SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt als spits zo ongeveer altijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:10 schreef Black-Death het volgende:
Ik zie liever nog een rechtsbuiten.
Mikautadze is dus echt een 10?
Hij is nog niet gekocht he, de T ging ook vol voor Almada terwijl Ajax niet eens had geboden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee het zijn ook geen geweldige opties, maar voordat dat nodig zou zijn moeten er twee andere spelers geblesseerd zijn. Dan snap ik de aankoop van nog een 6 niet
Naja oke ik snap er niks meer van hahaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Speelt als spits zo ongeveer altijd.
Je eerste zin klinkt juist als een pure Ajax-spits of in ieder geval het Ajax van de laatste 5 jaar. Tadic in de spits liep ook overal en nergens.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:17 schreef StevenHyde het volgende:
Geen echte Ajax spits aangezien hij zich overal in de aanval lijkt te bewegen. Terwijl de wedstrijden met Brobbey die echt diep centraal moest blijven staan.
Maargoed, misschien gaat Steijn wel anders spelen.
Wat is een echte Ajax spits?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:17 schreef StevenHyde het volgende:
Geen echte Ajax spits aangezien hij zich overal in de aanval lijkt te bewegen. Terwijl de wedstrijden met Brobbey die echt diep centraal moest blijven staan.
Maargoed, misschien gaat Steijn wel anders spelen.
Vraag ik me ook altijd af. Ik denk alleen die de winnende maken in een Champions league finale.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Die zaakwaarnemer van Vos is ook een ongeleid projectiel geloof ik
Mikautadze komt voor de basis, de georgische Messi mensen, ik zeg het alvastquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:29 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar onze basiself over een maandHoop ook wel dat Steijn naar een vaste basiself toewerkt en het geen rouleerfeestje wordt
Ajax als koopclub bestempelen en wel verdienen aan Sanchez, uberhaupt vind ik dat je als zaakwaarnemer je niet zomaar zou moeten uitlaten. Maar die gast zal wel dollartekens zien nu Atletico in de markt lijkt...quote:
Wie is de zaakwaarnemer? Hij/zij heeft Vos net tot 2028 bij laten tekenen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ajax als koopclub bestempelen en wel verdienen aan Sanchez, uberhaupt vind ik dat je als zaakwaarnemer je niet zomaar zou moeten uitlaten. Maar die gast zal wel dollartekens zien nu Atletico in de markt lijkt...
Nathan van Kooperen, ging lekker los op twitter nadat de T. het verhaal over de Noor bracht.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is de zaakwaarnemer? Hij/zij heeft Vos net tot 2028 bij laten tekenen.
Linkje?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nathan van Kooperen, ging lekker los op twitter nadat de T. het verhaal over de Noor bracht.
Haha wat onprofessioneelquote:
Marco van Basten, Kluivert, Kieft, Bosmanquote:
ach die zijn er wel meerquote:
Niet verwacht dat Ajax hier zo makkelijk in mee zou gaanquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:51 schreef Marcoss het volgende:
16 miljoen voor een speler van het 2e niveau in Frankrijk.. de transfermarkt is wel echt enorm ontploft de laatste jaren zeg
Het is paniekvoetbalquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niet verwacht dat Ajax hier zo makkelijk in mee zou gaan
Daar mag inderdaad tijdens de opleiding wel eens wat meer aandacht aan besteed worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Het is denk ik ook wel een beetje het manco van onze jeugdopleiding, dat er wel heel veel talenten zijn die nooit iets van weerstand hebben ervaren en denken dat ze een soort "god's gift to football" zijn. Het mentale stuk en vechtlust om te slagen lijkt daardoor minder goed ontwikkeld.
Mwah, als je jong bent en je kan wat wil je gewoon zsm minuten gaan maken, en als je het gevoel hebt dat dat niet lukt bij je huidige club dan kijk je verder. Lijkt me juist een hele normale reactie als je in een jaar of 15 je vermogen bij elkaar moet spelen. Andersom zet de club je ook gewoon direct bij het grof vuil als ze denken dat je het niveau niet aankan.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Het is denk ik ook wel een beetje het manco van onze jeugdopleiding, dat er wel heel veel talenten zijn die nooit iets van weerstand hebben ervaren en denken dat ze een soort "god's gift to football" zijn. Het mentale stuk en vechtlust om te slagen lijkt daardoor minder goed ontwikkeld.
Aan de andere kant stromen de miljoenen net zo gemakkelijk binnen. Als je een miskoop voor hetzelfde bedrag weer kunt slijten (al dan niet door inflatie), dan kan je dit soort bedragen er ook gemakkelijker voor neerleggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niet verwacht dat Ajax hier zo makkelijk in mee zou gaan
Daar zit m denk ik de crux, die spelers denken waarschijnlijk iets meer te kunnen dan als je er vanuit een club of trainer wat objectiever naar kijkt. Dat wil niet zeggen dat je dan maar meteen moet beginnen te janken, maar je kunt ook vechten voor je plek.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, als je jong bent en je kan wat wil je gewoon zsm minuten gaan maken, en als je het gevoel hebt dat dat niet lukt bij je huidige club dan kijk je verder. Lijkt me juist een hele normale reactie als je in een jaar of 15 je vermogen bij elkaar moet spelen. Andersom zet de club je ook gewoon direct bij het grof vuil als ze denken dat je het niveau niet aankan.
Ik zag het, wat een schijnheil.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nathan van Kooperen, ging lekker los op twitter nadat de T. het verhaal over de Noor bracht.
Toch zijn er ook meer dan genoeg voorbeelden van spelers die via omwegen toch nog goed terecht komen. Die nieuwe Pirlo van jullie die de middencirkel niet uitkomt komt oorspronkelijk toch ook van de toekomst?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zit m denk ik de crux, die spelers denken waarschijnlijk iets meer te kunnen dan als je er vanuit een club of trainer wat objectiever naar kijkt. Dat wil niet zeggen dat je dan maar meteen moet beginnen te janken, maar je kunt ook vechten voor je plek.
Is dat niet een probleem van de maatschappij tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Dat bewijst des te meer dat er altijd wel ergens een plek voor je is en je echt wel een leuke boterham kunt verdienen, ook als je als 18-jarige eerst een jaar moet vechten voor je kans en niet meteen de rode loper wordt uitgerold. Je kunt ook nog transfereren als je een jaar of 20/21 bent. Daarnaast zal ie met dat contract tot 2028 ook niet meteen in de bijstand terecht komen lijkt me.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zijn er ook meer dan genoeg voorbeelden van spelers die via omwegen toch nog goed terecht komen. Die nieuwe Pirlo van jullie die de middencirkel niet uitkomt komt oorspronkelijk toch ook van de toekomst?
je hebt wat moeite spelers gewoon bij naam te noemen hè, zal je neusallergie zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zijn er ook meer dan genoeg voorbeelden van spelers die via omwegen toch nog goed terecht komen. Die nieuwe Pirlo van jullie die de middencirkel niet uitkomt komt oorspronkelijk toch ook van de toekomst?
Absoluut.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Is dat niet een probleem van de maatschappij tegenwoordig?
Dat kan, maar je kan er ook voor kiezen om elders je geluk te zoeken en heel vaak loont dat wel. Om dan maar meteen spelers weg te zetten als mentaal instabiel of geldwolf vind ik wat simpel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bewijst des te meer dat er altijd wel ergens een plek voor je is en je echt wel een leuke boterham kunt verdienen, ook als je als 18-jarige eerst een jaar moet vechten voor je kans en niet meteen de rode loper wordt uitgerold. Je kunt ook nog transfereren als je een jaar of 20/21 bent.
Voor mijn gevoel loont het juist vaker niet dan wel, er zijn denk ik meer carriéres met een trend naar beneden geëindigd qua clubs dan naar boven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan, maar je kan er ook voor kiezen om elders je geluk te zoeken en heel vaak loont dat wel. Om dan maar meteen spelers weg te zetten als mentaal instabiel of geldwolf vind ik wat simpel.
9 van de 10 spelers (of 8 van de 10 in het meest positieve geval) redden het niet vanuit de jeugdopleiding. Het lijkt me vrij logisch dat je al vroeg gaat kijken waar jij je het beste kan ontwikkelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel loont het juist vaker niet dan wel, er zijn denk ik meer carriéres met een trend naar beneden geëindigd qua clubs dan naar boven.
Hopelijk iets minder kannibalistischquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:32 schreef Scorpie het volgende:
Die Mikautadze doet me een beetje denken aan Suarez, ook een beetje zo'n frommelaartje met die bewegingen.
Gewoon even afwachten allemaal, hij heeft net bijgetekend dus zal hij ook vast gehoord hebben wat ze met hem van plan zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:26 schreef Scorpie het volgende:
Als die middenvelder komt moet je Vos gewoon verhuren zodat hij een vol seizoen op Eredivisie niveau kan draaien.
Dat was voordat ze er eentje bij kochten denk ik zo.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon even afwachten allemaal, hij heeft net bijgetekend dus zal hij ook vast gehoord hebben wat ze met hem van plan zijn.
Uiteraard maar dat zegt toch niks, of hij levert niet momenteel, dat kan ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat was voordat ze er eentje bij kochten denk ik zo.
Of het is een onzinverhaal van de Tquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat zegt toch niks, of hij levert niet momenteel, dat kan ook.
Mikautadze kan ook op de vleugels begreep ikquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:44 schreef Scorpie het volgende:
Maar we hebben dus nu 3 spitsen? Of is Akpom dan toch een 10?
Het blijft hoe dan ook een domme tweet van die Van Kooperen, ik weet niet hoe oud hij is maar neem aan dat z'n papa hem wel een trap onder z'n reet geeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of het is een onzinverhaal van de T
De verdediging van de tegenstanders gek maken door alle positiewisselingen voorin.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:44 schreef Scorpie het volgende:
Ben wel benieuwd en ieder nadeel heeft z'n voordeel, niet al te veel internationals meen ik dus tijdens die interlandbreak kan er redelijk getraind worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:47 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De verdediging van de tegenstanders gek maken door alle positiewisselingen voorin.
Drie man in de spits zetten, met 2 CVs staat er dan altijd eentje vrijquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:47 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De verdediging van de tegenstanders gek maken door alle positiewisselingen voorin.
Met Schreuder had ik dit zo zien gebeurenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Drie man in de spits zetten, met 2 CVs staat er dan altijd eentje vrij
Blijft vreemd hoe dat ingestort is na een heel aardig begin, het is jammer dat onze clubwatchers geen brood in wat diepgang zien, met oneliners meer clicks.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met Schreuder had ik dit zo zien gebeuren
Volgens mij is het een beetje een veel mindere versie van Depay.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:44 schreef Scorpie het volgende:
nog minder?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beetje een veel mindere versie van Depay.
Voetballend een heel stuk minder, zeg maar factor 10, dus dat zal hij moeten compenseren met een grotere voetbalintelligentie/meer speldiscipline.quote:
Brobby kon anders genoeg kansen missenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:32 schreef Enawh het volgende:
Topscorer kopen van de Championship en Ligue 2, maar er is totaal geen aanvoer naar de spitsen.
Mooie take. Heb je daar ook onderbouwing voor?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:32 schreef Enawh het volgende:
Topscorer kopen van de Championship en Ligue 2, maar er is totaal geen aanvoer naar de spitsen.
Die kan iedere wedstrijd een hattrick maken dus die aanvoer is wel primaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Brobby kon anders genoeg kansen missen
Qui est Branque des Arbres?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:32 schreef Enawh het volgende:
Vind je van wel dan ?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie take. Heb je daar ook onderbouwing voor?
Ik ben dus niet de enigequote:
Dan ben ik heel benieuwd..quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:16 schreef Simmertje het volgende:
Wat is Steijn toch een verademing om naar te luisteren.
Volgens Steijn gaat er nog 1 transfer plaatsvinden.
Jij maakt de take, vroeg me alleen af of je dat ook kunt onderbouwen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:14 schreef Enawh het volgende:
[..]
Vind je van wel dan ?
1 van de 2 is al genoeg. Hebben een rechtsbuiten nodig of Berghuis daar en dan een nr 10. halen (bijv Almada)
Als die net zo goed als de linksbuiten van 30 miljoen, dan liever niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:54 schreef Ramboetan het volgende:
Nog steeds meer dan 50 miljoen transferwinst. Waar blijft die rechtsbuiten van 30 miljoen??
Timmy Kleindienst van Heidenheim als die het patroon blijft volgenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:54 schreef Ramboetan het volgende:
Nog steeds meer dan 50 miljoen transferwinst. Waar blijft die rechtsbuiten van 30 miljoen??
Hardop lachenquote:
020 gebruikenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me echt of dit een team gaat worden bij 020
Je kan spelers kopen maar als er geen samenhang en geen cohesie gaat ontstaan dan heeft 020 echt een groot probleem
Dit gaat natuurlijk op korte termijn niet ingespeeld raken
iedereen gaat maar wat doen en maar hopen dat het goed komt
#wanbeleid
dan eerder Jan Niklas Beste. heeft al ervaring in Nl. Of gewoon Becker van Union terughalen (Italiaanse clubs willen hem niet)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Timmy Kleindienst van Heidenheim als die het patroon blijft volgen
Ik weet niet wat jij allemaal uitspookt maar ik heb gewoon ajax overal staanquote:
Of dat gaat gebeuren ligt op de eerste plaats aan de geloofwaardigheid van de trainer binnen de groep. Dat gaan we allemaal nog wel zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me echt of dit een team gaat worden bij ajax
Je kan spelers kopen maar als er geen samenhang en geen cohesie gaat ontstaan dan heeft ajax echt een groot probleem
Dit gaat natuurlijk op korte termijn niet ingespeeld raken
iedereen gaat maar wat doen en maar hopen dat het goed komt
#wanbeleid
Kan het helaas niet lezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die zwerver is dus echt zijn eigen leipe FM save aan het spelen
VI Pro dus kan het niet lezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die zwerver is dus echt zijn eigen leipe FM save aan het spelen
Kun je daarna een korte samenvatting gevenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
Nu even rustig de verwijderde post lezen
Het team van nieuwe mensen lijkt nog niet zo goed op elkaar ingespeeld, wat eigenlijk best logisch is.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kun je daarna een korte samenvatting geven
Gelezen inmiddels, VI goes Tquote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Pretentieus artikel vol open deuren met als conclusie dat de aankopen van Mislintat moeten gaan presteren om de rust terug te brengen in de club. No fucking shit.
AZ is een hele kleine club. Dat haalde ik er vooral uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kun je daarna een korte samenvatting geven
In het wantrouwen naar de media toe is het onder Ajaxsupporters al bijna net zo'n sekte als de club AZ. Of is dat vooral twitter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Vind jij het een goed artikel dan met een kop die die de lading dekt?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
In het wantrouwen naar de media toe is het onder Ajaxsupporters al bijna net zo'n sekte als de club AZ. Of is dat vooral twitter?
Ik ben niet zo thuis in de bestuurslagen in het Amsterdamse maar als je een rvc-lid directeur wil maken loopt dat meestal niet zo best af, dat is een beetje een Rotterdams kwaaltje namelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind jij het een goed artikel dan met een kop die die de lading dekt?
Dat was wel het enige stukje dat daadwerkelijk hout snijdt, als Van Halst interim-af is en weer terug de rvc-rol in kruipt moet hij zichzelf gaan evalueren. Lijkt me niet ideaal.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de bestuurslagen in het Amsterdamse maar als je een rvc-lid directeur wil maken loopt dat meestal niet zo best af, dat is een beetje een Rotterdams kwaaltje namelijk.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb het artikel opnieuw met andere woorden door chatgpt laten schrijvenHier is (nog) geen beleid voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal dit oogluikend toestaan.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
Nu even rustig de verwijderde post lezen
Kan ook alleen titulair, statutair moet het via een aandeelhoudersvergadering en het lijkt me sowieso geen goed idee maar ze hebben het wel bekend moeten maken omdat Mike ermee kwam.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de bestuurslagen in het Amsterdamse maar als je een rvc-lid directeur wil maken loopt dat meestal niet zo best af, dat is een beetje een Rotterdams kwaaltje namelijk.
En Kroes moet dat ook zelf oplossen met AZ, hij heeft ontslag genomen, uiteraard moet Ajax hem hierin steunen maar het is geen transfer.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:59 schreef Simmertje het volgende:
Conclusie van het artikel is dat er gepresteerd moet worden op het veld om de rust terug te laten keren. Goh.
Conclusie en vraag is of Steijn de geschikte man is om met al deze nieuwe spelers die voor heel veel geld zijn gehaald geschikt is om een er een team van te maken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:59 schreef Simmertje het volgende:
Conclusie van het artikel is dat er gepresteerd moet worden op het veld om de rust terug te laten keren. Goh.
Wat weeg je klaas?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Conclusie en vraag is of Steijn de geschikte man is om met al deze nieuwe spelers die voor heel veel geld zijn gehaald geschikt is om een er een team van te maken.
Ik denk dat ajax een zwaargewicht nodig heeft op trainersgebied. Steijn is dat niet. Steijn is gewoon een beginneling.
biedt jij je aan of sneijder? Allebei prima in het profiel denkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Conclusie en vraag is of Steijn de geschikte man is om met al deze nieuwe spelers die voor heel veel geld zijn gehaald geschikt is om een er een team van te maken.
Ik denk dat ajax een zwaargewicht nodig heeft op trainersgebied. Steijn is dat niet. Steijn is gewoon een beginneling.
@onlogisch en ik hopen al een tijdje dat Klaas een functie bij Ajax krijgt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:25 schreef Malavita het volgende:
[..]
biedt jij je aan of sneijder? Allebei prima in het profiel denk
VI is overgenomen door de Telegraf. Zelfde toontje, hysterisch en doom en gloom prediken.quote:
Ze zijn wel overgenomen maar niet door de Telegraaf dacht ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
VI is overgenomen door de Telegraf. Zelfde toontje, hysterisch en doom en gloom prediken.
want er kan niks van kloppen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
VI is wel volledig de clickbait-kant opgegaan.
Ik kom dan ook bijna nooit meer op vi.nl, maar blijkbaar zijn er toch heel veel mensen die superlekker gaan op clickbait.
Mis het punt nog meerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:17 schreef aTypisch het volgende:
anno 2023 een stukje tekst niet willen lezen omdat het een schreeuwerige kop heeft
Ik vind dat de bestuurlijke onrust eigenlijk nog best genuanceerd wordt weergegeven in dat stuk, of wat is precies de clickbait hier?quote:
TIKKENDE TIJDBOM IN AMSTERDAMquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat de bestuurlijke onrust eigenlijk nog best genuanceerd wordt weergegeven in dat stuk, of wat is precies de clickbait hier?
vind het eigenlijk ook niet kunnenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
TIKKENDE TIJDBOM IN AMSTERDAM
Is een beetje overdreven denk ik
Dat zeg ik niet, maar als jij dat ervan wil maken in een poging bijdehand uit de hoek te komen dan mag dat natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het eigenlijk ook niet kunnen
Mis het punt nog meerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als jij dat ervan wil maken in een poging bijdehand uit de hoek te komen dan mag dat natuurlijk.
Nouja niemand die echt de leiding heeft of neemt en het beleid dat volledig is overgelaten aan een Duitser die overal gekke spelers vandaan plukt lijkt me aardig de lading dekken. Zoals bij elke voetbalclub kan matig beleid van bovenaf heel lang verbloemd worden door prestaties op het veld, maar echt stabiel lijkt me de situatie ook (nog) niet. Maargoed, dat was het achteraf bezien met dickpic Marc ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
TIKKENDE TIJDBOM IN AMSTERDAM
Is een beetje overdreven denk ik
Weet niet of dat nou wel zo slim is.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mannsverk komt eraan.
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-optimistisch-over-komst-mannsverk
Of hij Duitser is doet er toch niet toe, je neemt een TD aan op basis van z'n trackrecord en plannen en dan laat je hem z'n werk doen binnen de budgetten, of hij dat goed gedaan heeft moet nog blijken maar het bij voorbaat afbranden omdat de spelers het grote publiek niet aanspreken want gek slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja niemand die echt de leiding heeft of neemt en het beleid dat volledig is overgelaten aan een Duitser die overal gekke spelers vandaan plukt lijkt me aardig de lading dekken. Zoals bij elke voetbalclub kan matig beleid van bovenaf heel lang verbloemd worden door prestaties op het veld, maar echt stabiel lijkt me de situatie ook (nog) niet. Maargoed, dat was het achteraf bezien met dickpic Marc ook niet.
Mannsverk wordt als balafpakker gebruikt. Vos en Misehouy voor andere posities.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of dat nou wel zo slim is.
Gebruik lekker die Vos en Mishoudinges.
Hoezo niet? Die jongens moeten een kans krijgen, met 1 of 2 wedstrijdjes in een jong team krijg je die niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mannsverk wordt als balafpakker gebruikt. Vos en Misehouy voor andere posities.
Daarnaast heeft de jeugdopleiding van Ajax deze zomer niet bewezen dat al die aankopen *niet* nodig zijn.
Ze hebben de hele zomer kans gehad om zich te bewijzen. Dit was dé zomer voor die talenten met een leeggeplukte selectie. En die kans hebben ze niet gepakt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die jongens moeten een kans krijgen, met 1 of 2 wedstrijdjes in een jong team krijg je die niet.
Mwah, zeker een Vos moet daar kunnen spelen.
Tragisch, die jeugdopleiding.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mannsverk wordt als balafpakker gebruikt. Vos en Misehouy voor andere posities.
Daarnaast heeft de jeugdopleiding van Ajax deze zomer niet bewezen dat al die aankopen *niet* nodig zijn.
Iedereen op de losersvlucht behalve die hockeyer .quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tragisch, die jeugdopleiding.
tsja ze vieren een overwinning tegen Almere City alsof ze de titel hebben gewonnen lolquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan goed zien dat Feyenoord de eerste competitie overwinning binnen heeft van het seizoen.
Ga weg met je nuance, dat hoort hier nietquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of hij Duitser is doet er toch niet toe, je neemt een TD aan op basis van z'n trackrecord en plannen en dan laat je hem z'n werk doen binnen de budgetten, of hij dat goed gedaan heeft moet nog blijken maar het bij voorbaat afbranden omdat de spelers het grote publiek niet aanspreken want gek slaat ook nergens op.
Die zijn (zeker Misehouy) nog echt niet klaar om basisspeler te zijn in Ajax 1.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of dat nou wel zo slim is.
Gebruik lekker die Vos en Mishoudinges.
Spits die aanspeelbaar is in de spitspositie. Goed een bal kan kaatsen. Zie liever een goede 10 die dan onder die spits erbij komt.quote:
Soort Iniesta dus??quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Spits die aanspeelbaar is in de spitspositie. Goed een bal kan kaatsen. Zie liever een goede 10 die dan onder die spits erbij komt.
Wie was de laatste die goed functioneerde?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Spits die aanspeelbaar is in de spitspositie. Goed een bal kan kaatsen. Zie liever een goede 10 die dan onder die spits erbij komt.
Zoals zo vaak gezegd, elk jaar moeten / kunnen er 1-2 spelers max doorstromen vanuit de jeugd die echt basis worden. Hato was er ineens bij einde vorig seizoen en lijkt nu basis, ook in de loop van dit jaar komt er vast wel een speler bovendrijven uit de jeugd. En je wil echt de competitie niet in met 2 verdedigers centraal van 17 en een middenveld van jongetjes van net 18.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ze hebben de hele zomer kans gehad om zich te bewijzen. Dit was dé zomer voor die talenten met een leeggeplukte selectie. En die kans hebben ze niet gepakt.
Allemaal leuk en aardig, maar het is vandaag...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 06:29 schreef manny het volgende:
[..]
Zoals zo vaak gezegd, elk jaar moeten / kunnen er 1-2 spelers max doorstromen vanuit de jeugd die echt basis worden. Hato was er ineens bij einde vorig seizoen en lijkt nu basis, ook in de loop van dit jaar komt er vast wel een speler bovendrijven uit de jeugd. En je wil echt de competitie niet in met 2 verdedigers centraal van 17 en een middenveld van jongetjes van net 18.
En nu is er leegloop, dus wordt ook veel gekocht. Tja. logisch lijkt me.
Hallerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 01:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie was de laatste die goed functioneerde?
Dat meisje is naar Excelsior toequote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tragisch, die jeugdopleiding.
Wat jij noemt als voorwaarden is Brobbey ook zo'n spits, enige probleem is dat hij teveel kansen mist.quote:
Het halen van een vreemdelingenlegioen is beleid maken?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of hij Duitser is doet er toch niet toe, je neemt een TD aan op basis van z'n trackrecord en plannen en dan laat je hem z'n werk doen binnen de budgetten, of hij dat goed gedaan heeft moet nog blijken maar het bij voorbaat afbranden omdat de spelers het grote publiek niet aanspreken want gek slaat ook nergens op.
Kun je ons allemaal uitleggen welk track RECORD marc overmars had toen hij bij ajax begonquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal bij PEC Zwolle vissen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:12 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het halen van een vreemdelingenlegioen is beleid maken?
Er was een tijd dat we Vitesse hierom uitlachten.
Moeilijk hè klaas, Overmars had wel ervaring opgedaan bij Go Ahead en Ajax stond toen niet waar het nu staat, dat heeft hij wel heel goed gedaan, dat hij er kijk op heeft zie je nu ook wel bij Antwerp.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kun je ons allemaal uitleggen welk track RECORD marc overmars had toen hij bij ajax begon![]()
![]()
Beiden spelen niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
wordt gewoon nog een overwinning op Ludogorets lol
zeker als Shota 2.0 al kan spelen, en ShootaloGOD in de verdediging krijg je nooit goals tegen
Sigthorssonquote:Op donderdag 31 augustus 2023 01:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie was de laatste die goed functioneerde?
Vervelend voor een spits van Ajax. Ha ha ha/quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat jij noemt als voorwaarden is Brobbey ook zo'n spits, enige probleem is dat hij teveel kansen mist.
Ajax won de CL nadat ze Litmanen, Kanu en Finidi hadden gehaald. Finidi kwam op proef samen met de buitenlanders Mrekla en Petrov.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:12 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het halen van een vreemdelingenlegioen is beleid maken?
Er was een tijd dat we Vitesse hierom uitlachten.
Zeker, dat zie ik ook als een Ajax spits. Moet idd alleen wat meer rust krijgen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat jij noemt als voorwaarden is Brobbey ook zo'n spits, enige probleem is dat hij teveel kansen mist.
Matchdayquote:Op donderdag 31 augustus 2023 06:29 schreef manny het volgende:
[..]
Zoals zo vaak gezegd, elk jaar moeten / kunnen er 1-2 spelers max doorstromen vanuit de jeugd die echt basis worden. Hato was er ineens bij einde vorig seizoen en lijkt nu basis, ook in de loop van dit jaar komt er vast wel een speler bovendrijven uit de jeugd. En je wil echt de competitie niet in met 2 verdedigers centraal van 17 en een middenveld van jongetjes van net 18.
En nu is er leegloop, dus wordt ook veel gekocht. Tja. logisch lijkt me.
Volgens mij was Huntelaar best populair en die kon niks met een bal.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen die scoorde wel. Liever een spits die niets kan met een bal en scoort, dan een technisch en fysiek wonder dat elke kans om zeep helpt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was Huntelaar best populair en die kon niks met een bal.
Daarom is het toch altijd maar pretentieus gelul, een Ajaxspits of wat dan ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alleen die scoorde wel. Liever een spits die niets kan met een bal en scoort, dan een technisch en fysiek wonder dat elke kans om zeep helpt.
Oftewel. Luuk > Brobbey
ik herinner me wel dat de T toen al Ziedend was omdat drie boertjes van buutn (ten Hag, Hamstra en Overmars) het toen in Amsterdam voor het zeggen haddenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeilijk hè klaas, Overmars had wel ervaring opgedaan bij Go Ahead en Ajax stond toen niet waar het nu staat, dat heeft hij wel heel goed gedaan, dat hij er kijk op heeft zie je nu ook wel bij Antwerp.
Die hebben we zeker nodig. Een micro-analyse op het middenveld werpen en je weet genoeg. We hebben de defensieve kwaliteiten van Alvarez nog niet écht vervangen, en Mannsverk kan daar een prima aanvulling op zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:08 schreef Black-Death het volgende:
[ twitter ]
Hebben we deze jongen nou echt nodig?
Leuk artikel. Heb er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Het AD over onze Diamantenauge. Opvallend: hij liet in februari bij zijn eerste sollicitatiegesprek al de namen van Tahirovic, Mikautadze en Sutalo vallen. Ook opvallend: sommige scouts vertikken het om met elkaar te vergaderen. Conclusie: de man staat in ieder geval ergens voor.
https://www.ad.nl/nederla(...)te-brengen~af1f4467/
Dit ja, net als het bij een verdediger in de 1e plaats om verdedigen gaat is dat bij een spits scoren, al het andere wat hij toevoegt is meegenomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was Huntelaar best populair en die kon niks met een bal.
Taylor mag echt nooit meer in actie komen tenzij we 3 blessuregevallen op het middenveld hebben. Wat een verschrikkelijke net-niet-voetballer is dat zeg. Gewoon walgelijk om naar te kijken, met zijn verongelijkte hoofd en zijn alibi-verdedigen. Klaassen scoort tenminste nog. Taylor kan werkelijk niks.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:15 schreef Omega het volgende:
Ik ben geen fan van Taylor en vind dat hij vaak/soms te mat speelt. Maar vorige week speelde hij gewoon goed met als kers op de taart de briljante steekpass op Kudus. Er zit zeker kwaliteit in, denk dat het in een goed draaiend team gewoon een waardevolle speler kan zijn. Een Donny vd Beek, zeg maar.
Toch speelt ie vanavond wrs... had zelf liever VdBoomen gezien.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Taylor mag echt nooit meer in actie komen tenzij we 3 blessuregevallen op het middenveld hebben. Wat een verschrikkelijke net-niet-voetballer is dat zeg. Gewoon walgelijk om naar te kijken, met zijn verongelijkte hoofd en zijn alibi-verdedigen. Klaassen scoort tenminste nog. Taylor kan werkelijk niks.
Bij gebrek aan betere opties omdat ze niet ingescheven zijn ja. Als we straks met de volledige selectie zijn is hij gewoon (volkomen terecht) de 15e man.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Toch speelt ie vanavond wrs... had zelf liever VdBoomen gezien.
Taylor z'n lichaamstaal staat mij ook niet zo aan hoor maar het blijft altijd passen en meten hoe een middenveld gaat functioneren. Zoals het er nu uitziet zie ik hem ook niet in de basis maar je weet nooit hoe het uitpakt, het kan zomaar dat het met hem erbij beter loopt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan betere opties omdat ze niet ingescheven zijn ja. Als we straks met de volledige selectie zijn is hij gewoon (volkomen terecht) de 15e man.
Het pak overdrijfsels zat weer vol bij het ontbijt zie ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Taylor mag echt nooit meer in actie komen tenzij we 3 blessuregevallen op het middenveld hebben. Wat een verschrikkelijke net-niet-voetballer is dat zeg. Gewoon walgelijk om naar te kijken, met zijn verongelijkte hoofd en zijn alibi-verdedigen. Klaassen scoort tenminste nog. Taylor kan werkelijk niks.
Hij speelde gewoon een prima pot vorige week.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo rampzalig is Taylor niet maar hij is niet in vorm en ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren komende tijd. Ik zou een verhuur eigenlijk beter vinden voor hem.
Je hebt wel een selectie nodig hè, ik zou hem iig tot de winterstop houden, mocht hij dan weinig tot niets gespeeld hebben kan het altijd nog.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo rampzalig is Taylor niet maar hij is niet in vorm en ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren komende tijd. Ik zou een verhuur eigenlijk beter vinden voor hem.
Tegen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon een prima pot vorige week.
Nee, voor.quote:
Zijn nadeel is nu dat als je vd Boomen in wil passen die er een VM naast nodig heeft, dan blijft er nog maar 1 plek over en voor die plek is hij niet de meest geschikte, hij is meer een 8 voor met de punt naar achteren.quote:
Zeg ook niet dat 'ie moet gaan spelen, denk ook dat hij inderdaad op de bank gaat komen. Maar dat overdreven gebash op hem is echtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn nadeel is nu dat als je vd Boomen in wil passen die er een VM naast nodig heeft, dan blijft er nog maar 1 plek over en voor die plek is hij niet de meest geschikte, hij is meer een 8 voor met de punt naar achteren.
Ja sorry mensen. Ik was even afgeleid door werk en dat soort bijzaken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar het is vandaag...
Nouja de echte mandekkers en type Inzhagi’s zijn toch wel een uitstervend ras vanaf subtop Europa zo ongeveer.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, net als het bij een verdediger in de 1e plaats om verdedigen gaat is dat bij een spits scoren, al het andere wat hij toevoegt is meegenomen.
Het voetballend vermogen wordt wel steeds belangrijker inderdaad, al zal een spits van niveau Inzaghi nu ook nog wel in trek zijn en een type Jaap Stam naast een voetballende cv kan ook nog wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja de echte mandekkers en type Inzhagi’s zijn toch wel een uitstervend ras vanaf subtop Europa zo ongeveer.
We missen alleen nog Zimbabwe, maar ik heb het volste vertrouwen erin dat Mislintat die vandaag nog uit de hoge hoed tovert.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe staat het ervoor met jullie landenbingo?
Lijkt me stug. Ajax socials besteden altijd wel veel aandacht aan verjaardagen van (oud-)spelers.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:40 schreef TheVulture het volgende:
Ze besteden op de socials wel erg veel aandacht aan de verjaardag van Nico, inclusief een filmpje. Ik sta er niet van te kijken dat we 'm vandaag nog gepresenteerd zien worden als aanwinst. Dan zal Wijndal of Salah-Edine wel vertrekken..
De Noor lijkt ook binnen
Als ik de podcasts zo een beetje mag geloven zit er een te groot verschil in eventueel salaris.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Ajax socials besteden altijd wel veel aandacht aan verjaardagen van (oud-)spelers.
En na de komst van Avila had ik Tagliafico sowieso al niet meer zien komen..quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:48 schreef manny het volgende:
[..]
Als ik de podcasts zo een beetje mag geloven zit er een te groot verschil in eventueel salaris.
Als deze meneer een enorme stofzuiger op 6 blijkt te zijn die de bal nog een beetje naar een goed shirt met drie sterren erop kan spelen dan is dat heel heel welkom.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:48 schreef Black-Death het volgende:
[ twitter ] Had liever een rechtsbuiten gezien. Maar goed, ik ben geen TD
Mooie.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe staat het ervoor met jullie landenbingo?
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Aantal verschillende nationaliteiten Ajax inclusief Mannsverk: 11
Aantal verschillende nationaliteiten Feyenoord: 14.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Daarom de vraag, de landenbingo is het Feijenoordtopic een terugkerend fenomeenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Ajax is een soort sekte geworden. Alkmaar ligt natuurlijk ook om de hoek.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie reageren wel allemaal een beetje overprikkeld hoor.
Jeetje.
Volgens mij niet...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
Zitten er nog Afrikanen in de selectie? Ik zie dat de Afrika cup in januari is dus beter zo min mogelijk.
Beetje enge bedoeling ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax is een soort sekte geworden. Alkmaar ligt natuurlijk ook om de hoek.
Bedoeningquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje enge bedoeling ja.
Dan verdien je ook wel een beetje Klaas.
Valt dus reuze mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom de vraag, de landenbingo is het Feijenoordtopic een terugkerend fenomeen
Je moet wel iets kunnen hebben hoor.quote:Hoef je niet meteen te reageren alsof je kut bloedt
Terugkrabbelgenotquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie reageren wel allemaal een beetje overprikkeld hoor.
Jeetje.
Oh. Je kent de landenbingo bij Feyenoord niet, jammer.quote:
Nou ik vind veertien best veel hoor, gelukkig kan Arne wel Engels.quote:
Nee Feyenoord interesseert me doorgaans niet zoveelquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. Je kent de landenbingo bij Feyenoord niet, jammer.
Probeer dit spel aankomend seizoen eens. Kan dit bad nog eens een beetje warm worden.
Die indruk had ik alquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee Feyenoord interesseert me doorgaans niet zoveel.
Dit is een beetje pijnlijk. Je snapte de intentie van de vraag van @DombohetOlifantje1 niet en nu ga je doen alsof je hebt uitgedeeld.quote:
Dus jij denkt dat Dombo dombo niet is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een beetje pijnlijk. Je snapte de intentie van de vraag van @:dombohetolifantje1 niet en nu ga je doen alsof je hebt uitgedeeld.
Op de rechtsbuitenplek hebben we Forbs en Berghuis ook nog he.. weet eigenlijk niet of onze Georgische vriend daar kan spelen...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:50 schreef manny het volgende:
[..]
Als deze meneer een enorme stofzuiger op 6 blijkt te zijn die de bal nog een beetje naar een goed shirt met drie sterren erop kan spelen dan is dat heel heel welkom.
Godverredomme gaat @DombohetOlifantje1 hier ff gruwelijk nat.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Schijnt van wel maar dan trekt hij wel naar binnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de rechtsbuitenplek hebben we Forbs en Berghuis ook nog he.. weet eigenlijk niet of onze Georgische vriend daar kan spelen...
Het enige pijnlijke is al die Feyenoord-supporters die hele dagen met Ajax bezig zijn maar probeer het vooral nog eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een beetje pijnlijk. Je snapte de intentie van de vraag van @:dombohetolifantje1 niet en nu ga je doen alsof je hebt uitgedeeld.
Forbs is volgens mij veel meer linksbuiten dan rechtsbuiten. Makautadze kan daar inderdaad spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de rechtsbuitenplek hebben we Forbs en Berghuis ook nog he.. weet eigenlijk niet of onze Georgische vriend daar kan spelen...
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het enige pijnlijke is al die Feyenoord-supporters die hun hele dagen leven met Ajax bezig zijn maar probeer het vooral nog eens.
Neem het allemaal eens niet te serieus. Word je vast een gezellige user vanquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het enige pijnlijke is al die Feyenoord-supporters die hele dagen met Ajax bezig zijn maar probeer het vooral nog eens.
PSV is verdedigend (nog) wat zwak, Feyenoord verdedigend goed, aanvallend wat minder, bij Ajax zit het aanvallend wel goed denk ik, en met die aankopen zou het verdedigend ook wel in orde moeten zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat we uiteindelijk wel een ploeg hebben die tot het laatst om de titel mee kan doen. Denk dat er maar weinig verschil in sterkte zit tussen Ajax, PSV en Feyenoord dit jaar.... denk dat PSV er nu ook Lozano nog wel zal komen er op zich het beste voor staat. Scorend vermogen is daar prima geregeld, en in Nederland kom je over het algemeen wel weg met een B-verdediging.
Als ze geen verdediger aantrekken kan dat hun achilleshiel zijn. Maar ze zijn wel het sterkst en je kan al duidelijk een team en spelopvatting terugzien van Bosz.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat we uiteindelijk wel een ploeg hebben die tot het laatst om de titel mee kan doen. Denk dat er maar weinig verschil in sterkte zit tussen Ajax, PSV en Feyenoord dit jaar.... denk dat PSV er nu ook Lozano nog wel zal komen er op zich het beste voor staat. Scorend vermogen is daar prima geregeld, en in Nederland kom je over het algemeen wel weg met een B-verdediging.
Ik hoop op plek 1.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ze geen verdediger aantrekken kan dat hun achilleshiel zijn. Maar ze zijn wel het sterkst en je kan al duidelijk een team en spelopvatting terugzien van Bosz.
Feyenoord moet het middenveld fixen en dat gaat ze ook wel lukken.
Wij zijn denk ik het minste een ingespeeld team, Steijn kan nu pas beginnen met zijn spelbeeld erin slijpen. Rijkelijk laat, dus we moeten nog wel even wachten om te zien hoe dit alles gaat uitpakken. Verder zijn alle versterkingen min of meer "exotische" aankopen, dus we gaan het wel zien.
Ik hoop op plek 2, dat zou heel mooi wezen dit seizoen.
Hopen op plek 2?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ze geen verdediger aantrekken kan dat hun achilleshiel zijn. Maar ze zijn wel het sterkst en je kan al duidelijk een team en spelopvatting terugzien van Bosz.
Feyenoord moet het middenveld fixen en dat gaat ze ook wel lukken.
Wij zijn denk ik het minste een ingespeeld team, Steijn kan nu pas beginnen met zijn spelbeeld erin slijpen. Rijkelijk laat, dus we moeten nog wel even wachten om te zien hoe dit alles gaat uitpakken. Verder zijn alle versterkingen min of meer "exotische" aankopen, dus we gaan het wel zien.
Ik hoop op plek 2, dat zou heel mooi wezen dit seizoen.
Je kent Arco/Scorpie inmiddels toch wel, hij is wel al van degradatiekandidaat naar 2e plek gegaan in zo'n 2 weken.quote:
Ik teken nu voor plek 2 ja. Gegarandeerd CL volgend jaar - en dan kan je vanaf dat moment gaan oogsten met alle investeringen die je nu doet.quote:
Streamquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
Hoe kun je als niet ziggo abonnee toch deze wedstrijd kijken ? Iemand tips
RTL7 zendt 'm ook uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
Plek drie heb je als Ajax ook best een goede kans.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik teken nu voor plek 2 ja. Gegarandeerd CL volgend jaar - en dan kan je vanaf dat moment gaan oogsten met alle investeringen die je nu doet.
Volgens https://www.iservoetbalvanavond.nl/ wel. Maar in de gids staat het niet inderdaad. Wel AZ op Veronica en Twente op SBS9.quote:
Sorry, werd in de lure gelegd door een normaal gesproken betrouwbare website.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:55 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hey koetje, vriendelijke vent.
Volgens mij is het niet op RTL 7
KPN en veel andere providers zetten Ziggo Sport Select vanavond open: https://www.ziggosport.nl/ajaxfreeview/.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
De oogjes van Maurice gaan open tegen PSV, Feyenoord , AZ of een serieuze EL tegenstander.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Taylor blijft dus gewoon basis staan.
Is er al een opstelling dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Taylor blijft dus gewoon basis staan.
Nope.quote:
Ik krijg ook maar moeilijk verbinding, maar uiteindelijk is het gelukt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:03 schreef PicoMMP het volgende:
Ziggo Sport Select werkt niet bij mij (T-Mobile, kanaal 160)
Zeker! Weer Ludogorets straks!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En jongens, jullie ook goed geloot?
Hoezo ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En jongens, jullie ook goed geloot?
Waarschijnlijk feyenoord of psv fan ofzo. Bereid je ook maar vast voor op de hilarische posts op dinsdag of woensdagavond hoelaat wij spelen hihahoquote:
Ik doelde op de boutloting voor allebeiquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk feyenoord of psv fan ofzo. Bereid je ook maar vast voor op de hilarische posts op dinsdag of woensdagavond hoelaat wij spelen hihaho
Ja, dat hebben we geleerd van de hilarische mannen hier dus dat grapje gaat zeker komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk feyenoord of psv fan ofzo. Bereid je ook maar vast voor op de hilarische posts op dinsdag of woensdagavond hoelaat wij spelen hihaho
Woordje goed helemaal gemistquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik doelde op de boutloting voor allebei.
Ow, dat lijkt me helder. Maar ik vind Sevilla en Arsenal mooie tegenstanders. En Sevilla-uit is een mooi excuus voor een paar dagen vakantie.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Woordje goed helemaal gemist![]()
Maar als ze denkem dat het goed is wordt het wellicht toch nog lachenbeide gaan vechten voor plek 3
Ziggo Selectquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand ook KPN en geen wedstrijd op kanaal 233? Waar kan ik de wedstrijd zien/kopen?
0-4quote:
KPN zendt het uit kanaal 233quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand ook KPN en geen wedstrijd op kanaal 233? Waar kan ik de wedstrijd zien/kopen?
Breng de klimaatcult niet op een ideequote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:55 schreef Wertha het volgende:
Vallen die vlaggetjes nog niet onder het PFAS verbod?![]()
Nou nou nou.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar de kanker kan je die wedstrijd kijken
Jawel joh.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah dat open kanaal van ziggo wat niet werkt met KPN chill
Restart je KPN box en kanaal 233 is ineens aanwezig!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah dat open kanaal van ziggo wat niet werkt met KPN chill
Dat doorjagen van hem, als ie dat 90 min kan volhouden kunnen we best wel eens plezier kunnen krijgen van hem.quote:
Staan we niet genoeg buitenspel dan?quote:
Misschien nog 10 spelers kopen. Alleen dan wat fatsoenlijke.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:35 schreef Scorpie het volgende:
Zonder Kudus is het voorin echt heel erg pover.
@Caland zag dit al meteenquote:
Voorhoede van 70 miljoenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:35 schreef Scorpie het volgende:
Zonder Kudus is het voorin echt heel erg pover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |