SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt als spits zo ongeveer altijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:10 schreef Black-Death het volgende:
Ik zie liever nog een rechtsbuiten.
Mikautadze is dus echt een 10?
Hij is nog niet gekocht he, de T ging ook vol voor Almada terwijl Ajax niet eens had geboden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee het zijn ook geen geweldige opties, maar voordat dat nodig zou zijn moeten er twee andere spelers geblesseerd zijn. Dan snap ik de aankoop van nog een 6 niet
Naja oke ik snap er niks meer van hahaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Speelt als spits zo ongeveer altijd.
Je eerste zin klinkt juist als een pure Ajax-spits of in ieder geval het Ajax van de laatste 5 jaar. Tadic in de spits liep ook overal en nergens.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:17 schreef StevenHyde het volgende:
Geen echte Ajax spits aangezien hij zich overal in de aanval lijkt te bewegen. Terwijl de wedstrijden met Brobbey die echt diep centraal moest blijven staan.
Maargoed, misschien gaat Steijn wel anders spelen.
Wat is een echte Ajax spits?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:17 schreef StevenHyde het volgende:
Geen echte Ajax spits aangezien hij zich overal in de aanval lijkt te bewegen. Terwijl de wedstrijden met Brobbey die echt diep centraal moest blijven staan.
Maargoed, misschien gaat Steijn wel anders spelen.
Vraag ik me ook altijd af. Ik denk alleen die de winnende maken in een Champions league finale.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Die zaakwaarnemer van Vos is ook een ongeleid projectiel geloof ik
Mikautadze komt voor de basis, de georgische Messi mensen, ik zeg het alvastquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:29 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar onze basiself over een maandHoop ook wel dat Steijn naar een vaste basiself toewerkt en het geen rouleerfeestje wordt
Ajax als koopclub bestempelen en wel verdienen aan Sanchez, uberhaupt vind ik dat je als zaakwaarnemer je niet zomaar zou moeten uitlaten. Maar die gast zal wel dollartekens zien nu Atletico in de markt lijkt...quote:
Wie is de zaakwaarnemer? Hij/zij heeft Vos net tot 2028 bij laten tekenen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ajax als koopclub bestempelen en wel verdienen aan Sanchez, uberhaupt vind ik dat je als zaakwaarnemer je niet zomaar zou moeten uitlaten. Maar die gast zal wel dollartekens zien nu Atletico in de markt lijkt...
Nathan van Kooperen, ging lekker los op twitter nadat de T. het verhaal over de Noor bracht.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is de zaakwaarnemer? Hij/zij heeft Vos net tot 2028 bij laten tekenen.
Linkje?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nathan van Kooperen, ging lekker los op twitter nadat de T. het verhaal over de Noor bracht.
Haha wat onprofessioneelquote:
Marco van Basten, Kluivert, Kieft, Bosmanquote:
ach die zijn er wel meerquote:
Niet verwacht dat Ajax hier zo makkelijk in mee zou gaanquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:51 schreef Marcoss het volgende:
16 miljoen voor een speler van het 2e niveau in Frankrijk.. de transfermarkt is wel echt enorm ontploft de laatste jaren zeg
Het is paniekvoetbalquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niet verwacht dat Ajax hier zo makkelijk in mee zou gaan
Daar mag inderdaad tijdens de opleiding wel eens wat meer aandacht aan besteed worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Het is denk ik ook wel een beetje het manco van onze jeugdopleiding, dat er wel heel veel talenten zijn die nooit iets van weerstand hebben ervaren en denken dat ze een soort "god's gift to football" zijn. Het mentale stuk en vechtlust om te slagen lijkt daardoor minder goed ontwikkeld.
Mwah, als je jong bent en je kan wat wil je gewoon zsm minuten gaan maken, en als je het gevoel hebt dat dat niet lukt bij je huidige club dan kijk je verder. Lijkt me juist een hele normale reactie als je in een jaar of 15 je vermogen bij elkaar moet spelen. Andersom zet de club je ook gewoon direct bij het grof vuil als ze denken dat je het niveau niet aankan.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Het is denk ik ook wel een beetje het manco van onze jeugdopleiding, dat er wel heel veel talenten zijn die nooit iets van weerstand hebben ervaren en denken dat ze een soort "god's gift to football" zijn. Het mentale stuk en vechtlust om te slagen lijkt daardoor minder goed ontwikkeld.
Aan de andere kant stromen de miljoenen net zo gemakkelijk binnen. Als je een miskoop voor hetzelfde bedrag weer kunt slijten (al dan niet door inflatie), dan kan je dit soort bedragen er ook gemakkelijker voor neerleggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niet verwacht dat Ajax hier zo makkelijk in mee zou gaan
Daar zit m denk ik de crux, die spelers denken waarschijnlijk iets meer te kunnen dan als je er vanuit een club of trainer wat objectiever naar kijkt. Dat wil niet zeggen dat je dan maar meteen moet beginnen te janken, maar je kunt ook vechten voor je plek.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, als je jong bent en je kan wat wil je gewoon zsm minuten gaan maken, en als je het gevoel hebt dat dat niet lukt bij je huidige club dan kijk je verder. Lijkt me juist een hele normale reactie als je in een jaar of 15 je vermogen bij elkaar moet spelen. Andersom zet de club je ook gewoon direct bij het grof vuil als ze denken dat je het niveau niet aankan.
Ik zag het, wat een schijnheil.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nathan van Kooperen, ging lekker los op twitter nadat de T. het verhaal over de Noor bracht.
Toch zijn er ook meer dan genoeg voorbeelden van spelers die via omwegen toch nog goed terecht komen. Die nieuwe Pirlo van jullie die de middencirkel niet uitkomt komt oorspronkelijk toch ook van de toekomst?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zit m denk ik de crux, die spelers denken waarschijnlijk iets meer te kunnen dan als je er vanuit een club of trainer wat objectiever naar kijkt. Dat wil niet zeggen dat je dan maar meteen moet beginnen te janken, maar je kunt ook vechten voor je plek.
Is dat niet een probleem van de maatschappij tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Dat bewijst des te meer dat er altijd wel ergens een plek voor je is en je echt wel een leuke boterham kunt verdienen, ook als je als 18-jarige eerst een jaar moet vechten voor je kans en niet meteen de rode loper wordt uitgerold. Je kunt ook nog transfereren als je een jaar of 20/21 bent. Daarnaast zal ie met dat contract tot 2028 ook niet meteen in de bijstand terecht komen lijkt me.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zijn er ook meer dan genoeg voorbeelden van spelers die via omwegen toch nog goed terecht komen. Die nieuwe Pirlo van jullie die de middencirkel niet uitkomt komt oorspronkelijk toch ook van de toekomst?
je hebt wat moeite spelers gewoon bij naam te noemen hè, zal je neusallergie zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zijn er ook meer dan genoeg voorbeelden van spelers die via omwegen toch nog goed terecht komen. Die nieuwe Pirlo van jullie die de middencirkel niet uitkomt komt oorspronkelijk toch ook van de toekomst?
Absoluut.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Is dat niet een probleem van de maatschappij tegenwoordig?
Dat kan, maar je kan er ook voor kiezen om elders je geluk te zoeken en heel vaak loont dat wel. Om dan maar meteen spelers weg te zetten als mentaal instabiel of geldwolf vind ik wat simpel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bewijst des te meer dat er altijd wel ergens een plek voor je is en je echt wel een leuke boterham kunt verdienen, ook als je als 18-jarige eerst een jaar moet vechten voor je kans en niet meteen de rode loper wordt uitgerold. Je kunt ook nog transfereren als je een jaar of 20/21 bent.
Voor mijn gevoel loont het juist vaker niet dan wel, er zijn denk ik meer carriéres met een trend naar beneden geëindigd qua clubs dan naar boven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan, maar je kan er ook voor kiezen om elders je geluk te zoeken en heel vaak loont dat wel. Om dan maar meteen spelers weg te zetten als mentaal instabiel of geldwolf vind ik wat simpel.
9 van de 10 spelers (of 8 van de 10 in het meest positieve geval) redden het niet vanuit de jeugdopleiding. Het lijkt me vrij logisch dat je al vroeg gaat kijken waar jij je het beste kan ontwikkelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel loont het juist vaker niet dan wel, er zijn denk ik meer carriéres met een trend naar beneden geëindigd qua clubs dan naar boven.
Hopelijk iets minder kannibalistischquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:32 schreef Scorpie het volgende:
Die Mikautadze doet me een beetje denken aan Suarez, ook een beetje zo'n frommelaartje met die bewegingen.
Gewoon even afwachten allemaal, hij heeft net bijgetekend dus zal hij ook vast gehoord hebben wat ze met hem van plan zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:26 schreef Scorpie het volgende:
Als die middenvelder komt moet je Vos gewoon verhuren zodat hij een vol seizoen op Eredivisie niveau kan draaien.
Dat was voordat ze er eentje bij kochten denk ik zo.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon even afwachten allemaal, hij heeft net bijgetekend dus zal hij ook vast gehoord hebben wat ze met hem van plan zijn.
Uiteraard maar dat zegt toch niks, of hij levert niet momenteel, dat kan ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat was voordat ze er eentje bij kochten denk ik zo.
Of het is een onzinverhaal van de Tquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat zegt toch niks, of hij levert niet momenteel, dat kan ook.
Mikautadze kan ook op de vleugels begreep ikquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:44 schreef Scorpie het volgende:
Maar we hebben dus nu 3 spitsen? Of is Akpom dan toch een 10?
Het blijft hoe dan ook een domme tweet van die Van Kooperen, ik weet niet hoe oud hij is maar neem aan dat z'n papa hem wel een trap onder z'n reet geeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of het is een onzinverhaal van de T
De verdediging van de tegenstanders gek maken door alle positiewisselingen voorin.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:44 schreef Scorpie het volgende:
Ben wel benieuwd en ieder nadeel heeft z'n voordeel, niet al te veel internationals meen ik dus tijdens die interlandbreak kan er redelijk getraind worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:47 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De verdediging van de tegenstanders gek maken door alle positiewisselingen voorin.
Drie man in de spits zetten, met 2 CVs staat er dan altijd eentje vrijquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:47 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De verdediging van de tegenstanders gek maken door alle positiewisselingen voorin.
Met Schreuder had ik dit zo zien gebeurenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Drie man in de spits zetten, met 2 CVs staat er dan altijd eentje vrij
Blijft vreemd hoe dat ingestort is na een heel aardig begin, het is jammer dat onze clubwatchers geen brood in wat diepgang zien, met oneliners meer clicks.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met Schreuder had ik dit zo zien gebeuren
Volgens mij is het een beetje een veel mindere versie van Depay.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:44 schreef Scorpie het volgende:
nog minder?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beetje een veel mindere versie van Depay.
Voetballend een heel stuk minder, zeg maar factor 10, dus dat zal hij moeten compenseren met een grotere voetbalintelligentie/meer speldiscipline.quote:
Brobby kon anders genoeg kansen missenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:32 schreef Enawh het volgende:
Topscorer kopen van de Championship en Ligue 2, maar er is totaal geen aanvoer naar de spitsen.
Mooie take. Heb je daar ook onderbouwing voor?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:32 schreef Enawh het volgende:
Topscorer kopen van de Championship en Ligue 2, maar er is totaal geen aanvoer naar de spitsen.
Die kan iedere wedstrijd een hattrick maken dus die aanvoer is wel primaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Brobby kon anders genoeg kansen missen
Qui est Branque des Arbres?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:32 schreef Enawh het volgende:
Vind je van wel dan ?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie take. Heb je daar ook onderbouwing voor?
Ik ben dus niet de enigequote:
Dan ben ik heel benieuwd..quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:16 schreef Simmertje het volgende:
Wat is Steijn toch een verademing om naar te luisteren.
Volgens Steijn gaat er nog 1 transfer plaatsvinden.
Jij maakt de take, vroeg me alleen af of je dat ook kunt onderbouwen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:14 schreef Enawh het volgende:
[..]
Vind je van wel dan ?
1 van de 2 is al genoeg. Hebben een rechtsbuiten nodig of Berghuis daar en dan een nr 10. halen (bijv Almada)
Als die net zo goed als de linksbuiten van 30 miljoen, dan liever niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:54 schreef Ramboetan het volgende:
Nog steeds meer dan 50 miljoen transferwinst. Waar blijft die rechtsbuiten van 30 miljoen??
Timmy Kleindienst van Heidenheim als die het patroon blijft volgenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:54 schreef Ramboetan het volgende:
Nog steeds meer dan 50 miljoen transferwinst. Waar blijft die rechtsbuiten van 30 miljoen??
Hardop lachenquote:
020 gebruikenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me echt of dit een team gaat worden bij 020
Je kan spelers kopen maar als er geen samenhang en geen cohesie gaat ontstaan dan heeft 020 echt een groot probleem
Dit gaat natuurlijk op korte termijn niet ingespeeld raken
iedereen gaat maar wat doen en maar hopen dat het goed komt
#wanbeleid
dan eerder Jan Niklas Beste. heeft al ervaring in Nl. Of gewoon Becker van Union terughalen (Italiaanse clubs willen hem niet)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Timmy Kleindienst van Heidenheim als die het patroon blijft volgen
Ik weet niet wat jij allemaal uitspookt maar ik heb gewoon ajax overal staanquote:
Of dat gaat gebeuren ligt op de eerste plaats aan de geloofwaardigheid van de trainer binnen de groep. Dat gaan we allemaal nog wel zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me echt of dit een team gaat worden bij ajax
Je kan spelers kopen maar als er geen samenhang en geen cohesie gaat ontstaan dan heeft ajax echt een groot probleem
Dit gaat natuurlijk op korte termijn niet ingespeeld raken
iedereen gaat maar wat doen en maar hopen dat het goed komt
#wanbeleid
Kan het helaas niet lezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die zwerver is dus echt zijn eigen leipe FM save aan het spelen
VI Pro dus kan het niet lezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die zwerver is dus echt zijn eigen leipe FM save aan het spelen
Kun je daarna een korte samenvatting gevenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
Nu even rustig de verwijderde post lezen
Het team van nieuwe mensen lijkt nog niet zo goed op elkaar ingespeeld, wat eigenlijk best logisch is.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kun je daarna een korte samenvatting geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |