quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:22 schreef Gremen het volgende:
Het is beschamend dat tijdens een sportevenement ze te lui zijn die speer terug te lopen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:16 schreef Gremen het volgende:
Ik snap niet dat dit een sportevenement is, maar ze te lui zijn om die speer even terug te brengen
Gelukkig zijn we van Zandvoort af.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:23 schreef Felagund het volgende:
Die Hocus Pocus Pauze reclame heb ik nu ook genoeg gezien.
Misschien moet ik eens een video met commentaar van Joris keihard zetten als de buurvrouw als een viswijf tegen haar man/kids tekeergaat.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik krijg altijd klachten van de buren als ik de NOS op heb staan met zijn commentaar.
Vanaf Morgan maar weer even verder met trainen.quote:
Gekmakend is die inderdaadquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:23 schreef Felagund het volgende:
FosburyGOD.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
Hoogspringen vind ik echt een prachtig onderdeel met die techniek om precies over die lat te komen
Die mogen ze wel down brengen ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:23 schreef Felagund het volgende:
Dat vind ik wel te ver gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens een video met commentaar van Joris keihard zetten als de buurvrouw als een viswijf tegen haar man/kids tekeergaat.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
Hoogspringen vind ik echt een prachtig onderdeel met die techniek om precies over die lat te komen
Die zit te bladeren in haar boekje naar de oplossing.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nicola zit met een klein probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |