SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ja ik post door slotjes door ook nogquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh, sorry, ik was nog aan het bijlezen.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik neem je mee naar achter
TR gezetquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja ik post door slotjes door ook nog
Foei, nu neemt Sp3c hiervoor je mee naar achter de schermen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat doe ik ook somsquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe weten 'jullie' dat het nu gedaan is met de Zwitserse wapenindustrie, kunnen jullie in de toekomst kijken?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welke bekende weg refereer je aan? Dat ze inspraak hebben in het doorschuiven van wapens naar 3den?
Naar die bekende weg vraagt niemand, want iedereen kent die weg.
Maar het is wel fantastisch om te doen alsof helemaal niemand dat snapt. Dan heb je immers weer wat om op te reageren.
[..]
Ok, als jij tactischhet een en het ander om wil gaan buigen naar:
[..]
Volgt de vraag:
Hoe weet je dat dan? Kan je in de toekomst kijken?
het kan dat de inkomsten door dat standpunt lager zijn dan ze anders zouden zijn maar waarom zouden ze stagneren of kelderen om het feit dat ze het standpunt niet aanpassen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:37 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik vroeg niks, jij geloofde niet zo erin dat Zwitserlandse inkomsten gaat lijden onder hun onlogische eisen.
Hoe kan het verboden worden om speciaal voor dat doel gefabriceerde oorlogstuig te gebruiken tijdens een oorlog? Waarom zouden we ze nog kopen van uitgerekend Zwitserland? Waarom zou hun inkomsten niet hierdoor stagneren of zelfs kelderen?
omdat ze goedkoper en beter zijn dan de rest en ze zien er goed uitquote:Om in jouw voorbeeld te blijven: Waarom zou Indonesië die Nederlandse korvetten nog willen kopen als ze ze ook niet mogen gebruikt worden als ze aangevallen worden door een ander land?
"Nou en....quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
het kan dat de inkomsten door dat standpunt lager zijn dan ze anders zouden zijn maar waarom zouden ze stagneren of kelderen om het feit dat ze het standpunt niet aanpassen?
[..]
omdat ze goedkoper en beter zijn dan de rest en ze zien er goed uit
Nee, ik heb idd ook geen glazenbol,quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:45 schreef sp3c het volgende:
hoe weten 'jullie' dat het nu gedaan is met de Zwitserse wapenindustrie, kunnen jullie in de toekomst kijken?
nee feit blijft dat hun standpunt nooit veranderd is en het dus niet waarschijnlijk is dat ze er nu ineens helemaal aan kapot zouden gaanquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:51 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
"Nou en...." Feit blijft dat we hun gefabriceerde oorlogstuig niet mogen gebruiken tijdens een oorlog, niemand kan er iets mee. Het is dus een waardeloze deal.
En nee, Indonesië zou nooit de korvetten hebben gekocht als ze ze niet gebruikt mogen worden tijdens een oorlog. Dan hebben ze er niks aan. Het is een zeer onredelijke restrictie.
Waarom iets kopen dat gefabriceerd is voor een bepaalde doel als het niet eens mag gebruikt worden voor dat doel?
dus jij denkt dat het gedaan is met de Zwitserse wapenindustrie nu?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik heb idd ook geen glazenbol,
Maar als we kunnen lezen dat rheinmetall niet blij is, ook niet met het dupliceren van productie capaciteit, als je waarneemt hoe het e.e.a. zich vertaalt naar vermeende onbetrouwbaarheid richting dat land, is dat gewoon waarschijnlijk.
En het zwitserse standpunt zal dan weliswaar niet nieuw zijn, maar we zitten nu eenmaal in een unieke situatie, die nog niet eerder is voorgekomen, dus het was geen gegeven dat ze zich zo op zouden stellen.
Maar als jij ervoor kiest om hier te pontificeren "dat het allemaal niks uitmaakt", schijnbaar gebaseerd op niks anders dan wat je duim je vertelt, dan is dat wmb duidelijk
Het lijkt mij alleen niet waarschijnlijk.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat lijkt me vrij sterk eerlijk gezegd
Er deed zich simpelweg nooit een situatie voor waar dit ging schuren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:00 schreef sp3c het volgende:
nee feit blijft dat hun standpunt nooit veranderd is en het dus niet waarschijnlijk is dat ze er nu ineens helemaal aan kapot zouden gaan
Laten we het omdraaien: dus jij denkt dat we lekker blijven kopen terwijl we toch geen toestemming gaan krijgen om het daadwerkelijk ook te gebruiken voor de beoogde doel? Er gaan dus geen kopers afhaken en het blijft een bloeiende onderneming?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
dus jij denkt dat het gedaan is met de Zwitserse wapenindustrie nu?
Oerlikon enzo zijn klaar nu?
serieus?
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:00 schreef sp3c het volgende:
waar komt die quote dat het helemaal niet gebruikt mag worden tijdens een oorlog trouwens vandaan?
https://www.voanews.com/a(...)rms-ban/7001266.htmlquote:"Swiss weapons must not be used in wars," he told the NZZ am Sonntag weekly.
Israel heeft wel wat shit gratis gehad hoor, Centurions enzoquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er deed zich simpelweg nooit een situatie voor waar dit ging schuren.
Het concept dat je massaal je eigen wapentuig door gaat schuiven is nieuw.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Israel heeft wel wat shit gratis gehad hoor, Centurions enzo
ja dat zeg ik ook al de hele tijd hequote:Op zondag 27 augustus 2023 14:07 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien: dus jij denkt dat we lekker blijven kopen terwijl we toch geen toestemming gaan krijgen om het daadwerkelijk ook te gebruiken voor de beoogde doel? Er gaan dus geen kopers afhaken en het blijft een bloeiende onderneming?
by your commandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |