Die had wel een lekkere plaat vorige zomer.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, van plaatjesdraaier la Fuente had ik ook nog nooit gehoord, en zo te horen heb ik niets gemist.
Het is een man met een knotje die een mp3tje kan afspelen.
quote:
Ik voel me ineens een stuk minder wereldvreemdquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, van plaatjesdraaier la Fuente had ik ook nog nooit gehoord, ...
Kijk dan ook niet naar de NOSquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu praat Dekker weer nonsens over Norris.
Bitterballen zijn lekkerquote:
Zekerquote:
Hij is echt een betweterige pedante lul.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu praat Dekker weer nonsens over Norris.
Typische ongemakkelijke puber die nog in zichzelf moet groeien joh.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:51 schreef PS. het volgende:
Wat een bijzonder uiterlijk heeft die René Lammers
Want Ziggo/Viaplay/Sky e.d. kijk je niet vrijwillig?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we gewoon de regel invoeren dat hier niets gezeikt mag worden over de NOS, omdat die mensen dat vrijwillig kijken?
Zoals jij continu over Viaplaykijkers zit te zaniken?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we gewoon de regel invoeren dat hier niets gezeikt mag worden over de NOS, omdat die mensen dat vrijwillig kijken?
Ik zit hier niet te zaniken over het niveau van de uitzending die ik kijk, een uitzending waarvan vooraf al bekend is dat het kwalitatief troep is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want Ziggo/Viaplay/Sky e.d. kijk je niet vrijwillig?
Is ook wel weer zo, maar imo had hij hier sowieso beter niet kunnen zitten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Typische ongemakkelijke puber die nog in zichzelf moet groeien joh.
NOS heeft geen grote budgetten maar het deel van NL dat geen viaplay wil kan nu wel kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:49 schreef Remco het volgende:
Hadden ze bij de NOS het budget op voor een fatsoenlijke locatie, ze zitten nu voor de 3e keer op rij ergens in de duinen weggestopt.
Nou iedereen die geen F1tv/Viaplay heeft kijkt juist verplicht naar de NOSquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Dan lees je het niet? Of zit je hier niet vrijwillig?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit hier niet te zaniken over het niveau van de uitzending die ik kijk, een uitzending waarvan vooraf al bekend is dat het kwalitatief troep is.
Ik heb gehoord dat Nattekat hier flink voor betaald krijgt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan lees je het niet? Of zit je hier niet vrijwillig?
In natura?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Nattekat hier flink voor betaald krijgt.
neequote:Op zondag 27 augustus 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie het nu pas maar ik ga deze dag noteren als een onvergetelijke.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's wel een primeur voor @:Zorro.
NPO1 heeft betere beeldkwaliteit denk ikquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je van mening dat je tenen momenteel te recht staan?
Ziggo zend de race niet uitquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:03 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu Ziggo maar ik ga naar F1TV.
Bij Ziggo doen ze teveel alsof Zandvoort een circuit dat zo bijzonder is dat er dingen gebeuren die NERGENS anders gebeuren. Zoals uitvallers of crashes en zo.
Waarom lag je oma in de parkeergarage?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
Jan Lammers opende in 2005 de parkeergarage van Rijnstate ziekenhuis in Arnhem toen mijn oma daar lag. Komt wel dichtbij zo.
Ziggo is alleen maar Perez aan het roasten geweest tot nu toe, kijk jij een andere Ziggo ofzo?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:03 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu Ziggo maar ik ga naar F1TV.
Bij Ziggo doen ze teveel alsof Zandvoort een circuit dat zo bijzonder is dat er dingen gebeuren die NERGENS anders gebeuren. Zoals uitvallers of crashes en zo.
De race kijk ik sowieso op F1TV. Commentaar op de NOS.... brrrrrrrr..quote:
Dat wel ja...quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
De race kijk ik sowieso op F1TV. Commentaar op de NOS.... brrrrrrrr..
Dat is wel zo. Maar dan heb je nog steeds het commentaar probleemquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
NPO1 heeft betere beeldkwaliteit denk ik
Doornbos was meteen van: Zoals je in de F2 zag, het kan HIER zo fout gaan he!quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziggo is alleen maar Perez aan het roasten geweest tot nu toe, kijk jij een andere Ziggo ofzo?
Welke mosterd?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb 50 bitterballen gekocht. Hopelijk is het genoeg
Wat is daar gelogen aan dan? Dit is een circuit dat al die rijkeluiskinderen en net-niet talenten keihard door de mand kunnen vallen, en dat is wat er gebeurd is. Eén van de lastigste circuits van de kalender.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doornbos was meteen van: Zoals je in de F2 zag, het kan HIER zo fout gaan he!
Framerate is meestal ook niet optimaal op de laptop i.c.m. TV. Dus ik pak F1TV als back-up denk ikquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom lag je oma in de parkeergarage?
Wat dacht je van de eerste bocht in Monaco? De hairpin op Spa? De chicane op Monza?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is daar gelogen aan dan? Dit is een circuit dat al die rijkeluiskinderen en net-niet talenten keihard door de mand kunnen vallen, en dat is wat er gebeurd is. Eén van de lastigste circuits van de kalender.
Je klinkt vrij zuurquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is daar gelogen aan dan? Dit is een circuit dat al die rijkeluiskinderen en net-niet talenten keihard door de mand kunnen vallen, en dat is wat er gebeurd is. Eén van de lastigste circuits van de kalender.
Met slagroom? @Van_Poppelquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb 50 bitterballen gekocht. Hopelijk is het genoeg
En dat met slechts 4PKquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:08 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
De Italiaanse Grand Prix van weleer met nog niet geautomatiseerde wagens en nog niet op Zandvoort.
Monaco is een ander voorbeeld ja, Spa is lastig maar vergeeft fouten sneller en Monza is technisch een eitje. Zandvoort is één van de lastigste circuits van de kalender, en een circuit waar fouten worden afgestraft. Vooral dat tweede is in het tijdperk der uitloopstroken een zeldzaamheid.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat dacht je van de eerste bocht in Monaco? De hairpin op Spa? De chicane op Monza?
ik noem er zo maar een paar.
Hopelijk is hij snel weg en kunnen we genieten van de gevechten achter hem.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Hopelijk komt Max zeer slecht weg, dan krijgen we misschien nog een mooie race
Gevechten om P1 zijn veel leukerquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk is hij snel weg en kunnen we genieten van de gevechten achter hem.
Ik steek het niet onder stoelen of banken dat ik het huidige F2 veld echt een grote grap vind. Ik ben zelfs interesse in die klasse aan het verliezen omdat ik twijfels heb of ik wel naar toekomstige F1 coureurs zit te kijken.quote:
Met Max vooraan zijn er geen gevechten om P1.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gevechten op P1 zijn veel leuker
Gelukkig heeft Viaplay de radiorechten gekocht, dus dan kun je daarmee synchen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar dan heb je nog steeds het commentaar probleem
Als het regent en hij zet iedereen op 3 rondes is ook leukquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Hopelijk komt Max zeer slecht weg, dan krijgen we misschien nog een mooie race
Ja dat bedoel ik dusquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met Max vooraan zijn er geen gevechten om P1.
Dat wel maar Doornbos had het over de eerste bocht.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Monaco is een ander voorbeeld ja, Spa is lastig maar vergeeft fouten sneller en Monza is technisch een eitje. Zandvoort is één van de lastigste circuits van de kalender, en een circuit waar fouten worden afgestraft. Vooral dat tweede is in het tijdperk der uitloopstroken een zeldzaamheid.
Het Belgische Grand Prix Radio?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Viaplay de radiorechten gekocht, dus dan kun je daarmee synchen.
Of met die andere die niet genoemd mag worden, natuurlijk
Niet doen. Beitske is een leuke, prachtige vrouw.quote:
Ik denk dat je een beetje aan het vissen bent nu. Tuurlijk zijn ze enthousiast over Zandvoort, maar er wordt geen bullshit verkocht.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wel maar Doornbos had het over de eerste bocht.
En ja het is inderdaad een verademing dat niet alles uitloopstrook is maar gewoon grindbak,
Dat maakt niet dat het een buitenaards geweldig circuit is wat de reclamekaravaan bij Ziggo graag wil doen geloven.
Ga maar weer weg, jij bent af.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:15 schreef Nizno het volgende:
lekker man een circuit met weinig kans om in te halen!!
Stuivers bestaan al lang niet meer dus logisch.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Niet doen. Beitske is een leuke, prachtige vrouw.
Vergeet niet dat ze geen stuiver gekregen heeft voor haar kampioenschap in de W-Series.
Ze is geen kampioen geworden in de W-series.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Niet doen. Beitske is een leuke, prachtige vrouw.
Vergeet niet dat ze geen stuiver gekregen heeft voor haar kampioenschap in de W-Series.
Doen ze daar nu eigenlijk nog iets mee, of is het nu eindelijk duidelijk dat die actie er alleen was on Olav te kloten?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Viaplay de radiorechten gekocht, dus dan kun je daarmee synchen.
Of met die andere die niet genoemd mag worden, natuurlijk
Tweede was ze geworden. 0 euro voor gekregenquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze is geen kampioen geworden in de W-series.
Je triggert @Nattekat nu, pas op!quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:15 schreef Nizno het volgende:
lekker man een circuit met weinig kans om in te halen!!
Er is een stream ergens weggestopt op de website van het AD.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Doen ze daar nu eigenlijk nog iets mee, of is het nu eindelijk duidelijk dat die actie er alleen was on Olav te kloten?
Te laat.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je triggert @:Nattekat nu, pas op!
de enige reden dak t zeiquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je triggert @:Nattekat nu, pas op!
Edit Hij heeft al gereageerd![]()
Laat het wegblijven tot 15:10 of zo. Anders krijg je dat uitgestelde start gezeik weer.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens BR rond 15.00uur buiten boven Zandvoort
Die nog nooit iemand heeft aangeklikt zeker?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een stream ergens weggestopt op de website van het AD.
Yes please.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:18 schreef 3rr0r het volgende:
Als Buienradar klopt is de start droog en vlak erna komt er een flinke bui
Ik mag dat buienradar welquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:18 schreef 3rr0r het volgende:
Als Buienradar klopt is de start droog en vlak erna komt er een flinke bui
Ik kan hem niet eens vinden nuquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die nog nooit iemand heeft aangeklikt zeker?
Klimaatverandering. 🤷🏻♂️quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
holy sh*t, het komt hier nu al met bakken uit de lucht. Half uurtje boven Zandvoort.
Albon, linksvoor, maar dat was slechts z'n setje Softs waarop hij naar de grid reed.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:20 schreef Nizno het volgende:
hoorde ik nou een boordradio iets over puncture?
txquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Albon, maar dat was slechts z'n setje Softs waarop hij naar de grid reed.
Beter nu dan tijdens de racequote:Op zondag 27 augustus 2023 14:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Albon, maar dat was slechts z'n setje Softs waarop hij naar de grid reed.
Je kan ook gewoon je beide achterwielen verliezen.quote:
Voorbeschouwing op F1TV is helemaal primaquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:22 schreef JopJuh het volgende:
Weer tot 9 tellen, 2de x in 5 minuten op viaplay.
Jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je beide achterwielen verliezen.
Omdat ze wachtten tot ze Horner konden sprekenquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:22 schreef JopJuh het volgende:
Weer tot 9 tellen, 2de x in 5 minuten op viaplay.
Ja, hoe dan? Hoe falen twee wheelguns allebei op hetzelfde moment?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
toch wel bijzonder om ingehaald te worden door je achterbanden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die op Viaplay ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voorbeschouwing op F1TV is helemaal prima
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, hoe dan? Hoe falen twee wheelguns allebei op hetzelfde moment?
Zónder dat beide monteurs er iets van lijken te merken...quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, hoe dan? Hoe falen twee wheelguns allebei op hetzelfde moment?
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voorbeschouwing op F1TV is helemaal prima
Op NOS ookquote:
Dan ook ophouden met wát dan ook over F1TV of Ziggoquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor een tweede poll, maar dan over Viaplay, dat is ook relevant voor toekomstige races
Geen idee hoe het systeem werkt maar als de lucht voor beide achterste guns uit dezelfde compressor komt was die wellicht stuk. Maar 5 sec eerder ging het nog goedquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Had het gezien hoor, maar vraag het me nog steeds af.
Nee, de poll gaat enkel over gezeik over de uitzending die je vrijwillig kijkt. Van Viaplay is inmiddels breed bekend dat het kwalitatief minder is dan F1TV, dus daar nu 1,5 jaar na dato nog over zeiken is een beetje zielig.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ook ophouden met wát dan ook over F1TV of Ziggo
is het zo saai in zandvoort aan de baan ofzo?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de poll gaat enkel over gezeik over de uitzending die je vrijwillig kijkt. Van Viaplay is inmiddels breed bekend dat het kwalitatief minder is dan F1TV, dus daar nu 1,5 jaar na dato nog over zeiken is een beetje zielig.
Je bent al af, je kan niet nog meer af worden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:26 schreef Nizno het volgende:
op viaplay is zo lekker kijken he... en dat op een circuit met weinig inhaalmogelijkheden.
F1TV kijk je ook vrijwillig. En Viaplay is kwalitatief helemaal niet minder, dat is slechts een subjectieve meningquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de poll gaat enkel over gezeik over de uitzending die je vrijwillig kijkt. Van Viaplay is inmiddels breed bekend dat het kwalitatief minder is dan F1TV, dus daar nu 1,5 jaar na dato nog over zeiken is een beetje zielig.
Wat ziet die er oud uitquote:
Bij F2 zijn de wheelguns draadloos, elektrisch met accu.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee hoe het systeem werkt maar als de lucht voor beide achterste guns uit dezelfde compressor komt was die wellicht stuk. Maar 5 sec eerder ging het nog goed
Denk je nou echt dat ik op FOK! ga zitten als ik op het circuit ben?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het zo saai in zandvoort aan de baan ofzo?
of was je daar alleen gisteren?
quote:
Was je daar maar..quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik op FOK! ga zitten als ik op het circuit ben?
ah vandaar je humeurtjequote:Op zondag 27 augustus 2023 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stroom opquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij F2 zijn de wheelguns draadloos, elektrisch met accu.
Je kan niet de nieuwe mod ook alleen laten op racedayquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was niet echt van een interview gediend.quote:
kan bestquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan niet de nieuwe mod ook alleen laten op raceday
Van FOK!kers kan je alles verwachten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik nog eens helemaal zienquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
The Office is twintig jaar geleden.
Kloptquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan niet de nieuwe mod ook alleen laten op raceday
Lief tegen elkaar zijnquote:
Dat viel wel mee toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was niet echt van een interview gediend.
Even wat tips gevenquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Prins pils die even een gesprekje doet met Horner.
Hij zal vast opscheppen over zijn ritjes in zijn Ford Sierra.
Zou ook geen zin hebben in infantiele vragen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
ah jij bent er ookquote:
Wel hoor. Op de grid iig wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je bedoelt die tien man die gisteren op het strand stonden te zingen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe laat zal Extinction Rebellion het circuit betreden?
Ik ookquote:
Valt mee hoorquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent gisteren veel te vrij gelaten, ik merk het al.
Beide zou geen reden moeten zijn. Die wheelguns hebben eigen sensors OK/NOKquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zijn er alquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Infantiele vragen beantwoorden is min of meer de primaire taak van de koning.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou ook geen zin hebben in infantiele vragen.
Die onzin laten ze maar op Silverstone doenquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik denk dat hij liever daar zit dan hier hoorquote:
Hoef ik tenminste niks te doenquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah jij bent er ook3 F1 mods is wel erg veel luxe ESF1
Kan niet anders dan dat dit een warm bad wordt vanmiddag.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat? Hij zou er zelf ook liever zijn hoorquote:
ik doe ook niets.quote:
Veegt ze ff een snotje aan Willy's mouwquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:31 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Willy verteld Horner even dat hij Max de beste strategie moet geven.
Werken voor je geldquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Sked is er nu ook, voor niets thuis gebleven
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Hij zou er zelf ook liever zijn hoor
Ik ben er ook nog hee, ontvang toch minimaal elke GP wel 1 note, dus wellicht is het eens tijd voor een ban.quote:
Of hij is die tweede van hem in de aanbieding aan het zetten, gezien dat duimpje.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:31 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Willy verteld Horner even dat hij Max de beste strategie moet geven.
Gisteren moest ik het met 1 gastmod doen en dat heb ik ook overleefdquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Veegt ze ff een snotje aan Willy's mouw
Ik zal het eens overwegen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hee, ontvang toch minimaal elke GP wel 1 note, dus wellicht is het eens tijd voor een ban.
Hou Perez daar in ieder geval maar weg.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of hij is die tweede van hem in de aanbieding aan het zetten, gezien dat duimpje.
Ofwel hij komt Amerikaanse zieltjes winnen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Steve Carell op Sky, is hier op vakantie met de familie en het is zijn eerste F1 race. .
https://media.dumpert.nl/foto/795611f1_IMG_4998.PNG.jpgquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of hij is die tweede van hem in de aanbieding aan het zetten, gezien dat duimpje.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hou Perez daar in ieder geval maar weg.
Is dat de broer van Rudy?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Steve Carell op Sky, is hier op vakantie met de familie en het is zijn eerste F1 race. .
al jarenquote:
Solliciteer je naar een tijdelijke ban?quote:
Fittiequote:Op zondag 27 augustus 2023 14:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Solliciteer je naar een tijdelijke ban?
jij kan lekker niet bannenquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lawrence Barretto komt er al helemaal niet bovenuit geslisd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Laura is amper te verstaan door die luide muziek
Vanaf welke abo kun je bannen?quote:
Verlenging van de vrijdag fittie.quote:
Toch maar naar Zandvoort gaanquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik trek slecht weer aan, nu hagel hier terwijl het in Zandvoort droog is.
Whut?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
een viesblauwkleurtje of rood aboquote:
Het erge is dat ik van het thuisfront hoorde dat hier de zon bijna de hele dag heeft geschenen gisterenquote:
verzopenkatgenotquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het erge is dat ik van het thuisfront hoorde dat hier de zon bijna de hele dag heeft geschenen gisteren
Ai, dan moet ik nog even doorsparen.quote:
at kost heel veel centjes iddquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ai, dan moet ik nog even doorsparen.
Hallo Thijsquote:
WetPussyquote:
wat voor cadeautjes deel je uit?quote:
Dan heeft ie zich inmiddels aardig naar voren gewerkt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Volgens mij is Rieu begonnen op de achtergrond.
Gelijk heeft iequote:Op zondag 27 augustus 2023 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Buxton loopt voorbij aan de Koninkelijke familie, heeft niks in de gaten.
Tja wat had je verwacht op de grid?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:42 schreef SiGNe het volgende:
Geen enkel instrument met microfoon dus het is gewoon playback
Snap ik. Je herkent hem alleen als hij een biertje in de hand heeftquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zou ook voorbij lopen aan Buxton. Over niks toevoegend gesproken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We zijn het Ankeveen van Europa.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:44 schreef Monolith het volgende:
Echt alles aan deze GP is ook gewoon totale kitsch.
De trofee ook, dus dat scheeltquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:44 schreef Monolith het volgende:
Ach, zo erg als dat geneuzel met die maskers in Mexico en die rijkeluisonzin in Monaco en die Amerikaanse meuk is het gelukkig niet allemaal.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:44 schreef Monolith het volgende:
Zoals het hoort.quote:
tomtimquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:44 schreef DKUp het volgende:
Tommie of Timmie bij Vestappen wordt afgekapt door André en een dj.
Boze boeren antigenotquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:44 schreef Nizno het volgende:
supervlaggetjes op de podia uitgedeeld.
Ik had alleen gezorgd dat alle roden gingen wisselen met de blauwen
even de organisatie treiteren door ineens de vlag andersom uit te beelden
datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |