Gevondenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zit te bladeren in haar boekje naar de oplossing.
"Laatste jaren". Mijn halve leven geleden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:28 schreef wimderon het volgende:
Mijn favoriete hoogspringer van de laatste jaren
Die was tof, maar Barshim is de koning hoorquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:28 schreef wimderon het volgende:
Mijn favoriete hoogspringer van de laatste jaren
Wat was haar D-score?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:28 schreef Pino112 het volgende:
Snel de score uitrekenen in je boekje.
Geen dubbel-d.quote:
Eurosportquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:31 schreef kilon het volgende:
Saaie lange voorstelling terwijl hoogspringen zijn apotheose nadert. Zoals altijd perfecte timing.
Die had ik na precies 1x al vaak genoeg gezien. Kutkind. Al is dat kind op die vakantie of dat kind dat de tuin gaat verbouwen nog ergerquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:23 schreef Felagund het volgende:
Die Hocus Pocus Pauze reclame heb ik nu ook genoeg gezien.
Te weinig Borlee's beschikbaar?quote:
Ik zie een terugkerend probleem in al die reclames.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik na precies 1x al vaak genoeg gezien. Kutkind. Al is dat kind op die vakantie of dat kind dat de tuin gaat verbouwen nog erger
Bij die Hokus Pokus vond ik het eerst wel leuk om iemand met Down in een grote reclame te zien, maar na 150 miljoen keer ben je zo'n reclame überhaupt wel weer zat.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik na precies 1x al vaak genoeg gezien. Kutkind. Al is dat kind op die vakantie of dat kind dat de tuin gaat verbouwen nog erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |