SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Welke sport?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:57 schreef Nattekat het volgende:
godzijdank ga ik weer binnen trainen vanaf volgende week.
Waterpolo.quote:
Dat is wel begrijpelijk dan, ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waterpolo.
Er is een reden dat ik de eerste ben die zit te zaniken over de temperaturen als het een kutzomer is
Normaal kan ik het wel redelijk goed hebben, maar nu is het gewoon bijna niet meer te doen. Overdag warmt het niet op en 's avonds koelt het genadeloos hard af. Dat was vorig jaar in de laatste week wel heel anders.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel begrijpelijk dan, ja.
Ik ben koud zeewater (surfen) wel gewend en toch haat ik kou ook.
Ik ga dit weekend op toernooi, in een buitenbad. Met deze temperaturen is dat niet heel fijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waterpolo.
Er is een reden dat ik de eerste ben die zit te zaniken over de temperaturen als het een kutzomer is
Nu nog? Ik dacht dat het toernooiseizoen na dit weekend over was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend op toernooi, in een buitenbad. Met deze temperaturen is dat niet heel fijn.
En reken maar dat die water temperatuur niet echt meer zal stijgen idd, en door de regen en kou wordt het alleen maar erger.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Normaal kan ik het wel redelijk goed hebben, maar nu is het gewoon bijna niet meer te doen. Overdag warmt het niet op en 's avonds koelt het genadeloos hard af. Dat was vorig jaar in de laatste week wel heel anders.
Vaak toch nog wel 1 of 2 weekenden van september toch? Vorig jaar was het echt heerlijk weer, nu neem ik maar een extra trui mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog? Ik dacht dat het toernooiseizoen na dit weekend over was.
Voor mij was het na één verregend toernooi deze zomer ook wel leuk geweest
Dagen zijn nu sowieso te kort om nog echt alles op te warmen. Dan liever gewoon lekker nazomeren zodat de zon nog wat gedaan krijgt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En reken maar dat die water temperatuur niet echt meer zal stijgen idd, en door de regen en kou wordt het alleen maar erger.
Andere kant ben best blij dat we nu gewoon even normaal oer Hollands weertje hebben
Nah dat is niet waar. Midden NL heeft morgen ongeveer 13u en 40 minuten aan daglicht, tegenover 13u en 7 minuten hier in Spanje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dagen zijn nu sowieso te kort om nog echt alles op te warmen. Dan liever gewoon lekker nazomeren zodat de zon nog wat gedaan krijgt.
Nee, als die zon schijnt voel je hem echt nog wel. Tuurlijk telt de kracht ook wel, maar deze zonkracht met de daglengte van juli doet het nog wel prima hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nah dat is niet waar. Midden NL heeft morgen ongeveer 13u en 40 minuten aan daglicht, tegenover 13u en 7 minuten hier in Spanje.
Jullie hebben dus een dik half uur langer licht. Het zal hem inmiddels meer zitten in de lagere zonkracht denk ik.
Vanaf zaterdag ziet het er beter uit. 1-2 weken 20-24 graden, als het goed isquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:54 schreef dick_laurent het volgende:
Alweer 10 graden in midden NL... pohhh. 🥶
Dat is prima natuurlijk ja. Ik bedoelde meer die avond temperatuur.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag ziet het er beter uit. 1-2 weken 20-24 graden, als het goed is
Nee, maar dat kon toch de halve zomer al niet door het herfstige weerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is prima natuurlijk ja. Ik bedoelde meer die avond temperatuur.
Lekker buiten kunnen zitten na zonsondergang is er nu niet meer bij geloof ik in de lage landen.
20-24 graden genotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |