Eurosportquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:31 schreef kilon het volgende:
Saaie lange voorstelling terwijl hoogspringen zijn apotheose nadert. Zoals altijd perfecte timing.
Die had ik na precies 1x al vaak genoeg gezien. Kutkind. Al is dat kind op die vakantie of dat kind dat de tuin gaat verbouwen nog ergerquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:23 schreef Felagund het volgende:
Die Hocus Pocus Pauze reclame heb ik nu ook genoeg gezien.
Te weinig Borlee's beschikbaar?quote:
Ik zie een terugkerend probleem in al die reclames.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik na precies 1x al vaak genoeg gezien. Kutkind. Al is dat kind op die vakantie of dat kind dat de tuin gaat verbouwen nog erger
Bij die Hokus Pokus vond ik het eerst wel leuk om iemand met Down in een grote reclame te zien, maar na 150 miljoen keer ben je zo'n reclame überhaupt wel weer zat.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik na precies 1x al vaak genoeg gezien. Kutkind. Al is dat kind op die vakantie of dat kind dat de tuin gaat verbouwen nog erger
Die komt met al die mails daar niet eens aan toe.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
ReMorgen lekker servers onderhouden, wtf
Hahahaquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die komt met al die mails daar niet eens aan toe.
Inderdaad. Wie verwacht er wel wat?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
Bij de mannen hoeven we niets van NL te verwachten. Het is al mooi dat ze hier staan .
Wel die nog snel genoeg zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |