SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verzameling failed states bij elkaar.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:02 schreef RM-rf het volgende:
[ afbeelding ]
De officiele twitteraccount van de Ambassade van Rusland in Zuid-afrika erkent dat in 2024 de Krim gewoon deel van Oekraine zal zijn
Rusland probeert een soort Warschauwpact 2.0 op te zetten of zo? Niet dat dat ooit gaat werken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat een verzameling failed states bij elkaar.
Sowieso gaan die verkiezingen weer ontzettend spannond worden. Zal Poetin deze keer met 89% of 93% van de stemmen winnen?quote:
Tijd om deze cartoon een update te geven.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sowieso gaan die verkiezingen weer ontzettend spannond worden. Zal Poetin deze keer met 89% of 93% van de stemmen winnen?
quote:Wheat 586.36 Day -1.16% month -11.85% year -30.36%
Mooi dan knallen de prijzen in de supermarkten ook weer naar beneden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:14 schreef Digi2 het volgende:
De prijs voor tarwe is ondertussen gedaald tot een niveau van 2020. Blijkbaar is de verwachte krapte op de tarwemarkt na het wegvallen van de 'graandeal' geen realiteit geworden.
Wheat
[..]
Nopequote:Op maandag 28 augustus 2023 16:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mooi dan knallen de prijzen in de supermarkten ook weer naar beneden.
Daar hebben ze natuurlijk een punt. Maar het lijkt me dat het handiger is om wel bij de Krim in de buurt te komen,al is het alleen maar om de import-Russen daar heel zenuwachtig te maken.quote:
Ik vermoed ook dat het nog wel even gaat duren voordat de prijzen hier in de supermarkten gaan dalen. Naar het schijnt sluiten de grote fabrikanten hier meerjarige contracten vanwege de leveringszekerheid.quote:
Wel een nadeel voor Oekrane wat minder te verkopen heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:14 schreef Digi2 het volgende:
De prijs voor tarwe is ondertussen gedaald tot een niveau van 2020. Blijkbaar is de verwachte krapte op de tarwemarkt na het wegvallen van de 'graandeal' geen realiteit geworden.
Wheat
[..]
De administratie van Biden drukt ook bij Oekrane om verkiezingen te houden in 2024 hoorde ik vanochtend op het nieuws.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sowieso gaan die verkiezingen weer ontzettend spannond worden. Zal Poetin deze keer met 89% of 93% van de stemmen winnen?
Hoe wil je verkiezingen houden als delen van het land bezet zijn? Of gaat Biden er vanuit dat in 2024 alle Russen eruit geschopt zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De administratie van Biden drukt ook bij Oekrane om verkiezingen te houden in 2024 hoorde ik vanochtend op het nieuws.
Snap niet helemaal waar die Amerikanen zich mee bemoeien. Lijkt wel of ze het niet zo op Zelensky hebben. Midden in een oorlog wil je misschien niet de ellende van verkiezingen en in de peiling staat hij blijvend hoog dacht ik.
Maarten gaat stilaan richting zijn einde.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:42 schreef Starhopper het volgende:
Maarten van Rossem over Prigozhin
#470 Prigozjin-moord: Nieuwe details bekend
Had je dat niet gehoord dan?quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe wil je verkiezingen houden als delen van het land bezet zijn? Of gaat Biden er vanuit dat in 2024 alle Russen eruit geschopt zijn?
Vreselijk…😕quote:
Wat een debielquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je dat niet gehoord dan?
Is een Republikeinse senator die dit eist trouwens.
Lees mijn edit hiervoor. Uit NRC.
Zelensky weer er handig een financile vergoeding uit te halen.
Ja. Het maakt mij verdrietig als ik er naar kijk. Dit doet mij meer dan foto's van dode mensen na een bombardement. Een kind hoort vrolijke tekeningen te maken en niet bloed, lijken en losse lichaamsdelen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:48 schreef Maron het volgende:
[..]
Vreselijk…😕
Wel ontzettend knap om de weergave van het trauma vorm te geven..
De quote/ slogan [ je kan een kind uit de oorlog halen, maar je krijgt de oorlog nooit meer uit het kind] is toch wel erg treffend..😕
Het is niet zozeer pro-russisch als wel dat het destabiliserend uitwerkt (dat wmb hier het doel lijkt te ziin).quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Aha, suggereren om geplande verkiezingen plaats te laten vinden is anti-democratisch?
Verder vraag ik me af in hoeverre dit soort uitspraken daadwerkelijk getuigen van een pro-russische inslag; hoeveel Oekrainers zullen Zelenski op dit moment willen zien vertrekken?
Zelensky, komiek van origine, weet dit weer mooiquote:bron: GMA August 28, 2023 11:05am
KYIV - Ukrainian President Volodymyr Zelensky, responding to calls by a US senator this week to announce elections in 2024, said on Sunday voting could take place during wartime if partners shared the cost, legislators approved, and everyone got to the polls. ... ...
Gaat allemaal gewoon niet gebeuren. Zelensky zegt niet voor niets: prima, maar dan wel met de hulp van het Westen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe wil je verkiezingen houden als delen van het land bezet zijn? Of gaat Biden er vanuit dat in 2024 alle Russen eruit geschopt zijn?
Dat interpreteer of dat hij dat zou menen. Zelensky, zegt doe maar maar help mij wel alle kosten te dragen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je dat niet gehoord dan?
Is een Republikeinse senator die dit eist trouwens.
Lees mijn edit hiervoor. Uit NRC.
Dit is vooral weer de bekende projectie vanuit jouw kant. Misschien kun je weer eens wat leuks posten over "Zel-boy"?quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De administratie van Biden drukt ook bij Oekrane om verkiezingen te houden in 2024 hoorde ik vanochtend op het nieuws.
Snap niet helemaal waar die Amerikanen zich mee bemoeien. Lijkt wel of ze het niet zo op Zelensky hebben. Midden in een oorlog wil je misschien niet de ellende van verkiezingen en in de peiling staat hij blijvend hoog dacht ik.
Edit: toevoeging bron NRC
https://www.nrc.nl/nieuws(...)25-augustus-a4172747
Eens. Vliegverkeer in het VK was ondertussen gewoon ontregeld door een redelijk zeldzame storing..quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Hele dag op dit topic maar enig echte informatie gaat dan compleet verloren ofzo.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Lijkt wel of ze het niet zo op Zelensky hebben.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Beide kun je gewoon lezen als "lospredosa vindt Zelensky stom".quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:27 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Zie hier de 2 uitersten van Lospedrosa binnen 5 minuten van Jekyll naar Hyde.
Van wat hebben ze tegen Zelensky naar Zelensky is een zakkenvuller.
[..]
[..]
'Met de intentie te destabiliseren' staat voor mij dan wel gelijk aan pro-russisch; de invasie lijkt mij wel het hoofdthema voor Oekraene momenteel (al kan nog wat gezegd worden van een evt wens om anti-corruptiewetgeving van Zelenski te dwarsbomen).quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:00 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het is niet zozeer pro-russisch als wel dat het destabiliserend uitwerkt (dat wmb hier het doel lijkt te ziin).
Dat de UI Republikeinen en o.a. SP partijleden menen dat per 2024 in Oekrane verkiezingen moeten worden worden gehouden ondanks de woedende oorlog, is idd niet zo zeer anti-democratisch maar krankzinnig als gedachte voor een bezet land.
NB: Ja er zijn tijdens oorlogen elders wel eens verkiezingen gehouden met dit verschil dat die landen (zoals USA en bv GB) niet zelf werden door vreemde mogendheden.
Ik vraag mij af hoe mensen - die verkiezingen tijdens een oorlog zien zitten - zich dat voorstellen.....
Stemmen terwijl de bommen en granaten om je oren vliegen ?
Hoe kunnen/mogen mensen stemmen of zich kandidaat stellen vanuit of in bezette gebieden ?
Zelensky heeft trouwens mooi geantwoord, dat de verkiezingen wat hem betreft kunnen doorgaan als hij geholpen wordt om ze te (kunnen) organiseren.
[..]
Zelensky, komiek van origine, weet dit weer mooite counteren dat stemmen kan plaatsvinden als iedereen naar de stembus kan.
Wel ludiek, wat ik mij hierbij voorstel, Amerikanen rondvliegend met F35's en SP'ers olv Tiny Kox met gebroken geweertjes in Oekrane; die samen zorgen dat Oekraners daar tijdens het stemmen en formeren niet worden neergemaaid door aanwezig Russen.
Helemaal niet, hij countert dat erg handig.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:27 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Zie hier de 2 uitersten van Lospedrosa binnen 5 minuten van Jekyll naar Hyde.
Van wat hebben ze tegen Zelensky naar Zelensky is een zakkenvuller.
[..]
[..]
Dat zie je niet goed denk ik, dit gaat om een Republikeinse senator, en die republikeinen hebben niet de schijn zo’n enorme fan te zijn van Zelensky, dan zeg ik niks geks geloof ik.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is vooral weer de bekende projectie vanuit jouw kant. Misschien kun je weer eens wat leuks posten over "Zel-boy"?
Waar het natuurlijk om gaat is dat de huidige president in het WH democratie gewoon erg belangrijk vindt, in tegenstelling tot zijn voorganger.
Er is gelukkig nog wel een verschil tussen Republikeinen en Maga-volk. Nou is Graham wel een slappe kontkusser, maar hij is ook geen domme Maga-ist. En net als een groot deel van de Republikeinse partij staat Graham in het speciaal sterk achter Oekrane.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zie je niet goed denk ik, dit gaat om een Republikeinse senator, en die republikeinen hebben niet de schijn zo’n enorme fan te zijn van Zelensky, dan zeg ik niks geks geloof ik.
Bullshit natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
De paus heeft ook wat te zeggen
[ twitter ]
The Pope told about the Russian people that they are the "heirs of a great empire".
"Never forget your heritage. You are the heirs of the great Russia: the great Russia of saints, rulers, the great Russia of Peter I, Catherine II, that empire - great, educated, great culture and great humanity. And thank you. Thank you for your way of being, for your way of being Russian," the Pope said.
Prima, dan doen we de Oekraense verkiezingen gelijktrekken met die van Rusland. Alleen personen boven de 50 mogen een poging wagen, en de tegenkanditaten worden achter tralies gezet met een onzin aanklacht. En er worden geen stemmen geteld (nou ja een paar voor de show) maar gewoon verteld dat Zelensky heeft gewonnen met 97,4% van de stemmen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:22 schreef Panthera. het volgende:
Als Oekrane geen verkiezingen houdt zal Rusland dat enorm gaan gebruiken in propaganda, zeker omdat ze daar zelf ook “verkiezingen” hebben. Ik denk dat het de moeite is om te onderzoeken of er toch iets te regelen is, al zal het nooit optimaal zijn - een beetje kiezen uit twee kwaden.
Nu verkiezingen houden is raar. De uitkomst is bekend.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:22 schreef Panthera. het volgende:
Als Oekrane geen verkiezingen houdt zal Rusland dat enorm gaan gebruiken in propaganda, zeker omdat ze daar zelf ook “verkiezingen” hebben. Ik denk dat het de moeite is om te onderzoeken of er toch iets te regelen is, al zal het nooit optimaal zijn - een beetje kiezen uit twee kwaden.
En dan wachten tot er raketten op stemlokalen landen, want volgens de orcs waren dat natuurlijk allemaal militaire basesen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:22 schreef Panthera. het volgende:
Waarom zo moeilijk doenquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
Ah de Duitsers hebben een manier gevonden om Zwitserland zogenaamd neutraal te helpen blijven (/ Zwisterland de middelvinger te geven)
[ twitter ]
Je bron zegt niets over "De administratie van Biden drukt ook bij Oekrane om verkiezingen te houden in 2024", dus waar heb je dat gelezen?quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Edit: toevoeging bron NRC
https://www.nrc.nl/nieuws(...)25-augustus-a4172747
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |