Die had wel een lekkere plaat vorige zomer.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, van plaatjesdraaier la Fuente had ik ook nog nooit gehoord, en zo te horen heb ik niets gemist.
Het is een man met een knotje die een mp3tje kan afspelen.
quote:
Ik voel me ineens een stuk minder wereldvreemdquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, van plaatjesdraaier la Fuente had ik ook nog nooit gehoord, ...
Kijk dan ook niet naar de NOSquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu praat Dekker weer nonsens over Norris.
Bitterballen zijn lekkerquote:
Zekerquote:
Hij is echt een betweterige pedante lul.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu praat Dekker weer nonsens over Norris.
Typische ongemakkelijke puber die nog in zichzelf moet groeien joh.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:51 schreef PS. het volgende:
Wat een bijzonder uiterlijk heeft die René Lammers
Want Ziggo/Viaplay/Sky e.d. kijk je niet vrijwillig?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we gewoon de regel invoeren dat hier niets gezeikt mag worden over de NOS, omdat die mensen dat vrijwillig kijken?
Zoals jij continu over Viaplaykijkers zit te zaniken?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we gewoon de regel invoeren dat hier niets gezeikt mag worden over de NOS, omdat die mensen dat vrijwillig kijken?
Ik zit hier niet te zaniken over het niveau van de uitzending die ik kijk, een uitzending waarvan vooraf al bekend is dat het kwalitatief troep is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want Ziggo/Viaplay/Sky e.d. kijk je niet vrijwillig?
Is ook wel weer zo, maar imo had hij hier sowieso beter niet kunnen zitten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Typische ongemakkelijke puber die nog in zichzelf moet groeien joh.
NOS heeft geen grote budgetten maar het deel van NL dat geen viaplay wil kan nu wel kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:49 schreef Remco het volgende:
Hadden ze bij de NOS het budget op voor een fatsoenlijke locatie, ze zitten nu voor de 3e keer op rij ergens in de duinen weggestopt.
Nou iedereen die geen F1tv/Viaplay heeft kijkt juist verplicht naar de NOSquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Dan lees je het niet? Of zit je hier niet vrijwillig?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit hier niet te zaniken over het niveau van de uitzending die ik kijk, een uitzending waarvan vooraf al bekend is dat het kwalitatief troep is.
Ik heb gehoord dat Nattekat hier flink voor betaald krijgt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan lees je het niet? Of zit je hier niet vrijwillig?
In natura?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Nattekat hier flink voor betaald krijgt.
neequote:Op zondag 27 augustus 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie het nu pas maar ik ga deze dag noteren als een onvergetelijke.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's wel een primeur voor @:Zorro.
NPO1 heeft betere beeldkwaliteit denk ikquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je van mening dat je tenen momenteel te recht staan?
Ziggo zend de race niet uitquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:03 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu Ziggo maar ik ga naar F1TV.
Bij Ziggo doen ze teveel alsof Zandvoort een circuit dat zo bijzonder is dat er dingen gebeuren die NERGENS anders gebeuren. Zoals uitvallers of crashes en zo.
Waarom lag je oma in de parkeergarage?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
Jan Lammers opende in 2005 de parkeergarage van Rijnstate ziekenhuis in Arnhem toen mijn oma daar lag. Komt wel dichtbij zo.
Ziggo is alleen maar Perez aan het roasten geweest tot nu toe, kijk jij een andere Ziggo ofzo?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:03 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu Ziggo maar ik ga naar F1TV.
Bij Ziggo doen ze teveel alsof Zandvoort een circuit dat zo bijzonder is dat er dingen gebeuren die NERGENS anders gebeuren. Zoals uitvallers of crashes en zo.
De race kijk ik sowieso op F1TV. Commentaar op de NOS.... brrrrrrrr..quote:
Dat wel ja...quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
De race kijk ik sowieso op F1TV. Commentaar op de NOS.... brrrrrrrr..
Dat is wel zo. Maar dan heb je nog steeds het commentaar probleemquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
NPO1 heeft betere beeldkwaliteit denk ik
Doornbos was meteen van: Zoals je in de F2 zag, het kan HIER zo fout gaan he!quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziggo is alleen maar Perez aan het roasten geweest tot nu toe, kijk jij een andere Ziggo ofzo?
Welke mosterd?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb 50 bitterballen gekocht. Hopelijk is het genoeg
Wat is daar gelogen aan dan? Dit is een circuit dat al die rijkeluiskinderen en net-niet talenten keihard door de mand kunnen vallen, en dat is wat er gebeurd is. Eén van de lastigste circuits van de kalender.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doornbos was meteen van: Zoals je in de F2 zag, het kan HIER zo fout gaan he!
Framerate is meestal ook niet optimaal op de laptop i.c.m. TV. Dus ik pak F1TV als back-up denk ikquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom lag je oma in de parkeergarage?
Wat dacht je van de eerste bocht in Monaco? De hairpin op Spa? De chicane op Monza?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is daar gelogen aan dan? Dit is een circuit dat al die rijkeluiskinderen en net-niet talenten keihard door de mand kunnen vallen, en dat is wat er gebeurd is. Eén van de lastigste circuits van de kalender.
Je klinkt vrij zuurquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is daar gelogen aan dan? Dit is een circuit dat al die rijkeluiskinderen en net-niet talenten keihard door de mand kunnen vallen, en dat is wat er gebeurd is. Eén van de lastigste circuits van de kalender.
Met slagroom? @Van_Poppelquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb 50 bitterballen gekocht. Hopelijk is het genoeg
En dat met slechts 4PKquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:08 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
De Italiaanse Grand Prix van weleer met nog niet geautomatiseerde wagens en nog niet op Zandvoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |