Die had wel een lekkere plaat vorige zomer.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, van plaatjesdraaier la Fuente had ik ook nog nooit gehoord, en zo te horen heb ik niets gemist.
Het is een man met een knotje die een mp3tje kan afspelen.
quote:
Ik voel me ineens een stuk minder wereldvreemdquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, van plaatjesdraaier la Fuente had ik ook nog nooit gehoord, ...
Kijk dan ook niet naar de NOSquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu praat Dekker weer nonsens over Norris.
Bitterballen zijn lekkerquote:
Zekerquote:
Hij is echt een betweterige pedante lul.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu praat Dekker weer nonsens over Norris.
Typische ongemakkelijke puber die nog in zichzelf moet groeien joh.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:51 schreef PS. het volgende:
Wat een bijzonder uiterlijk heeft die René Lammers
Want Ziggo/Viaplay/Sky e.d. kijk je niet vrijwillig?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we gewoon de regel invoeren dat hier niets gezeikt mag worden over de NOS, omdat die mensen dat vrijwillig kijken?
Zoals jij continu over Viaplaykijkers zit te zaniken?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we gewoon de regel invoeren dat hier niets gezeikt mag worden over de NOS, omdat die mensen dat vrijwillig kijken?
Ik zit hier niet te zaniken over het niveau van de uitzending die ik kijk, een uitzending waarvan vooraf al bekend is dat het kwalitatief troep is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want Ziggo/Viaplay/Sky e.d. kijk je niet vrijwillig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |