met de VVD regeren. Probleem is dan wel de Eerste Kamer. Maar dit lijkt me het meest waarschijnlijke scenario.
Ik herhaal het nog maar eens, Parijs is nog ver. Dit is echt lang nog geen gelopen race.

Omtzigt heeft nog niet eens een lijst of een programma.
pi_210499712
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze zitten daar voor een andere partij, met die partij en dat programma zijn ze daar gekomen. Het is toch bijzonder vreemd dat je zomaar per direct voor een andere partij kunt gaan?

Laat ik het zo zeggen: als ik op JA21 had gestemd en de personen die in de TK zitten en mij dus vertegenwoordigen als stemmer op JA21 stappen ineens over naar een andere partij, zou ik dat bepaald niet op prijs stellen.
Dan stem je de volgende keer op iemand anders.
pi_210499715
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:23 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
:? Ik zeg toch net dat de PvdA stemmers niet naar Omtzigt gaan overstappen. Waarom zouden ze?
Waarom denk je dat ik dat zeg?

De PvdA stemmers stemmen PvdA/GL, die halen in totaal gok ik rond de 30 zetels. Omtzigt haalt er ook ongeveer zoveel. En dus hebben ze een derde nodig om samen te regeren.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_210499736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
Waarom denk je dat ik dat zeg?

De PvdA stemmers stemmen PvdA/GL, die halen in totaal gok ik rond de 30 zetels.
Waarom zouden ze? De PvdA bestaat niet meer, waarom zouden ze in hemelsnaam op GL gaan stemmen? Dat deden ze hiervoor al niet en gaan ze nu ook niet doen. Zie ook de laatste verkiezingen.
pi_210499748
quote:

[..]

In Nederland worden personen gekozen en geen partijen. Zou je dit verbieden krijg je een situatie dat 10-15 man het in dit land voor het zeggen heeft. Moet je niet willen.

Ik vind het geval JA21 ook nog wat anders omdat het meer dan de helft van de fractie is. Wie ligt er dan dwars?
zie email 27 oktober
pi_210499755
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]
In Nederland worden personen gekozen en geen partijen. Zou je dit verbieden krijg je een situatie dat 10-15 man het in dit land voor het zeggen heeft. Moet je niet willen.

Ik vind het geval JA21 ook nog wat anders omdat het meer dan de helft van de fractie is. Wie ligt er dan dwars?
JA21 is ook een zinkend schip dus ik kan die lui geen ongelijk geven.
pi_210499757
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:25 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Waarom zouden ze? De PvdA bestaat niet meer, waarom zouden ze in hemelsnaam op GL gaan stemmen? Dat deden ze hiervoor al niet en gaan ze nu ook niet doen. Zie ook de laatste verkiezingen.
Zie de peilingen, zie de 90% van de PvdA'ers die voor samenvoeging zijn. De PvdA kiezer stemt gewoon op Timmermans. Die zelf ook diehard PvdA is, trouwens.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_210499775
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:28 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zie de peilingen, zie de 90% van de PvdA'ers die voor samenvoeging zijn. De PvdA kiezer stemt gewoon op Timmermans. Die zelf ook diehard PvdA is, trouwens.
Wat zeggen die peilingen nou helemaal? De campagne moet feitelijk nog beginnen. Als iemand een debat verkloot lopen er zo 10 zetels naar de overkant.
  Moderator vrijdag 1 september 2023 @ 15:30:15 #160
5428 crew  miss_sly
pi_210499779
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik weet het en snap wat je zegt, maar het voelt voor mij toch als verlakkerij. Het geeft het vertrouwen in de politiek ook niet echt een boost.
pi_210499781
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:28 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat zijn de leden. De stemmers zelf waren niet enthousiast en zullen dat nu ook niet zijn, Timmermans ten spijt.
pi_210499802
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:29 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wat zeggen die peilingen nou helemaal? De campagne moet feitelijk nog beginnen. Als iemand een debat verkloot lopen er zo 10 zetels naar de overkant.
Het klopt dat er vanalles kan veranderen, maar op het Roemerdebacle na en ik denk CDA de laatste keer onder Balkenende ook, worden normaal de grootsten in de peiling alleen maar groter. Dat verwacht ik nu ook.
pi_210499809
Pouw-Verweij is pas vijf jaar actief in de politiek maar begint inmiddels al aan haar derde politieke partij.
Incelfrikandel
pi_210499819
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:32 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het klopt dat er vanalles kan veranderen, maar op het Roemerdebacle na en ik denk CDA de laatste keer onder Balkenende ook, worden normaal de grootsten in de peiling alleen maar groter. Dat verwacht ik nu ook.
Op basis van wat dan? De media die er een tweestrijd van knutselen? Dat zit er deze keer niet echt in want daarvoor zijn er teveel kandidaten.
pi_210499834
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:34 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Op basis van wat dan? De media die er een tweestrijd van knutselen? Dat zit er deze keer niet echt in want daarvoor zijn er teveel kandidaten.
Ik denk wel dat er een tweestrijd komt tussen Omtzigt en Timmermans.
pi_210499847
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik denk wel dat er een tweestrijd komt tussen Omtzigt en Timmermans.
Omtzigt heeft nog niet eens een programma en doet mogelijk niet overal mee. Hij wil zelf niet eens de grootste worden.
  Moderator vrijdag 1 september 2023 @ 15:41:12 #167
236264 crew  capricia
pi_210499898
quote:

[..]

Daarom moet je ook niet op populisten stemmen. :D
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 1 september 2023 @ 15:43:01 #168
2651 svann
night-hawk
pi_210499914
Ik kan alleen maar hopen dat het geen al te grote puinhoop wordt.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Moderator vrijdag 1 september 2023 @ 15:44:14 #169
236264 crew  capricia
pi_210499931
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik weet het en snap wat je zegt, maar het voelt voor mij toch als verlakkerij. Het geeft het vertrouwen in de politiek ook niet echt een boost.
Hoezo? Omtzigt heeft ook gewoon zijn partij verlaten en is als 1 pitter verder gegaan. Je moet eens zien hoeveel vertrouwen die man krijgt.
- Goethe, “Faust”
pi_210499943
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:43 schreef svann het volgende:
Ik kan alleen maar hopen dat het geen al te grote puinhoop wordt.
Ik heb ergens een voorgevoel dat we sowieso binnen een jaar weer naar de stembus kunnen eigenlijk.
pi_210500037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:45 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik heb ergens een voorgevoel dat we sowieso binnen een jaar weer naar de stembus kunnen eigenlijk.
PvdaGL-NSC-VVD zou (even los van de Eerste Kamer) toch wel moeten werken?

Frans mag miljarden stukslaan op stikstof en klimaat. Pieter mag wat doen aan de bestaanszekerheid en krijgt wat ideeën over een nieuwe bestuurscultuur. En Dilan mag leuke dingen doen voor ondernemers en krijgt wat papieren beloftes over asielzoekers, kerncentrales en meer politie-agenten. De middenklasse betaalt en de oppositie is dan deels constructief en kan er voor het andere deel niet zo veel van.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_210500046
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Frans mag miljarden stukslaan op stikstof en klimaat. Pieter mag wat doen aan de bestaanszekerheid en krijgt wat ideeën over een nieuwe bestuurscultuur. En Dilan mag leuke dingen doen voor ondernemers en krijgt wat papieren beloftes over asielzoekers, kerncentrales en meer politie-agenten. De middenklasse betaalt en de oppositie is dan deels constructief en kan er voor het andere deel niet zo veel van.
Het huidige niet-kabinet heeft alleen het geld opgemaakt. Dat gaat nog wel een dingetje worden.
zie email 27 oktober
pi_210500097
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het voor de VVD interessant is om hier in te stappen eerlijk gezegd. VVD een rondje de oppositie in zou ik niet uitsluiten.
pi_210500101
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het huidige niet-kabinet heeft alleen het geld opgemaakt. Dat gaat nog wel een dingetje worden.
Zeker bij Omtzigt, die is enorm van de begrotingsdiscipline.
pi_210500118
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja, ik vrees dat dat moet komen van ‘eerlijkere’ lasten, zoals hogere accijnzen en rekeningrijden en creatieve oplossingen, zoals Harbers nu al deed, door het infrastructuurbudget dat door stikstof niet ingezet werd door te schuiven naar onderhoud.
pi_210500206
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)aat-van-bbb-a4173309
BBB is vanaf heden een middelgrote fractie.
Kei rechts dus.

PVV, FvD en JA21 plus ex-CDA'er Keijzer.
pi_210500219
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 16:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Kei rechts dus.

En dan was Keijzer ook nog eens echt het allerrechtse CDA kamerlid ooit.
  Moderator vrijdag 1 september 2023 @ 16:13:36 #178
236264 crew  capricia
pi_210500234
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 16:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Kei rechts dus.

Ja. De VVD voelt er warmlinks bij.
- Goethe, “Faust”
pi_210500400
Ik vond de opstelling van de BBB in de meeste provincies heel redelijk, de ruk naar rechts van de landelijke partij is merkwaardig.
Incelfrikandel
  Moderator vrijdag 1 september 2023 @ 20:17:49 #180
5428 crew  miss_sly
pi_210502762
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 15:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoezo? Omtzigt heeft ook gewoon zijn partij verlaten en is als 1 pitter verder gegaan. Je moet eens zien hoeveel vertrouwen die man krijgt.
Klopt. Ik heb wel de indruk dat dat een uitzondering is.

Er is in ieder geval bij BBB weinig sprake van nieuwe politiek met al die oude fossielen die terugkomen of doorgaan.
pi_210502851
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 16:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik vond de opstelling van de BBB in de meeste provincies heel redelijk, de ruk naar rechts van de landelijke partij is merkwaardig.
Daar liggen ook niet de electorale grote groepen die bereikbaar zijn. Die liggen meer richting CDA-Omtzigt
pi_210503086
VVD heeft een probleem:

https://www.trouw.nl/poli(...)oor-de-vvd~b18faa6b/

Als je valt vlak voor de zomer over een thema, is dat thema na de vakantie al weer vergeten. Niet migratie, maar bestaanszekerheid wordt het thema van de verkiezingen zo lijkt het. En daar scoren Timmermans en Omtzigt veel beter dan Yeşilgöz.
pi_210503146
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 20:50 schreef Hanca het volgende:
VVD heeft een probleem:

Als je valt vlak voor de zomer over een thema, is dat thema na de vakantie al weer vergeten. Niet migratie, maar bestaanszekerheid wordt het thema van de verkiezingen zo lijkt het. En daar scoren Timmermans en Omtzigt veel beter dan Yeşilgöz.
November is nog ver. Er kan nog een hoop gebeuren. Maar als het zo blijft dan heeft de VVD inderdaad een probleem.
zie email 27 oktober
pi_210503195
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 20:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]
November is nog ver. Er kan nog een hoop gebeuren. Maar als het zo blijft dan heeft de VVD inderdaad een probleem.
De andere partijen sturen er op aan. En dat is toch vaak wel bepalend voor het debat. Zeker in combinatie met het feit dat de meest interessante speler voor de media, Omtzigt, het ook vaak over bestaanszekerheid zal gaan hebben.
pi_210503231
Misschien is dat ook wel een prima thema voor de VVD? In de meeste gevallen is bestaanszekerheid in de ogen van links geld halen bij de middenklasse en dat verdelen daaronder.

En juist de middenklasse ondervindt wel alle nadelen maar geen van de "koopkracht reparaties", verhoging van toeslagen, minimumloon, belasting voordelen etc etc.

Vermoedelijk zal de rekening van de klimaatplannen daar ook wel terechtkomen.
pi_210503233
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 20:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
De andere partijen sturen er op aan. En dat is toch vaak wel bepalend voor het debat. Zeker in combinatie met het feit dat de meest interessante speler voor de media, Omtzigt, het ook vaak over bestaanszekerheid zal gaan hebben.
Klopt. Maar tegelijkertijd weten we ook dat er nog events gaan komen. Van Turkse ministers tot aanslagen of verzin het maar. De waan van de dag is altijd sterk in het debat.
zie email 27 oktober
pi_210503252
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 21:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Misschien is dat ook wel een prima thema voor de VVD? In de meeste gevallen is bestaanszekerheid in de ogen van links geld halen bij de middenklasse en dat verdelen daaronder.

En juist de middenklasse ondervindt wel alle nadelen maar geen van de "koopkracht reparaties", verhoging van toeslagen, minimumloon, belasting voordelen etc etc.
Voor de VVD is het een rampthema. Een absolute ramp. Issueownership is godsgruwelijk belangrijk en die bij bestaanszekerheid absoluut niet bij de VVD.

Ik durf het wel de achilleshiel van de vvd te noemen.
zie email 27 oktober
  vrijdag 1 september 2023 @ 21:05:26 #188
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210503283
https://www.telegraaf.nl/(...)gen-staatssecretaris

VVD blokkeert eigen asielwet opvang dwang door gemeentes

beter zou het zijn om de arbeidsmigranten aan het werk te laten gaan en hen vervolgens later te beoordelen op de mate van integratie

Ik wacht nog op de partij die de woningtekort wil verminderen niet door woningbouw maar door het terugdringen van de huishoudensverdunning naar 2,5

met een te verwachten huishoudensbezetting in 2040 van 1,85 hebben we al 2.000.000 woningen tekort

quote:
Gemiddeld wonen er 2,12 mensen in een Nederlands huishouden, in 1963 was de gemiddelde huishoudensgrootte nog 3,52.
Door deze zogenaamde 'huishoudensverdunning' is het aantal huishoudens veel sneller gegroeid dan de bevolking.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210503305
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 21:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Voor de VVD is het een rampthema. Een absolute ramp. Issueownership is godsgruwelijk belangrijk en die bij bestaanszekerheid absoluut niet bij de VVD.

Ik durf het wel de achilleshiel van de vvd te noemen.
Deels wel eens hoor, maar zodra Timmermans over belasting verhogingen begint voor de middenklasse kan de VVD daar wel een tegengeluid laten horen.
pi_210503313
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 21:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Klopt. Maar tegelijkertijd weten we ook dat er nog events gaan komen. Van Turkse ministers tot aanslagen of verzin het maar. De waan van de dag is altijd sterk in het debat.
Ja, dat is natuurlijk waar. Een gebeurtenis kan veel beïnvloeden.
pi_210503323
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 21:07 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Deels wel eens hoor, maar zodra Timmermans over belasting verhogingen begint voor de middenklasse kan de VVD daar wel een tegengeluid laten horen.
Daar gaat Timmermans dus niet over beginnen, die begint over belastingverhogingen voor grote bedrijven, vervuilers en de rijken.
  Moderator vrijdag 1 september 2023 @ 21:19:51 #192
236264 crew  capricia
pi_210503424
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 21:00 schreef Kickinalfa het volgende:

Vermoedelijk zal de rekening van de klimaatplannen daar ook wel terechtkomen.
De VVD heeft net haar concept-verkiezingsprogramma gepresenteerd. "Ruimte geven. Grenzen stellen." Het speerpunt van het programma is immigratie, en dan voornamelijk asiel.
- Goethe, “Faust”
pi_210503434
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 21:09 schreef Hanca het volgende:

[..]
Daar gaat Timmermans dus niet over beginnen, die begint over belastingverhogingen voor grote bedrijven, vervuilers en de rijken.
Dit is en beetje koffiedik kijken en/of een welles nietes spelletje, maar ik denk dat de grens "rijken" van mij anders ligt dan die van de plannen van Timmermans.

In mijn huidige situatie val ik in de middenklasse, maar het enige wat ik hoor is meer betalen voor energie, woning, eten, drinken, mobiliteit etc etc.

Aan de andere kant heb ik geen enkel voordeel van het verhogen van allerlei toeslagen of minimumloon, en aan de andere kant heb ik ook geen enkel voordeel van zaken als subsidie op een electrische auto.
pi_210503464
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 21:20 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Dit is en beetje koffiedik kijken en/of een welles nietes spelletje, maar ik denk dat de grens "rijken" van mij anders ligt dan die van de plannen van Timmermans.

In mijn huidige situatie val ik in de middenklasse, maar het enige wat ik hoor is meer betalen voor energie, woning, eten, drinken, mobiliteit etc etc.

Aan de andere kant heb ik geen enkel voordeel van het verhogen van allerlei toeslagen of minimumloon, en aan de andere kant heb ik ook geen enkel voordeel van zaken als subsidie op een electrische auto.
Dat zal voor jou gelden, maar echt niet voor de grote groep stemmers. VVD zal ook niet naar 0 zakken (rond de 20 lijkt me het minimum), maar met bestaanszekerheid als hoofdthema is de kans op de grootste worden nihil. En dat was wel waar ze op gokten toen ze zo ver gingen op het thema migratie.
pi_210503496
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 21:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat zal voor jou gelden, maar echt niet voor de grote groep stemmers. VVD zal ook niet naar 0 zakken (rond de 20 lijkt me het minimum), maar met bestaanszekerheid als hoofdthema is de kans op de grootste worden nihil. En dat was wel waar ze op gokten toen ze zo ver gingen op het thema migratie.
En het uitgelekte mislukte asiel akkoord helpt de vvd ook niet echt, ze hadden iets kunnen bereiken en hebben gegokt maar voorlopig niet gewonnen.
pi_210503537
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 20:50 schreef Hanca het volgende:
VVD heeft een probleem:

Waarbij je ook nog moet vermelden dat de VVD het hele asiel 'probleem' zelf heeft gecreëerd. Gewoon al in februari aankondigen dat het vast wel weer fout zal gaan. En als er dan door uitblijvende instroom weinig aan de hand blijkt, gewoon alsnog de zaak opblazen over de rug van mensen die vluchten voor Rusland.

Een hele vuile cynische streek. Erg mooi dat ie zo hard backfired.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_210503553
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 21:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Waarbij je ook nog moet vermelden dat de VVD het hele asiel 'probleem' zelf heeft gecreëerd. Gewoon al in februari aankondigen dat het vast wel weer fout zal gaan. En als er dan door uitblijvende instroom weinig aan de hand blijkt, gewoon alsnog de zaak opblazen over de rug van mensen die vluchten voor Rusland.

Een hele vuile cynische streek. Erg mooi dat ie zo hard backfired.
Ja, helemaal geen problemen in Ter Apel, daar zullen ze niet op gerekend hebben. En het asielseizoen is wel ongeveer over, de zee wordt al snel te ruw om over te steken.
pi_210503556
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 21:20 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Het zal voor de VVD op dit gebied vooral een kwestie worden van het eerlijke verhaal te vertellen (leuk om dat eens zo te zeggen). Namelijk dat als de miljoen armste Nederlanders uit de nood worden geholpen, de kans 95% is dat jij dat als niet-lid van die groep op allerlei manieren gaat betalen.
  Moderator vrijdag 1 september 2023 @ 21:33:43 #199
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_210503567
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 21:32 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het zal voor de VVD op dit gebied vooral een kwestie worden van het eerlijke verhaal te vertellen (leuk om dat eens zo te zeggen). Namelijk dat als de miljoen armste Nederlanders uit de nood worden geholpen, de kans 95% is dat jij dat als niet-lid van die groep op allerlei manieren gaat betalen.
Omdat het huidige kabinet als een idioot met geld gesmeten heeft zonder duidelijke plannen. Maar dat zal in dat eerlijke verhaal wel niet terugkomen. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 1 september 2023 @ 21:34:16 #200
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_210503573
-

[ Bericht 100% gewijzigd door ijs_beer op 01-09-2023 21:34:28 (editfaal) ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')