Zeker fijn dat dat dit weekend gaat lukken.quote:
Haha true. Ik zat hier dus gisteravond buiten en voor het eerst dat ik dacht van, ha… voelt vrij koeltjes. Toen keek ik ff naar de actuele temp, en stond er 25cquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, maar dat kon toch de halve zomer al niet door het herfstige weer.
Regenquote:
Ik naar de auto. Even tanken voor 1.80 en boodschappen doen in Duitsland.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Regen![]()
![]()
Ik moet zo naar het station lopen, en dan is regen niet fijn
Ik ga morgen (als de lui van de zonnepanelen tenminste snel klaar zijn) nog even naar DE, en anders vrijdag. Ben er vaak twee keer per week te vinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik naar de auto. Even tanken voor 1.80 en boodschappen doen in Duitsland.
Vanmiddag al shet goed is ook nog wel zon
Wow! Cool!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:37 schreef Frutsel het volgende:
Schaamteloze crosspost...
[ twitter ]
Zie ook
Weather Phenomenon St. Elmo's Fire
https://en.wikipedia.org/wiki/St._Elmo%27s_fire
Gelukkig heb jij mooie rubberen kaplaarzen!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:54 schreef Djeez het volgende:
Wolkbreuk in Assen, straten staan blank
Uiteraard. Ook hier in het Noorden gaan de kinderen volgende week weer naar school. En dan wordt het altijd prachtig weerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:16 schreef INViCTuS het volgende:
hopelijk hele maand september nog![]()
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Ik ben volgende week ook weer aan het werk, al moet ik zeggen dat de eerste ploeg 3 weken lang klote weer hebben gehad en daar tref ik het toch wel mee naast de enkele buien die zijn gevallenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uiteraard. Ook hier in het Noorden gaan de kinderen volgende week weer naar school. En dan wordt het altijd prachtig weer
Waarom noemen ze dat nazomer? Het is toch nog gewoon zomer. Als er in oktober van dat warme weer is, dan is er sprake van nazomer. Indian Summer. Ouwe wijvenzomer. Dat is van eind september tot november. Niet nu.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:16 schreef INViCTuS het volgende:
hopelijk hele maand september nog![]()
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Ze hebben maar alvast nazomer genoemd omdat we daarna de ijstijd ingaanquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat nazomer? Het is toch nog gewoon zomer. Als er in oktober van dat warme weer is, dan is er sprake van nazomer. Indian Summer. Ouwe wijvenzomer. Dat is van eind september tot november. Niet nu.
Omdat het 1 september meteorologisch gezien herfst is.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat nazomer? Het is toch nog gewoon zomer. Als er in oktober van dat warme weer is, dan is er sprake van nazomer. Indian Summer. Ouwe wijvenzomer. Dat is van eind september tot november. Niet nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |